Jaymin Eve - Reclaimed, Harminchetedik fejezet

 


37

"Mera - morogta Shadow, hangja ebben a formában még mélyebb volt. Az akcentusa is kissé erősebb volt.

Megvizsgáltam a farkasistent, végre rájöttem, kire emlékeztet. Anubisz, az egyiptomi isten legepikusabb változatára, és azon tűnődtem, hogy talán Shadow az ókori Egyiptomban ringatózott, hogy terjesszen néhány pletykát annak idején. A halál istene valahogy illene Shadowhoz, főleg mielőtt feltalálta volna az alakváltókat, és technikailag az élet istene lett volna.

"Mera!" - csattant fel ezúttal, mivel én már elteltem egy kis idővel.

" Shadow!" Válaszoltam vissza. Haver jobb, ha talál még néhány szót, ha azt akarta, hogy megértsem.

"Mit csinálsz? Miért zártál ki engem?"

Kicsit úgy éreztem, mintha sértettséget cérnázott volna a haragja; kizártam őt, és ő nem reagált rá jól. A legmélyebb energiájába kellett merülnie, hogy áttörjön Midnighton, és nekem ezt megtette.

Ő is átváltozott az igazi vadállat formájába, amikor eltaláltak az ostorral,mondta nekem Midnight. Lemaradtál róla.

Ezen igazából nem lepődtem meg, még ha egy kicsit szomorú is voltam, hogy lemaradtam róla.

Semmi baj - mondtam akkor a ködömnek, észrevéve, hogy még mindig blokkolja a többieket. Engedd át őket.

Ez megtörtént, és ezzel egy időben a farkasomhoz és a teremtményeimhez kötő energia is enyhült, és képes voltam visszatérni az emberi formámba. A kötelék köztem és az összes lény között azonban megmaradt.

Angel sietett át először, tekintete rövid időre Shadowra siklott, és láttam, hogy éles pillantást vetett az Anubis alakjára. Shadow nem sok esélyt adott neki, hogy meglássa, eleresztette a tüzet, és visszatért a pompás emberváltozatába. Olyan gyorsan történt, hogy szinte biztos voltam benne, hogy csak Angel látott egyáltalán valamit.

Ixana, aki néhány másodperccel később érkezett, egyenesen a férfi mellé sietett, és végig engem bámult. "Jól vagy?" - tört ki, miközben végigsimított a mellkasán.

Shadow, a szemei, mint az égő mezők, nem vett tudomást róla. Csak bámult rám a lány feje fölött, és az arckifejezésében olyan fojtott érzelem volt, amit nem értettem.

"Mera! A szart is ki kéne vernem belőled!" Angel megrázott, és én megadtam neki a figyelmet, amit jogosan megérdemelt.

"Annyira sajnálom" - kaptam ki magamból sietve. "Az ösztönök valahogy eluralkodtak rajtam."

Újra megrázott, kicsit kisebb erővel, és az abervoqok felemelkedtek mögöttünk, láthatóan nem tetszett nekik, ahogyan velem bánt.

"Semmi baj" - mondtam nekik, nyugtató energiát küldve a kapcsolatunk mentén. "Ez az én családom. Tresorana."

Ez egy Honor Meadows-i szó volt, de láthatóan lefordították. A lények szinte azonnal megnyugodtak, és amikor visszatért a fókuszom Angelre, meglepettnek tűnt. Az arca... Az ott lévő mély érzés átszakított, és szorosan átöleltem. "Kérlek, ne halj meg - suttogta nekem. "Nem veszíthetek el még egy családtagot."

Jézusom. Bassza meg. Nem voltam elég erős ahhoz, hogy megállítsam az egyetlen könnycseppet, és éreztem a bánatát. "Megígérem, hogy mindent megteszek, ami tőlem telik, hogy soha ne hagyjalak el."

Ezt az ígéretet be kellett tartanom. Nem számít, mi történik.

Shadow végre lesöpörte magáról a nyűgös társát, szerintem túl sok idő után, és átjött hozzám. Ez ismét felbosszantotta az abervoqokat, nyilván egyikük sem felejtette el, hogy mi volt ő néhány pillanattal ezelőtt.

