Jaymin Eve - Reclaimed, Harmincötödik fejezet

 


35

Miután kivettük a részünket a tornyából a táj megtekintéséből, itt volt az ideje, hogy a fal felé vegyük az irányt, hogy alaposabban szemügyre vegyük. Elment, hogy szóljon Birdynek miattam, de én megráztam a fejem. "A felvonót kihagyom, köszönöm".

Midnight nagyobbra duzzadt. El tudlak vinni.

Köszönöm szépen! Nagyra értékellek téged.

"A kötőködöm elvisz engem."

A mosolya törékeny volt. "Remek ötlet."

Amikor Midnight felduzzadt, körém burkolózott, olyan volt, mint egy meleg ölelés és egy súlytakaró egyben, és biztonságban és szeretve éreztem magam.

Többször kellene így utaznunk, gondoltam, miközben a táj felett szárnyaltunk, sok kíváncsi, szőrös arc nézett fel alulról.

A kötelékünknek tetszene ez. Nekem is tetszene.

A ködök nem voltak érző, szó szerinti lények, de minél tovább kötődtem Midnighthoz, annál inkább úgy tűnt, hogy kialakul a saját identitása. Nem csoda, hogy Inky mindig köd alakú embernek érezte magát. Több ezer éve volt rá, hogy kialakítsa erős önérzetét.

Amikor elértük a falat, a kilátásomat eleinte elzárta Midnight, ahogy lefelé sodródott a hópehelykerítés felső szintjei közé szőtt ösvény felé. Itt szálltunk le, és ahogy kiléptem a szélére, zavartalan kilátást találtam a mögötte elterülő tájra. "Bassza meg" - lihegtem.

Shadow mellkasa dübörgött mögöttem, és észre sem vettem, hogy ilyen közel van hozzám. Túlságosan elmerültem a Szürke Vidék látványában. Megfordultam, hogy meglássam, és megráztam a fejem. "Ez mindig így volt?"

"Soha nem jutottam el ide" - emlékeztetett, "de nem hiszem, hogy így volt". Szembefordult Ixanával. "Mi okozta ezt a pusztítást?"

Kietlen pusztaság volt, egy darab fű, vagy fa, vagy látható vízforrás sem volt. Nem volt más, csak kiszáradt, szürke föld. Mély, piszkos szürke, amelyről úgy vélem, hogy e föld elemeinek és a pusztulásnak a keveréke. A szürke földek.

Legalábbis ez a rész pontosan olyan volt, amilyennek elképzeltem.

"Hosszú évek óta hanyatlik - mondta Ixana, miközben a szemét a mögöttünk lévő tájra szegezte. "Már akkor is, amikor még itt voltál. De tovább romlott, különösen azóta, hogy Cristell visszaélt a hatalmával, egyre több lényt vitt el, megfosztotta az energiától, és aztán... ott van ő."

És most rám nézett.

"Miből gondolod?" Csípőre tettem a kezem. "Eddig még csak nem is jártam a világotokban, úgyhogy máshol kell ujjal mutogatnod."

Az arca elsötétült, a következő szavai sziszegésként jöttek ki. "Az energiád. Ez egy olyan energia volt, ami valaha ezen a földön volt, és amióta eltűnt, a lények elszabadultak. A struktúra eltűnt, a társadalmuk összeomlott, és ez egy állandó háború egymás ellen. Az abervoqok uralják a hatalmi struktúra csúcsát, és nekik nem okoz gondot, hogy mindent megöljenek." A tekintete Shadowra villant. "Tudod, hogy milyenek."

Eközben én itt voltam, és kisebb kiborulásom volt, mert nem akartam részt venni ennek a világnak és a lényeknek a pusztulásában. Olyan lényekben, amelyek védelmére vonzódtam.

"Hogyan hozzuk ezt rendbe?" Angel megkérdezte, ősi szemei súlyosabbak voltak, mint valaha.

Ixana nevetése keserű volt. "Megölhetnénk ezt az egyet, és meglátjuk, hogy az beválik-e."

"Ez" egyértelműen én voltam, de bassza meg, lassú nap volt, amikor nem kaptam legalább egy halálos fenyegetést, úgyhogy nem akartam pánikba esni. Különben is, kétlem, hogy bárki más támogatná ezt a tervet.

Ez egy jó példa. Angel pengéi Ixana torkának szegeződtek. "Ha még egyszer hozzáérsz, megöllek téged és minden egyes lényt, akit irányítasz." Hideg, klinikai ígérettel adta elő ezeket a szavakat.

