Jaymin Eve - Reclaimed, Huszonharmadik fejezet

 


23

Shadow lezárta a szobát az erejével, a tűz felcsapott, hogy teljesen körülvegyen minket, és már majdnem meg kellett volna halnunk a hőgát miatt, de én csak a gyönyör rohamát éreztem. Táncolni akartam a lángokban, és soha többé nem akartam elmenni onnan.

Arra használta az erejét, hogy meztelenre vetkőztessen, a tűz életre kelt a bőrén, és a saját lángjaim válaszoltak. Bár az ő energiája okozta ezt. Most nem tudtam irányítani, a végtagjaim az ő parancsára mozogtak. Behódoltam, és ő ezt teljes mértékben kihasználta.

Az ereje a magasságába húzott, és amikor a tekintetünk egy szintbe került, elmosolyodott. Csak ez az apró, tudálékos vigyor. "Készen állsz erre, Sunshine?"

"Igen." Nem haboztam.

Kinyújtotta a kezét, és végigsimított az arcomon, mielőtt a hüvelykujjával végigsimított az ajkamon. "Tudom, hogy szűz vagy, de nem vagyok képes elpuhulni. És adok neked egy utolsó esélyt, hogy elsétálj."

Ezt felajánlani sokba került neki, és ösztönösen tudtam, hogy ezt még soha senkinek nem javasolta.

A következő szavaim elfojtódtak, mert zavart voltam. És annyira kanos voltam, hogy azon tűnődtem, vajon meghalok-e a gyomromban kavargó feszültségtől. "Csak... legyen jó nekem."

Ne erőltesd meg magad, Szörnyeteg. De... igen, valójában nagy nyomás.

A lángok elhalványultak a bőrünkről, és egyikünk sokkal meztelenebb volt, mint a másik. Utána nyúltam, de ő egy szemöldökrándítással megállított, és az ereje sztázisban tartott. "Nem nagyon tudsz behódolni, kis farkas." A hangja morajlása betöltötte a fejemet, és kétségbe voltam esve; egy másodperc alatt könyörögni fogok neki.

" Shadow" - morogtam.

Ugyanabban a pillanatban elengedett, én pedig előrebuktam a karjaiba; elkapott, és olyan gyorsan rántott magába, hogy a fejem megpördült. Nem voltam felkészülve, amikor az ajkait az enyémre tapasztotta, és gondolkodás nélkül kinyitottam a számat, és beengedtem. Nem veszekedtünk, mint legutóbb; nem volt dominanciaharc. Ma este Shadow volt az alfa, és ezt mindketten tudtuk. A farkasom nem aggódott, a jelenlétét alig éreztem a mellkasomban, ahogy hagyta, hogy én vezessek.

Ez emberi szarság volt, és őt nem érdekelte.

Miközben csókolóztunk, Shadow kezei végigcsúsztak a csupasz seggemen, majd ismét úgy játszott a puncimmal, mintha az övé lenne. És ma valahogy úgy is volt. Ahogy simogatta a csiklómat, már annyira nedves és fájdalmas voltam, hogy alig egy csipkedésre felnyögtem, majd egy másodperccel később már majdnem elélveztem, de ő elhúzódott, amikor a légzésem érezhetően elnehezült.

"Még ne, napsugaram - motyogta. "Annyira érzékeny vagy. Lássuk, hogy megy, ha egy kicsit felgyülemlik".

Legszívesebben sírva fakadtam volna. "Shadow, évek óta építkezem. Nem kell ezt elhúznod."

Elhallgattatott a szájával, egy újabb véraláfutásos csókkal, én pedig a szabadulást keresve dörgölőztem hozzá. Csak hogy az ereje megállítson.

"Engedj" - motyogta, majd elválasztott minket, és az erejét használva átküldött a szobán, a falhoz szegezve. Egy lépést sem mozdult; az ereje elvégezte a munkát. Teljesen ki voltam szolgáltatva neki, és néztem, ahogy előrenyomul - pár méterre voltam a padlótól, így gyakorlatilag szemmagasságban voltunk -, és ahogy közelebb lépett, a tarkóján átnyúlt, és lehúzta a pólóját.