"Nyugodj meg" - mondtam, és mintha csak egy rohadt varázslat lett volna, mindannyian megnyugodtak. Bár közelebb húzódtak a hátamhoz, és egy igen magas védelmi vonalat alkottak.

"Pontosan olyanok vagytok, amilyenekre számítottam - mondta Ixana, és valami elégedettséghez hasonlóan rám nézett, mielőtt megvizsgálta a lényeket. "Abban a pillanatban, amikor éreztem, hogy az erőd belép a birodalomba, tudtam, hogy te vagy az, aki meg tudja szelídíteni a lényeket."

Milyen kibaszott kényelmes, hogy csak úgy megérez és megismer engem. A gonosz szuka radarom túlhajtott, és bár ő volt Shadow párja, itt volt az ideje, hogy emlékeztessem rá, hogy nem terjesztheti tovább a rosszindulatát ezen a földön.

A farkasom rövid időre kiszabadult, üvöltése egyenesen a jégkirálynőre irányult. Ixana meglátta, hogy jövök, és az energiája felém csattant, egyfajta támadásként, de úgy csúszott le a bőrömről, mintha mágiataszító olajjal lettem volna bevonva.

"Mi bajod van?" - vicsorgott, és pánik futott át a vonásain, amikor világossá vált, hogy nincs semmi, amivel megállíthatna. "Ugyanazon az oldalon állunk. Elment az átkozott eszed?"

Újabb vicsorgás és üvöltés. "Ezeknek a lényeknek a vérére építetted a világodat" - mondtam hidegen, és a szavaim úgy visszhangoztak, mintha megafonom lenne. "Nem hagyom tovább, hogy az áldozataikból táplálkozzon a sikeretek. Többé nem."

Ixana felnyögött. "Nem volt más választásom. Ha nem itt teremtem meg a világomat, a királyiak megöltek volna."

Kitört belőlem egy energialökés, de Shadow elkapta, és amikor összerezzent, tudtam, hogy ez nagyon fájt volna Ixanának. Mégis, mi a faszért keveredett bele? Próbálta megmenteni az átkozott társát.

"Inkább meg kellett volna halnod, minthogy kihasználsz és bántalmazol teremtményeket, akik csak a túlélésre törekszenek."

Ixana kinyitotta és becsukta a száját. "Én nem... Ígérem, ha segítesz nekünk felépíteni a hadsereget, hogy legyőzzük a királyiakat, többé nem használjuk az erejüket."

Könnyű ígéretet tett, hiszen arra számított, hogy Shadowval együtt fog uralkodni a Konkordia felett.

Shadow oldalra nézett, és szerencséje volt, hogy még mindig itt akartam látni a seggét, különben megint szétlőttem volna. "A királyiaknak szükségük van a teremtményekre - emlékeztette a lányt.

Ixana, a félelem még mindig a vonásaira húzódott, fojtottan válaszolt. "Nekünk nem. Ahogyan a ködökhöz kötődtél, úgy fogunk továbbra is uralkodni. Ez volt a régi módszer, legalábbis az összes kutatás szerint, amit az évek során végeztem. A királyi kötődés a lényekhez gyorsabbá vált, mivel közvetlenül a Nexusból születnek. De ennek nem kell így lennie."

Felszabadítottam az erőmet, mire a lány elkezdett ficánkolni. "Ez most már az én küldetésem" - mondtam. "Hogy segítsek neked újjáépíteni ennek a világnak a hatalmi struktúráját, hogy ne legyen szükség az árnyéklények használatára és visszaélésére. A Szürke Földek egy napon újra virágozni fognak."

És nagyon szoros szemmel fogom őt tartani, amíg ez meg nem valósul.

Kezemet Angel keze köré kulcsolva elindultam, és egy tucatnyi lényt vittem magunkkal. "Arra születtél, hogy megváltoztasd ezt a világot" - mondta a barátom meggyőződéssel. "Ez volt az a furcsa energia, amit kezdettől fogva éreztem benned. Ez a teremtés energiája. Köd szülte." Megrázta a fejét, mintha nem tudná elhinni. "Ha nem tartottam volna lehetetlennek, hiszen évezredek óta nem járt senki ezen a világon, azonnal észrevettem volna."

