Jaymin Eve - Reclaimed, Hatodik fejezet

 


6

"Mera - mondta Shadow, és a hangja olyan komoly volt, amilyennek valaha is hallottam. "Lépj el a ködtől."

Felhorkantam, és keresztbe tettem a karjaimat. "Attól tartok, elkéstél ezzel az előadással. Körülbelül olyan, mintha azt tanácsolnád egy pasinak, hogy viseljen óvszert, miután a csaja már terhes."

Shadow szünetet tartott, a feje balra, majd jobbra billent, miközben alaposan szemügyre vett minket, és megpróbált minden szögből bepillantani. Megspórolhattam volna neki a fáradságot azzal, hogy elmondtam volna neki, hogy mindegy, melyik szögből néz, Midnight és én nagyon is összetartozunk, és ezen semmi sem változtat.

"Hozzám kötődik." A türelmetlenség volt a középső nevem.

Megrázta a fejét. "Lehetetlen."

A mosolyomat határozottan nem töltötte el öröm. "Folyton ezt mondod rólam. Talán ezen a ponton megegyezhetünk abban, hogy semmi sem igazán lehetetlen, ha az én baklövéseimről van szó."

A szeme kikerekedett, miközben ismét megrázta a fejét. "Mera, az a köd nem a leicherből származik, mint Inky. Ez az Inky ellentéte, és nem tudom irányítani az erejét."

Ezt valamennyire tudtam, hála a saját ködömnek.

"Honnan származik Midnight?"

A szemöldöke összeráncolta a homlokát, miközben az orrnyergét csípte össze. "Persze, hogy már elnevezted."

Édesen elmosolyodtam. "Ne tégy úgy, mintha meglepődnél ezen."

Viszonzásul halott pillantást vetett rám. "A ködöd az éter vidékéről származik. Egy magasan szálló köd, ami felülről takar, míg a leicher alulról fed."

"A keletkezési ponton egyesülnek" - emlékeztettem. "Szóval talán minden rendben lesz."

Pislogott egyet. "Ez a fordítás durva, de igen, működik."

Ekkor értettem meg, hogy Midnight angolul kommunikált, egyértelműen, mert én megértettem. És hogy néhány birodalmi szónak nem volt szó szerinti fordítása. Shadow azonban értette, és csak ez számított.

"A Leicher ködei sokkal jobban irányíthatóak, mint az Éter régiója."

Ez figyelmeztetés volt.

Inky megduzzadt, szupernagyra nőtt, amíg egy fal nem lett Shadow mögött. Midnightnak ez láthatóan nem tetszett, lila ködben pukkant életre a mi a fene.

"Itt a farokmérés ideje" - mondtam kissé szórakozottan. A tekintetem találkozott Shadowéval. "Te is előveszed a tiédet? Lehet, hogy te vagy itt az esélytelenebb, de én még mindig rád tennék egy kis pénzt."

Az ajkai megrándultak. "Mondta már neked valaki, hogy a nagyszájúságod miatt meg fognak ölni?"

Újabb horkantás a nevetéstől. "Régi hír, barátom. Nagyon régi hír."

Shadow tényleg elvigyorodott, az első igazi mosoly, mióta belépett a szobába, hogy ismét megszegjem a világa törvényeit. Az ajkai dús, tökéletes síkjaira koncentrálva azon tűnődtem, hogy az átváltozók szerelmére, hogyan tudtam az ördögöt megkívánni?

"A ködöd kommunikál Inkyvel - mondta hirtelen Shadow, a tekintete a felettünk tornyosuló kettőjükre szegeződött.

Fegyverszünetet kötünk, hogy mindkettőtökkel együtt éljünk.

Bólintottam. "Jól megy, ugye? A fegyverszünet a legjobb, amit remélhetünk."

Shadow úgy nézett ki, mint akinek szüksége van egy pillanatra, hogy felfogja, mi történik itt. "A puszta létezésetek felborítja ezeknek a világoknak a kényes egyensúlyát, és fogalmam sincs, hogy mindannyian túléljük-e a következményeket, amikor az, ami jön, nyilvánosságra hozza magát."

Egy lépéssel közelebb léptem hozzá. "Mi jön?"

Az arca nem árult el semmilyen titkot. "Fogalmam sincs, de egy dolog világos: semmi sem lesz ugyanolyan, most, hogy magadévá tetted a sorsodat. Hamarosan kiderül, hogy milyen fényben ragyogsz igazán, Sunshine." A mosolya gúnyos volt. "Kezdődjék a játék."

Valamilyen oknál fogva ettől nem estem pánikba és egzisztenciális rettegésbe. A Torma falkában való neveltetésem jól felkészített erre az életre, és a gondolat, hogy talán nem érem meg a következő holdkeltét, mindig is állandóan ott volt bennem.

