Jaymin Eve - Reclaimed, Hetedik fejezet

 


7

Sok mindenen mentem keresztül az elmúlt huszonnégy órában, és mielőtt még egy helyzetet el tudtam volna viselni, le kellett zuhanyoznom, átöltöznöm és ennem kellett. Ebben a sorrendben. Shadow elment, hogy befejezze az előkészületeket a birodalomba való utazásunkhoz, én pedig a szobám felé vettem az irányt.

Midnight a közelben maradt, és mivel még nem igazán voltam hozzászokva új társamhoz, kértem egy kis helyet.

Helyet?

Bólintottam, az ingemet félig a fejemre húzva, ahogy beléptem a fürdőszobába. "Igen, az embertípusú emberek szeretik a magánéletet, amikor zuhanyoznak és öltözködnek, és még máskor is. Gyakran szükségünk van egy pillanatra egyedül, hogy összeszedjük a gondolatainkat. Egy kis térre köztünk és a világ többi része között."

Ekkor úgy tűnt, megértette, felduzzadt és szikrázó fények vették körül a sötétségét.

Jól van. Kint várok rád. Úgyis jobban szeretek a magasban létezni. Csak szólj, ha szükséged van rám.

Elkanyarodott, a hálószobaajtó alatt, én pedig mély, elnyújtott lélegzetet vettem, és megpróbáltam rendezni a lelkiállapotomat. A kimerültség, ami a szundikálásom előtt gyötört, nem tűnt el teljesen; az energiám peremén maradt, megerősítve, hogy nem aludtam vagy ettem eleget ahhoz, hogy teljesen helyreálljon az erőforrásom.

Egyszerre csak egy dolgot, és ennek a kettőnek várnia kellett.

A zuhany csodálatos érzés volt, és a padlóra süllyedtem, hagytam, hogy a nehéz vízsugár rám zúduljon. Még magasabbra tekerve a hőfokot, a csontjaimban lappangó hideg minden egyes vízcseppel enyhült. Talán még el is szundítottam néhány percre, így a gyógyulás és a helyreállítás extra lökést kapott.

Végül ki kellett szállnom, és miután megszárítkoztam, elvégeztem a fogmosási és hidratálási rutinomat, és utána százszor jobban éreztem magam. Tényleg több időt kellett volna fordítanom az öngondoskodásra, mert már akkor is rongyos voltam, amikor egy órája berángattam ide a seggem. A legtöbbet már a zuhany alatt lemostam magamról.

Mivel úgy gondoltam, valószínűleg nem sokáig tart már, amíg bejutunk az Árnyékbirodalomba, felöltöztem a legkényelmesebb ruhába, amit csak találtam. És mivel a könyvtár biztosította, természetesen tökéletes volt.

Fekete farmernadrág, amely elég rugalmas volt ahhoz, hogy vastag leggingsnek is megfeleljen. Fekete bőrcsizma, amely tökéletesen rácsúszott a farmerre, és megállt a vádlim körül. Egy zöld póló, amely kiemelte a világosabb árnyalatokat a mogyoróbarna szememben, és a tetejére felvettem egy bőrdzsekit, hogy védelmet és meleget nyújtson.

Fogalmam sem volt, hogy milyen időjárásra vagy hőmérsékletre számíthatok az Árnyékbirodalomban, de minden esély megvolt rá, hogy egyes részei olyan szélsőségesek lehetnek, mint a Földön. Legalábbis abból, amit Midnight emlékeiben láttam.

Midnight. Olyan furcsa volt, ahogy éreztem a ködöt az energiámban, a bizsergést a tenyeremen, ami emlékeztetett arra, hogy most egy másik hatalmas entitáshoz vagyok kötve. Egy olyanhoz, amelyik háborúban állt Inkyvel.

Legalább Midnight lehet egy információforrás, és most az egyszer én is előrébb lennék a játékban. Éteri köd... egy takaró felülről. Ez volt a legfurcsább elképzelés, és nem igazán tudtam elképzelni. A Midnighttól kapott képeken nem vettem észre fekete felhőt a világuk felett, szóval talán... talán el volt rejtve a szemem elől. Feltételeztem, hogy kiderül, amint belépünk a birodalomba.

A puszta gondolattól is felkavarodott a gyomrom, és reméltem, hogy bármi is történt ott, Shadow végre megtalálja a bosszúját. Ha valaki megérdemelte, az ő volt. Persze, még mindig tartoztam néhány alakváltónak egy késsel a mellkasukon, de az várhatott. Ahhoz képest, hogy Shadow mióta várt arra, hogy végrehajtsa a saját bosszúját, én néhány ezer év lemaradásban voltam.

