Jaymin Eve - Reborn - 9. fejezet

 


9

A falkaházig tartó út hátralévő részét csendben tették meg. Kétségtelenül sajnálták szegény kis Méra-t, akit megint belerúgtak a hasába, még alfa-társként is.

Minden igyekezetem ellenére, hogy ne gondoljak az apámra, két szó még egy kicsit elidőzött bennem.

Démoni hatalom?

Apám azt hitte, hogy démoni erőm van. Léteztek egyáltalán démonok? Úgy értem, a Shadow Beasten kívül, akit gyakran emlegettek az alakváltók démonaként, nem volt más utalás rájuk a mondavilágunkban.

A kezemre bámulva próbáltam visszaemlékezni, hogy valaha is meggyújtottam valamit. Vajon gyerekkoromban titkos pirosként lángmániás voltam, és apámat annyira megijesztettem, hogy tényleg azt hitte, a pokol mélyéről jöttem?

"Lehet, hogy az emlékezetkiesésemnek köze van ahhoz, ami az apámmal történt?"

Szerencsére Gerad már megállt a falkaház előtt, így a véletlenszerű kérdésem ezúttal majdnem nem küldött át minket a kocsi első ablakán.

"Tudom, hogy évekkel ezelőtt történt - folytattam -, de talán még mindig összefügg az egész. Lehet, hogy több vagyok, mint egy átlagos alakváltó, és részben ez okozta az emlékezetkiesésemet? Mi van, ha apámnak igaza volt?"

A végrehajtók szánakozó pillantást váltottak, mintha azt hitték volna, hogy végre megtörtem, és próbálnak rájönni, hogyan törjenek rám. De én tudtam az igazságomat, és ott még több felfedeznivaló volt. Túl kicsiben gondolkodtam, nem hoztam összefüggésbe az összes baromságot az életemben.

Összefüggött. Ezt éreztem a démoni lelkem mélyén.

Lewisonék nem válaszoltak, ezért belemélyedtem az emlékeimbe, a gyerekkori és a közelmúltbeli emlékeimbe is, és megpróbáltam összekötni a pontokat. Persze, abban a pillanatban, amikor ezt megtettem, éles fájdalom csapott a halántékomba, de most először nem engedtem el az emlékeket. Ehelyett behunytam a szemem, összeszorítottam a fogam, és kényszerítettem magam, hogy végignyomjam. A fájdalom volt az akadálya annak, amire nem szabadott volna emlékeznem. Eddig ódzkodtam tőle, de bassza meg, egy kis agyszúrás semmi volt ahhoz képest, hogy az életem egy részét ellopták tőlem.

Így hát erősebben nyomtam, alig bírtam megállni, hogy ne sikítsak az egész testemet érő könyörtelen és intenzív támadás miatt. Annyira rosszul lett, hogy vakon ki kellett dobnom a kocsiajtót, és ki kellett esnem, hogy a földre hányhassak. Mégsem engedtem az emlékeim fogságából, még akkor sem, amikor a fűbe kapálózva és kaparászva kapálóztam.

Kiabálást hallottam, és kétségtelenül Simone szülei hamarosan bajba kerülnek, amiért látszólag bántották az alfatársat, de most már túl közel voltam ahhoz, hogy elveszítsem a figyelmemet a céljaimról. Az emlékek ott voltak - éreztem, hogy ott lebegnek a felszín alatt. Csak át kellett törnöm a következő szintre. Talán akkor tudnám, milyen utat kell követnem, hogy visszaköveteljem, amit elloptak tőlem.

Gyerünk! Sikoltottam magamban, a farkasom velem együtt üvöltött, ahogy felemelkedett, hogy megpróbálja elnyelni a fájdalmam egy részét... de nem tudta. Ez csak az én harcom volt, és úgy küzdöttem, mintha az életem múlna rajta.

Egy fényrobbanással áttörtem a sötétség legfelső rétegét, az elmém szeme egy fény- és sötétsugarakból szőtt akadályba csapódott. Mintha a napfénysugarakat holdfénysugarakkal kötötték volna össze. Egymás köré tekeredtek, keresztezték egymást, amíg az egyik szinte szinonimává nem vált a másikkal.

Ez volt a gát.

Ezt kellett lerombolnom, hogy feltárjam az emlékeimet.

Amikor gondolatban utána nyúltam, intenzív melegség csapott vissza, ami meglepett, hiszen amíg nem mentem közelebb, egy cseppnyi melegség sem volt bennem.

"Mera!" Torin hangja mély üvöltés volt, ahogy felrántott a földről, és ekkor nem volt más választásom, mint hogy elengedjem a fájdalmat, hagyva, hogy elillanjon.

Kudarcnak éreztem magam, mivel nem sikerült áttörnöm a gátat, de legalább azzal próbáltam vigasztalni magam, hogy még mindig jó úton járok. Tegnap még nem láttam a gátat, így ez egy újabb lépéssel közelebb vitt az igazsághoz.

"Mi történt?" Torin kiabált, a hangja csikorgott az amúgy is fájó agyamban, miközben közelebb húzott magához. "Ki tette ezt vele?"

Egy kívülálló számára az alfa aggodalma őszintének tűnt volna, de tudtam, hogy kevésbé az értem való törődéshez volt köze, mint inkább ahhoz, hogy elveszítette a társát, aki elengedhetetlen volt a hatalmi bázisának növeléséhez. A legádázabb bizonyíték az volt, ahogy egyszer sem nézett rám, ehelyett inkább azzal töltötte az idejét és az energiáját, hogy hisztizett, mert a játéka elromlott.

