Jaymin Eve - Reclaimed, Harmincegyedik fejezet

 


31

"Mondd el, mit csinált a családom."

Nem meglepő kérdés. Shadow már régóta várt arra, hogy elpusztítsa a húgát, és az Ixanától származó információk előnyt jelenthetnek számára.

Még jobban kiegyenesedett, ha ez lehetséges volt. Vagy egy acélrúd ment végig a gerincén, vagy egy bot a seggébe...

"Ezért rángattalak ki ilyen hirtelen - mondta sietve, félbeszakítva a szuper fontos, kicsinyes, mint a fasz, gondolataimat. "Cristell teljes kontrollal és félelemmel uralkodik, mióta elmentél, és ez idő alatt a családod rengeteg hatalmat halmozott fel a sarokba. A többi királyság olyan gyenge ehhez képest, ami a tiédnek adja a végső irányítást. Nincs többé igazságosság vagy méltányosság, és amióta a húgod a trónon van, annyi lényt gyűjtöttek össze, hogy szinte lehetetlen lenne segítség nélkül legyőzni őket."

Shadow talpra szökkent, a masszív asztal megmozdult a mozdulattól. "Add vissza a kövemet, és a hatalmat, amivel mindig is rendelkeznem kellett volna, arra fogom használni, hogy legyőzzem Cristellt."

Fogalmam sem volt, hol van a bot - és ami még fontosabb, Shadow köve - egyáltalán. Abban a pillanatban eltűnt a szemem elől, amikor követtük őt ebbe a szobába. Ixana okos kis boszorkány volt, elrejtette az egyetlen okát, amiért itt tartotta a szörnyeteget. Mármint az igazi társuk dolgán kívül.

Igen, mindegy.

"Itt az igazság - mondta Ixana, a hangja lágyabb volt, mint valaha. "Nem tudom neked adni a követ."

Shadow lángjai betöltötték a szobát, olyan vörösek voltak a fehér táj ellen. "Nagyon jól bánsz az illúziókkal, Ixana, jól emlékszem, és nem tudom elvenni tőled anélkül, hogy megmutatnád, de lerombolhatom a világ alapjait, amit itt felépítettél. Ne tégy próbára." Ugyanazt a figyelmeztetést kapta, mint Macskaember, és ez nem volt üres fenyegetés.

Ixana nyelt egyet, de nem hátrált meg. "Ez az egyetlen erőm, amivel most rendelkezem, hogy megvédjem a népemet a Szürke Földektől" - szögezte le sietve. "És őszintén szólva, bármennyire is imádkoztam ezért a pillanatért veled, nem áldozhatom fel mindannyiukat a kötelékünkért. Legalábbis még nem."

"Szóval... mi a terv?" Shadow elharapta magát. "Hogyan gyűjtjük össze ezt az erőt, amire szerinted szükségem van ahhoz, hogy legyőzzem a húgomat?"

Kívánta, hogy legyen neki. Nos, egy olyan, amihez nem kellett volna Shadownak ideköltöznie, sok keféléssel és egy rakás tűzijégbabával.

"Még több lényt kell összegyűjtenünk" - mondta.

Hát, ez kurvára meglepett. Tényleg volt terve.

"Ha eleget gyűjtünk, a te erőddel és a vérkővel kombinálva meglesznek az eszközeid, hogy legyőzd őket. Ha a királyi család elbukik, nincs többé miért aggódnom, és a kő is haszontalan számomra. A családod azóta vadászik rám, amióta elvittek, és csak itt nem nyúlnak hozzám. Amint eltűnnek, visszatérhetek a Konkordiumba."

Shadow arca nyugodt volt. A szeme nem volt az. Kíváncsi voltam, vajon ismerte-e a jeleket, hiszen már átkozottul régen voltak együtt, és mindenembe lefogadtam volna - kivéve a könyvtáramat -, hogy Shadow sokkal kedvesebb volt, mielőtt kilőtték az univerzumba, és túlélésre kényszerítették.

Nem ismerte ezt a verzióját, amelyik egy rohadt szemétláda volt, elég hatalommal ahhoz, hogy több világban is kibaszott istennek tekintsék. Nem szerette, ha megtagadják tőle a dolgot, és pokolian biztos, hogy nem szerette, ha megint gátat szabnak a terveinek.

"Oké - mondta, és újra helyet foglalt.

Bocsánat, mi? Megráztam a fejem, mintha ki tudnám tisztítani a fülemet. Csak nem azt mondta, hogy oké?

"Hány lényre van szükségünk?"

Megkérdezte! Kurvára azt mondta, hogy oké, és most úgy beszélgettek a terveikről, mint egy házaspár.

