Jaymin Eve - Reclaimed, Harmadik fejezet

 


3

A lények irányítását megtartva, amikor elhagytuk Tormát, majdnem a végem lett. Már majdnem elértem a határaimat, amikor megérkeztünk a hosszú, fehér folyosóra, amely a Földet a Tudás Könyvtárával kötötte össze.

A három muskétás és én együtt vonszoltuk végig a százakat a folyosón, miközben Shadow egy örökkévalóságnak tűnő időt töltött azzal, hogy átkutassa a termeket, amíg nem talált egyet, amelyikben biztosan elférnek.

"Egyelőre ez is megteszi, amíg Mera újra erőre kap - mondta. "Aztán kipróbálhatjuk a tervét, hogy visszahozzuk őket azon az ösvényen keresztül, ami összeköti a birodalommal."

Ezen a ponton már majdnem elájultam, az agyam csak akkor tért vissza a működésbe, amikor Shadow Reece-re morgott.

"Add őt ide nekem." Azok a szavak mélyek és sötétek voltak. "Fel kell melegítenem, és újra energiát kell áramoltatnom belé."

Reece halkan kuncogott, és mivel a szemem szinte teljesen le volt ragasztva, nem láttam az arckifejezésüket. Utáltam ezt, de egyelőre a szavaiknak kellett mindent elárulniuk.

"Én felmelegíthetem - mondta Lucien oldalról. "Ez a specialitásom."

Mozgás és egy súlyos puffanás hallatszott, amit Lucien nyögése követett. "Csak vicceltem, testvér. Tudod, milyen vagyok."

Nem tudtam, hogyan gurul, de igazából nem is számított, mert most Shadow karjaiban voltam, és itt már kurvára túlságosan is kényelmesen éreztem magam. "Sétálj" - sikerült kifulladnom. Nem veszíthettem el magam a fenevaddal szemben. Legalábbis addig nem, amíg nem tudtam róla többet. Lehet, hogy elhittem, hogy semmi köze Dannie halálához, de még mindig sokkal többet tudott, mint amennyit elárult. Amíg én sem tudtam, jobb volt óvatosnak lenni.

Csak közelebb szorított magához, a karja erős szalagokkal a fenekem alatt és a hátamon. "Engedd el őket, Mera - mondta, és a hangjában egy pillanatra elmélyült az enyhe skót bodorítás. "El kell engedned, különben magukkal ragadnak a ködbe."

Ez túl ijesztő gondolat volt mindazok után, amit ma este láttam.

"Biztos, hogy a börtönben vannak?" Sikerült kifulladnom, teljes kimerültségemben.

"Igen", erősítette meg.

Tétováztam, és Shadow felsóhajtott. "Nincs más választásod, mint hogy megbízz bennem. Engedd el őket vagy halj meg; ezek a lehetőségeid."

A francba... A nagydarab köcsög elkapott.

Szabadok vagytok.

Az ösztönök átvették a hatalmat a majdnem halott állapotomban, és nem küzdöttem ellene, ahogy normális esetben tettem volna. Abban a pillanatban, ahogy a szorításom megszűnt, egy szó szerinti energialökés tisztította ki a fejemet, és felrándultam, a szemem kinyílt.

"Engedj le!" - követeltem, a folyosó vakító fehérsége miatt könnyes szemmel pislogtam, miközben felbámultam a szörnyetegre.

"Pofa be!" - csattant fel Shadow, még csak rá sem pillantva az A-Game-ben pihenő szuka arcomra. Egy epikus pillantás megint elpazarolt.

"Mint a régi szép időkben" - morogtam, és próbáltam elég energiát összeszedni ahhoz, hogy harcoljak ellene.

Egészen biztos, hogy mondott valamit az idegesítő alakváltókról, amit Reece nevetése elnyomott.

"Add fel, Mera - mondta a sivatagi istenség, és nem voltam benne biztos, hogy mikor lettünk ilyen jó barátok, de valamikor felolvadt felém, és egyáltalán nem úgy viselkedett, mint az eredeti seggfej, akivel a barlangban találkoztam. " Shadowt nem lehet legyőzni, ha feladatra adja a fejét. Hagyd, hogy ő foglalkozzon veled."

Felhorkantam, majd felnyögtem, és a homlokomhoz szorítottam a kezem. "Nincs szükségem Shadow ápolójára. El tudom intézni a saját szaromat, köszönöm szépen."

A könyökömet a mellkasába fúrva megpróbáltam elrugaszkodni, de a szorítása egy centit sem engedett. Egy kibaszott centit sem.

Muszáj volt mindenben erősnek lennie? Túlzás volt.

" Sunshine, csak... ezt meg kell tennem, oké?"

Majdnem szomorúnak tűnt, és ez megállította a küzdelmemet, ahogy hátrahajtottam a fejem, hogy lássam őt. "Megölted Dannie-t? Vagy bármilyen módon hozzájárultál a halálához?"

Most, hogy nem terelték el a figyelmemet több száz lény, és a fejem sokkal tisztább volt, újra meg kellett kérdeznem.