Midnight lebegett felém, amint kiléptem a hálószobám ajtaján, és nem vesztegettem az időt. "Hány különböző lény él az Árnyékbirodalomban?" Szünetet tartottam. "Várj, ez durva volt. Helló, hogy vagy? Lenne néhány kérdésem, ha nem bánod?"

Midnight feldagadt és megingott, és hallottam a fejemben a testetlen nevetést. A tudásom a tiéd.

Ez az egy mondat talán jobb volt, mint egy orgazmus.

"Mesélj nekem minél többet az Árnyékbirodalom lakóiról."

Midnight a sötétség falává duzzadt. Shadow Beast Darkor, a Legfelsőbb Lény. Hatalma van a ködök felett, többnyire leicher, és parancsolni tud a lényeknek és más királyi lényeknek.

Elárulták azon az éjszakán, amikor el kellett volna fogadnia a pozícióját. Fiatal volt - teljesen váratlanul érte -, és csak éppen hogy sikerült életben maradnia.

A bosszúvágya napról napra értelmesebbé vált. Segíteni akartam neki, amennyire csak tudtam, még ha ez azt is jelentette, hogy közben magamat is kockáztattam. Az ő életfeladata sokkal nagyobb volt, mint az enyém.

"Szóval Darkor a birodalom egyik lénye, de technikailag királyi, igaz?"

Igen. Vannak freildek is, akik a rendes lények, nem született királyiak. Mindannyian a Konkordia öt földjének valamelyikén belül léteznek.

"Konkordiumok?"

A földrajz nem volt az erősségem, és térkép nélkül nehezen tudtam összerakni a fejemben.

A konkordiumok a fő földtömeg. Öt királyi királyság osztozik a területén. A Hármas a Shadowé, az öt közül a legerősebb. Aztán ott van Holister, a második a hatalomban, őt követi Fraple, Glist'n és Ashan.

Igen, kizárt, hogy akár csak egy királyságra is emlékeztem volna. De lehet, hogy menekülés közben megtanulnám.

"Vannak ott más lények is, akikről tudnom kellene?"

Vannak királyiak, freildek és a sok alfajuk, árnyéklények és jó néhány más lény, akik nem képesek kommunikálni veled, úgyhogy nem kell aggódnod miattuk.

És mégis, én egészen biztosan aggódnék.

"Mik azok az árnyvadászok?"

A legerősebb a vadak közül. Nem királyi származásúak, de erővel és a lények csapdába ejtéséhez való affinitással rendelkeznek. A "lelküket" elcserélik az erejük növelésének képességéért. A ködök átalakítják őket, de a folyamat meglehetősen... dehumanizáló.

Ezért nézhettek ki úgy, ahogyan kinéznek. Nincs arcuk. Nincs fizikai testük.

Épp amikor kinyitottam a számat, hogy feltegyek egy újabb kérdést a millió kérdésem közül, Shadow besétált a búvóhelyre, egyértelműen engem keresve.

Félúton találkoztam vele, és Midnight elhallgatott a fejemben, és úgy döntöttem, hogy a közelben maradok, anélkül, hogy túl sokat beszélgetnék vele. "Ideje indulni?" Kérdeztem, miközben Shadow arcát vizsgáltam.

Semleges arckifejezése nem árult el semmit, így csak vártam a válaszát.

"Simone megérkezett" - mondta, én pedig izgatottságomban majdnem ráugrottam.

"Jól van? Mi történt a falka többi tagjával?"

Shadow megvonta a vállát. "Egyelőre életben vannak, de Torma le van zárva, így azok a seggfejek nem tudnak további károkat okozni, amíg nem lesz időm foglalkozni velük".

"Majd én elintézem őket" - köptem ki. "Már régóta tart, és én nem vagyok az a megbocsátó és felejtős fajta csaj."

Végigsimította a kezét az arcomon, a mozdulat gyors volt és egy szempillantás alatt véget ért, de az érintésének forrósága megmaradt. "Megkapod a bosszúdat" - mondta halkan. "Amint én is megkaptam az enyémet."

"Megegyeztünk."

A levegőben felhasadt az erő, és azon tűnődtem, vajon szó szerint megpecsételtük-e ezt az alkut, ami több mint puszta szavak és érzelmek.