Vártam, hogy Shadow közbelépjen, és megmentse a társát - itt nem voltak őrök, mivel Ixana úgy döntött, egyedül utazik -, de még csak meg sem rezzent, inkább úgy döntött, hogy végignézi az egészet.

A jégkirálynő a mentőakciót várta tőle, abból ítélve, ahogy a pupillái váltakoztak Shadow és Angel között, és amikor nem jelent meg a megmentő, megremegtek az ajkai. "Nem jelentek veszélyt a farkasra - fojtotta ki a szavakat. "Csak egy javaslatot tettem a helyzet megoldásának legvalószínűbb módjára."

Shadow morgott. "Senki sem nyúlhat Mera-hoz. Soha. Ha a halálára van szükség, akkor ez a világ tovább fog pusztulni. Ennyire egyszerű."

Hát, bassza meg. Nehéz volt gyűlölni valakit, aki hajlandó volt világokat feláldozni értem.

Angel nem sietett visszavonni a fegyvereket, és amikor azok végül eltűntek a mágikus zsebeiben, Ixana a torkát dörzsölte. Egyetlen nyom sem volt rajta, ami Angel puszta ügyességének és irányításának volt köszönhető.

"Akkor nincs más választásunk, mint elutazni az eredeti forráshoz - mondta végül Ixana keserű hangon. "Hogy magunk derítsük ki, honnan ered a pusztítás. Soha nem jártam még a Nexusban, a találkozási ponton, de ott kell lennie a válaszoknak. Talán itt megtaláljuk a seregünket, és rájövünk, hogyan gyógyítsuk meg ezt a földet."

A Nexus. Hirtelen elszántan el akartam menni oda.

"És szerinted képes vagyok rá?" Kérdeztem. "Összekötni a lényeket és hadsereget alkotni?"

Nem akart rám nézni; nyilvánvalóan valamibe került neki, hogy felém forduljon. "Igen. Szerintem te vagy a hiányzó láncszem, és még ha nem is vagy hajlandó feláldozni magad, hogy megmentsd ezt a földet, lehet más megoldás. Csak nem fogom tudni, mi az, amíg oda nem érünk."

Nem hiányoltam az ásítást. A nem túl finom módja annak, hogy önzőnek nevezzen. Azt hiszem, mindannyian tudtuk, hogy csak a halálomat akarja, hogy eltűnjek az útból, és ennek egy kétméteres oka volt.

"Csináljuk!" Mondtam színlelt izgatottsággal. "Azért élek, hogy világokat mentsek. Ez a hivatásom, és nagyon hálás vagyok, hogy ezt lehetővé teszed számomra."

Ixana nem tudta, mit kezdjen ezzel, üres tekintettel bámult rám, mintha megőrültem volna. A bevált válasz egy zsarnokoskodónak az volt, hogy összezavartad őket azzal, hogy lelkesedsz a baromságaikért.

"Oké, nos, akkor majd hívok utánpótlást - fojtotta ki Ixana -, és amint az a rendelkezésünkre áll, egyenesen elindulhatunk".

"Hogyan fogunk utazni?" Shadow megkérdezte.

A lány közelebb húzódott hozzá, a szemei lézerintenzitással a férfi arcára fókuszáltak. "A Nexus közelében nem használhatunk semmiféle energiát. Az a célunk, hogy lassan és titokban haladjunk, összegyűjtsük az útba eső lényeket, és mire elérjük a születésük helyét, egy hadsereg áll majd rendelkezésünkre, hogy elbánjunk bármivel, amivel ott találkozunk. Én csak kívülről figyeltem a káoszt; minden erőmet arra használtam, hogy itt biztonságban tartsam a világomat. Már vártam, hogy visszatérj, hogy együtt nézhessünk szembe ezzel."

Hogyan? Kibaszottul. Édes.

A karjára tette a kezét, és a farkasom olyan mélyen morgott a mellkasomban, hogy egy kis hang kiszökött a számon. Mindkettőjük feje felém lendült, de én már a lehangoló tájra néztem, az arcomon nem volt semmi érzelem.

Soha nem hagynám, hogy bármelyikük is megtudja, mennyire hatással van rám ez az egész. Soha.

Még ha belehalnék is a kibaszott életembe, mosollyal az arcomon vészelném át ezt a próbát.

És remélhetőleg a magamról szóló válaszok lennének a jutalmam.