Jaymin Eve - Reclaimed, Harmincharmadik fejezet

 


33

A kezeim a víz alá csúsztak, végigsimítottak a testemen, és hátravetettem a fejem, miközben egy nyögés hagyta el az ajkaimat. A bőröm túlságosan érzékeny volt, és bármennyire is szerettem volna, ha Shadow ér hozzám, ma bármilyen simogatás bevált.

" Sunshine" - figyelmeztetett, a hangja eltűnt a vadállatok területén, mélyen és dübörögve.

Nem törődve vele, ujjaimat a puncimba csúsztattam - nem vesztegettem az időt, hiszen nem volt semmink -, egyenesen arra mentem, amiről tudtam, hogy először felizgat. Újabb nyögés szökött ki, és ezen a ponton már nagyon élveztem, hogy Shadow figyel engem. Sötét nadrágja alatt láttam, ahogy a farka dagad, nem is beszélve a szemében lévő tűzről és az izmaiban lévő feszültségről. Akart engem, és nem én voltam az egyetlen, aki szenvedett ebben a jelenlegi helyzetben.

Kinyitottam a szemem, amikor az ujjaim újra belém csúsztak, találkoztam a tekintetével, és nem volt szükségem dacosnak mutatkozni, mert egyre közelebb lebegtem az orgazmusomhoz.

"A halálom leszel, Sunshine" - mondta összeszorított fogakkal. Az ereje megfagyasztott, és kiemelt a vízből. "Soha többé ne nyúlj így magadhoz". Most már kurvára teljesen bezárt a hipnotikus hangja. "Az orgazmusaid az enyémek."

Vonaglottam volna, ha nem tart mozdulatlanul.

"Az enyém, Sunshine."

"Shadow", mondtam fojtottan. "Ha a tiéd vagyok, akkor kurvára bizonyítsd be."

Az ereje előre rántott, és mire elkapott, az általa árasztott forróság teljesen kiszárított. Meggörnyedtem, ahogy szorosan átölelt, és amikor megfordított minket, a hátam a falnak ütközött. Kemény hossza a meztelenségembe nyomódott. Még mindig teljesen fel volt öltözve, de valahogy a nadrágja nyitva volt, és a farkának bársonyos hegye belém simult.

"Ezt akarod, kis farkas?" - dörmögte, én pedig felkiáltottam, és rángattam a puncimat, hogy tovább csússzon a farkán.

"Haver, jobb, ha most azonnal megdugsz, mielőtt elvesztem az eszemet".

Shadow mellkasa remegett a nevetéstől, de most az egyszer azt tette, amit mondtak neki. Fojtott zihálás tört ki belőlem, amikor belém nyomult, és még mindig a kétméteres magasságában volt, ami azt jelentette, hogy hamarosan megsemmisül a vaginám. Én pedig nem tudtam magamban rávenni, hogy törődjek vele. Farkasváltó voltam, és meg fog gyógyulni.

Shadow keményen és gyorsan ment, mozdulatlanul tartott, miközben megdugott, úgy csapott belém, mintha eltökélte volna, hogy tönkretesz minden más fasz számára. És sajnos kezdtem azt hinni, hogy így is volt.

"Kibaszott pokol" - sikítottam, és karmoltam utána, amikor az orgazmus belém csapott. Ez is egy volt azok közül a kemény és gyors lökések közül, és egy újabb felgyülemlést indított el, olyan gyorsan, hogy levegőt sem tudtam venni.

Könyörtelen volt, a szemei rám szegeződtek, egyik keze a nyakamat és a lapockámat fogta, míg a másik a seggem alatt volt, miközben olyan intenzíven fúrt, hogy csillagokat láttam.

"Gyere, Sunshine", parancsolta.

Tettem, és rángatóztam ellene. "Istenek." Most már zokogtam. " Shadow isten."

"Helyes, bébi" - suttogta, és bassza meg, ha ez a becézés nem kötötte volna még jobban hozzá a puncimat. Ez olyan volt, mint az a birtokló attitűd, amivel dobálózott. Ez tette meg nekem. A hálószobán kívül utálnám a hozzáállását, de odabent... rákattantam.