Lassan.

Gyötrelmesen lassan, így zavartalanul láthattam, hogy mit művel. Láttam már korábban is a testét, de az emlékeim nem tettek igazságot a szakadt, bronzos, izmos és tetovált alakjának. Egy kibaszott műalkotás volt, a leghihetetlenebb mozgóképekkel borítva. Tökéletesség, egy sötét lelket burkolva, amit birtokolni akartam.

Ez az egy éjszaka mindent megérne, amibe kerülne nekem.

Amikor az inge eltűnt, előttem állt, és előrehajolva elvette, amit akart, az ajkamba harapott, mielőtt végighúzta a száját az arcomon, majd az állkapcsom szélén. Nyalt és szívott a bőrömön, én pedig felnyögtem, és nekifeszültem annak, ahol az ereje a falhoz szorított. A karjaim és a lábaim láthatatlan kötelekkel voltak összekötve, és még a csípőmet is alig tudtam megmozdítani, pedig kétségbeesetten szerettem volna, hogy oldjam a felgyülemlő feszültséget.

Nem engedte, hogy megérintsem, és megint ő volt az, aki kezdeményezte az élvezetet; ez már majdnem túl sok volt az agyamnak és a testemnek, hogy kezelni tudja. Amikor az egyik mellbimbómat a fogai közé fogta, finoman, majd durvábban harapdálta, hangosan felnyögtem, ahogy vonaglottam a nekem engedélyezett kis mozgásban.

Shadow a másik mellbimbóra tért át, és én annyira nedves voltam, hogy a gerjedelmem lecsúszott a combomon.

Kurvára készen álltam rá. "Kérlek - könyörögtem.

Sötét kuncogást eresztett meg a melleimre, újra megfogta a mellbimbómat, és a fenébe is, ez a fickó tudta, hogyan kell használni a nyelvét.

Valamiféle fegyverként kellene nyilvántartásba venni.

Egy orgazmus a mellbimbó stimulálásán keresztül mindenképpen a közeljövőben volt a közeljövőmben, ha nem hagyja abba.

Kérlek, ne hagyd abba!

De persze a szemétláda mégis megtette, hogy életem legnagyobb orgazmusáig építsen fel. Valószínűleg sikerrel járna, ha a zsigereimben kavargó feszültség bármit is jelzett.

Ahogy végigcsókolta a testemet, a szemeim majdnem visszagurultak a fejembe, és újra küzdöttem a szorításával, kétségbeesetten próbáltam megmozdulni. "A szavaid azt mondják, hogy aláveted magad, de a tested nem" - dörmögte, miközben a csípőcsontom mentén csókolt, nyelve végighúzódott a túlságosan érzékeny bőrömön. "Keményebben kell próbálkoznod, Sunshine."

Zokogtam, de kényszerítettem magam, hogy mozdulatlan maradjak, éreztem feszes, ragyogó nyelvének minden egyes suhintását a testemen. Végighaladt a csípőm közepén, nedves ösvényt hagyva maga után, és már túlságosan el voltam szállva ahhoz, hogy bármi másra is gondolhassak. A testem megrándult, ahogy végigfújta a csiklómat. Megremeghet egy csikló? Mintha ez egy olyan életkérdés lett volna, amire választ kellett kapnom, mert ha nem tudott, akkor mi a fenét csinált az enyém? Egy kibaszott szamba?

Egy sikoly épült fel a mellkasomban, ahogy végigsúrolta a puncimat, újra végigsimítva a csiklómat, semmi mással, mint azzal a fújással. Annyira kétségbe voltam esve, hogy egy nyögés szökött ki belőlem. Ez volt a kínzás. Szó szerint kínzás.

De most a világ minden kibaszott erejéért sem sétáltam volna el.

Újra végigsimított rajtam, én pedig úgy hajlítottam a csípőmet, hogy szinte az arcába nyomtam a vaginámat. Hátrahajtotta a fejét. "Pajkos kis farkas" - morogta.