Ez csak a következő kihívás volt, és majd megbirkózom bármilyen szörnyű szarsággal, ami történik... nos, amikor megtörténik.

"Minden rendben lesz - mondtam Shadownak. "Tegyük ki a pozitív gondolatainkat a világba. Megoldjuk."

A nevetése halk és váratlan volt. "Néha elragadóan emberi vagy. Naiv, de élvezem a normális életből való kiszakadást."

"Célom, hogy örömet okozzak." És ma legalább nem szorította a kezét a torkomra, szóval haladtunk előre.

Inky és Midnight, miután befejezték a patthelyzetben lévő "beszélgetésüket", ismét apró füstfelhőkké zsugorodtak össze, és mindketten a kötődött társuk köré tekeredtek. A kötéssel kapcsolatos kételyeim ellenére volt egyfajta kényelem a jelenlétében, és csak körülbelül tíz percem volt arra, hogy megszokjam.

Shadow csak bámult, azok a lángok a szemében fényesen pislákoltak. "Soha nem ismertem mást, aki kötődött volna a ködökhöz. Ez több mint ritka. "

"Te hogy csináltad?"

Az arckifejezése elkomorult, és én majdnem hátráltam egy lépést. Egy rövid pillanatra a halált testesítette meg, arcvonásait sötétség maszkja takarta el. "Én vagyok a Legfelsőbb Lény, az igazi örökös." Ezt már korábban is elmondta nekem, de nem túl részletesen. "Elárultak azon a napon, amikor meg kellett volna kapnom a hatalmamat, és amikor elküldtek a világomból, magammal rántottam Inky-t is. Összekötöttünk, és azóta is velem van."

Magamra mutattam, majd rá. "Sokkal jobban hasonlítunk egymásra, mint ahogy azt fogadni mernéd." Egy szörnyű gondolat ütött belém, amit Angel is érintett, de talán félreértette a genetikát. "Ugye nem gondolod, hogy rokonok vagyunk?"

Jézusom, nem volt meg a mentális kapacitásom, hogy ezt az igazságot feldolgozzam.

Shadow felnevetett. "Nem vagyunk. A rokonságomat jól ismerem, és tervezem, hogy tisztességesen megölöm őket."

Fúú. "Jó tudni." Szünet. "Emellett egy kicsit ijesztő vagy."

Shadow megvonta a vállát. "Az vagyok, ami vagyok. Ha nem tudsz velem bánni, az a te problémád."

Ez megállított engem, a kijelentésének puszta szépsége miatt. Egész életemben megpróbáltam összezsugorodni, hogy beilleszkedjek, hogy másoknak kényelmes és boldog legyen, és elfogadják, aki vagyok. De Shadow megalkuvás nélkül ő maga volt, és ha ez nekem túl sok volt, akkor az az én problémám volt.

Éveken át magamat hibáztattam, pedig... A probléma nem velem volt.

A felfedezés lélegzetelállító volt. És fájdalmas. És a legjobb ajándék, amit Shadow adott nekem.

"Megbirkózom vele" - mondtam neki őszintén. "Nem vagy túl sok nekem."

Megbillentette a fejét, bizonytalanul, de a szeme mélyén halk, izzó parázs volt.

Midnight belém préselődött, és éreztem a zavarát. Tetszik neked?

"Igen."

Árnyék hagyta, hogy Inky körbeforogja. "Dolgoznod kell a mentális kommunikációs képességeiden."

"Nah." Megráztam a fejem. "Nekem megfelel, hogy ilyen szempontból egyoldalú az egész. Csak ennyit tudok megszokni ebből a mágikus szarságból. Úgyhogy belátható ideig hangosan fogok beszélni."

Úgy tűnt, hogy ez nem zavarja. "Szeretném hallani a gondolataidat. Ne kezdd el rejtegetni őket előlem."

"Nem tervezem" - ígértem meg.

Soha nem titkolóztam Shadow előtt - nos, szinte soha - az első pillanattól kezdve, hogy kereszteztük az utunkat. Ez valószínűleg egy-két alkalommal a halál közelébe sodort, de most már láttam, hogy ez is megkedveltette velem a fenevadat. Idővel értékelte a furcsaságomat, és úgy tűnik... én sem voltam túl sok neki.

Furcsa volt, hogy ami életem egyik legrosszabb napjaként kezdődött, az életem egyik legjobbjaként végződött. Ebben a másodpercben boldognak és elfogadottnak éreztem magam.

Mennyi ideig? Nos, a sors egy csúnya szuka volt. És a nap gyakran vihar előtt volt a legfényesebb.

Szerencsére jól fel voltam szerelve esőkabáttal és térdig érő gumicsizmával is, hogy bármilyen vad időjárással megbirkózzak.