Jaymin Eve - Reborn - 44. fejezet

 


44

Kötőerődítményük félig kész volt, mire a várba értünk. Dannie ereje itt volt a legerősebb, valóságos viszketés a bőrünk alatt, amit nem tudtunk megvakarni. Ixanával ellentétben azonban, aki lények tömeges feláldozásával siettette a Nexusának utolsó részeinek létrehozását, Dannie úgy tűnt, hogy a régi módszerrel csinálja. Lassú energiaképzéssel.

Akkor kezdte el a Nexusát, amikor elrontotta az emlékeinket, és kiűzött minket a birodalomból? Talán végig ez volt a terve, és csak úgy tett, mintha az egyensúlyról lenne szó. Ha ez lenne az igazság, akkor sokkal könnyebb lenne elengedni őt... Ő már elveszett volt.

Amikor megkerültük a kastély legnagyobb oldalát, és az alsó kamrákba vezető bejárat felé tartottunk, minden emlék rám zúdult. Ezekben a kamrákban, a szakadékból származó lávató mély medencéjében volt az a hely, ahol elvesztettem a teremtményeimet.

"Az alsó kamrában van?" Suttogtam, remélve, hogy nem fogok egy dühös Nexus-istennőt figyelmeztetni a jelenlétünkre.

"Nem hiszem" - reszelősködött Shadow, és feszültebbnek tűnt, mint amikor utoljára beszélt. Egyértelműen látszott, hogy minél nagyobb lett az erőd, annál nehezebb volt az energiát kordában tartani. "Az erőesszenciája közelebb van a főszakadékhoz."

"Az energiája erős" - mondta Lucien, erőltetve a szavakat. "A leicher ködök teljes erejét átveszi, miközben olyan erőforrássá szövi magát, amelynek nincs párja."

A következő lélegzetem legyőzötten szökött ki. "Sokkal jobban neheztelt azokra a ködökre, mint az éterre. Azokra a ködökre, akik kiköpötték a királyiakat." Királyiakat, akik elvették a teremtményeit, és elbaszták a birodalmat. "Fogadok, hogy illendőnek találja, hogy a Nexusának részét képezik, amit teljesen ő fog irányítani."

"Kihagyja az egyensúly teljes lényegét" - jelentette ki Angel, és senki sem akart vitatkozni az igazsággal.

"Az igazi Nexus elpusztult?" Alistair megkérdezte, a szokásosnál kevésbé derűsen hangozva. "Ez volt az első lépése? Megesküdtem, hogy éreztem a Mélységben, de... lehet két Nexus?"

"Az egyiket nem lehet elpusztítani, amíg a másik meg nem születik" - mondta Shadow habozás nélkül. "Különben nem maradna birodalom, ahol megállhatnánk."

"Igaza van", mondtam gyorsan. "Érzem, hogy a másik Nexus még mindig ott lüktet az erőmben, de meggyengült. Az ereje kivérzik a repedésekből, amiket Dannie hagyott benne."

Most már lassabban haladtunk, az erőd közeledett a befejezéshez. Amikor végre elértünk a vár szakadékkal határolt oldalához, a láva vörös színe került a látóterünkbe, és... Mi a fasz?

Nem volt igazi figyelmeztetés arra, hogy mit fogunk látni, és szégyenszemre úgy rabul ejtett, ahogyan soha nem emlékeztem rá, hogy valaha is az lettem volna. Még Shadow sem.

"Hogy nem vettük észre ezt fentről?" Fojtogattam.

Lenyűgöző arany és vörös szalagok szöktek végig az égbolton, és olyan szépséggel töltötték meg, amitől felnőtt férfiak is sírva fakadnának. Bármerre néztem, mindenütt más minta és alakzat csillogott az új birodalom égboltjának gyér fényében. Az egyetlen igazi megvilágítás, ami még megmaradt ezen a világon.