Ezúttal nem vesződtem azzal, hogy vitatkozzam vele. "Most, hogy itt vagyok, érzem az eddig elzárt lehetőségeket. Arra várva, hogy azzá váljak, amire mindig is hivatott voltam."

Nem értettem, hogyan működik ez az egész, vagy hogyan lehetek még mindig alakváltó, és hogyan lehet igazi társam a Torma falkában. Két világ ütközött össze úgy, hogy az alakította ki azt, ami én voltam. És igen, nem tudtam, hogyan, de talán a Nexus tartogat majd válaszokat.

Shadow csendben volt, de le sem vette rólam a szemét, miközben tovább haladtunk a földön. Lehangoló utazás volt, és dühös voltam, amikor láttam, hogy az abervoqok majdnem éhen haltak, és a halott földbe kellett ásniuk, hogy táplálékot találjanak. Hányan pusztultak el közülük így?

"Lehet, hogy éhen halnak?" Kérdeztem halkan, amikor megálltunk, hogy hagyjuk őket táplálkozni. "Mint például a táplálék vagy a víz hiánya?"

"Nem" - mondta Ixana. "Legyengülnek, de nem halnak bele."

Sőt, még jobb, ha örök szenvedést kapnak.

"Élelmet kell találnunk nekik" - mondtam elég erővel a hangomban, hogy tudták, nem fogok meginogni. "Vérre van szükségük?"

Shadow ismét a lények és közöttem pillantgatott. "Most rajtad keresztül táplálkoznak" - mondta lassan, tekintete végigsiklott a testemen, mielőtt követte a földet köztem és a lények között. "Ez egy egyértelmű kapcsolat." Tűz villant a szemében. "Nem szabad hagynod, hogy túl sokat elvegyenek és kiszívjanak belőled."

Kicsit kimerültnek éreztem magam, de azt hittem, ez az utazás normális része. Azóta tartott ki és be, mióta eljutottam a Szürke Földekre.

Ixana gúnyolódott. "Nem fog. Ez egy olyan kapcsolat, ami mindkét irányba megy, egy körkörös kötelék. Mera annyit fog nyerni, amennyit veszít."

"Nem veszíthet semmit" - csattant fel Shadow, és Ixana meglepődött. Egészen biztos volt benne, hogy a férfi még nem mutatta meg neki a morcosabb oldalát, és ha a lány arckifejezése bármit is jelzett, ez egy nemkívánatos bemutatkozás volt.

Nem érdekelt némi veszteség, ha a teremtményeim jól vannak. És valóban, ahogy telt az idő, a színük kezdett elsötétedni, míg végül mindannyian a kék-fekete árnyalataiban pompáztak. Ekkor értettem meg, hogy a barnább árnyalatok gyengeséget jelentettek.

Amikor végre elértük az éjszakai táborhelyünket, kis párnázott szőnyegeket terítettünk ki a földre. Jól esett pihenni, és én azzal töltöttem az időmet, hogy néhány kakaós ízű energiaszeletet rágcsáltam, vizet ittam, és figyeltem, ahogy a többiek csinálták a maguk "energiaelnyelő" dolgát.

Egy már haldokló földön ez nem volt ideális, de nem volt más választásuk.

Talán mire végzek velük, sokkal közelebb kerülnek az emberekhez abban, ahogyan feltöltik az energiájukat. Hacsak nem tudtak mindannyian kötődni a ködhöz, mint Shadow.

Ami elgondolkodtatott... Segítesz fenntartani engem és a lényeket?

Midnight lesodródott onnan, ahol eddig volt, a magasból. Mindig a föld felett lebegett, ami egy éteri köd esetében érthető volt. Hát persze. Végre megértettem, miért vagyunk összekötve. Azért hívtál, mert szükséged volt az erőmre. És most már a tiéd.

Köszönöm. Köszönöm. Magától értetődőnek vettem az erődet, de annyira hálás vagyok neked és a kötelékünknek.

