Jaymin Eve - Reborn - 45. fejezet

 


45

Kilencven százalékban arra számítottam, hogy Dannie el fog mozdulni a hatósugaramból, így kissé megdöbbentem, amikor érintkeztem vele, karmaim a puha tollazatába vájtak. Egy átlagos lényen a karmaim egy pillanat alatt átszakították volna, de Dannie-ben nem volt semmi átlagos.

A teste puhának tűnt, de a puhaság homlokzata alatt a többi erősebb volt, mint bármely anyag, amivel valaha is érintkeztem. Ebben az állapotban semmi sem tudta volna átszakítani, és a másodperc töredéke alatt kiakadtam, hogy vajon hogyan tudnánk ellopni tőle a követ, amíg eszembe nem jutott, hogy az erődöt úgy tervezték, hogy meggyengítse.

Eleve ez volt ennek a veszélyes varázslatnak a lényege. Nem tudtuk volna megszerezni tőle a követ anélkül, hogy az energiája ne gyengülne, ezért játszottam el a figyelemelterelést.

"Mera, édes Mera - trillázott, és a keze felemelkedett, hogy a farkas nyakam köré tekeredjen. "Miért dobod el ilyen vakmerően az életedet?"

Egy pillanat alatt visszaváltoztam, meglepve őt, amikor úgy döntöttem, hogy visszatérek a fizikailag leggyengébb formámba. A második meglepetése akkor érte, amikor egy erőteljes lövést lőttem felé, és ő eléggé meglazította a szorítását ahhoz, hogy el tudjak menekülni. Keményen földet értem volna, ha Inky nem kap el, a köd ekkor szikrázó gátként tombolt köztünk és az istennő között, megadva a többieknek az utolsó néhány másodpercet, amire szükségük volt, hogy befejezzék a ketrecüket.

Shadow parancsára kezükbe fogták a ketrecet, készen arra, hogy az istennőhöz rögzítsék. Dannie hangosan kuncogott; ez volt a legfurcsább madár-emberi hang, ahogy nézte, ahogy az arany tekercsek kavarognak körülöttük.

"Hallgatnod kell ránk - mondta Shadow, és először fordult elő, hogy valakire teljes mértékben figyelt - a fiúra, akit talán még mindig szeretett a lelke mélyén. "Meg tudod ezt oldani. Elutasíthatod a követ az energiádból, és engedheted, hogy helyreálljon a valódi egyensúly. Az általad használt tünde mágiának nincs helye az Árnyékbirodalomban."

Szünetet tartott, lehajtotta a fejét, a szeme sarkában megfontoltság gyűrődött, ami még a madárarcán is nyilvánvaló volt. "A benne rejlő erő a Birodalomból származik" - ciripelte erőtől duzzadó hangján. "Hatalom, amit a teremtményeimtől loptak el. Ellopták a ködökből. Hatalom, amit képes leszek visszaadni, ha én leszek az egyetlen, aki irányítja. Látnotok kell, hogy ez a legjobb megoldás a birodalom számára... és az összes világ számára. Mi van, ha egy újabb Ixana történik?"

Megőrizte a logikáját, ami fájt, mert az én Dannie-m még mindig ott volt. És a gondolat, hogy megpróbáljam elpusztítani azt a Dannie-t, akit Torma-ban ismertem, összetört.

Úgy tűnt, Shadowt nem terhelte ugyanez az aggodalom, az előző kijelentései nem voltak mások, mint egy újabb figyelemelterelés, ami lehetőséget adott Reece-nek, hogy egy aprócska szeletet szőjön az erődhálóból Dannie farka köré.

A tollak hosszú, lenyűgöző tollazata fényes és hivalkodó volt... és valószínűleg a vesztét okozta. Egy anyaggal, amibe belekapaszkodhatott, az erődvarázs a helyére került, és egy aranylobbanás felszabadította a hét hatalmas lényt, akik fáradhatatlanul dolgoztak, hogy megfékezzék őt.

Dannie szórakozott arckifejezése elhalványult, ahogy érezte, hogy a ketrecük ereje a teste köré tekeredik. Olyan gyorsan történt, hogy mielőtt felemelhette volna tollas, vörös szemöldökét, már a nyakáig ért. A szálak megfeszültek, elvágták a levegőjét, és amikor a feje eltűnt, kifújtam a levegőt, és kihúztam magam, hogy felálljak. A gyógyulásom már beindult, és mire felöltöztem, az istennővel vívott aprócska csatám okozta fájdalmak is elmúltak.

"Működött?" Kérdeztem, a többiekhez sietve, és meglepődve láttam, hogy Shadow még mindig tartja az egyik aranyszálat.

"Már csak az utolsó láncszemet kell rögzítenünk - morogta Reece. "Keményebben harcol, mint valaha."