"Elrejtette előlünk - mondta Shadow, és végre érzelmek áradtak a hangjából.

A "nő" nyilvánvalóvá vált, ahogy közelebb értünk, a teste a szakadékban szétszóródott erő és fény kaleidoszkópjának közepén. Dannie. Csakhogy ez nem az a Dannie volt, akit Torma felől ismertem. Vagy a főnix hibrid Dannie, aki ellopta az emlékeinket, és megváltoztatta a birodalom és az összes világ menetét.

Megint megváltozott. Fejlődött még egyszer utoljára.

Nehéz volt igazán megérteni ezt a fejlődést, miközben az erő kavargó indái borították, a vörös és az arany ezernyi kavargó ívben és sugárban lövellt ki a testéből. Olyan fényes és igéző. Nem én voltam az egyetlen, aki úgy bámult, mintha most találtuk volna meg az első oázist.

"Szó szerint Nexussá válik - lihegte Angel. "A metamorfózis majdnem teljes."

Mint egy átkozott hernyó, Dannie azon volt, hogy Nexus pillangóvá váljon, és ha ez megtörténne, már túl késő lenne. Nem tudtuk legyőzni a teremtés erejét.

Egy lépéssel közelebb léptem, és hiába morgott Shadow, nem tudta áttörni az erődöt, hogy megállítson. Inky körbetekeredett elöl, mintha meg akarná állítani az előrehaladásomat, de egyiküknek sem kellett aggódnia. Nem akartam semmi hülyeséget csinálni; csak jobban meg akartam nézni, mivel állunk szemben.

Helló, Mera.

Megdermedtem, a kezem remegett, ahogy a fejemhez szorítottam. Ez nem olyan volt, mint amikor Galleli vagy Midnight beszélt a fejemben. Dannie hangja az erő rezgéseként tört fel bennem, és ezzel az energiakitöréssel együtt a tudat is megjelent, hogy egyetlen gondolattal elpusztíthat engem.

Látom, erősebbnek bizonyultál, mint vártam, áttörve a memóriám varázslatát.

Durván nyeltem egyet. Tudhattad volna, hogy minden apró ellentmondáson piszkálódni fogok. Én nem nyugszom bele, Dannie. Soha nem is tettem. A harcom lehet, hogy kicsi, de következetes.

Átválogatta a szavaimat, elgondolkodott rajtuk, miközben folytatta útját a hatalom megvilágosodásának következő szakasza felé.

"Az erő növekszik" - kiáltotta valaki a hátam mögül, de nem tudtam elfordulni, hogy lássam, ki az. Túlságosan lefoglalt, hogy ne engedjek az előttem álló istennő csábító csábításának.

Hagyd abba - mondtam erőteljesen. Nem tartozom hozzád, Dannie. Nem rángathatod bele az erőmet ebbe.

Az ezt követő kuncogás halk és mámoros volt, és nem az én fejemben. Most már hangosan beszélt, és úgy tűnt, ez mindenkinek javára válik. "Nem kellett volna ma idejönnöd - mondta lassan, és addig kavargott és kavargott a helyén, amíg az erejének csodálatos fénye vissza nem kavargott belsejébe, és akkor már csak Dannie volt ott, lebegve és ragyogva az égen fölötte. "Már mindent mozgásba hoztam, és egyikőtök sem elég erős ahhoz, hogy szembeszálljon velem".

A többiek nem tudtak megmozdulni, még mindig az erődjüket szőtték, ami úgy tűnt, Dannie ezen változatát nem érdekli. Egy olyan változatot, amely most az ember és a főnix teljes hibridje volt. Dannie vörös és aranyszínű volt, hús és tollak egyaránt borították, hatalmas szárnyak nyúltak ki a háta mögül. Meztelen volt, de semmit sem lehetett látni a tollak körül, amelyek végigvonultak a mellkasán és a közepe fölött, és hosszú farkába torkolltak. Az arca hibridizált volt, emberi szemekkel, csőrszerű orral és szájjal, valamint egy magasra nyúló tollazat, amely végighúzódott a fején és a gerincén, és a farka részét képezte.

