Jaymin Eve - Reclaimed, Harmincadik fejezet

 


30

A kamrák véget nem érő labirintusának következő terme egy gyülekezőhelynek tűnt. Egy kolosszális asztal állt ott, amely az egyik végétől a másikig ért, és - kitalálhattátok - kristályból készült, amely a fentről jövő pislákoló fényekben csillogott. Maguk a mennyezetek olyan magasan voltak, hogy fogalmam sem volt, mit használnak a megvilágításhoz, de amennyire meg tudtam állapítani, úgy tűnt, hogy az épület kialakításában rések vannak, amelyek lehetővé teszik, hogy a kívülről érkező fény átszűrődjön a kifejezetten erre kijelölt helyeken.

És igen, a terem minden más aspektusát vizsgáltam, hogy ne kelljen a már ülő párost néznem. Az igazi társak. Bleh.

Az őr felém tolakodott, hogy siettessen, ezért lassabban haladtam, mint eddig bármikor.

"Hű, nagyon tetszik, amit a hellyel csináltál" - mondtam, és úgy csevegtem a madárlánnyal, mintha régi barátok lennénk. "Úgy értem, már csak a színösszeállítás is hetekig tarthatott, mire tökéletes lett."

Minden fehér volt. Merész, hóviharban ragadt fehér.

Néhány őr motyogni kezdett, még közelebb nyomultak, amikor lépteim drámaian lelassultak. Shadowra akartam nézni. Annyira szerettem volna ránézni, hogy a szemgolyóim fájtak az erőfeszítéstől, hogy ne mozogjanak, de küldetésen voltam, és erősebbnek kellett lennem annál a szükségletnél, amit ő keltett bennem. Annak kellett lennem.

Amikor az egyik dinoszauruszember megelégelte a játékomat, hogy minél lassabban sétáljak anélkül, hogy hátrafelé mennék, azt tette, amit eddig senki más.

Megragadott engem.

A mozdulat váratlanul ért. Eddig a pontig olyan óvatosak voltak, hogy még csak ne is súrolják a bőrömet az övékkel, és emiatt a szokásosnál lassabban reagáltam. Mire a könyökömet hátralendítettem, hogy megdöfjem a Dino-fiút, aki még mindig fogva tartott, dübörgő üvöltés töltötte be a termet.

Mindenki megdermedt azon az átkozott helyen. Úgy értem, mindenki. Shadow ereje elsöpört előtte, ahogy talpra állt. Nem tudtam tovább félrenézni, tekintetem a dühöngő fenevadra szegeződött, ahogy átvágtatott a szobán oda, ahol mi álltunk. Körülöttem az állatemberek összebújtak, és egy részem szinte sajnálta őket.

Először a lángjai csaptak ki, majd a bőréből szivárgó füstös sötétség következett. "Jobb, ha leteszel, triceratops - mondtam vidáman. " Shadow nem szereti, ha az emberek hozzányúlnak a tulajdonához." Halkabbra vettem a hangomat. "És csak ennyi vagyok, úgyhogy ne stresszelj szegény kis királynőd nevében."

Eldőltem, és Shadow ránk rontott. Illetve rám, mert mindenki más lelépett. Az ereje a testem köré tekeredett, és felemelt a lábamra. Amikor szemmagasságba kerültem dühös, lángoló tekintetével, mosolyt erőltettem az arcomra. Egy olyan hamis, idegenek vagyunk, és úgy teszek, mintha minden rendben lenne.

"Ó, szia, örülök, hogy itt találkoztunk. Segíthetek valamiben?"

Shadow tekintete végigfutott az arcomon, majd le a karomra, ahol Dino-boy megragadott. Pislogtam a látható zúzódásra, ami már halványult, ahogy a gyógyulásom beindult. Shadownak azonban nem elég gyorsan.

A lángjai felcsaptak, és egy üvöltés hallatszott, amikor Dino-boy visszarángatott, hogy elterüljön közöttünk a földön. Shadow, aki még nem ért hozzám - csak az ő erejétől lógtam a levegőben - közelebb lépett hozzám.

"Bántott téged?"

Megvonta a vállamat. "Tudod, ez egyfajta téma ma nálam. A srácok kicsit durvulnak, lökdösődnek velem. Én nem aggasztanám a szép fejedet emiatt."

Az arckifejezése kurvára dühös volt, én pedig nem éreztem mást, csak elégedettséget. Egy részem tudta, hogy úgy viselkedem, mint egy gyerek. Shadownak volt egy igazi párja; ez nem volt új információ. Elfogadónak és boldognak kellett volna lennem miatta; ez volt az, amit az elmúlt néhány ezer évben akart.

Az élete nagy rendszerében én már kurvára régóta léteztem, és ostobaság volt bármit is várni tőle azon kívül, amit már megosztottunk egymással. Csak... amikor az ereje elvette az eszemet, elvette a képességemet, hogy ezt kegyesen fogadjam.

Most Shadownak ugyanazzal a dühös ribanccal kellett foglalkoznia, akit az első nap Torma-ban a vállára vetett.

