Jaymin Eve - Reclaimed, Harminckettedik fejezet

 


32

Annak ellenére, hogy a prémek kényelmesek és melegek voltak, valahogy mégis fáztam. És szarul aludtam.

Egyszer könnyekkel az arcomon ébredtem, és ettől csak még dühösebb lettem magamra, mert nem szabadott volna hagynom, hogy az érzelmeim az utamba álljanak. Igen, Shadowtól kaptam az első csókomat... ő volt az első szeretőm... és ő volt az első férfi, akivel nagyon hosszú idő óta engedtem magam sebezhetőnek lenni. De végig tudtam, hogy ez nem lesz tartós. Úgy értem, ez volt az egyetlen állandó a kapcsolatunkban, akkor miért vettem ezt olyan nehezen?

Talán csak azért, mert a párja olyan tökéletes volt? Az a gondolat, hogy miközben én itt alszom a napomat, és gyászolom azt, ami lehetett volna, ő valószínűleg épp most is egy jégfalnak döngölte a nőt?

Úgy értem, talán nem is dugott - ő tényleg nem úgy nézett ki, mint aki élvezné a királyi dugást. Gyengéd szeretkezés a holdfényben?

Ugh, mindegy. Csessze meg a férfi és a nő, és nem úgy, ahogyan valószínűleg élvezték.

Mera.

Felugrottam Midnight hangjának hallatán a fejemben, és furcsa rezdülés követte a mellkasomban. A rezdülést hűvösnek és nyugodtnak éreztem... Angel is közel volt. Azon tűnődtem, hogy talán a vele való kötelékem újból fejlődött.

Akárhogy is, több mint extatikus voltam, hogy mindkettőjüket közeledni éreztem.

Milyen messze vagy még?

Midnight válasza egy pillanattal később érkezett. Megérkeztünk a Szürke Földekre, és most Shadow energiáját követjük egy jégvároson keresztül.

Igen. Kurvára igen. Nem lennék itt egyedül, és ez lehetőségeket adott.

Angel veled van? Legjobb volt megerősíteni, még akkor is, ha már tudtam a választ.

Igen.

Tudsz neki üzenetet küldeni?

Nem gondoltam, hogy ez bármelyik normális lény számára lehetséges a Solaris rendszerből, de Angel különleges volt.

Igen, képes vagyok rá. A vele való kapcsolatodon keresztül.

Remek. Mondd meg neki, hogy az itteni királynő Shadow igazi párja! Nála van a köve, és arra használja, hogy megszerezze tőle, amit akar. Nem tudom biztosan, hogy mi az, de azt akarja, hogy gyűjtsünk árnyéklényeket, hogy a családja ellen fordulhassunk. Az egész furcsa és kusza, és még azt sem tudom, hogy mi az igazság, és mi nem, de óvatosnak kell lennie.

Pár pillanatnyi szünet következett, mielőtt visszatért hozzám. Azt mondta, hogy mindenre felkészült, és Ixana nem ellenfél neki.

Nevetnem kellett. Bizonyos szempontból Angel magabiztossága majdnem egyenlő vagy még nagyobb volt, mint Shadowé, de annyira szerettem az erejét és a tüzét, hogy ez távolról sem zavart. Úgy értem, egyesek talán arrogánsnak neveznék őt, de vajon arrogáns volt-e, ha az ember saját magának vallja a rosszaságát? Az én könyveimben nem.

Nagyszerű. Szólj, ha megérkeztél a legnagyobb hópehely épülethez.

Majd találkozunk.

Felálltam, és a második szobába igyekeztem, hogy használhassam a mosdót. A fürdő még mindig elképesztően csábítóan nézett ki, és mivel a szundikálásom alatt a csontjaimba költözött a hideg, amitől egy kicsit kimerültnek éreztem magam, úgy döntöttem, hogy gyorsan megfürdök. Éppen amikor levettem a csizmámat, az ingemet a fejemre húztam, és éppen le akartam csúsztatni a nadrágomat, csilingelő hangot hallottam a levegőben.

Az itteni energiát most először éreztem zavartnak, így hát a falhoz szorítottam magam, közvetlenül a fürdőszobaajtó bejárata mellett. Hagyva, hogy a farkasom felemelkedjen, csendben vártunk, és amikor egy alak becsúszott a sarok mögé, a vállára tekertem a karomat, és sikerült kiütnöm alóluk a lábukat, mielőtt a betolakodót a hátára vágtam volna.