Valamiért lelassult, a lökései nem lágyultak, de mindegyik lökést kihúzta, a farkát szinte teljesen kihúzta belőlem, mielőtt újra és újra belém csapott, újra és újra, és ezúttal lassabban épült fel. Már éreztem, hogy az intenzitás valószínűleg meg fog ölni.

"Még ne élvezz el" - figyelmeztette Shadow, és én nem is élveztem el, még akkor sem, ha a fejem forgott, a gyomromban az élvezet a lábujjaimtól a gyomromig spirálozott. A tüze mindkettőnkben életre kelt, még több energiát és élvezetet hozva.

Annyira próbáltam nem elélvezni, de túl sok volt. Nem élném túl.

Szerencsére, amikor már majdnem felrobbantam, Shadow halkan felnyögött. "Gyere már, Sunshine. Gyere velem. Együtt."

Sikítottam. Egy gurgulázó, kontrollálhatatlan hangot, és ez annyira sok volt, hogy amikor a sötét foltok táncoltak a szemem előtt, átöleltem őket, és talán el is ájultam volna pár percre. Shadow nem hagyta abba, még akkor sem, amikor elélvezett, minden egyes lökés tovább húzta a gyönyört mindkettőnk számára.

Ami óráknak tűnt, órákkal később abbahagyta a mozgást, a súlya szilárd és megnyugtató volt hozzám, miközben mindketten nehezen lélegeztünk. Egészen biztos voltam benne, hogy a hátamnál lévő fal volt az egyetlen dolog, ami megtartott minket.

"Bassza meg" - morogta. "Ennek nem itt kellett volna történnie."

Mintha egy jéghideg vödör vizet öntöttek volna rám, a tisztánlátás erővel tért vissza, és legszívesebben lekapartam volna az arcát. Valahogy mégis sikerült összeszednem magam.

"Engedj le, Shadow" - mondtam halkan, még nem engedve ki a dühömet.

Most az egyszer nem ellenkezett, és amikor talpra álltam, lenyeltem egy újabb nyögést a testemben érzett fájdalomtól. Az öröm és a fájdalom keveredett egymással. A jelek szerint az én rohadt mámorom.

Ahogy kicsúsztam alóla, Shadow egy pillanatra a fal felé hajtotta a fejét, mintha összeszedné magát. Nem telt el pár másodperc, és felegyenesedett, szóval talán valami másról volt szó.

"Találkozzunk tíz perc múlva az étkezőben" - harapta ki, mielőtt lendületesen elhagyta a szobát, a kabátja kirepült mögüle, és amennyire én tudom, a farka is csapkodott a jeges szélben. Ostobán lenyűgöző farok.

Gyenge lábakon visszatértem a fürdőbe, és ahogy lemerültem, a testem tovább remegett a szex utórezgéseitől. Azon tűnődtem, hogy talán ez volt az utolsó alkalom, hogy így együtt voltunk.

Még csak le sem vetkőzött, olyan kétségbeesetten, hogy csak a farkát vette elő, semmi mást. Sürgősség volt a cselekedeteiben, mintha nem tudott volna ellenállni.

Egy sötétebb gondolat következett.

Egyetlen alkalommal sem csókolt meg.

Nem úgy, mint legutóbb, amikor a számat nyelte, nem tudott betelni vele. Olyan űr volt köztünk, ami tegnap még nem volt ott. Egy űr, amitől féltem, hogy idővel csak nőni fog.

Megérkeztünk, és várakozunk Shadowval.

Midnight jelenlétét éreztem a megszólalása előtti pillanatban, és ez kizökkentett a fürdőből.

Ott találkozunk. Adj öt percet, hogy felöltözzek.

Nem volt mivel megszárítkoznom, de ez feleslegesnek bizonyult, amikor a szoba közepére léptem, és a jeges levegő örvénye szinte megpörgetett. Nem voltam felkészülve rá, de abban a pillanatban, ahogy megcsapott, a bőrömön és a hajamon lévő nedvesség elszállt, és frissnek és tisztának éreztem magam, ha nem is egy kicsit átfagyva. És ismét az erőm elszívása csapott le rám egy rövid időre, mielőtt újra összeszedtem magam, és elintéztem a dolgokat.

