Jaymin Eve - Reborn - 6. fejezet

 


6

Valamikor az éjszaka folyamán, dühös töprengésem és tervezgetésem közepette leírtam a hat célkitűzésemet, és az ágyam melletti jegyzettömbön hagytam őket, hogy ébredés után ez legyen az első dolog, amit látok.

1. Találd ki, mi történt velem abban a két hónapban, amikor kitörölték az emlékezetemet.

2. Keressük meg a katalizátort, amiért apám megtámadta az Alfát.

3. Határozd meg, hogy Simone biztonságban van-e, és folytasd a kiabálást vele, amiért aggódom.

4. Derítsd ki pontosan, miért átkozott meg minket a Shadow Beast, hogy elveszítsük az időt. Az összes falkára hatással volt, vagy csak Torma-ra? És miért nem aggódik senki jobban a hatalommal való visszaélés miatt?

5. Győződj meg róla, hogy Lucinda Callahan, alias Anya életben van, és összeállt egy alfával. Aztán felejtsd el őt olyan szilárdan, ahogyan ő mindig is elfelejtett engem.

6. Találd ki, miért zakatol a szívem és viszket a tenyerem.

A hatodik számra nulla magyarázatot tudtam adni, a bőröm nem mutatta semmilyen irritáció jelét, kivéve a nyomokat, ahol majdnem csontig karmoltam. Ami a mellkasomban lévő szívdobogást illeti. Dr. Google biztos volt benne, hogy ez a szívzörej vagy a közelgő szívroham korai jele, de természetesen ezek emberi tünetek voltak. Természetfeletti értelemben nem volt semmi.

Amikor végül nyugtalan álomba zuhantam, egész éjjel forgolódtam, míg végül lihegve és kiáltozva felébredtem. A szívdobogás és a viszkető tenyér eltűnt, csak a helyére lépett a bőr, amely úgy érezte, mintha lángolna. Végigsimítottam a kezeimmel a testemen, halkan felnyögtem, ahogy a túlműködő nemi vágyam beindult. Ujjaimat a bugyimba csúsztattam, csakhogy... valahányszor megpróbáltam megérinteni fájó puncimat, nem egészen értem el a megkönnyebbülésre vágyó pontot.

Az enyém!

Egy morgó szó volt, és olyan gyorsan rángatott ki félálmomból, hogy amikor felültem, a fejem megpördült. Gyorsan körülnéztem, hogy megállapítsam, még mindig egyedül vagyok, a rongyos hálószobabútorok az egyetlen társaim.

Ahogy az ágyam széléhez léptem, a combjaim között lüktető fájdalom egyre mélyült. Kétségbeesésemben betántorogtam a zuhany alá, és a lehető legjobban felcsavartam a vizet. A kis fülkébe süllyedve hagytam, hogy a hideg vízsugár végigmosson rajtam. Megpróbáltam újra orgazmushoz juttatni magam, de megint nem számított, mennyire súrolták az ujjaim a csiklómat, nem tudtam elég közel kerülni ahhoz, hogy megtegyem, amit kellett.

Minden álmosság, amit éreztem, eltűnt abban a pillanatban, amikor egy láthatatlan entitás által blokkolt csiklót találtam. "Mi a fasz van?" Motyogtam, és zavartan bámultam lefelé. Szinte olyan volt, mintha egy gát lenne a kibaszott vaginámon, és a víz mégis jól érte...

Hagytam, hogy a combjaim tovább nyíljanak, a víz üteme pont ott landolt, ahol szükségem volt rá, a hideg majdnem a falra küldött, ahogy lehűtötte felhevült húsomat. Hamarosan nyögdécseltem, az izgalom örvényei olyan erősek voltak, hogy majdnem a csempét karmoltam a szükségben.

"Szent szar, Shadow Beast." Káromkodtam és felkiáltottam, ahogy egy orgazmus csapott belém.

Fogalmam sem volt, miért kiáltottam az átkozott alakváltók ördögét; csak úgy kicsúszott a számon a felszabadulás pillanatában. Feltételeztem, ha valakinek köszönhetem, hogy egy test ilyen élvezetben részesülhet, az az volt, aki a mi fajunk lényeit megteremtette. Köszönöm a csiklót, Shadow Beast.

Ó, és a G-pontot.

A fickó megérdemelt volna valamilyen díjat. Még akkor is, ha ő volt az, aki jelenleg az emlékeimmel szórakozik.

Ahogy lejöttem az orgazmusom mámorából, felnyúltam, és beállítottam a hőmérsékletet, azon gondolkodva, hogy hová tegyem ezt a további, mi a fasz pillanatot az életemben.

Nem tudtam magamhoz nyúlni.