Melegség áradt felém, és tudtam, hogy ez áll legközelebb egy köd az emberi érzelmekhez... Ettől éreztem magam szeretve.

Az alvás gyorsan jött, és mivel Ixana eléggé biztos volt benne, hogy itt - még mindig túl közel a városához - nem fognak minket lények zaklatni, szilárdan aludtam. Legalábbis addig aludtam, amíg nem éreztem, hogy egy kéz végigsimít a testemen. Ismerős érintés volt, egy olyan, amely egy tündérkertben ébresztett fel, ami úgy tűnt, mintha millió évvel ezelőtt történt volna.

Ezúttal egy pillanat alatt kinyitottam a szemem, és Shadowt kerestem. Felpattanva láttam, hogy Angel a sztázisszerű álmában mellettem van, miközben feltöltődött. Angelen kívül abervoqok köre vett körül, akik védelmező falként aludtak köztem és a külvilág között.

Nem voltak ilyenek, amikor elaludtam, és ezt látva kicsit elérzékenyültem. Amint elhagytam az új pajtásaimat, a bikás horkolásukkal, azon kaptam magam, hogy ismét őt keresem. Több mint egy percig tartott, míg a Szürkeföldekre borult félhomályban szondáztam. Nem igazi éjszaka, hanem valamiféle szürkület, amiről azt mondták, hogy néhány óráig tart majd.

Végül megtaláltam magát a szörnyeteget, aki az árnyékok ködében állt. Nem Inky volt az. Ez volt a szó szoros értelmében vett füstös energia, amely Shadowt alkotta. Óvatosan átlépve a lényeken, átkeltem oda, ahol ő volt, és bár az igazi párja a közelben aludt, nem tudtam nem találkozni vele, amikor a szája az enyémre ereszkedett.

Lenyelte a nyögésemet, ahogy magához rántott, a lábaim a teste köré tekeredtek, és úgy csókolóztunk, mintha ez lenne az utolsó kibaszott alkalom.

Megint.

Veszélyes volt az igazi párja közelében csókolózni, és rosszul éreztem magam miatta, de az enyém volt, amikor idejött, és ez még mindig nem tűnt enyhülni. Volt egy dolog, amit előbb tudnom kellett...

Elrántottam a számat, az ajkaim zúzódást éreztek. "Megdugtad már?"

"Nem" - motyogta, ajkait ismét az enyémre tapasztotta. "Mondtam már, ez az idő Ixanával azért van, hogy rájöjjek, mi a játéka, és ami még fontosabb, hogyan kaphatom vissza a kibaszott kövemet." A mosolya rövid volt, ahogy az ajkai sarkát ívelték. "Még ha nem is lenne az, akkor sincs hely neki a fejemben, amikor egy bizonyos vörös hajú nő uralja minden átkozott gondolatomat."

A puncim megrándult. Mintha törvényszerűen megpróbált volna kiugrani a ruhámból és ráugrani Shadow farkára.

De nyilvánvalóan volt még egy dolog, amit tudnom kellett. "Segítesz megmenteni a lényeket?"

"Igen", motyogta, és ez volt minden, amire szükségem volt.

Shadow megmozdult, én még mindig köréje tekeredtem, és visszahullottunk a sötétségbe, Inky védőpajzsként duzzadt körülöttünk. "Ez elzárja a zajokat a többiektől" - mondta nekem, a hangja normális morajlás volt. "Ne fogd vissza magad."

Nulla tervem volt erre.

Shadow varázslatos rohanásban vetkőztette le a ruháinkat, és amikor a farkáért nyúltam, a fenevad megállított, mielőtt jól megfoghattam volna. "Először te" - mondta a bőrömhöz simulva, miközben az ajkai utat csókoltak a torkomon végig. "Előbb meg kell kóstolnom téged."

Ziháltam. Az ember zavarba jönne ettől, ha nem lenne túl kibaszottul kanos ahhoz, hogy tisztán lásson.

"Tudtam, hogy megérintettél a Tündérkertben" - fújtam fel, miközben lassan leeresztette a lábam a földre, ajkai pedig követték a kezei útját.