Miután felöltöztem az újonnan kapott ruházatba, észrevettem egy kis zacskó piperecikket, ami bizonyára Birdyvel együtt repült el. Megkönnyebbülten moshattam meg a fogamat és a hajamat, amit aztán hátrafontam, hogy ne legyen útban.

Jobban éreztem magam, hogy tisztán és harcra készen közelítem meg ezt a napot.

A tömör falon keresztül sétálva, ami épp olyan furcsa volt, mint amilyennek hangzott, a fali útmutatókat használtam, hogy visszataláljak a fő étkezőbe. Shadow és Ixana voltak az első emberek, akiket megláttam, elmélyült beszélgetésben, és mit tudom én... étel volt közöttük.

Úgy tűnt, hogy alkalmanként esznek.

A kilátásomat Angel vágta el, félig futva, félig sikolva a tágas téren. Nyilvánvalóan rám várt, és már a megjelenésem pillanatában átrepült hozzám. Amikor a karjai szorosan átöleltek, a természetes, furcsa természetem még inkább visszatért.

"Megölöm" - mormolta a fülembe, a szorítása már-már a fájdalmas határig hatott. "Hogy merészeli felvonultatni őt előtted!"

Kénytelen voltam kuncogni a vad természetén. Apám halála óta nem tudtam megbízni új emberekben, de Angel átrobbantotta ezeket a gátakat, és most már el sem tudtam képzelni az életemet nélküle.

Ez a barátság lehet itt az igazi szerelmi történet.

"Semmi baj - mondtam, nem halkan, mert mi a fenének védtem volna bárki mást ebben a helyzetben? "Nem titok, hogy mindig is csak egy mellékes csaj voltam, amíg fel nem bukkant az élenjáró."

Fogalmam sem volt, hogy Ixana hallotta-e - nem hagyta abba élénken csevegni Shadowval -, de az biztos, hogy ő kurvára hallotta. A tekintetének tüze belém fúródott, ahogy figyelte minden egyes lépésemet a szobán keresztül, Angel az oldalamon, és az önbizalmam pontosan ott volt, ahol tegnap kellett volna lennie.

Volt egy gyenge pillanatom a szobámban, amikor megint megdugtam őt, de ez volt minden, ami valaha is volt. Egy pillanat. Soha nem elégedhettem meg a szeretői pozícióval, miközben valaki más tartotta a szívét és a lelkét. Jobbat érdemeltem.

Most először nem hagytam, hogy a szemem az övére szegeződjön. Elfordultam tőle.

Angel, a legokosabb és legmegfigyelőbb lény, akit ismertem, átkarolt, miközben az asztal felé sétáltunk.

"Soha ne hagyd, hogy lássa, hogy eljut hozzád - motyogta.

"Soha" - ismételtem meg.

És abban a pillanatban komolyan gondoltam. Shadow nem volt éppen szívélyes az "igaz társával", mióta megérkeztünk, és nyilvánvalóan valamiféle játékot űzött. Amíg nem tudtam, mi a szerepem benne, óvatosnak kellett lennem a közeledéssel. A jövőbeli épelméjűségem érdekében.

Amikor helyet foglaltunk az asztalnál, az ételek felé néztem, amelyek hosszú sorban álltak a kristály közepén. Egyáltalán nem volt semmi, amit felismertem volna, de Angel és Midnight segítségével, akik elég hosszú időre ugrottak le a mennyezetről, hogy üdvözlő ölelésbe burkolózzanak, sikerült találnom néhány olyan ételt, amit a Földön is megettem volna. Leginkább a birodalom gyümölcs és keksz megfelelőjét. "Nem mindig esznek, de amikor esznek, akkor határozottan jó dolgokat" - mondta Angel. Ő persze még mindig nem evett, de egy tányér ételt mozgatott.

Mint a régi szép időkben.

Evés közben megittam vagy tíz gallon friss vizet, a testemnek több szempontból is szüksége volt a feltöltődésre, és egész idő alatt Angel-lel beszélgettem, aki elmesélte, hogyan rohantak át a birodalmon, hogy megtaláljanak minket. "Napokig voltunk a víz felett - mondta szuszogva -, és több mint egy kicsit lemerültem volna, ha Midnight nem engedi, hogy a hálózatukon keresztül regenerálódjak egy kis energiát".

Köszönöm.