Mikor történt ez egyáltalán? Úgy értem, nem próbáltam azóta, hogy Torin ágyában ébredtem, mert kissé el voltam foglalva az életemből hiányzó hónapokkal, de a természetes kanosságom mindig is előbb-utóbb felütötte volna a fejét, és úgy tűnt, hogy egy újabb pont került fel a listámra.

7. Öld meg azt a szemétládát, aki úgy döntött, hogy nem érinthetem meg magam, hogy örömet szerezzek.

Ha volt valami, amit mindennél jobban utáltam, az a szabad akaratom elvesztése volt. Senki sem szabhatta meg, hogy mit csináljak a testemmel. Ha ez annak volt köszönhető, aki ellopta az emlékeimet, legyen az a Shadow Beast vagy valaki más, könyörtelen leszek, ha megtalálom.

Mire kirángattam a seggem a zuhany alól, már teljesen összetörtnek éreztem magam, de a lelkemet betöltő elszántsággal végigcsináltam. Miután felöltöztem, megnéztem a telefonomat, és imádkoztam, hogy Simone valahogyan hagyott nekem üzenetet az éjszaka folyamán.

Húsz SMS-üzenet villogott felém, öt-hat hangpostával együtt. Amikor átlapoztam, a fele Torintól, a másik fele pedig Jaxsontól érkezett. Bejelentkeztek nálam. Megkérdezték, hogy épségben hazaértem-e. Szidott, amiért úgy hagytam el a központot, hogy nem köszöntem el az alfáktól.

Töröltem mindannyiukat és a hangüzeneteiket anélkül, hogy meghallgattam volna őket. Seggfejként viselkedtem, ezzel tisztában voltam, de... basszák meg. Különösen Torin. Nem érdemelte meg a megbocsátásomat. Mindig úgy gondoltam, hogy az általam olvasott könyvek hősnői túlságosan elnézőek az alfahímekkel. Soha nem dolgoztatták meg azokat a szemétládákat azért, hogy az életük részévé válhassanak, az agyuk helyett a hormonjaikra bízták a gondolkodást.

Én nem csak úgy megbocsátanék, és elfelejteném azt a sok évnyi baromságot és gyötrelmet, amin keresztülmentem. Legalább tíz évvel tartoztak nekem a megváltozott hozzáállásukkal, mielőtt megfontolnám, és míg Jaxson megtette az első lépést, Torin még csak versenyben sem volt.

Kitaszítva magamból a két seggfejet, elhagytam a lakást, és a város felé vettem az irányt. Tormának tényleg csak egy fő üzletrésze volt, és mivel az emlékeim nélküli ébredésem óta nem merészkedtem errefelé, úgy döntöttem, hogy ez a tökéletes hely a nyomozásom megkezdésére. A főutca a pletykáiról volt ismert.

Ahogy sétáltam, a kora reggeli óra ellenére a hőség rám zúdult - a mai nap perzselő lesz. Elég magasan feküdtünk itt ahhoz, hogy gyakran megúsztuk a legrosszabb hőmérsékletet, és tekintve, hogy még csak tavasz volt, nyilvánvalóan az időjárás is ugyanolyan dühös volt, mint én.

Legalább a ruházatot bölcsen választottam: levágott farmer rövidnadrágot, fekete pólót és flipflopot viseltem. Emellett a smink nélküli, anyaköpenyes, kontyos megjelenést választottam, ami a legegyszerűbb módja volt annak, hogy megszelídítsem a hajam abszolút kusza állapotát. Nem voltam benne biztos, hogy mikor történt, de a hajam olyan furcsán viselkedett, mint az életem, Rapunzelt idézte, így kétszer olyan vastag volt, mint általában, nem is beszélve arról, hogy a fenekemig ért.

Torin azt akarta, hogy vágassam le. Többször is említette, hogy a hajam kissé elszabadult, így természetesen nagy örömmel mondtam le minden időpontot, amit a helyi fodrászunkkal beszélt meg. Az a kibaszott arroganciája annak az alfának, hogy azt hiszi, ő diktálhatja meg a hajam hosszát. Hála az archaikus hozzáállásának, a végeket szó szerint a földön húztam, mielőtt levágtam volna, hogy a kedvében járjak. Igen, ott tartottam, megmutattam neki az egyetlen dolgot, ami igazán irányított engem.

A büszkeségem.

Ahogy közelebb értem a városhoz, a gyalogos- és autósforgalom megélénkült, és minden váltó, aki elhaladt mellettem, integetett és üdvözletet kiáltott. Az első ösztönöm, amikor falkatagok közeledtek hozzám, az volt, hogy kicsinyítsem magam, és letérjek a főútról. Túlélési ösztön, amitől kétségtelenül sosem szabadulok meg. Torma kiváltó ok volt számomra, annyi emléket hordozott magában, amiket bárcsak elvesztettem volna. Legalább most már volt egy tervem a menekülésre; csak néhány apró dolgot kellett előbb tisztáznom.