Dino-fiú most a földön könyörgött, nyöszörgött és sírt - dinoszaurusz módra, ami nem úgy tűnt, hogy szó szerinti könnyeket tartalmazott, de rengeteg nyála volt. Szomorú és undorító volt, és őszintén szólva nem volt szükségem arra, hogy tovább szenvedjen.

A dühömből merítve, visszavetettem az energiámat Shadowba. Ezt a mozdulatot akkor tanultam meg, amikor rájöttem, hogyan kell követni a birodalomba vezető utat. Még nem tudtam parancsra lángolni, de határozottan tudtam agresszívan használni az energiámat.

Az erőm nekicsapódott Shadowénak, és éreztem, hogy meglepődik, de nem ejtett el. Ha valami, akkor a szorítása még szorosabbá vált, és csak akkor hagyta abba a vonszolást, amikor a társa átkiáltott a szobán, hogy előre rántson.

"Darkor, kérlek. Hagyd békén az őrt. Tudják, hogy nem szabad hozzád vagy a farkasodhoz nyúlniuk."

Ugyanúgy mondta ezt, ahogy valaki azt mondaná, hogy a háziállatod.Ez a nő, minden könnyed és ragyogó mosolya ellenére, egy titkos pina volt álruhában. Nevezzük női megérzésnek; én már akkor is tudtam, hogy egy komplett és totális pszichopata. Az a sok rohadt fehér volt az első árulkodó jel.

"Sok szerencsét hozzá, Darkor - suttogtam édesen. "Kurvára szükséged lesz rá."

Shadow ajkai megrándultak, és végül elengedett a szorításából. Könnyedén landoltam a lábamon, mielőtt véletlenül szándékosan belerúgtam Dino-fiúba, amivel végigcsúsztattam a padlón. "Soha többé ne fogj meg, baszd meg, még egyszer!"

Az asztalhoz sétáltam, és pont arra a helyre ültem, ahol korábban Shadow ült.

"Ó, ööö, elnézést, az Darkor helye."

Megbillentettem a fejemet a királynői ribanc felé, mielőtt hátradőltem a kristályszéken, és felemeltem a csizmámat, hogy az asztalára ejtsem. "Rengeteg más hely is van" - mondtam kedvesen, és úgy tettem, mintha a körmeimet tisztítanám, miközben őt bámultam. "Majd megoldja."

Elborzadva, majd dühösen, aztán teljesen nyugodtnak tűnt. Ha nem bámultam volna a mutató körmöm fölött, nem vettem volna észre az érzelmeinek teljes skáláját. Ahogy volt, a düh még sokáig megmaradt, miután mosollyal leplezte azt.

"Nagyon igaz."

Shadow visszatért az asztalhoz, és lecsöppent a velem szemben lévő székre. Mindketten mellette voltunk, mivel ő ült az asztal fejénél. Csak most ő is engem bámulhatott, és remélhetőleg ettől csak egy kicsit görcsös lett.

Bár az uborkásan hűvös arckifejezéséből ítélve egyáltalán nem zavarta.

"Ixana, ő itt Mera Callahan, az egyik alakváltó, akit én hoztam létre."

Úgy nézett rám, mintha most szartam volna ki Dino-boy seggéből, és a vékony kis orrocskája megráncolta az orrát. Közelről nézve a bőre egészen kék volt, nem úgy, mint a paszományoké, de azért feltűnő volt. És a szemei, azok a jeges-kék szemek, a lézerintenzitásukkal kiborítottak. Nem éreztem olyan erősnek, mint Shadow, de fagyos zúzmara volt a levegőben, valahányszor megmozdult, a frissen hullott hó illata követte őt.

"Örülök, hogy megismerhetlek - mondta.

Elég hamar rájöttem, hogy Shadow fordítóvarázslata mindent átfogalmazott olyan köznyelvre, amit megértettem. Mert kizárt dolog, hogy ez a formális ribanc így beszélt volna.

Shadow és Ixana engem figyeltek, ezért hangosan a földre ejtettem a csizmámat, és örömmel láttam, hogy sár és törmelék maradt a makulátlan kristályasztalon. "Bárcsak én is ezt mondhatnám."

Shadow mellkasa megdörrent, én pedig összeszűkítettem rá a szemem. "Micsoda? Elrabolta a seggemet, és tudod, mit gondolok erről. Egy egyszerű meghívással sokkal kegyesebbnek érezném magam, és mivel ő nem az igazi társam, nem fogok csak úgy megbocsátani és elfelejteni."

Basszus, a kimondatlan szarságok mennyisége ebben a kicsinyes seggű kijelentésben egy 747-es jumbógépet is meg tudott volna tölteni, de mielőtt igazán nekieshettünk volna, a jégkirálynő visszatért a diplomáciához.

"Igen, bocsánat. Mindkettőtöknek tartozom egy bocsánatkéréssel azért, ahogy idehoztalak titeket, de féltem, hogy elszalasztom az esélyt, és ha a királyi táborban kötöttetek volna ki, akkor nem tudtalak volna elérni."

