Jaymin Eve - Reclaimed, Harmincnyolcadik fejezet

 


38

Mi volt az az orgazmus, ami az embert puhává és nyúlóssá tette? Shadow és én aligha voltunk ölelkezős típusok... az együtt töltött idő alatt egyszer sem ölelkeztünk. De a lélekromboló orgazmus után úgy éreztem, hogy legszívesebben köré tekerednék és elaludnék.

Legalábbis ezt gondoltam, mielőtt megragadott egy maréknyi hajamat, és mozdulatlanul tartotta a fejemet, hogy hosszan és erősen megcsókolhasson, és az ajkán éreztem a gyönyöröm ízét. Bassza meg, ha ez nem tette sokkal intenzívebbé ezt a csókot.

"Készen állsz, Sunshine?"

Ziháltam, és néhány szót fojtogattam, ami nagyjából úgy hangzott, hogy ó, a kurva életbe, igen, igen, igen." Shadow mosolya gonosz volt, és ismét olyan intenzív szenvedéllyel csókolt meg, amilyenről eddig csak álmodni mertem. Shadow brutalitása éppen elég gyengédséggel mérsékelve nyilvánvalóan megtette nekem, és örökké hozzá fogom hasonlítani a többi férfit. Kétségtelenül mindig hiányosnak találtam őket.

"Ne gondolkodj - parancsolta, és miközben a hajamba szorított markolata egyre szorosabbra vált, a másik kezével megforgatott. Ziháltam, ahogy lassan, centiről centire átdöntött, amíg a fenekem ki nem tárult előtte a levegőbe.

Shadow ereje felemelt, hogy így meg tudjon dugni, és éreztem, ahogy a farkának a feje a még mindig lüktető puncimhoz nyomódik. "Kérlek" - ziháltam, és megpróbáltam visszahajolni rá.

Ő kuncogott, mélyen morajlott, én pedig felnyögtem. Mozdulatlanul tartott, és az erő elég volt ahhoz, hogy a gyomrom összeszoruljon, és a lábujjaim begörbüljenek, ahogy a levegő ki-be szuszogott belőlem. Még egy hüvelykkel beljebb tolta, így már csak egymilliárd volt hátra, és én érezni akartam a teljes rohadt hosszát. Szükségem volt rá.

"A puncid a legjobb kibaszott dolog, amit valaha is éreztem vagy megkóstoltam." Shadow morgott. "És az enyém."

"Igen", ziháltam. "A tiéd. Csak dugj meg."

A hátamhoz szorított keze mozogni kezdett, végigcsúszott a gerincemen, magával hozva az erejének égető érzését, és ahogy az összekeveredett az enyémmel, egy pillanatra voltam attól, hogy újra elélvezzek. Shadow előrehajolt, és újabb centi hatolt belém; ez kínszenvedés volt, de határozottan nem akartam panaszkodni.

Még egy hüvelyk, és még egy, míg végül úgy ziháltam a farkán, mint egy tüzes szuka. Mindig is ezt ígértem magamnak, hogy soha nem teszem meg, de ki gondolta volna, hogy ez így lesz? Én biztosan nem.

"A démonaink egyeznek, Sunshine" - motyogta, és megesküdtem volna rá, hogy előrehajolt, hogy csókot nyomjon a gerincemre, épp amikor az utolsó darabját is belém nyomta. A feszítő égéstől megfulladtam a következő lélegzetvételtől, és amikor kihúzta, és újra belém csapódott, nyögni kezdtem, és nem tudtam abbahagyni.

Könyörtelenül csapott belém, az ereje megakadályozta, hogy minden egyes erőteljes lökésnél előre repüljek. Az orgazmus épülése ugyanolyan intenzív volt, mint korábban, de mégis más. Ezúttal gyors és földrengető volt. Amikor sikoltozva élveztem el a farkán, ő csak elégedett nevetést adott ki, egy pillanatra sem állt meg.

Kibaszott démon. De baszd meg, jól csinálta, amit csinált.

Mire végül elélvezett velem, gyakorlatilag halott voltam. "Csak fordítson meg, és dobjon rám egy törölközőt - nyögtem, alig tudtam kinyitni a szemem. "Végeztem a sírással."

Az ereje megfordított, hogy szorosan magához ölelhessen, és egy rövid, édes pillanatban az energiája megtisztított, újra felöltöztetett, majd újra a szőnyegemen feküdtem Angel mellett, körülvéve a teremtményeimmel.

