Jaymin Eve - Reborn - 8. fejezet

 


8

Simone és én a legjobb barátok voltunk. Igazi legjobb barátok.

Együtt nőttünk fel, és szó szerint ő volt az egyetlen ebben a falkában, aki soha nem fordított hátat nekem. Ez azt jelentette, hogy kötelességem volt gondoskodni róla, hogy ne valami hátborzongató fasz pincéjében tartsák fogva, ahol a lábujjait nyalogatják.

A lábujjfétis csak akkor volt menő, ha az embernek tetszett, nem pedig akkor, ha rákényszerítették.

És Torma alfa-társaként még fontosabb volt, hogy gondoskodjunk a falkánk egyik tagjának biztonságáról. Torin dühös lesz, amikor rájön erre, és kurvára biztos voltam benne, hogy nem fogom eltitkolni előle, amikor egy tonnával több erőforrása volt, hogy segítsen a lány felkutatásában.

"Meg kellett védenünk a helyét a falkában - mondta Mika, még mindig kifogásokat keresve, miközben könnyek csorogtak végig az arcán. "Soha nem gondoltam volna, hogy engedély nélkül elhagyja a falkát, de megtette. Úgy játszottuk el, mintha vakációra ment volna, hogy ne büntessék meg, amikor visszatér. Szerencsére Torin sokkal elfogadóbb, mint Victor, és csak megengedte, hogy tájékoztassuk őt, anélkül, hogy maga is erőltette volna, hogy beszéljen vele."

Elfogadó vagy lusta. A zsűri még mindig nem tudta eldönteni, hogy melyik kibaszott... alfa kinek a segítségére volt szükségem. "Most kell elmondanunk neki." A hangnem egyértelművé tette, hogy ha vitatkoznak velem erről, Torma teljes erejét rájuk zúdítom. "Túl régóta eltűnt. Ha bármi történt vele..."

Ha nem lopták volna el az emlékeimet, már hetekkel ezelőtt rájöttem volna erre a szarra. A dühöm és a frusztrációm a történtek miatt elérte a crescendót, morgásban és káromkodásokban robbant ki. Ha azt mondom, hogy dühös voltam, az még enyhe kifejezés. Alsónadrágban ébredtem egy általam gyűlölt férfi ágyában, és nem emlékeztem, hogyan kerültem oda, vagy hogy milyen hetek teltek el az első átváltozásom óta. Arra ébredtem, hogy valaki a legszörnyűbb módon szórakozott velem, a hatalommal való valódi visszaéléssel, és most úgy tűnt, hogy Simone is benne volt. Talán bántották - vagy még rosszabbul - miattam...

Végre láttam a teljes képet. "Most már értem - mondtam lassan. "Végre kezd értelmet nyerni az egész."

Lewisonék érthetően zavarba jöttek.

"Dühös vagyok, mióta felébredtem - magyaráztam tovább -, és nem számít, mennyire mondogatja nekem Jaxson és Sisily és mindenki más ebben az átkozott falkában, hogy hagyjam az egészet, és élvezzem, hogy alfa-társ vagyok, az igazság az, hogy úgy érzem, teljesen megsértettek. Az életemet ellopták tőlem. A legjobb barátomat ellopták tőlem, hogy ne legyen más választásom, mint Torinra támaszkodni."

Mika közelebb lépett. "Nem, Mera. Nem gondolhatod, hogy Torin valaha is helytelenül viselkedne veled szemben; ő mindig is csak úriember volt."

Bólintottam. "Aha, persze. Mint amikor visszautasított, majd a szemem láttára megdugta Sisily-t. Igazi, igazi úriember az a fickó."

Hű, a csend olyan kínos volt, hogy még én is elgondolkodtam, nem mentem-e túl messzire.

"Koncentráljunk Simone-ra" - mondta végül Mika. "Ő a mi prioritásunk."