Az ereje még erősebben csapott belém, a falhoz szorított, így szó szerint nulla mozgásom volt. Amikor már majdnem kiborultam, mert ez az érzés nem volt kellemes, az ujjai szétválasztották a redőimet, és ő végignyalta a puncim varratát. A nyelvének melegsége, ahogy végigkavargott a csiklómon, sikolyra késztette az ajkaimat.

"Jézusom, bassza meg! Jézusom!"

Megállt. "Ez itt nem az isten, Sunshine. Használd a nevemet."

"Shadow." Megismételtem magam, kihagyva a másik nevet, amit nem akart hallani, mielőtt lélegzetvisszafojtva hozzátettem: "Ez csak egy kifejezés".

A mellkasa dübörgött, ahogy a morgása átszakította a szobát. "Itt kurvára nem az."

Megpróbáltam bólintani, csakhogy nem tudtam mozdulni, és a fejem elhomályosult, így elfelejtettem, miről is beszélünk.

Kérlek, csak... térj vissza ahhoz, amit csináltál.

Biztosan látta a kétségbeesett vágyakozást a tekintetemben, és halk kuncogással visszatért a testemhez, és ezúttal nem maradt el az orgazmus. A nyelvét végigsimította a rólam csöpögő nedvességen, újra és újra belém mélyesztette a nyelvét, újra és újra stimulálva az érzékeny idegvégződéseket, miközben sikoltozva élveztem el, az arcán ülve, ahogy az a kedvenc időtöltésem volt. Nos... majdnem ültem. Ugyanaz, ugyanaz.

A világom fekete-fehér, csillagokkal teli galaxisba robbant, és mire végeztem, a torkom fájt, a fülem fájt.

És meg is kaptam.

Végre.

A felépülés, amit el akart érni, szó szerint a legintenzívebb élmény volt, amit valaha is átéltem az életemben, és nehezen kaptam levegőt, miközben imádkoztam, hogy adjon még egy pontosan ugyanilyet.

Nem fejezte be, a szája beszívta a csiklómat, megdolgozta azt az ideggolyót. Hallottam, hogy mennyire nedves vagyok, de úgy tűnt, ez nem zavarta Shadowt. Ha valami, akkor a lábaim közé telepedett, mintha kurvára oda akart volna költözni és ott élni.

Igen, ez teljesen rendben volt. A belépő ára: napi orgazmus.

A szája rezgett, és ezzel egyidejűleg az erejét arra használta, hogy rezgést küldjön mélyen a puncimba. Újra elélveztem, gyorsabban, egy fújtatott nyögéssel, ahogy minden levegő kiszorult belőlem a puszta erő hatására.

A testemet tartó szorítása apránként engedett, és megpróbáltam utána nyúlni, de a végtagjaim még mindig kissé érzéketlenek voltak. "Most én jövök - fújtam fel, mert szükségem volt arra, hogy megérintsem.

Kiszabadított, és elkapta a testemet, ahogy előrebuktam. Ezúttal, amikor kapkodtam, hogy levetkőztessem, hagyta, hogy levetkőztessem. Az ujjaim a nadrágja gombján tapogatóztak, és amikor végre kioldottam, ő valóban felnyögött.

A kezem belecsúszott, és... cseszd meg oldalra, teljesen kommandós volt alatta.

Kommandós és kibaszottul hatalmas.

Megpróbáltam a kezemmel körbetekerni a kemény hosszát, de biztos a szög miatt, mert még a fele átmérőjét sem sikerült elérnem. Többet akartam látni, ezért teljesen lenyomtam a nadrágját, és ahogy bámultam, pislogtam, és azon gondolkodtam, vajon meg fogok-e halni ma este.

"Én... Össze kell zsugorodnod a kétméteres magasságodból - mondtam halkan. "Mert ez nem fog beleférni."

Úgy értem, ez még csak nem is egy normális, nyolc láb magas férfi farka volt. Sokkal több volt annál, és én még szűz voltam. A matek itt nem állt össze.