"Legalább ezerre lesz szükségetek" - válaszolta, és végre izgatottság ült ki az arcára. "Építettem itt egy paradicsomot, de a falumon túl a Szürkeföldek többi része olyan, amilyenre emlékszel. Kopár és veszélyes. Odakint fogjuk megtalálni a teremtményeinket."

Shadow állkapcsa megrándult. "Ezer? Mi a terved, hogy ennyit hozzánk kötsz?"

Mielőtt válaszolhatott volna, felálltam, felhívva a figyelmüket. "Azt hiszem, elfogadom az ajánlatodat a felfrissülésre" - mondtam sóhajtva. "Rengeteg baromság van a levegőben, és azt hiszem, egy kevés rám is leszállt."

Ixana zavartan nézett, szóval talán nem volt valami nagy fordítás elérhető erre a kis áskálódásra. Szégyen. Shadow viszont tökéletesen megértett engem.

"Mera"- morogta.

Kedvesen rámosolyogtam. "Igen, Darkor?"

Egyáltalán nem tetszett neki, hogy a nevét használom, egyáltalán nem, miközben az ujjai egy lyukat koppintottak az asztal oldalába, és ha közelebb lettem volna, a teste melegétől egyenesen megizzadtam volna.

"Ne erőltesd, kis farkas" - motyogta, és a hülye szívem egy ütemre összeszorult.

" Eszembe sem jutna" - válaszoltam, miközben sikerült egyenletes hangnemet megőriznem.

Ixana, aki nyilvánvalóan végzett a verbális előjátékunkkal, intett az őrnek. "Kérem, vezesse az alakváltót a szobájába, és ha valaki az engedélye nélkül hozzáér, személyesen küldöm ki a kerítésen túlra."

A madárlány, akit odahívott, hogy vezessen engem, valósággal elsápadt. Sárga tollú arca barackszínűvé változott, és ez volt a legfurcsább szarság, amit ma láttam. "Az életem árán is vigyázni fogok a lányra" - mondta Madárka.

Ixana bólintott, mielőtt Shadow felé fordult. "Ez neked megfelel?"

Vitatkozni akart, ez olyan kibaszott egyértelmű volt az arcán, de csak bólintott. Elengedett.

Elengedett engem. Mindezt azért, hogy visszatérhessen a jégkirálynővel boldog házas családot játszani, és megbeszélni a terveiket.

Nem tudtam itt maradni, és nézni, ahogy ez a kapcsolat újra fellángol. Nem voltam elég erős, elég kegyes vagy elég jó ember ehhez. Nem, menekülnöm kellett, és aztán elég ideig kitartani, amíg Midnight és Angel megérkezik.

Volt egy másik ok is, amiért el akartam menni. Ha bármelyikük úgy gondolta, hogy az én erőmmel összegyűjthetik a szükséges lényeket...

Ez egy nagy, kövér, nemet mondott.

Az egyetlen célom az volt, hogy kiderítsem, mi vagyok, mi az erőm, és hogyan jött létre mindkettő. Abban a pillanatban, ahogy ezt megtudtam, elhúztam a seggemet ebből a világból, és visszamentem a könyvtáramba.

Shadownak nem volt szüksége egyik könyvtárra sem itt, a jégkirálynőjével együtt.

"Jól vagy?" kérdezte Birdy, miközben utána viharzottam.

"Igen, teljesen jól vagyok. Készen állok, hogy megtaláljam a szobámat."

A tollazatába már visszatért a szín, és elég fényes volt a... tollazata? A haja, ahelyett, hogy olyan lett volna, mint az enyém, egy díszes címer volt, ami a feje tetején kezdődött, majd végigfutott a gerincén. Elképesztően menő volt, és az a tény, hogy a tollak fölött ruhát viselt, végtelenül szórakoztatott. Volt valami, amit el kellett takarniuk, amit a tollaik nem? Vagy ez is része volt annak, hogy emberszerűbbek legyenek?

Valószínűleg sosem fogom megtudni, és ebben a szakaszban egyszerűen csak el akartam fogadni, anélkül, hogy mindent megkérdőjeleznék. Egy nap hamarosan ez a világ és lakói már nem az én problémám lesznek.

A folyosók, amelyeken Birdy végigvezetett, ugyanolyan fehérek és kanyargósak voltak, mint az első bejárat, és tudtam, hogy a pokolban sincs az a szar, hogy megtalálom a kiutat ebből az útvesztőből. "Tulajdonképpen bármikor kérhetsz útmutatást" - mondta Birdy, amikor erre megjegyzést tettem. Kinyújtotta a kezét, és a falra tette a kezét, hosszú karmai a fehér panelen kopogtak. "Kijárat a főutcára" - mondta.