"Menjünk az alfához" - tette hozzá Gerad, támogatva a társát. "Remélhetőleg Torinnak vannak erőforrásai az enyémek felett, mert amennyire én tudom, Simone sehol sincs Amerikában. Már hallottunk volna valamit."

Nehéz súly telepedett a gyomrom mélyére, de még nem tudtam elveszíteni. Simone-nak szüksége volt rám, hogy összeszedjem magam, és biztosítsam, hogy ez mindenkinek a legfontosabb.

Mika és Gerad csendben voltak, miközben a Mercedes G-kocsijukhoz vezettek, amely egyike volt a tágas garázsukban álló öt autónak. Beleértve... Simone régi teherautóját is?

Odasietettem hozzá. "Nem vezetett? Elvitték?"

Amikor visszafordultam Simone szüleihez, az arcuk üres volt. "Nem volt jele dulakodásnak" - mondta végül Gerad, és komolyan meg akartam torkon vágni egy anyaszomorítót.

Nem tettem, ehelyett inkább azzal töltöttem az időmet, hogy átfésüljem a járművét nyomok után kutatva, de nem volt semmi, ami feltűnő lett volna. Pontosan úgy nézett ki, és olyan szaga volt, mint amilyenre emlékeztem. A kocsijának semmi köze nem volt ahhoz, ahogy Simone elhagyta Torma-t.

Miután ezt a nyomot kimerítettem, csatlakoztam Lewisonékhoz a kocsijukban, és egy olyan kisgyerek drámaiságával vetettem magam a sima bőrülésekbe, akinek négyzet helyett háromszögekre vágták a pirítóst. De a fenébe is, ezeknek a seggfejeknek többet kellett volna törődniük a lányuk jólétével, mint a falkában elfoglalt helyével. Most már túl késő volt bármit is tenni a kárenyhítésen kívül, miközben imádkoztak, hogy Simone jól legyen.

Amikor Gerad kilépett a főútra, úgy döntöttem, hogy soha nem lesz jobb alkalmam kikérdezni ezt a kettőt, ezért előrehajoltam. "Mesélj nekem az apámról."

Gerad beletaposott a fékbe, mindannyian megrándultunk a biztonsági övünk ellen, ahogy az utca közepén megállt. Döbbent csend következett, amit én figyelmen kívül hagytam. "Miért próbálta megölni az alfát?"

Hátradőlve a sötét, vajszínű bőrnek támaszkodtam, és keresztbe tettem a karomat. "Csak tovább kérdezem" - mondtam halkan.

"Miért most kérdezed ezt meg, ennyi év után?" Gerad végül mormogta. "Miért nem tudod hagyni, hogy a múlt szellemei nyugodjanak?"

Felhorkantam. "Soha nem pihentek nekem. Minden egyes nap szenvedtem azért, amit apám tett, és évekig minden egyes átkozott nap meg akartam kérdezni, de ha csak eszembe jutott, megbüntettek. Most végre olyan helyzetben vagyok, hogy a legtöbb alakváltó kétszer is meggondolná, hogy bántson-e engem. Úgyhogy végre felteszem a rohadt kérdéseket."

"És mi van Simone-nal?" Mika fojtogatta, emlékeztetve minket, hogy mi miatta indultunk Torin felé. Persze nem felejtettem el, de két legyet ütni egy csapásra remek tervnek hangzott.

"Vezethetsz és beszélgethetsz" - emlékeztettem őket. "Rengeteg időnk van."

Nem volt. Legfeljebb tíz perc volt az út a falkaházig, valószínűleg kevesebb a napnak ebben a szakában, de megértették, amit mondtam.

"Az apád bonyolult ember volt" - mondta Gerad, miközben újra mozgásba hozta a kocsit. "Mindig válaszokat keresett, még akkor is, amikor senki sem kérdezett. Az ötödik születésnapod környékén mindenkinek elmondta, hogy tüzet gyújtottál az udvaron. Csak a kezeddel. Gyufa nélkül. Semmi gyorsítószer. Még egy napsugár sem."