Ruhák repültek, ahogy egy csomó toll is, miközben Birdy káromkodott és rikoltozott a maga furcsa módján.

"A francba, bocsánat - mondtam, és kiegyenesedtem. "Azt hittem, hogy valaki rám akar támadni."

Köhögött és zihált, mielőtt ügyetlenül talpra állt volna a karomszerű lábain. "Te egy pszichopata vagy."

Megvonogattam a vállamat. "Igen, és...?"

Birdy csak pislogott rám, én pedig azon tűnődtem, hogy vajon elromlott-e a fordítási kütyüm, vagy valami ilyesmi. Talán nem értette?

Megrázta a tollas fejét. "Olyan magabiztos vagy. Csak az összes hibáddal együtt..."

Ó, igen, ez volt az, ami teljesen összezavarta Birdyt. "Te látod a hibákat... Én látom a jellemet. Senki sem tökéletes, és ha úgy tesznek, mintha azok lennének, az csak azért van, hogy elrejtsenek egy kibaszott nagy adag sérülést. Senki sem érdemli meg, hogy így létezzen, és a végén ez egy kicsit megkergíti őket. Szóval számomra az egész arról szól, hogy elfogadjuk a Mera-t alkotó furcsaságokat. Érted?"

Nem értett meg, de bólintott. Azon tűnődtem, vajon Birdy ebben a pillanatban a főnökére gondolt-e, mert ha valaki nagyon igyekezett "tökéletesnek látszani", az a királynő volt. Nem kétséges, hogy a jégszuka ugyanezt a tökéletességet várta el azoktól a lényektől is, akikkel körülvette magát. Úgy értem, volt értelme, hogy mindent irányítani akar az élete belső köreiben, különösen akkor, amikor a külvilágban káosz uralkodott. De fogadni mernék, hogy ezzel együtt élni egyáltalán nem volt szórakoztató.

"Hoztam ruhákat - mondta Birdy mogorva hangon, miközben a szétszórt ruhadarabokra mutatott. " Shadow mester azt mondta, hogy ezeket kényelmesnek fogod találni."

Megpördült, és eltűnt a fürdőszobából, mielőtt megköszönhettem volna, vagy bocsánatot kérhettem volna, amiért a padlóba csapkodtam a seggét. Hoppá.

Összegyűjtve a ruhákat, megállapítottam, hogy alapvetően ugyanolyan ruhák voltak, mint amilyeneket most is viseltem, de piros inggel és kék farmerrel. Fogalmam sem volt, hogy van-e valami jelentősége a piros ingnek, mivel ez volt Shadow színe, de mivel igyekeztem egyáltalán nem gondolni rá, egyszerűen csak elhelyeztem mindent a fehér falakba vájt polcra, és befejeztem a vetkőzést.

Ahogy egyik lábamat a finom meleg vízbe ejtettem, egy újabb csilingelés hangzott végig a szobán, és ezúttal egy bosszús szuszogás szökött ki belőlem. Hátat fordítva a csábító víznek, amelybe nyilvánvalóan nem akartam belemenni, megvártam a betolakodót. Meztelenül, mert a mai napnak már majdnem vége volt.

Shadow megjelent az ajtóban, és amikor meglátott, felcsillant a szeme. " Sunshine?"

Ahogy a tekintete végigsiklott a hosszú, csupasz testemen, az arckifejezése elsötétült. Aztán körülnézett a szobában, de itt nem volt hová rejtőznie semminek. "Egyedül vagy?"

Horkantam fel. "Nem, még távolról sem. Épp most dobtam le a macska-csávót, akit megdugtam, a pisi-lyukba. Bár nem lesz semmi baja; a macskák mindig a lábukon landolnak."

Shadow orrlyuka kitágult. "Ajánlom, hogy viccelj."

A kezeim a csípőmre kerültek, mert ezt az álláspontot komoly testbeszéddel kellett átadnom. "Miről van szó?"

Shadow, aki a nehéz talpú bőrcsizmáival ostobán hatalmasnak tűnt, felém lépett. Egy kibaszott lépés, és máris a térfelemen volt. Kizárt, hogy hátrálhattam volna, különben a fürdőben végeztem volna, úgyhogy csak vissza kellett tartanom a lélegzetemet, és reménykedni, hogy nem adom be a derekam. Könnyebb mondani, mint megtenni, miközben a tűzereje végigfutott a bőrömön, és az a fűszeres, sötéten csábító illata behatolt az érzékeimbe.