A főnix hölgy.

Nem volt furcsa, hogy ilyen elképesztően erősnek tűnt; természetesnek éreztem, és azon tűnődtem, vajon átváltozhatott-e önmagának ebbe a változatába még azelőtt, hogy lenyelte volna a követ.

Amikor közelebb sodródott, Shadow ereje felkorbácsolódott mögöttem, és tudtam, hogy valami hülyeségre készül. Kétségtelenül azért, mert kiakadt, amiért pár lépéssel a csoportjuk előtt jártam. Ezt szem előtt tartva engedtem Inky lökésének, hátráltam néhány lépést, hogy megálljak, mielőtt hozzáértem volna Shadowhoz - az erőd már majdnem kész volt, és nem én leszek az oka annak, hogy újra kell kezdeniük az egészet.

"Az emlékeim rólad kedvesek - folytatta Dannie -, de már nem az a Dannie vagyok, akit ismertél. Most egy küldetésem van, ami elengedhetetlen az egyensúly nagyobb léptékű ellenőrzéséhez. Egy olyan lépték, amely biztosítja, hogy az univerzumok jinje és jangja soha többé ne kerüljön veszélybe. Ebben a tekintetben semmilyen kedves emlék nem menthet meg téged."

Len drámaian felsóhajtott. "Nagyon hiányoznak azok az idők, amikor a rosszfiúk csak szép beszédek nélkül próbáltak megölni téged. Ha egyet hallottál, mindet hallottad."

Valamiért - valószínűleg a stressz - ez különösen viccesnek tűnt, és alig bírtam megállni, hogy ne nevessek hangosan, és ne rontsam tovább a helyzetet.

Dannie szeme felvillant, és amikor vörös és arany lángokkal telt meg, az emlékeztetett rá, hogy ő Shadow anyja. Nem mintha látszólag érdekelte volna, miközben börtönt szőtt, hogy ellopja az erejét. Dannie-nek szintén nulla fikarcnyit sem kellett törődnie a fiával, hiszen egyértelműen arra készült, hogy megtámadja.

Az időzítése kiváló volt, a hetes csak néhány szál választotta el attól, hogy teljes erődítménye legyen. Ha most szétzúzza, elpusztulnak.

Ezt nem hagyhattam.

A másodperc töredéke alatt döntöttem úgy, hogy rajtam múlik, hogy elterelem a figyelmét.

Levetkőztem, és hagytam, hogy a farkasom feltörjön, és az átváltozásával együtt a Nexus erejének lángjai is megjelentek. Ez az energiakitörés Dannie teljes figyelmét magára vonta, ahogy reméltem.

Shadow a nevemet üvöltötte, de itt a győzelemért harcoltunk, és ehhez mindannyiunknak játszania kellett a szerepét. Ez volt az enyém. Ketrecbe zárni - lőttem vissza neki, remélve, hogy ezek a szavak átjutnak a kötelékünkön.

"Gyorsabban fonjuk a fonalat" - kiáltotta. "Erősítsd meg a végső átmenethez."

Mivel hallottam őt, Dannie is hallotta, aki azonnal elvesztette érdeklődését a lángoló farkasom iránt, és figyelmét ismét az erő körére összpontosította. Elindult feléjük, energiaszalagok gyűltek körülötte, miközben felkészült a támadásra.

Szép próbálkozás, ribanc, de nem az én felügyeletem alatt. A farkasom irányt váltott, és amikor Dannie a föld felett lebegett, én is nekilőttem. Ha pár másodpercnyi időt tudtam adni nekik, talán ez volt az az esély, amire szükségük volt, hogy leszedjék őt.

Gyerünk, farkas! Csináljuk meg!