Shadow felnevetett. "Először is, a természetes magasságom alig több mint két méter."

Szóval igen, kitaláltam a magasságát, és úgy tűnik, kurva szar voltam ebben a játékban. "Így is, úgy is óriás vagy" - vágtam vissza.

"Másodszor pedig" - mondta, figyelmen kívül hagyva a válaszomat -, "belefér, Sunshine".

És a puncim megint szambázott.

A hangja nagyon mély lett. "A behódolás azt jelenti, hogy megbízol bennem, hogy gondoskodom rólad. Csalódtál már bennem?"

"Nem." Nem kellett idő, hogy gondolkodjak rajta. Nem volt csalódás. Ha valami, akkor Shadow mindig csak gondoskodott rólam, gondoskodott róla, hogy többször is elélvezzek. A legnagyobb frusztrációm az volt, hogy soha nem engedte, hogy viszonozzam a szívességet.

De végre a kezemben volt a farka, és... mi a faszért vesztegettem az időt arra, hogy a vagina sérülése miatt aggódjak?

Holnap kiborulnék, ha nem tudnék járni.

Shadow kilépett a nadrágjából, és a tekintetem követte az utat a hatalmas, férfias, sötét hajjal tarkított lábától felfelé az erősen izmos combjain, amelyek meglepően tintamentesek voltak. Csak a felsőteste volt megjelölve, és ez tetszett nekem.

A farkát, amely valamivel sötétebb volt, mint a teste többi része, büszkén állt ki a testéből, és amikor kinyúltam, hogy megérintsem a selymes hosszúságot, olyan kemény volt, hogy úgy éreztem, sikerült felizgatnom egy ilyen istent. Shadow Beast meg akart dugni, és ez hihetetlen volt, de én nem pazaroltam el ezt a lehetőséget.

"Még sosem csináltam ilyet" - mondtam, miközben felnéztem, miközben előrehajoltam, hogy végignyaljam a farkának a fejét. Rángatózott a számhoz, és ez nagyon tetszett.

Shadow felnyögött. "Szűz száj, és ma este az enyém".

Törvényszerűen fogalmam sem volt, mit csinálok, de az ösztönömre hallgattam, mert meg kellett ízlelnem őt. A kezem fel-le csúszott, miközben végignyaltam a hegyén, beszívva a résből szivárgó sós folyadékot. Szélesebbre nyitva, megpróbáltam a hosszából minél többet a számba venni - ami sajnos nem volt olyan sok, tényleg csak a hegyét -, és felnyögtem, milyen jó íze van.

Nem olyan jó, mint a csokoládé, hanem olyan jó, mint a férfi fűszer és energia. A Shadow iránti vonzalmam soha nem volt még ilyen erős, és kétségbeesetten próbáltam elérni, hogy olyan jól érezze magát, mint ahogyan ő mindig is éreztette velem.

Ahogy folytattam, ritmust találva a kezem és a szám együttes mozgásával, Shadow fölöttem morajlott. A kezei hosszú hajamba fonódtak, miközben erősen tartotta a fejemet, és a torkomba nyomult. Már valahogy készen álltam rá, így nem fulladtam meg túlságosan, de a farkát a következő alkalommal mélyebbre csúsztatta, és én köhögtem és fröcsögtem. Ez nem volt eléggé elrettentő ahhoz, hogy feladjam, így csak belelendültem, és próbáltam lélegezni, amennyire csak tudtam a lökései között.

Mi a faszért vártam ilyen sokáig ezzel? Valahogy... imádtam. Az érzést, az ízt, az erőt, amit akkor is éreztem, amikor átvette az irányítást. Én csináltam ezt vele, őrült lökésekbe kergettem a szám ellen, miközben az energia szétáradt közöttünk.

A combjaim összeszorultak, ahogy a testem fájt, és a szabad kezemmel megpróbáltam a lábaim közé csúszni, mert szükségem volt egy kis megkönnyebbülésre. Csakhogy Shadow nem hagyta ezt, az ereje megállított, mielőtt a jó helyre jutottam volna.