"Mert. Kis farkas. Te hozzám tartozol."

Minden egyes szót egy kis szünettel mondott ki közöttük, igazán megszilárdítva ezzel a kijelentését.

"De te nem tartozol hozzám?" Mondtam fojtottan. "Te Ixana Jégkirálynőhöz tartozol, és ő valószínűleg szuper boldogtalan lesz, hogy itt állsz, miközben én meztelen vagyok." A hangom suttogássá halkult. "Jobb, ha hazaszaladsz, mielőtt rájön."

Shadow karja a derekam köré kígyózott, és mint már annyiszor, most is a testéhez szorított. Ezúttal nem volt fájdalom, de túlságosan is jól emlékeztem rá az ideérkezésünkről.

Ahogy lassan felhúzott, csak azt az egy karját használva, kényszerítettem az arcom, hogy szenvtelen maradjon, még akkor is, ha a hormonjaim belülről kibaszott boldog táncot jártak.

"Ki mondta, hogy én nem tartozom hozzád, Mera?"

Túl sokáig tartott, mire felfogtam, mit mondott, és folyton átfutott a fejemen, hogy vajon félrehallottam-e vagy félreértettem. Vagy ez is egy olyan gonosz trükkös kérdés volt...?

Az ajkai ferdültek, így nyilvánvalóan az arckifejezésem szórakoztatta. Kellemes, hiszen úgy éreztem, hogy belülről mindjárt önpusztító leszek. Shadow fölém hajolt, végigsimított az orrával a torkomon, majd az arcomon. A fejem hátraesett, mielőtt még tudtam volna, mit teszek, így még több hozzáférést biztosítottam neki.

"Visszavonhatatlanul összekapcsolódunk, Mera Callahan - dörmögte a bőrömön. "Tűzben és árnyékban épült kötelék."

Bassza meg... Ez volt minden, amit hallani akartam, de ugyanakkor mégsem.

Még mindig az övé voltam, és én még mindig a megszállottja voltam.

És még mindig volt egy igazi társa.

Shadow ajkai a torkomra nyomódtak, és felnyögtem, mielőtt a valóság visszazuhant volna, és ellenálltam neki. "Kurvára ne érj a bőrömhöz olyan ajkakkal, amelyek megcsókolták őt".

Morogta, és úgy rázott meg, hogy a fejem felrándult, és a tekintetünk találkozott. "Ezek az ajkak nem érintettek semmit és senkit, csak téged."

Felhorkantam, nem tudtam, hogy higgyek-e neki vagy sem. "És mi van az orális szexszel? Biztosan volt már a szád azokon az ajkakon."

A gondolat, hogy egy másik nőhöz úgy nyúljon, mint hozzám, arra késztetett, hogy kikaparjam valami ribanc szemét, de reális is voltam. Életének körülbelül egy milliomod részében ismert engem, és a többi év alatt nyilvánvalóan nem volt cölibátusban.

Közel morgott az arcomhoz. "Soha. Nem csókolózunk senkivel, aki nem az igazi társunk.... sehol. Többet szexeltem már, mint amennyit tíz életben el tudnál képzelni, de még soha nem használtam a számat arra, hogy úgy megdugjak egy puncit, mint a tiédet. Soha nem éreztem még ilyen édességet, és kezdem azt hinni, hogy egy kibaszott varázslatot tettél rám, mert már nem is emlékszem az életemre, mielőtt te belekerültél volna."

Szent szar! Annyira be voltam indulva, hogy úgy éreztem, mindjárt önpusztító leszek. A testem olyan volt, mint a kocsonya, ahogy próbáltam felfogni, amit mondott. Még sosem volt a szája egy nőn. Kivéve engem.

Úgy értem, láttam az arcát aznap este a Tündérországban, és nagyon el volt szakadva, hogy mit tehetne. Elhatározta, hogy nem hagyja, hogy elveszítsem a szüzességemet, így csak ez a választása maradt.

Használhatta volna a kezét.

Önkéntelenül megmozdultam ellene, és csak a tehetséges nyelvének köszönhető többszörös orgazmusom emlékére tudtam gondolni.

Shadow felnevetett, sötéten csábító hangon. "Szerencséd, hogy van hová mennem, különben az ágyamhoz kötözném a meztelen segged, és ezerszer elélveztetnélek az arcomon."