Mika megköszörülte a torkát. "Volt bizonyíték egy kis tűzre aznap, de megállapították, hogy más kölykök öngyújtóval játszottak."

Micsoda? Most komolyan, mi?

Biztos kiborultnak tűnhettem, ahogy köztük bámultam.

Gerad bólintott. "Igen, kivizsgálták, de Lockhart nem hagyhatta annyiban. Későbbiekben kezdte elhinni, hogy nem az ő gyereke vagy. Azt mondta, hogy sötét energiád van, hogy anyádat alkoholistává tetted, megfertőzted a lelkét. Victor nem volt hajlandó elnézni neki az őrült fecsegéseit, apád pedig egyre távolabbra került és egyre labilisabb lett, míg végül megtámadta."

"Ennek... semmi értelme" - fojtottam ki végül.

Az apám szerető figura volt az életemben. Legalábbis az emlékeim szerint az volt. Vajon életemnek azokat a korai napjait rózsaszínű fény borította be, ami annak a feltétel nélküli szeretetnek köszönhető, amit egy gyerek a szülője iránt érez?

Mika áttörte a belső zűrzavaromat. "Lockhart megpróbálta rávenni Victort, hogy alfa-kényszert alkalmazzon az összes alakváltón, aki jelen volt a születésednél. De mi mindannyian megfigyeltünk téged gyerekként, és semmi jelét nem láttuk semmi rendellenesnek. Normális, boldog, édes kislány voltál."

"A kérését elutasították." Gerad megerősítette a társa történetét.

Nem voltam benne biztos, hogy milyen válaszokat vártam ennyi év csodálkozás után, de tényleg nem ezt vártam. Sosem gondoltam volna, hogy a támadás rólam szólt. Egy pillanatig sem. Azt hittem, hogy az apám tettei miatt bűnhődtem ennyi éven át, de talán sokkal többről volt szó. Talán egy része az én hibám volt? Talán Victor azért gyűlölt engem egy kicsit jobban, mert egy része elgondolkodott azon, hogy apámnak igaza volt-e.

"Apám a hajam miatt hívott 'Sunny'-nak. Callahan-haj" - motyogtam, félig a múltba révedve.

Mika sajnálkozó pillantást vetett rám. "Több okból is 'Sunny'-nak hívott téged. Azt mondta, hogy égő fény ereje van benned. Egy démoni erő."

Megdöbbentem, próbáltam összevonni ezt az új információt azzal az élettel, amire emlékeztem a fejemben. Az apám halála előtti élet volt az aranykor, de talán egyszerűen csak Jaxson jelenléte tette fényesebbé. Talán sosem voltak olyan szüleim, akik törődtek volna velem.

"Törődött valaha is valaki velem?" A szavaim szomorú, "jaj nekem" suttogás voltak, inkább nekem szóltak, mint más füleknek.

De természetesen az egyik seggfejnek, aki ebben a kocsiban tanúja volt az összeomlásomnak, válaszolnia kellett. "Simone mindig is őszintén szeretett téged - mondta durván Gerad. "Nem számított, mennyire fájt neki vagy a családunknak, soha nem fordított volna hátat neked."

Ez némi értelmet vert belém, és kihúztam magam a sötét gondolatokból, amelyek eddig az elmém köré tekeredtek. "Meg kell találnunk őt" - mondtam, és az üresség kihullott a hangomból, miközben elszántság töltött el. Basszák meg a szüleim és a baromságaik, amelyek nyilvánvalóan születésem óta tönkretették az életemet. Nem fognak több energiát kapni tőlem.

Itt volt az ideje, hogy Simone-ra koncentráljak. Meg kellett mentenem az egyetlen igaz barátomat és családomat, bármi áron.

Viszketett a tenyerem, és a mellkasom megremegett a gondolatra, és ezúttal úgy álltam hozzá, hogy ez pozitív jele annak, hogy végre a helyes úton járok.