Léptei lelassultak. "Nem halt meg."

Csak pislogtam rá, próbáltam kitalálni, hogy vajon a fülem nem működött-e rosszul.

"Ne..." - szakítottam félbe, amikor elszorult a torkom. "Kérlek, ne hazudj, hogy jobban érezzem magam... A vére mindenhol ott volt. És a falka az ő tudását vagy energiáját vagy valamit arra használta, hogy bejusson a könyvtárba, és leállítsa az egészet."

"Azok a szemetek elvették a vérét - erősítette meg -, és mivel az Árnyékbirodalomban született, arra használták, hogy elkészítsék a bájitalt, ami néhány percre kiütött engem és a könyvtárat. Elég erős volt ahhoz is, hogy elzárja az ajtót, mert mindenre reagált, ami velem kapcsolatban volt. Csak akkor tudtam áttörni a blokkoló varázslatot, amikor a te erőd hívott engem."

Pislogtam rá. Újra és újra. "Dannie az Árnyékbirodalomból származik?" Suttogtam.

Mi a faszom van? Hogy a faszba?

Shadow bólintott. "Igen. A finomabb részleteket nem ismerem, de felismertem az erejét."

Megráztam a fejemet, mintha ez majd kitisztítja a benne lévő gondolathalmazt. Nem segített.

Talán az volt a legjobb, ha a még fontosabb részre koncentráltunk. " Megígéred, hogy nem halt meg?" Sírtam. Nagyon igyekeztem mostanában nem sírni, és főleg nem Shadow előtt, de a zokogás csak úgy feltört a mellkasomból, és nem hagyta abba.

"Bassza meg" - mondta halkan Shadow, majd arrébb tolta a helyzetemet, hogy megölelhessen. A lábaim a dereka köré tekeredtek, ahogy szorosan átölelt.

"Nem halt meg? Megígéred?" Ismételtem, és a nyaka és a válla közötti pontba zokogtam. Az ereje forrósága körém tekeredett, de zaklatott állapotomban nem is érdekelt.

A mellkasa megremegett, miközben bosszús morgás szökött ki belőle. "Nem halt meg, Sunshine. Nem tudom, ki ő, vagy hogy került a világodba, de amint megéreztem a vérét, tudtam, hogy az Árnyékbirodalomból jött. Azóta is próbálom a nyomára bukkanni, de semmi nyoma, hogy hová került."

"Mennyi vért?" Kérdeztem szipogva. "És honnan tudod biztosan, hogy ő..."

Félbeszakított. "Már mondtam neked, hogy egyetlen Árnyékbirodalombeli lényt sem ölhetnek meg alakváltók, még akkor sem, ha azt hiszik, hogy volt hozzá erejük. Ő valahol odakint van, újjáalakul, hogy egy nap újra a te Dannie-d legyen."

A könnyeim már kezdtek felszáradni, de a fejemet továbbra is Shadow vállába temettem. Ismét előre lépett, és furcsa és kényelmetlen lett volna, ha továbbra is így tart, de érzelmi roncs voltam, gyenge és lelkileg megrázott, így hagytam, hogy így történjen. Néhány percig magamba szívtam a vigasztalását, de mindennek vége lett.

"Tudok járni."

Nem vitatkozott, talpra állított. Egy pillanatra megingott a lábam, de hagyta, hogy megtaláljam a saját erőmet, és ahogy letöröltem a könnyeket az arcomról, észrevettem, hogy Reece és Lucien ott lebegnek a barátjuk mögött.

"Köszönöm, baszd meg" - mondta Lucien, a kezét szorosan ökölbe szorítva az oldalán. "Sosem tudom, mit tegyek, amikor a nők sírnak. Örülök, hogy Shadow itt volt."

Összeszűkítettem a szemem, éppen amikor Reece felharsant egy nevetés. "Én sem tudtam, hogy Shadow tudja, mit kell csinálni egy síró nővel. Általában csak elhallgattatja őket az erejével, hogy ne hallja tovább a zokogásukat."

Maga a szörnyeteg keresztbe fonta a karját, és mindkét barátjára meredt, mire a nevetésük elhalt, még ha a mosolyuk meg is maradt. Nem féltek tőle, de tisztelték. Shadow szerencsés volt, hogy ilyen barátai voltak. Ha már itt tartunk...

"Hamarosan találkoznom kell Simone-nal - figyelmeztettem. "Amikor elmagyarázod nekem, mi történt pontosan a Földön, szeretném, ha ő is részese lenne."

Reece és Lucien máris a fejüket rázta. " Shadow soha nem fogja megengedni, hogy egy másik ember..."

A sivatagi istenség félbeszakadt, amikor Shadow azt mondta: "El fogom érni, hogy ez megtörténjen".

Mindhárman megdöbbentő csendbe burkolóztunk, én pedig megpróbáltam kitisztítani kiszáradt torkomat. "Köszönöm" - mondtam Shadownak, és úgy éreztem, mintha a kölcsönös tisztelet olyan helyére jutottunk volna, ahol korábban még nem jártunk.