"Nem az én felügyeletem alatt, Sunshine" - morogta. " Túl sokszor kellett már végighallgatnom, ahogyan orgazmushoz juttatod magad a rejtekhelyen. Ma a pinád az enyém."

Lélegzetet szívva felemeltem a fejemet a farkáról. Istenem, a mocskos kibaszott szája tökéletes volt. "Hallottad, hogy elélveztem?"

Sötétség pislákolt a szemében. "Igen. Nem vagy csendes, és kivételes hallásom van."

Zavarba ejtés nem történt. Őszintén szólva, nem tudtam magamban kivenni, hogy érdekeljen, hogy hallott engem.

"Akkor azt hiszem, most te jössz."

A farka megrándult az arcom közelében, és már éppen újra rávetettem volna magam, amikor Shadow mindkét kezével átkarolta a combomat, és könnyedén felemelt. Mintha csak két fontot nyomnék százharminc helyett.

Hátrahajtottam a fejem, hagytam, hogy a tekintetem összeakadjon a tűzzel érintkező tekintetével, és néhány másodpercre valahogy elfelejtettem lélegezni.

"Csókolj meg - követelte, miközben elindult, és mielőtt előrehajolhattam volna, a szavak kicsordultak az ajkaim közül.

"Miért engem választottál az első csókodra?"

Megállt, és a lángok megbabonáztak, ahogy táncoltak a szemében, és szinte szétáradtak az arcán. Éppoly kétségbeesetten vártam a válaszát, mint a korábbi orgazmusaimat. Kérlek, válaszolj nekem!

Az arckifejezése elpusztított, és amikor meghallottam mély hangjának reszelős hangját, szinte belekapaszkodtam, nem akartam kihagyni egy szót sem. "Több ezer év óta te vagy az első lény, aki keresztezi az utamat, és okot ad arra, hogy egy más jövőért harcoljak. Nem láttam, hogy eljössz, és nem gondoltam volna, hogy ekkora pusztítást fogsz végezni rajtam és az életemen. Nem volt senki más, aki méltó lett volna rá."

Azt hitte, hogy méltó vagyok rá. Egy falkátlan alakváltó zűrzavara, akinek nem volt falkája és igazi párja, aki elutasította őt.

"De neked van egy igazi társad" - lihegtem, tudtam, hogy ezzel a beszélgetéssorral mindent elbaszhatok, de úgy látszik, a halott seggem odáig akart menni.

Shadow arcát elöntötte a titok, és ahogy odahajolt hozzám, a szája a fülem alatti érzékeny pontot ízlelgette, azt mormolta: " Az arca homályos, és fantasztikus memóriám van szinte minden másról ezen a világon. Kötelességből nem csókoltam meg egyetlen lényt sem az alatt az idő alatt, amíg száműztek a világomból, de aztán berobbantál az életembe. Tele pofátlansággal és kibaszott kérdésekkel, naplemente hajjal, és olyan temperamentummal, mint az enyém. Maguk az istenek sem tudtak volna megakadályozni abban, hogy magamévá tegyelek."

Éreztem ennek az igazságát, mélyen a mellkasomban.

Nekem is volt egy igazi társam, de Torin arca a csalódás fakó jelenete volt, semmiben sem hasonlított Shadow ragyogásához.

"Örülök, hogy mindig az első leszel" - suttogtam, tudtam, hogy veszélyes ennyit adni magamból, de bassza meg, ha már ugrani akartam, akkor akár mindent meg is tehetnék.

Újra elindult, és akkor már kint is voltunk a kandallós nagyszobából, és egy... talán egy hálószobába. Volt valami, ami úgy nézett ki, mint egy lebegő felhőpamacs a közepén, amiről azt kellett feltételeznem, hogy az ágy volt. Minden ugyanúgy működött: puha felület, amin aludni lehet.

Vagy más, sokkal kellemesebb tevékenységek végzésére.