Együtt benyomták az utolsó szálakat, és ahogy az Dannie-re telepedett, egy rövid pillanatra azt hittem, hogy győztünk. De a pillanatnak vége volt, mielőtt még esélyünk lett volna ünnepelni.

Az arany szálakból Dannie arcához közel egy vörös fényszál szökött ki, és mielőtt bármelyikünk is reagálhatott volna, olyan hatékonyan csatornázta be az erejét, hogy az erőd szétzúzódott, és mindannyian elrepültünk. Ahogy felkészültem a becsapódásra, erős karok közé kerültem, amelyek felfogták az ütés erejét.

"Jól vagy?" Shadow kérdezte, arcát az enyémhez közelítve.

Bólintottam. "Igen, de bassza meg. Nem sikerült! Most mit csináljunk? Túl erős ahhoz, hogy elvegyük tőle a követ anélkül, hogy előbb meggyengítenénk."

Egy szempillantás alatt talpra állt, és magához szorított. "Megpróbáljuk újra" - mondta gyorsan. "Megtanuljuk, hol rontottuk el, és gondoskodunk róla, hogy ez ne történjen meg kétszer."

Angel közelebb szuszogott, a szárnyai felszabadulva próbált eltakarni minket Dannie szeme elől. "Vérzik az energiánk, Shadow. Becslésem szerint még egy lövésünk van mindannyiunkban."

"Ennyi kell nekünk" - mondta Shadow hevesen. "Gyorsan tanulunk."

"Még egyszer utoljára" - mondta Lucien.

"Megvan" - tette hozzá Len, és még több kristályt szabadított ki.

Galleli is a fedélzeten volt. Kezdjük el.

Időt nem vesztegetve, kört alkottak, és felkészültek egy újabb erődítmény szövésére. Egy erősebbet.

Dannie, aki még mindig a közelben lebegett, és látszólag nem esett rosszabbul a ketrecéből való kirobbanás után, hátrahajtotta a fejét, és nevetett. "Darkorom, régen nem voltál ilyen hülye. Engem nem tudsz legyőzni."

Az ereje felemelkedett fölé, és tudtam, hogy el fogja pusztítani őket, mielőtt esélyük lenne arra, hogy ketrecet építsenek, hogy újra megküzdjenek vele. Nem volt rá mód, hogy elég sokáig eltereljem a figyelmét ahhoz, hogy ezt megakadályozzam.

Éppen amikor felénk küldte az energiáját, Shadow kinyújtotta a kezét, és megragadta a kezemet, magához rántva engem. A világ kibillent alólam, és aztán valahol máshol voltunk. Shadow áthelyezte a helyünket, ami olyan energiát használt fel, amit valószínűleg nem engedhettünk meg magunknak, de ugyanakkor, ha nem helyezett volna át minket, egy dühös istennő darabokra robbantott volna minket.

"Követni fog?" Angel zihált, a szárnyai tompábbnak tűntek, mint korábban, a bőrének aranya pedig szinte teljesen eltűnt.

Shadow nem válaszolt, túlságosan el volt foglalva azzal, hogy egy másik helyre zippeljen át minket, ezúttal valahol a víz felett.

"Egyértelműen követ minket - mondta Reece szárazon. "Talán inkább arra kéne koncentrálnod, hogy a családi erőd egy részét használd a folyamat felgyorsítására, ahelyett, hogy értelmetlen kérdéseket teszel fel."

Angel teste vibrált, bármilyen aranyerő maradt is benne, rövid időre felpezsdült a bőrén, mielőtt összeszedte volna magát. Reece szavai gonoszak és igazságtalanok voltak - mindannyian szar helyzetben voltunk -, de Angel nem harapott vissza.

Ami zavart engem. "Le kell higgadnod ezzel, Reece - mondtam röviden. "Példátlan időket élünk, és nem várhatjuk el mindannyiunktól, hogy úgy viselkedjünk, ahogy szerinted kellene. Koncentráljunk inkább arra, hogy Dannie előtt maradjunk, és újra szövögessük a ketrecet."

Villant a szeme, és ahogy kinyitotta a száját, hogy visszavágjon, egy dühöngő fenevad jelent meg a vállam fölött. Bár nem láttam Shadow arcát, tudtam, hogy figyelmezteti a barátját, hogy legyen nagyon óvatos azzal, amit most mond.

Ez volt a második alkalom, hogy Shadow közbelépett, amikor igazán nem volt rá szükségem. Nagyra értékeltem a támogatást, és azt, ahogyan a szavak nélkül is szeretetről beszélt, de hamarosan elbeszélgetünk majd arról, hogy egy nap majd én is megvívom a saját csatáimat.

Ha élve kijutunk a birodalomból.

"Igazad van, Mera - harapta ki végül Reece, és a dühének egy része elszállt. "Ez nem a megfelelő idő és nem a megfelelő hely, és a legjobb, ha inkább a..."