"Jól vagyok" - nyögtem ki, és megkocogtattam - na jó, inkább egy kemény bökés volt a mellkasán, hogy lenézzen. "Elengedhetsz."

Végre regisztrálta, hogy beszélek, és ahogy dühös, félig eltorzult arca felém fordult, találkoztam a tekintetével.

"Mera?"

Ki a faszom lehetne más? "Nyilvánvalóan."

Az ajkai megrándultak, és bassza meg, ha az okoskodó szám nem nőtt a szemére. Körülbelül az utolsó dolog, amit szerettem volna, hogy megtörténjen. Azt akartam, hogy utáljon, és tartsa magát távol tőlem, de nem, teljesen bele kellett buknia a ragyogó személyiségű csillagomba.

"Mi történt veled?"

A karjaiban ringatóztam, emlékeztetve őt arra, hogy senki sem cipelte a seggemet. Szerencsére nem ellenkezett, visszahelyezett a lábamra. "Megpróbáltam áttörni az emlékezetkiesésem körüli gátat" - mondtam tárgyilagosan, nem hagyva ki a dühös arckifejezést, ami az arcát ráncolta.

Nem rajongott azért, hogy "múltbeli sebeket tépjek fel", ahogy ő fogalmazott.

Kurva nagy kár. Talán nem is kellett volna sebeket ejtenie.

Mika közbelépett, és én gondolatban megtapsoltam a bátorságát, mert Torin füstölgött. Szerencséjére az új alfa még nem volt olyan kegyetlen, mint az apja.

"Éppen úton voltunk, hogy megbeszéljük veled Simone-t - mondta neki -, amikor Mera összeesett és sikoltozni kezdett. Nem tudom biztosan, mi történt, de azt hiszem, az a legjobb, ha bemegyünk, hogy az alfatárs kipihenhesse magát".

Fintorogva keresztbe tettem a karomat a mellkasom előtt. "Már mondtam, küzdöttem a fejemben lévő varázslat ellen, ami úgy tűnik, fogva tartja az emlékeimet. Valaki azt akarja, hogy a sötétben maradjak, és ez a valaki nagyot fog csalódni."

A körülöttünk lévő sok alakváltó csoszogott a lábával, és megköszörülte a torkát, mivel, úgy tűnik, egy apró, ártatlan beszélgetés egy varázsigéről kellemetlen helyzetbe hozta őket.

Tökmindegy. Tudtam az igazamat, és még ha nem is akartak vele foglalkozni, az kurvára nem változtatott semmin.

Egy hatalmas lény elvarázsolt. Egy hatalmas lény, aki alábecsülte, milyen messzire mennék, hogy elpusztítsam ezt a sztázist, amiben az emlékeim vannak. És hála Simone szüleinek, most már tudtam, hogy nem csak a jelenlegi emlékeimmel babráltak. A múltam és az apám emlékeit is megbabrálták, vagy legalábbis olyan boldogsággal szennyezték be, ami valószínűleg nem is létezett.

Újabb darabkák a kirakósomhoz, és hamarosan elég lesz ahhoz, hogy tudjam, kit kell megölnöm.

Torin közelebb lépett hozzám, és csak azért nem léptem el tőle, mert soha többé nem hátrálnék meg előle. Bódító, pézsmás illata átjárta a testemet, ami a bőrén lovagló farkas energiájának köszönhetően erősebb volt, és most először szó szerint semmi sem reagált bennem. Már alig éreztem a köteléket.

Egyáltalán ő volt az igazi társam?

Minél több időt töltöttem vele, annál erősebb lett az ellenszenvem iránta.

"Hogyan szakad meg egy igazi társas kötelék?" Kérdeztem hirtelen.

Visszahőkölt, sértettnek tűnt. "Egy elutasító nyilatkozat" - harapta ki, és súlyos tekintete belém csapódott. "Az egyik vagy mindkét fél részéről. Azt is hallottam, hogy ha nem tápláljuk a köteléket, az semmivé fakulhat."

Először összezavart a gyors és őszinte válasza egy kényes témára, amíg rá nem jöttem, hogy azért mondja, hogy tudjam, a köztünk lévő távolság az én hibám. Én voltam az, aki elválasztott és szétválasztott minket, és ezáltal a kötelék elhalványult.

Az első igazi mosoly azóta, hogy az ágyában ébredtem, szétterült az arcomon, és ahogy a görcsös arckifejezése zavarba jött, felemeltem a térdem, és egyenesen a farkába vágtam. Fojtott zihálás tört ki belőle, miközben térdre rogyott, és döbbenet sugárzott belőle.

Ismét elmosolyodtam, úgy éreztem az erő hullámzását, mint még soha. A társas kötelék, ami visszatartott, hamarosan megszűnik, és ez igazán erőt adott.

"Mera." Torin zihált, visszahúzta magát a lábára, miközben az alakváltó gyógyítás helyrehozta néhány törött heréjét. "Mi bajod van?"

"A személyes térfelemen voltál" - mondtam kedvesen. "Jobb, ha nem csinálsz ilyet még egyszer."

Megveregettem a mellkasát, fél lábon megpördültem, és egy csomó sokkolt alakváltó mellett elsétáltam a falkaházba.