Jaymin Eve - Reborn - 5. fejezet

 

5

Mire visszaértünk Tormába, már nem beszéltünk, de valahogy közelebb éreztem magam Jaxsonhoz, mint régen. A felajánlása, hogy segít Simone és az én emlékezetkiesésem miatt is, nyilvánvalóan az olajág volt, amire vártam, hogy előrébb lépjek, és megpróbáljam újraépíteni a barátság látszatát.

Időbe fog telni. Évekbe, ha egyáltalán ismertem magam, de egy lépés előre egy lépés volt a helyes irányba.

Csevegés és nevetés csapott felénk, amikor megérkeztünk a letarolt falkaföldek szélére. A falkaskeveredés még mindig teljes erővel zajlott. A tenyerem ismét viszketett, és a ruhám szakadt maradványaihoz dörzsöltem, kényszerítve magam, hogy ne gondoljak erre a furcsa új fejleményre. Talán valami felfedezetlen növényfajba ütköztem, amelyre az alakváltók allergiásak?

Mármint, ennél furcsább dolgok is történtek már, nem igaz?

Ahogy kiléptünk a fényre, senki sem pillantott kétszer is ránk, amint kissé megviselt és koszos állapotban előbukkantunk. Csak azt feltételezték, hogy félig eltolódtam, és elszakadt a ruhám, és hogy az erdőben futottunk. Az alakváltók gyakran voltak zilált állapotban. Ilyen volt a vadállat természete.

"Valószínűleg elindulok - mondtam Jaxsonnak, és újra megdörzsöltem a tenyeremet a ruhám szakadt oldalán. "Azt hiszem, mára már elegem van a szolgálatból."

Mielőtt válaszolhatott volna, Torin megjelent.

Biztosan bosszúsan felnyöghettem az orrom alatt, mert Jaxson figyelmeztető pillantást vetett rám. Igen, valószínűleg nem volt normális, hogy utálom az igaz társam látványát, de a kötődésünk révén érzett kapcsolat ellenére a legjobban utáltam a belét. A misztikus kötelékünk nem volt Torin jegye a velem való életre, főleg nem azután, ahogyan velem bánt. Most ki kellett érdemelnie a testemet, a lelkemet és a szerelmemet.

Egyetlen nőnek sem szabadna ennél kevesebbel beérnie.

"Hol voltatok ti ketten?" Torin megkérdezte, és a szavai csípősek voltak, ahogy végigfuttatta a szemét a ruhám maradékán és a rajta lévő vérnyomokon.

"Futni..."

"Kurvára semmi közöd hozzá" - csattantam Jaxson fölött, aki, mint mindig, úgy gondolta, hogy az alfáját kell babusgatnia. "Nem vagyok a tiéd. Ha még egyszer ilyen hangnemben kérdezel, letépem a képedet... és mosolygok rajta."

Torin szeme elsötétült, és sajnos a szavaim a szándékaimmal ellentétes hatást értek el. Egy lépéssel közelebb lépett, és láttam rajta, hogy a hajamnál fogva be akar rángatni a szobájába, hogy végre megfosszon a szüzességemtől. Ismét úgy kezelt, mintha egy átkozott tulajdon lennék, ami az övé.

"Tetszik a tüzed, Mera" - dörmögte, és farkasszemet nézett velem, miközben felém nyúlt.

Kibújva a keze alól, egyenesen a gyomrába lőttem az öklömet, ami több mint pár lépést hátráltatta. "Nem érhetsz hozzám." A szavaim lágyak és hidegek voltak, és tudtam, hogy nagy feltűnést keltünk. Nem volt meglepő, hiszen épp most ütöttem meg az alfát, pontosan azt tettem, amitől Jaxson óva intett.

Túl messzire mentem azonban ahhoz, hogy most megálljak. "Nem vagyok a tulajdonod, és igaz társ vagy sem, nem érdemelted ki a jogot hozzám vagy a testemhez. Ezt ne feledd."