"Akarod látni a barátodat, mielőtt elmegyünk?" Shadow megkérdezte, elterelve a figyelmemet.

Bólintottam. "Igen. Meg kell győződnöm róla, hogy biztonságban van. Maradhat a búvóhelyen?"

"Nem."

Egy szó, de egyértelmű volt, hogy nem fogja meggondolni magát. "Miért nem?"

"Idegeneket nem látunk szívesen."

"Te engedted, hogy itt legyek" - emlékeztettem. Inkább kényszerített, hogy itt éljek, de az érzés ugyanaz volt.

Megrázta a fejét, azok a sűrű fürtök megragadták a figyelmemet, mielőtt újra lecsillapodtak volna. "Ne erőltesd, Mera. Lesz egy szobája a folyosóról, és tökéletes biztonságban lesz."

Ennek nem volt értelme, de aztán megint csak annyi minden nem volt értelme a Shadowval való kapcsolatomnak. És talán egy apró, ostoba kislányos részemnek tetszett, hogy beengedett a privát belső szentélyébe, amikor tudomásom szerint az öt barátján - és két ködön - kívül senki más nem lépte át ezt a korlátot.

Lassan-lassan eljutottam hozzá, és bassza meg, ha ez nem adott olyan sikerélményt, amilyet eddig nem éreztem.

"Ki az a kettő, aki ismeri a gyengeségedet?" Kérdeztem tőle hirtelen, mire ő megrántotta a fejét a gyors témaváltásra. Nem sokszor lepődtem meg, de most mégis megleptem.

Keserűen felnevetett. "A nővérem és az anyám. Az egyik az ellenségem, a másik pedig, feltételezem, halott".

Megragadtam a kezét. "A nővéredet le fogod győzni. Meglopott téged, és itt az ideje, hogy megfizessen érte."

Shadow arca sötétebb volt, mint amit valaha láttam, ijesztően sötét, de nem húzódott el. "Meg fog fizetni. Akárcsak az alakváltók, akik bántották a Dannie-t."

A hangom most már remegett. "Ugyanúgy fog visszajönni?" Kérdeztem, hangot adva a kérdésnek, ami lelkileg már egy ideje kiborított.

Shadow elengedte a kezem, átkarolta a vállam, és közelebb húzott magához. "Még mindig az a Dannie lesz, akit ismertél, még ha nem is néz ki teljesen ugyanúgy. De érezni fogod őt, és ez megnyugtató lesz."

Elkezdett sétálni, többnyire engem is magával húzva.

"Ő az első számú prioritásom az Árnyékbirodalom után" - mondtam neki. "Remélhetőleg addigra már elég ideje lesz arra, hogy újra Dannie-vé alakuljon át."

Megszorította a vállamat, de nem válaszolt.

Mivel beszélnem kellett, különben szétrobban a fejem, sietve megkérdeztem: "Szóval először Simone, aztán irány az Árnyékbirodalom?".

"Először a kaja" - javította ki. "Még mindig túl gyenge vagy, és az utunk a birodalomba nem lesz könnyű. Inkognitóban kell majd mennünk, tehát minimális energiafelhasználás. Nem láthatják, hogy jövünk, és nem lesz idejük felkészülni."

"Nem fognak már várni, hiszen az ajtón lévő varázslat már leesett?"

Megrázta a fejét. "Ellenőriztük az ajtót, és senki sem vár ránk. Nyilvánvaló, hogy az arroganciájuk még mindig szilárdan a helyén van. Egy tény, amiről azt mondtam a húgomnak, hogy egy nap meg fogja ölni."

Pozitívan örült, hogy ez a megelőző gondolat valóra vált.

Ez volt Shadow ijesztő arca, és mivel ez nem nekem szólt, csak élvezhettem vonásainak rideg szépségét.

"Vér fog folyni" - mormogta, tovább fokozva a szexi sorozatgyilkos hangulatot, amit épp sugárzott.

Nehéz elhinni, hogy talán huszonnégy órával ezelőtt még meg akartam ölni, most pedig azon kaptam magam, hogy úgy estem bele egy szövetségbe, mintha a legjobb barátok lennénk. Volt egy igazság, amit soha nem tagadhattam le: ostobán megszállottja voltam ennek a fickónak. Mivel ismét ugyanazon az oldalon harcoltunk, azon tűnődtem, vajon tényleg beleszeretek-e abba a lénybe, akit soha nem kaphatok meg.

Ismerve a szerencsémet, a válasz erre egy határozott igen volt.