A fenébe. Miért nem vágott vissza? Most úgy néztem ki, mint a gyerekes, kicsinyes seggfej a szobában. És bár éreztem ebből a hölgyből a gonoszság árnyoldalait, egy fikarcnyi bizonyíték sem volt arra, hogy ő bármi más lenne, mint az előttünk álló kegyes és kedves, jóindulatú vezető.

Vissza kellett vennem a tempót. Amíg nem volt bizonyítékom az alattomos módszereire.

"Mit akartál mondani nekem, Ixana?" Shadow megkérdezte, elterelve rólam a figyelmet, mielőtt még valami szörnyűséget mondhattam volna. A fattyú túl jól ismert engem. "Nyilvánvalóan okkal hoztál ide."

"Úgy értem..." Pislogott, kissé megrázkódtatottnak tűnt. "Nem azért voltál itt, hogy megtalálj? Vártam, építettem a seregünket, mindezt arra a pillanatra, amikor tudtam, hogy visszatérsz erre a világra, és visszaveszed, ami a miénk."

Shadow nem szólt semmit, az arca olvashatatlan volt. " Shadow" - toltam rá, a hamis mosolyom szilárdan a helyén. "Miért nem válaszolsz a kedves hölgynek?"

Ixana rám villantott egy pillantást, mielőtt újra rögzítette barátságos arckifejezését. "Szeretnél felfrissülni? Megkérek valakit, hogy mutassa meg a vendégszobát, és hozzon némi ételt. Biztosan kimerült lehet."

"Nem" - morogta Shadow. "Ő itt marad. Mindezt hallhatja, és én még nem bízom az őreidben."

Ixanának ez nem tetszett, de nem vitatkozott. Azon tűnődtem, vajon ő volt-e az a tisztelettudó típus, amikor együtt voltak. "Én mindenképpen maradok" - mondtam tettetett lelkesedéssel. " Shadow és a társa visszaveszik, ami az övék, ez teljesen az én asztalom. Szuper izgatott vagyok."

Ha a tekintet ölni tudna, akkor mindkettőjüknek lenne esélye. Szerencsére vastagabb volt a bőröm.

Ixana nagy levegőt vett. "Oké, akkor azt hiszem, jobb, ha az én oldalammal kezdem a történetet." Újabb mély lélegzetvétel. "A megkoronázásod napján, Darkor, a színfalak mögött vártam, hogy gratuláljak neked. Látni akartalak a pillanat előtt, amikor megerősítettük a születésünkkor érzett kötelékünket."

Szép volt, igazi társak voltak születésük óta. Milyen édes-köhögés, köhögés, undorító köhögés.

Igazán büszke voltam arra, hogy eddig milyen jól kezeltem ezt a helyzetet.

"Láttam, hogy a húgod odaadta neked a poharat. Nem tudtam, hogy sztázisbűbájt tartalmaz, amíg nem ittál belőle, és el nem estél." Könnyek csillogtak a szemében, és azon kaptam magam, hogy kissé meghatódtam a hülye mesétől. Muszáj volt neki is kiváló mesemondónak lennie? Pont a megfelelő érzelemmel a hangjában?

Bassza meg ő és a tökéletessége.

"Nálam volt a köved" - folytatta.

Shadow egyenesebben ült. "Miért volt nálad a kövem?"

A nagy, kék szemei sokat pislogtak erre a kérdésre. "Nos, én akartam az lenni, aki a ködjeledhez köti. Ugye?"

Shadow nem tűnt meggyőzöttnek erről, de nem is vitatkozott.

"És amikor világossá vált, hogy bajban vagy" - sietett hozzátenni Ixana -, "elsiettem a kővel, hogy Cristell ne kapja el azt is."

Mi a faszt csinált, hogy gyáván futott, amikor a társa veszélyben volt? Ha volt bennem némi tisztelet iránta, az most már eltűnt volna. Úgy értem, jó eséllyel itt a szabályok szerint a védd a hatalmat előbb, vagy valami szarság volt.

Én sosem lennék ilyen ember.

Shadow körülnézett. "És te itt kötöttél ki? Megteremtve... az új világodat?"

Ha dühös is volt a lány története miatt, nem mutatta ki.

"Sok erőt gyűjtöttem az évek során" - mondta, és a mosolya kissé hátborzongató volt, ahogy felhúzta sápadt ajkait. "Kísérleteztem ott, ahol nem kellett volna, a földön járó lények erejét használva, és azt a néhány követőmet, akit sikerült magammal vinnem. Elhatároztam, hogy olyan hadsereget építek, amelytől mindenki félni fog."

Egész idő alatt a párja ki volt zárva ebből a birodalomból, és ő kurvára nem tett semmit, hogy megpróbáljon eljutni hozzá. Baromság, ha engem kérdezel.

Egyértelmű, hogy a jégkirálynő nem volt méltó a fenevadhoz.