Egyik csupasz lábamon megpördülve elviharzottam, és egyszer sem néztem vissza, annak ellenére, hogy a tekintetem végigégett a gerincemen. Szerencsére nem kellett aggódnom amiatt, amit Torin tervez, mert egy újabb rezdülés a mellkasomban és a tenyeremen jelentkező viszketés elterelte a figyelmemet.

Ha így megy tovább, letépem a bőrömet, mire visszaérek a vacak régi lakásomba...

"Tudod, hogy fájdalmat okozol neki." Sisily hangja rángatott ki a dühös menetelésemből, amikor már félúton voltam a város felé.

Hogy a picsába tudott csak így a nyakamba lopakodni? Tényleg ki kellett volna szállnom a saját fejemből, mielőtt lesből támad; mostanában berozsdásodtam a védekezésben. Egyetlen botlás halálos ítéletet jelenthetett volna, és én nem akartam megadni nekik ezt az elégtételt.

" Elnézést?"

Még egy féleszű idióta is tudta, hogy a " elnézést" ebben a hangnemben azt jelenti: Mi a faszt mondtál nekem?

Sisily azonban, aki nyilvánvalóan a fél agynál is kevesebbet tudó kategóriában úszott, szó szerint vett, és megszólalt. "Azt mondtam, hogy bántod őt. Torin. Gyengének állítod be mindenki előtt."

Még mielőtt befejezte volna, felnevettem, zsigeri nevetés, ami semmiképp sem arról szólt, hogy szórakoztam volna. Sötétség ereszkedett a látásomra; Sisily nagyon rossz időpontot választott, hogy ezt a szart felhozza. Meglepettnek tűnt, amikor a nevetés elhalt a torkomban, és tettem egy lépést felé. Bármit is látott az arcomon, a sajátja rémült vonalakba omlott, és egy rövid nyikkanással megfordult, és úgy sprintelt el, mint akinek ég a farka.

Követni akartam, de ismétlem, ok nélkül nem bánthattam a falka egy alacsonyabb rendű tagját, és az, hogy megpróbálta megvédeni az alfáját, nem volt ok. A szavai azonban mélyen eltaláltak, felidézve minden emléket, hogy Torin mennyire bántott engem, a kemény szavaival és a nehéz kezeivel, az apjával szembeni elutasító magatartásával és a védelem hiányával. Ebben a falkában mindenki szemet hunyt Victornak az anyámmal és velem szembeni bánásmódja felett.

És most nekem kellett volna az alfatársuknak lennem?

Egyikük sem érdemelt meg engem. Talán ez volt a jelenlegi problémám... a jelenlegi haragom. Egy olyan falka alfa-társa voltam, amelyről azt kívántam, bárcsak ne létezne... és nem tehettem úgy, mintha még sokáig félszeg lennék ebben a szerepben. Ha egyszer a végére járok az emlékezetemmel kapcsolatos rejtélynek, és annak, hogy mi okozta, hogy Torma néhány évet elvesztett az életéből az Shadow Beast miatt, akkor magam mögött hagyom ezt a falkát, és új utat kovácsolok. Remélhetőleg Simone-nal együtt.

Mire visszaértem a lakásba, a fejemben már kezdett kialakulni egy terv.

Megfogadom Jaxson javaslatát, hogy kikérdezem a falka tagjait, kezdve a magasabb rangúakkal. Valakinek voltak információi, és még a legjelentéktelenebb tény is segíthetett.

Annak is a végére akartam járni, hogy miért támadta meg apám Victort annyi évvel ezelőtt. Mindig is azt feltételeztem, hogy valamiféle féltékeny szerető szarság volt, aminek köze volt Glendrához, Victor társához, aki hírhedt volt arról, hogy felkavarja a férfi egóját és indulatait, de talán többről volt szó.

Végre abban a helyzetben voltam, hogy válaszokat követelhettem; csak Torin állíthatott meg ebben a keresésben, és ha az a köcsög tudta, mi a jó neki, akkor alaposan megfontolt minden lépést, amit körülöttem tett.

Akárcsak a sakktáblán, a királynő irányított mindent.

Hibát követett el, amikor visszavonta az elutasítást, mert itt én voltam a kibaszott királynő, és mindet feláldoznám, hogy megtudjam az igazságomat.