Talán az volt az oka, hogy az erőm egy rövid földi pillanatra megegyezett az övével, vagy az, hogy látszólag akkor hívtam őt, amikor elvesztettem a fejem. Vagy talán egy másik titok volt, amiről még nem tudtam. Csak az idő fogja megmondani, és úgy tűnt, hogy végre többet fogok megtudni az Árnyékbirodalomról, a ködökről és ezekről a lényekről, akiket továbbra is a világomba hívtam.

Dannie mindvégig tudta, hogy mi vagyok? Már az első Torma-érkezése óta határozottan érdeklődött irántam, és fájt a gondolat, hogy talán az egész csak egy csel volt. Anyafigura volt, de talán, akárcsak az igazi anyám, ő is leszarta, hogy mi van velem.

De mi volt a végcélja? Az alatt a tíz év alatt, amióta ismertük egymást, soha nem kért tőlem semmit. Munkát adott nekem, jól megfizetett, megvédett, és gondoskodott rólam, amikor az élet padlóra küldött. Nehéz volt elhinnem, hogy mindez csak színjáték volt.

Remélhetőleg egy nap lesz alkalmam megkérni őt.

"Pihenned kell - mondta Shadow, és nem tévedett, hiszen megint csak elkalandoztam a homályos agyamban.

"Igen, persze."

Elindultunk a folyosón, és nem egy aggódó pillantást kaptam a körülöttem lévő három fickótól, de mielőtt bárki is szóba hozhatta volna, egy alak tört ki a könyvtárhoz kapcsolódó fátyolból, és felénk repült.

"Angel!" Kiáltottam fel, és ha lett volna energiám futni, félúton találkoztam volna vele. Így azonban alig sikerült néhány lépést bicegnem, mielőtt legszívesebben összegömbölyödtem volna és elszundítottam volna.

Biztosan látta, hogy megbotlok, és a szárnyait és természetfeletti gyorsaságát használva kevesebb mint egy másodperc alatt mellettem volt. Átkarolt, és stabilizált, mielőtt elestem volna. "Mi történt?" - kérdezte, harci páncéljában vadul nézett ki. Arra emlékeztetett, ahogyan Shadowval harcolt értem, közvetlenül azelőtt, hogy a könyvtárat megtámadta volna néhány faszfej alakváltó.

Angel olyan barát volt, amilyet minden nő megérdemel.

"Az Shadow elleni csata után bementem az ebédlőbe, hogy megnyugodjak" - folytatta - "és amikor visszatértem, megtudtam, hogy a könyvtárat megtámadták, és téged elraboltak. A gát nem engedte, hogy elmenjek, és a Földön a nyomodra bukkanjak. Azóta is próbálkozom."

A válla fölött megtaláltam Shadow tekintetét. "A gátat blokkolták?"

Bólintott, teljesen meglepődötten. "Mindent lekapcsoltam, amíg nem tudtam, hogy mivel állunk szemben. Egy extra védelem minden új fenyegetés ellen, amíg azzal voltam elfoglalva, hogy a jelenlegi helyzetet ellenőrzés alá vonjam."

A szemében fortyogó düh forrongott, és az állkapcsa olyan merev volt, hogy nem lepődtem volna meg, ha hallom, ahogy recsegnek a fogai. Az emlékeztető, hogy az alakváltóknak sikerült beosonniuk az ő felügyelete alatt, sötét helyre küldte. És amikor Shadow sötétségbe borult, rossz dolgok történtek.

Visszafordultam Angel felé, remélve, hogy eltereli a figyelmét. "Azt tervezted, hogy a Földre mész segíteni? Miután átjutottál a gáton?" Ő már majdnem beletépett a csarnokba őrjöngve, amikor Shadow végre feloldotta.

Megrázta a fejét. "Nem. Nos, igen és nem. Azért jöttem, hogy megkeresselek, de Shadowval is találkoznom kellett." Ellépett, egyik kezét rajtam tartotta, mintha tudta volna, hogy az energiája segít szabályozni az enyémet. "Az ajtó nyitva van" - mondta.

Ebben a pillanatban zavart elmém bekapcsolt. Megdermedtem, ahogy az imént mondott teljes igazsága behatolt az agyamba. Csak egyetlen ajtó volt, amelyről bárki a félelem és az ellenszenv ilyen kombinációjával beszélhetett.

"Árnybirodalom?" Shadow harapott rá, és ugyanolyan koncentrált volt, mint én.

Angel bólintott. "Nem tudom, hogyan történt, de az ajtón lévő varázslat megtört. Nem is olyan régen történt."

Shadow rám nézett, de nem volt rá szükség. Már számoltam, és egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy amikor a ködöket és a teremtményeket a birodalomból a Földre hoztam, többet tettem, minthogy veszélybe sodortam a világomat.

Végre kinyitottam azt az ajtót, amely közel kétezer évig zárva volt.

Az ajtót Shadow végzetéhez.