Amikor kiértem az utcára, megálltam az első boltnál: Baked Buns. Ez egy fantasztikus kis pékség volt, amelynek homlokzatát régimódi vörös tégla borította, a hátsó falakon pedig hatalmas fatüzelésű kemencék sorakoztak, így mindenki láthatta, ahogy a finomságok sülnek.

Amikor beléptem az ajtón, az illatok majdnem megöltek, miközben a gyomrom korgott és korgott. Normális esetben soha nem lett volna pénzem finomságokra költeni, még alfa-társként sem, mert nem voltam hajlandó elfogadni Torin "támogatását". De szerencsére az egyik apró kis dühkitörésem során, amikor anyám lakásában szétvertem egy csomó szart, találtam egy csomag pénzt egy régi párnában. Biztos az egyik rejtekhelyem volt, amiről megfeledkeztem.

Bárhonnan is került elő, most már elég pénzem volt ahhoz, hogy vegyek magamnak egy finom süteményt reggelire.

"Jó reggelt, alfatárs" - mondta Brenda, a vidám tulajdonos, amikor kisietett, hogy felvegye a rendelésemet. "Nagy örömünkre szolgál, hogy ma nálunk van az üzletben."

Bleh. Elment az étvágyam, ahogy egy régi emlék támadt rám. Amikor úgy tizenkét éves lehettem, ez a ribanc érzéketlen arckifejezéssel nézte, ahogy egy csapat alakváltó a szart is kiverte belőlem a háza mögötti mezőn, Torma keleti oldalán. Akkoriban nem hibáztattam, amiért nem akart belekeveredni, de még akkor sem érkezett hozzám segítség, amikor elsietett. Nem szólt senkinek, és ezt nem bocsátottam meg neki.

Abban a korban még szerencsém volt, hogy nem erőszakoltak meg; eléggé biztos voltam benne, hogy csak Jaxson és Torin tették le a lábukat, ami megakadályozta, hogy ez megtörténjen. Valószínűleg tartoztam nekik ezzel.

Mindegy.

"Brenda, szia - mondtam a vékony barna hajú lánynak, elnyomva magamban a sötét emlékeket.

Előrehajolt az elülső szekrénynek támaszkodva, mindössze másfél méter magas, vékony és csinos. Annak ellenére, hogy legalább ötvenéves volt, nem tűnt sokkal idősebbnek nálam. A párja végrehajtó volt, a kétéves ikreik teljesen imádnivalóak.

Olyan életet élt, amilyet mindig is szerettem volna, de most, hogy itt voltam, csak keserű íze volt.

" Veszek egy lekváros tortát, két sárgabarackos süteményt és egy kis üveg csokoládészószt" - mondtam, a hangom halkabb volt, mint szerettem volna. Az emlékek elnyomása csak eddig vezetett, és mind az arcom, mind a hangom hangulatgyűrűként működött ezekben a helyzetekben.

Bólintott, mielőtt elsietett volna, hogy mindent becsomagoljon. Amíg ő nyüzsgött, én a hideg kirakat mellett bolyongtam, úgy döntöttem, kihasználom az üres üzletet. "Lenne néhány kérdésem önhöz" - szólítottam meg. "Ha nem gond."

"Természetesen" - mondta azonnal, a hangja még mindig könnyed és nyílt volt.

Ez valószínűleg abban a pillanatban megváltozott volna, amint meghallotta a beszélgetésem témáját.

"Próbálok információkat gyűjteni arról, hogy mi történt Torma-ban, miután felébredtünk a sztázisbüntetésünkből. Az emlékezetkiesésem miatt aggódom, hogy valami fontosat kihagytam."

A feje felkapta a fejét onnan, ahol éppen egy süteményt csúsztatott egy fehér papírzacskóba.

"Torin nem mondott semmit?" - kérdezte lélegzetvisszafojtva, sötétszürke szemei tágra nyíltak és csillogtak. "Úgy értem, ő az igazi társad, igaz?"

Visszalőttem neki a legjobb műmosolyomat. Azt, amelyik azt mondta, hogy régi barátok és bizalmasok vagyunk, és nyugodtan megoszthatja velem az összes titkát. "Persze, Torin és én részletesen megbeszéltük, de ő nem emlékszik semmi jelentősre, és azt javasolta, hogy kérdezzek ki néhányat a falka derékabb polgárai közül. Abban a reményben, hogy egy másik szemszögből talán több információ is kiderül."

Torin nevének elejtése égette a nyelvemet, de törvényszerűen nem voltam híve annak, hogy a falkában betöltött pozícióját használjam fel a szükséges válaszok megszerzéséhez. Hamarosan el kellett tűnnöm Tormából, mielőtt Torin rám kényszeríti az akaratát, de addig nem mehettem el, amíg a rejtély meg nem oldódott.

Valaki baszakodott velem, és elhatároztam, hogy kiderítem, ki az.