A szavai félbeszakadtak, amikor Shadow ismét elrepített minket, és kezdtem aggódni, hogy a társam hamarosan kifogy az energiából. Összekulcsolt kezünkön keresztül annyi energiát küldtem belé, amennyit csak tudtam, és a másik oldalát szorongató Inky remélhetőleg ugyanezt tette.

"Hallottam a szavaidat, amikor farkasformában voltál - mormolta Shadow a fülem mellett, tekintete az összekulcsolt kezünkre szegeződött. "És érzem a mellkasomban az igazi társas kötelékünk dobbanását. Erősebb, mint valaha."

Az a fajta melegség, amit csak orgazmusközeli állapotnak lehetett nevezni, elöntötte a testemet, és felsóhajtottam, azt kívánva, bárcsak egyszerűen csak köréje tekeredhetnék, megcsókolhatnám azokat a dekadens ajkakat, és soha többé nem jönnék fel levegőért. Mielőtt még jobban belefeledkeztem volna ebbe a fantáziába, Shadow felhasználta a megosztott energiát, és egy másik helyre zippelt minket. Egy olyan helyre, ahol van föld.

"Ez a peremszigetek" - mondta röviden.

Ez még nagyobb érdeklődéssel nézelődtem, mivel eddig csak egy durva Inky-térképen láttam őket.

Shadow elhúzott minket a homok és a víz szélétől, és beljebb húzott a szárazföldre. A konkordiumokkal ellentétben itt nem voltak látható lávamezők; nagyon is dzsungelszerű volt, sűrű és tömött lombokkal, a nedvesség másodpercek alatt nedvességet küldött a bőrömre, amint sétáltam.

"Remélhetőleg nehezére esik majd követni minket itt - mondta Shadow, erősnek és biztosnak tűnt, de a kötelékünkön keresztül éreztem a fáradtságát. "Inky, te is tudnál egy gátat képezni körülöttünk? Be kell fejeznünk ezt az utolsó ketrecet. Nem hibázhatunk."

A köd felszállt, hatalmas takaróvá pattant, ami remélhetőleg megakadályozza, hogy az energiánk egy részét lenyomozzák. Amint Inky a helyére került, Shadow elengedte a kezemet, és intett a többieknek, hogy ismét alakítsanak egy kört.

"Én leszek az őrszem - mondtam halkan, és elléptem. "Figyelmeztetlek benneteket, amint érzem, hogy az ereje közeledik."

"Azért ne próbáld meg megcsapolni az erejét" - figyelmeztetett Alistair. "Hozzád kötődik, a Nexus eredeted révén, és érezni fogja, ha keresed őt."

Bólintottam. "Ne aggódj. Nem teszek semmi olyat, ami veszélyeztetne minket."

Mögöttem az erejük belehelyezkedett a földbe, ahogy elkezdték szőni a második erődjüket. Egy gyors pillantás elég volt, hogy lássam, ezúttal minden szál vastagabb és fényesebb volt. Ahogy Shadow mondta, tanultak a hibáikból, és ha ez volt az utolsó esélyünk a háború megállítására, akkor mindent beleadtak.

Komolyan véve a részemet az egész folyamatban, körbesétáltam a kerületben, visszafogva az energiámat, hogy véletlenül se áruljak el minket. Az érzékeim éberen figyeltek, és megéreztem, amint egy idegen erő szikrája közelebb sodródott a körhöz.

Nem estem pánikba, és Inky sem, így egyértelmű volt, hogy mindketten ugyanazt éreztük. Ez az erő nem a Nexus istennő volt, hanem ennek a szigetnek a helybélijei. Az energiájuk egyszerre volt kíváncsi és egy kicsit ellenséges, ahogy megpróbálták megérteni, hogy ki hatolt be a területükre.

Amikor közelebb léptek, úgy helyezkedtem, hogy először rajtam kelljen áthaladniuk. A kötésem mentén mind Shadow, mind Angel részéről nyugtalanság pislákolt, de nem sokat tehettek, csak bízhattak bennem. A bennem rejlő erőben.

Bízzanak bennem, hogy a falka hasznos tagja lehetek.

Fiatal korom és tapasztalatlanságom miatt kizártak az erődből, és bár ez fájt, megértettem az okaikat. De ez nem jelentette azt, hogy tehetetlen voltam.

A helyiek már közel voltak, a fák között rejtőztek, és bár nem láttam őket, éreztem az erejüket. Amikor az egyikük végre a látómezőbe lépett, megértettem, miért tudtak olyan jól elbújni. Álcázták magukat, és nem csak a ruházatukat tervezték úgy, hogy beleolvadjanak ebbe a tájba, hanem a bőrüket, a hajukat és egyéb vonásaikat is.