Midnight azonnal válaszolt. A családod az én családom.

Őszintén szólva nem tudnám eléggé megköszönni. És bár ez a váratlan kötelék először megijesztett, most már másképp éreztem.

Annyira megtisztelő, hogy az életem része vagy. Hogy kötődünk egymáshoz.

Midnight nagyobbra duzzadt, és sok szikrázó mozdulatot tett a szinapszisainak sok szikrájával.

A megtiszteltetés az enyém.

Idővel ki fogjuk dolgozni ezt a köteléket, és még a rövid napok alatt, amióta együtt voltunk, egyre jobban megszoktam az energiájának érzését az enyémben.

"Ha már itt tartunk... Éreztelek, amikor közelebb jöttél" - mondtam Angelnek, miközben egy kekszre kenhető lágy "sajtot" ettem. Nem vettem a fáradtságot, hogy megkérdezzem, mi is az valójában, mert az valószínűleg undorító lett volna. Inkább csak élveztem az új élményeket.

"Hogyan éreztél engem?"

Megkocogtattam a mellkasomat, miközben lenyeltem az utolsó falatot. "Itt bent, mint egy melegséget, ami erősebben fellángolt, amikor megérkeztél a Szürkeföldre."

A mosolya majdnem vakító volt. "Úgy értem, figyelmeztettek minket, hogy soha ne kötődjünk olyan lényekhez, akik nem Honor Meadowsból származnak, de... volt egy megérzésem, ahogy az embereitek mondanák, és követtem. A kötelékünk gyors fejlődése számomra igen izgalmas; azt hiszem, ez egy olyan kapcsolatról beszél, amely valóban arra rendeltetett, hogy létezzen közöttünk."

"Milyen figyelmeztetést adtak?"

A lány habozott, és kinyújtotta a kezét, hogy felvegyen egy kerek, lila gyümölcsöt, amelynek olyan íze volt, mint a dinnyének, de nagy, maracujaszerű magokkal. "A kötődés lehetővé teszi, hogy az energiáink összefonódjanak, és idővel nem lehet tudni, mi lesz ennek az eredménye. Számomra megérte vállalni a kockázatot, mert van még egy bónusza ennek a kötődésnek. Ha meghalok, te örökölöd a hatalmamat, és mivel nem maradt olyan vonal, amely továbbadhatná, elengedhetetlen, hogy a hatalom olyanhoz kerüljön, aki méltó rá. Olyasvalaki, akinek a családom védelmét akarom."

Könnyek szöktek a szemembe, még akkor is, ha semmi okom nem volt azt hinni, hogy Angel nem lesz itt még néhány ezer évig.

"Nem akarom a hatalmadat" - suttogtam, a hangom fojtottan. "Csak azt akarom, hogy mindig életben maradj."

Elmosolyodott. "Nem tervezem, hogy elmegyek bárhová is, de szeretek felkészült lenni. Mi mindig a családon belül kötődünk, tulajdonképpen születésünktől fogva, így az elmúlásunkkal soha nem veszik el az erőnk. Most már egy évezrednyi családtag ereje van bennem, és ez nem halhat meg velem együtt."

Annak az esélye, hogy a halhatatlan legjobb barátnőm előttem haljon meg, elenyésző volt, de az a tény, hogy méltónak tartott erre a megtiszteltetésre, teljesen megsemmisített.

"Szeretlek" - mondtam, és átkaroltam. "De ha valaha is meghalsz, kurvára ki leszek akadva. Kitalálom, hogyan találom meg a túlvilági életedet, és szétrúgom a segged."

Nevetett, és olyan ügyességgel viszonozta az ölelésemet, mint aki egész életében ölelgetett, pedig biztosan tudtam, hogy neki ez az élmény teljesen új volt.

"Én is szeretlek, Mera. Te vagy az a barát, akiről nem is tudtam, hogy hiányzik az életemből. Te vagy az én lovam, és minden testet eltemetnék érted."

Úgy keverte ott a földi mondásokat, mint egy profi, és ahogy a tiszta öröm nevetése kiszökött belőlem, azon tűnődtem, miért is érdekel egyáltalán Shadow.

Ez a szarság volt itt az élet lényege, és én egy szerencsés ribanc voltam, hogy megkaptam.