Az álom másodpercek alatt elkapott, de mielőtt elvesztettem volna az eszméletemet, megesküdtem volna, hogy ajkakat éreztem az enyémhez nyomódni. "A lelkünk egyezik, Sunshine."

Suttogás volt a szélben, és amikor másnap reggel felébredtem, tudtam, hogy csak képzelődtem. Mert a lelkek egyezése sokkal több volt, mint a démonaink egyezése. Ez volt az igazi társak építése, és egy dolgot biztosan tudtam, hogy Shadow és én szexuálisan talán összeillünk, de az igazi társaink más lények voltak.

A sors néha elbaszott volt.


* * *

"Hamarosan több lényfaj fő territóriumán fogunk eljutni" - mondta Ixana másnap reggel. Különösen gúnyos volt, mióta felkeltünk, és azon tűnődtem, vajon tud-e valahogyan Shadowról és rólam. Úgy értem, Inky blokkolt minket, és kétlem, hogy képes lett volna megkerülni az erejét, de az amúgy is jeges szemében a szokásosnál sokkal hangsúlyosabb volt a hideg.

És én nulla fikarcnyit sem törődtem vele. Shadow nem volt az övé. Amíg nem volt valódi kapcsolatuk, ő volt a másik nő. Először az enyém.

"Képesnek kell lennem megbirkózni bármivel, ami az utunkba kerül - mondtam -, különösen az abervoqokkal az oldalamon."

Mindannyian hahotáztak, és most olyan erő és életerő áradt belőlük, ami tegnap, amikor rájuk találtam, még hiányzott. Az én energiám táplálta az övékét, és Midnight mindannyiunkat - ez volt az, ami hiányzott nekem Torma-ban, amikor a ködöket és a lényeket hívtam. Nekem nem volt Midnight.

Ezért kötődtünk össze, ismételgette.Teljesen egyetértettem vele. Midnight azért jött hozzám, mert szükségem volt a ködök erejére, hogy teljesítsem az életfeladatomat. Most már nem volt visszaút; igazából nem is volt visszaút attól a pillanattól kezdve, hogy elvesztettem az eszemet, és megérintettem az árnyékvilágot.

Ahogy Ixana megjósolta, egyre több teremtménybe futottunk bele. Az intenzitásuk egyre fokozódott, minél távolabb kerültünk a földjétől, és én teljesen undorodtam az állapotuktól. Gyenge és fáradt. Megtörtek és kimerültek.

Szinte semmi erőfeszítésembe nem került, hogy hozzám kössem őket, és bár sokan közülük egymás halálos ellenségei voltak, nem harcoltak, amikor az erőm hálójába kapcsolódtak. Minden egyes alkalommal elvett egy kis energiát Midnighttól és tőlem, de a meggyógyított lényekből is kaptunk vissza energiát, míg végül valóságos zúgás lett a levegőben.

Mire kezdtünk lelassulni a nap végére, már vagy száz különböző lény követett hosszú sorban a holt földön. Egész nap nem ettem és nem ittam semmit, és ez volt a legfurcsább érzés, hiszen nem éreztem, hogy szükségem lenne táplálékra. Kimerült voltam, de elégedett.

"Kezdesz önfenntartó lenni - mondta Angel lenyűgözött hangon. "Ez általában az erő és a halhatatlanság növekedésének a jele. A te helyzetedben nem tudom biztosan, mit jelent."

Bólintottam. "Fogalmam sincs. Úgy értem, még csak nem is vagyok éhes! Mi a fene lehet ez? Annyira béna."

Angel szórakozott pillantást vetett rám. "A legbénább."

Elég jól bírta a random földi szlengemet, de ettől még nevetett. Szerettem megnevettetni.

"Meg kéne állnunk pihenni" - szólt Ixana, elzárva minden további beszélgetést. "Most már több mint elég lény van a seregünkben, hogy biztonságban legyünk."

A seregünk? Még a legvadabb álmaiban sem. De addig játszottam a játékot, amíg nem volt kényelmes.

Tábort vertünk, és Angel ismét mellettem volt, az eredeti abervoqjaimmal együtt. Valahogy tetszett a biztonság és a nyugalom, ami ebből az új életből fakadt; még egyszer sem voltam elborulva a sok energiától vagy zajtól. Ha valami, akkor nélküle kétségbeejtően egyedül éreztem magam.

De máris bekúszott a lényembe a veszteség érzése, a tudat, hogy mindez csak átmeneti. Jelenleg valaki más életét éltem, és végül a valóság visszazuhanna.