Az előttem állónak barna és zöld volt a bőre, a két szín szinte összefolyt, hogy tökéletes dzsungelhangulatot adjon. Ez lehetővé tette számukra, hogy szinte zökkenőmentesen beleolvadjanak a körülöttük lévő környezetbe.

"Helló - mondtam, a fordítóvarázslat segített a velük való kommunikációban. "Nem akarunk ártani nektek."

Közelebb léptek, és persze fogalmam sem volt a nemükről, de a csupasz mellkasuk férfias volt. Már amennyire ez számított.

"Miért vagytok itt?" Zörgő szavak, amelyek még több ellenségességet tartalmaztak. "A Legfelsőbb Lénnyel?"

Mielőtt válaszolhattam volna, a helybéli lábai mellett zizegés hallatszott. Nem láttam ott semmit, egészen addig nem, amíg a lény ki nem bontakozott, és fel nem emelkedett, hogy néhány méterrel fölöttem álljon.

Zavartan pislogtam. Egészen biztos voltam benne, hogy ez egy sprecker volt, csak nehezebb testalkatú és... ijesztőbb, mint bármelyik, amit eddig láttam.

"Azt hittem, nem tartasz lényeket - kérdeztem, a helyiek felé fordulva, és ostobán elárulva éreztem magam tőlük. "Azt hittem, elutasítjátok a királyiak útját."

A helyi lény és a teremtmény Shadowra néztek, és láttam rajtuk, hogy elítélik a róluk alkotott ítéletemet, hiszen a fő királyi lénnyel voltam párosítva. De mi nem olyanok voltunk, mint a többiek a Konkordiában.

Shadow és én is egyetértettünk abban, hogy a lények nem olyan edények, amelyeket a mi hasznunkra használhatunk.

"Az árnylények a barátaink, nem a tulajdonunk."

A helybéli szavai erősen és biztosan dübörögtek a szélben. Ezzel együtt igazi kitörő örömöt éreztem; nem ítéltem meg őket rosszul.

"Én a Nexus szülötte vagyok" - mondtam, megkockáztatva, hogy így tudok hatni rájuk. "Az árnyéklények anyja, és ki akarom szabadítani őket abból az életből, amit a szárazföldön éltek. Shadow egyetért velem, és mivel ő a Legfelsőbb Lény, van remény arra, hogy megváltoztathatjuk a birodalom jövőjének irányát."

A lény és a sprecker barátja alaposan megvizsgáltak, miközben a többi helybéli előre kúszott. "Hogyan fogod legyőzni az ősanyát?" - kérdezte tőlem az első, a fejét lehajtva, mintha hazugságok után vizsgálna.

Intettem a falkámnak és a félig kész erődjüknek. "Ezen dolgozunk most. Sajnálom, hogy a ti földetekre hozom, de el kellett rejtőznünk a főnix elől, és a ti energiátok itt olyan erős, hogy remélhetőleg elég lesz ahhoz, hogy megzavarja az üldözésünket."

Egy ütemnyi csend következett, majd mindannyian akcióba lendültek, lebukva és visszabukva a lombok közé. Döbbenten pislogtam, azon tűnődve, vajon mi ijesztette meg őket.

"Közeledik" - sziszegte az egyik a közelből. "Meg kell védenünk a gátat."

Akkor éreztem meg őt, egy pillanattal utánuk. Dannie, gyors szelekkel haladva, a régimódi módon követett minket. Szó szerint követte Shadow ugrásainak mágikus nyomát.

Megpördültem, és Shadowhoz és a többiekhez siettem, felkészülve arra, hogy megküzdjek vele, ha ez időt ad nekik a befejezéshez. Nem voltam azonban egyedül, Inky lejjebb ereszkedett, hogy mellettem legyen, és fújtatott, miközben szikrák villantak a közepén. A helyiek sem hagytak magunkra, újra megjelentek ezüst kövekkel a kezükben, amelyeket a fejük fölé tartottak, és kántálni kezdtek. Szavaik hangosak és gyorsak voltak, és éreztem az erőt, amit hívtak.

Egy energiaköpeny terült el mindannyiunk felett. Gyors pillantást vetettem a falkámra és az erődre, és pislogtam, hogy mit tettek a helyiek. A barátaim álcázták magukat, felvették a körülöttünk lévő lombok formáját és megjelenését. Egy gyors pillantás a karomra elárulta, hogy én is ugyanezt az erdei színpalettát hintettem.

Szent szar! Elrejtettek minket a varázslat segítségével, amely megvédte a szigetüket.

A helyiek segítettek nekünk Dannie ellenében, én pedig elküldtem egy gyors imát, hogy legyen elég időnk az erőd utolsó szálainak elkészítéséhez.

Ez volt az egyetlen esélyünk; Dannie nem engedné, hogy újra megszökjünk.