"Olyan tökéletesen néztél ki, ahogy aludtál - mormolta a bőrömre -, Len növényei között. Nem tudtam nem hozzád érni."

Felnyögtem, amikor előttem térdelve megcsókolta a hasamat. Olyan közel volt a fájó középpontomhoz, hogy elkezdtem ringatni a csípőmet, mert szükségem volt egy kis enyhülésre. Éppen amikor Shadow ajkai a csiklómat súrolták, felemelte a fejét, és újra felállt.

"Várj, mi van?" Panaszkodtam, de a további szavaimat elvágta, amikor egyik karját körém tekerte, és feljebb rántott. Szorosan fogva tartott, és a szabad kezével szétválasztotta a redőimet, megtalálva a már ott összegyűlt nedvességet. Becsúsztatta az egyik ujját, majd egy másikat, és a legfinomabb mozdulattal összegömbölyítette őket, ami lehetővé tette, hogy közvetlenül a g-pontom mentén dörzsölje.

Még soha nem éreztem ezt a bizonyos szöget; nem volt olyan, amit magam is el tudtam volna érni, és ahogy elkezdte lassan, újra és újra, könyörtelen támadással ki-be csúsztatni az ujjait, az izgalom majdnem elborította a kezét.

Én pedig sikítani készültem.

Újra és újra, a felépülés fájdalmasan lassú volt, de az intenzitás meghaladott mindent, amit eddig éreztem. Szinte már túl sok volt, a combizmaim annyira remegtek, hogy ha a saját súlyomat tartottam volna, összeestem volna.

"Shadow, kérlek" - könyörögtem.

Ő csak csókolt, felfalva az ajkaimat, miközben az ujjai tönkretették a puncimat. A remegés a combjaimban egyre erősödött, és amikor egy nyöszörgő sikoly tört ki belőlem, lelassította a támadást, és eltávolította az ujjait.

Nehezen kapkodtam a levegőt, ahogy küzdöttem, hogy megtöltsem a tüdőmet, és ahogy kecsesen térdre ereszkedett, az egyik keze alattam volt, hogy állva tartson, a másik visszatért a puncimhoz, azok a hosszú ujjak ismét megtalálták a g-pontomat.

Ahogy felkiáltottam, a szája a csiklómon landolt. Mindig is kibaszott zseniális volt azzal a nyelvvel, de ezúttal új mozdulatot mutatott be. A szájába szívta azt a gyönyör golyót, és anélkül, hogy engedte volna, hogy a nyomás megszakadjon, a nyelvével dolgozott rajtam, miközben az ujjai belülről simogattak.

Halk, zokogó kiáltások hagyták el a számat, ahogy elvesztettem minden képességemet, hogy álljak vagy uralkodjak magamon. A feltöltődés erőteljes volt, annyira más, mint bármi, amit eddig éreztem, és az a furcsa gondolat fogott el, hogy valami kínos dolgot fogok tenni.

Shadow még erősebben szívta a csiklómat, ujjait belsejébe simította, és ugyanabban a pillanatban a testemben felgyülemlő intenzitásgömb felrobbant.

Elélveztem.

De olyan volt, mint egyetlen orgazmusom sem volt még soha.

Az folyadék szó szerint ömlengő töltetben lövellt ki belőlem, és már majdnem kiakadtam, de Shadow mellkasa megdörrent, és elégedett hangszín tört elő belőle, amikor eltávolította az ujjait, hogy az arcát a puncimba temethesse, nyalogatva és kitakarítva az élvezetem minden kibaszott utolsó cseppjét. Ennyi idő alatt sikerült újra orgazmust elérnem, és ez nem volt más, mint látványos.

"Szent szar" - mondtam, amikor felállt a térdéről, az egyik kezem rajtam maradt - ez volt az egyetlen dolog, ami állva tartott. "Nem tudtam, hogy így is el tudok élvezni."

A mosolya ragadozó volt. "Mostantól minden kibaszott alkalommal így fogsz elélvezni, Sunshine."

Most az egyszer ez egy olyan parancs volt, aminek több mint hajlandó voltam engedelmeskedni.