A tenyere alatti folt felgyulladt, majd a fény elkezdett a fal mentén haladni, elég gyorsan ahhoz, hogy néhány perc múlva eltűnjön. "Ha követnéd a fényt, az kivezetne téged. Nem szabadna senkinek elárulnom ezt a kis titkot, de őszintén szólva nincs időm arra, hogy folyton rád vigyázzak, úgyhogy az a legjobb, ha egyedül is eligazodsz."

Micsoda idióta.

Birdy épp most adott át nekem egy abszolút fegyvert - a szabadságomat -, és még csak fel sem fogta, mit tett. Ami teljesen rendben volt számomra.

"A titkod biztonságban van nálam" - mondtam őszintén boldogan.

Ezután elindultunk felfelé, és amikor elértük a második emeletet, a tér drámaian kinyílt. "Itt szállnak meg a vendégek - mondta Birdy, és megállt egy üres fal előtt.

Körülnéztem, a szemem befogadta a teljes területet, amit láthattam. "Elvesztettem a fonalat."

Csőrös szájából egy csipogásszerű szuszogás szökött ki. "Tedd a kezed a falra."

Ezt megtettem, és a tenyerem alatt ugyanúgy felizzott, mint Birdynél.

"Mondd: "Szoba"."

"Szoba." Látod, meg tudtam tenni, amit mondtak.

A fény felrobbant, én pedig hátraléptem, és ösztönösen kirántottam a kezemet. Egy pillanattal később kialakult az ajtónyílás, és hátulról belöktek, és beljebb küldtek botladozva. Figyelmen kívül hagyva a tényt, hogy Birdy az engedélyem nélkül ért hozzám - valaki bajban volt -, megpróbáltam rájönni, mi a fenét bámulok.

Ez egy... iglu volt. Tulajdonképpen az egyetlen dolog, amihez hasonlítani tudtam. Ívelt, jeges falak, fehér padlóval, és egy tonna vastag szőrmével a közepén. Nem volt olyan hideg, mint amire számítottam, ahogy beljebb sétáltam, hogy megvizsgáljam a teret. Egyszer hátranézve észrevettem, hogy az ajtó mögöttem hangtalanul becsukódott, és Birdy sehol sem volt.

Végre egyedül maradtam a kusza gondolataimmal. Remek.

A bundák elképesztően puhák és melegek voltak, amikor beléjük fúrtam a kezem, és szuper nagy volt a kísértés, hogy mélyen beássam magam és szundikáljak egyet. De meg akartam nézni a szobám többi részét is, mielőtt elpihenek.

Mi van, ha olyan fenyegetések vannak itt, amelyekről nem tudtam?

Ebben a kerek szobában a fő térben csak azok a vastag bundák voltak, összesen legalább öt, így szerencsére nem a hideg földön fogok aludni. Először úgy tűnt, hogy ez csak az az egy kerek szoba, amíg végig nem futottam a kezemmel a falon, és nem találtam egy másik nyílást. Sejthettem volna, hogy több optikai csalódás lesz. Az illúziók királynője volt Ixana második neve.

A második szobában volt a fürdőszoba? Hatalmas lyuk volt a jeges padlón, és a víz benne forró és hívogató volt. Ennek a szobának a másik oldalán volt egy másik lyuk, és nem lehettem benne biztos, de volt egy olyan érzésem, hogy az a WC... talán? Erre fogom használni, úgyhogy remélhetőleg nem egy mosodai csúszda volt.

Kínos.

Nem volt más ruhám, amibe átöltözhettem volna, ezért úgy döntöttem, hogy a fürdőhelyzettel várok, ahelyett, hogy előbb szundikálnék egyet. Kimerítő volt az érzelmeimmel foglalkozni, mióta úgy döntöttek, hogy felrobbannak bennem, és fájdalmas csöpögésekben savat csöpögtetnek a lelkembe.

Igen, szuperdrámai voltam, de valódi fájdalom volt bennem, amit ma sem mentálisan, sem érzelmileg nem voltam képes feldolgozni. Egyszerűen túl sok volt. Az elmúlt tíz év elég rossz volt, de most itt volt ez, és talán... csak talán végre megtanultam, milyen az, amikor valaki, akiben megbízom, valóban összetör.

Még mindig éreztem Shadow erejének lökéseit, a hideg égést a szemében, és ahogy a nevem " Sunshine"-ból " Mera"-vá változott.

Mindez fájt, és ha egy kis szundikálás segített elmenekülni, akkor azt vállaltam. Remélhetőleg mire felébredtem, Midnight már itt lesz, és kitalálhatom a következő lépésemet. Egy szörnyeteg nélkül az oldalamon.