Végignyalt a bőrömön, csókokkal és csípésekkel ízlelgetett, én pedig megrántottam a csípőmet ellene.

"Várj." Ziháltam. "Valahova?"

Megint morgott, és nem voltam biztos benne, hogy válaszolni fog, de úgy látszik, a szemétláda jobban tudott uralkodni magán, mint én, mert sóhajtva felemelte a fejét. "Angel és a ködünk itt van. Itt az ideje, hogy Ixanával a falhoz menjünk. Meg akarja mutatni nekünk, hová fogunk utazni, hogy összegyűjtsük az árnyéklényeket."

Már a nevétől is elvörösödtem, az izgalom egy része elszállt. "Miért kellene segítenem neki?"

Tudta, hogy halálosan komolyan beszélek, és ahogy talpra állított, igyekeztem nem búslakodni. A vaginám azonban sírt. Eléggé szó szerint ezen a ponton.

"Ixana tudja a válaszokat arra, amit tudnunk kell" - mondta, és egy pillanatra visszatért a régi Shadowom. "Talán még azt is tudja, mi az, ami téged ebbe a világba vonz, és ha nem tudja, valami azt súgja nekem, hogy a válaszok ezeken a földeken lesznek. Ahol a vad teremtmények kószálnak."

Meg akartam ragadni, mielőtt eszembe jutott volna, hogy ezt utoljára a csarnokban tettem. A kezemet néhány centire tartottam a mellkasától, és felemeltem a tekintetem, hogy találkozzam az övével. "Megint meg akarsz zsibbasztani?"

A pökhendi hozzáállásából lehullott valami. "Mera, baszd meg, ez... Megőrzöm a titkainkat."

Úgyis megtartotta a titkát... A piszkos kis titkát.

"Mindegy, Shadow." Egy fújtatással megfordultam, és a víz felé vettem az irányt.

Meghallgatnám Ixanát, mert lehet, hogy itt tudnak rólam valamit, és ebben az esetben engem befektetett. Előbb azonban tisztára akartam mosakodni.

Ahogy belemerültem a forró vízbe, felsóhajtottam, hogy milyen kurva jó érzés. Az izmaim végre ellazultak. Shadow engem figyelt, a szemei lángoltak, de uralkodott magán, egyik karját a falnak támasztotta, miközben figyelt.

Mivel még nem ment el, úgy döntöttem, hogy több kérdést teszek fel. "Mindig is arra számítottál, hogy a válaszok számomra ezen a földön lesznek?"

Bólintott. "Volt egy olyan érzésem, hogy bármilyen információt is kapunk a családomtól, az csak ide fog mutatni. A földre, ahol a ködök összefutnak. Érzem, hogy az erőd innen származik."

Ez nem lepett meg. A kapcsolatom a lényekkel volt a legerősebb. Ennek a földnek egy aspektusa a részem volt, és rá akartam jönni, hogyan lehetséges ez.

"Rendben" - mondtam, és egy kicsit mélyebbre süllyedtem. "Megmosakszom, és találkozunk... hol?"

Keresztbe fonta a karját, és én nagyon igyekeztem nem nézni, hogy a kabátja milyen szélesre húzza a vállát. Az egyik olyan hosszú, gyapjúkabát volt, amilyet az üzletemberek gyakran viseltek, és fekete nadrággal és inggel alatta több volt, mint egy kicsit ördögien jóképű. "Itt megvárlak."

Rászegeztem a saját pillantásomat. "Igazából szeretnék egy kis magányt."

" Nehéz. Szerencséd van."

Morogtam. "Shadow, a kurva életbe! Nem fogok megpróbálni elfutni. Csak húzz el, és hagyj békében megfürödni!"

Jó esély volt rá, hogy el kell élveznem, mielőtt a kielégítetlen vaginám elengedett volna felfedezőútra.

A szemétláda nem vitatkozott újra, csak maradt, ahol volt, a szemét rajtam tartva. A birtokló alfa dolog, amivel természetesen rendelkezett, itt tízszeresére volt felturbózva. Szinte a saját energiájával, ami a köztünk lévő levegőben lebegett.

"Rendben - csattantam fel. "Ahogy akarod. Most megnézheted a műsort."

Shadow azt hitte, hogy fel tud húzni, és nem követi a példáját, aztán ez történt.