Jaymin Eve - Reclaimed, Huszonhatodik fejezet

 


26

Shadow és én hátráltunk a peremtől, az emelvény dübörgött alattunk - ez volt az egyetlen bizonyíték arra, hogy egyáltalán mozgunk, mivel a kilátás körülöttünk csak ködfoltokból állt, eltakarva mindent, ami mögöttünk volt.

"Nem lenne igazán jó, ha nem lennénk meztelenek" - mondtam bűnbánóan. "Tudod, mielőtt kung-fu-t kell játszanom azzal, aki a varázslat másik oldalán van."

Nem volt honnan ruhát szerezni, az biztos, de aztán Shadow csak összecsapta a kezét, és amikor kinyitotta, egy összehajtogatott ruhakupac ült a tetején.

"Mi...?" Összeszűkítettem rá a szemem, mielőtt visszanéztem a ruhákra.

Nevetett a zavarodottságomon. "Mit gondoltál, hogy kerültek a ruháid a szekrényedbe a rejtekhelyen?"

"Komolyan?" Egyik kezemet a meztelen mellkasomra szorítottam. "Az te voltál? De szerettem a ruhásszekrényemet; mindig ott van a legjobb ruhaválaszték."

Shadow szeme elsötétült. "Élvezetesebb volt, mint gondoltam, pontosan olyan ruhába öltöztetni téged, amilyet akartam."

Most már tökéletesen érthető volt, hogy az az idő, amikor nem volt rajtam fehérnemű. A kurva anyját!

" Basszus, haver. Szerencsés vagy, hogy rendes ízlésed van a ruhák terén."

A vigyora lassú és ragadozó volt. "Az a piros ruha... szeszélyből dobtam be a lehetőségek közé, nem számítottam rá, hogy ezt választod."

"Majdnem nem választottam" - vallottam be nevetve.

Shadow nem nevetett velem együtt. "Az, hogy megláttalak benne, majdnem tönkretette a régóta tartott önuralmamat. Soha nem éreztem még úgy, hogy meg akartam volna ölni a barátaimat, mint azon az éjszakán."

Ez teljesen padlóra küldött - nem szó szerint, hanem érzelmileg. "Aznap este tényleg egy kicsit extra harapósnak tűntél."

Most nevetett, egy gazdag, mély hangot, ami visszhangzott a jelenlegi közlekedési rendszerünkben, és bármennyire is szar, ijesztő helyzetbe kerültünk, ez a pillanat ajándéknak tűnt. " Harapós... igen, azt hiszem, így is lehet nézni a dolgot."

Odatartotta a ruhakupacot, én pedig átvettem. "Hogyhogy nem készítettél nekem ruhákat és hasonlókat, amikor Tündérországban voltunk?" Kérdeztem.

A szemei felcsillantak, a lángok fényesebbek lettek. "A mágia ott trükkös, és nem tudtam volna foglalkozni a következményeivel. Könnyebb volt Inkyre bízni a dolgot, mivel közvetlenül, mindenféle hullámhatás nélkül tud portálozni."

Bólintottam. "Nos, köszönöm."

A tekintete megperzselt, és majdnem kísértést éreztem, hogy visszaadjam ezt a ruhakupacot, és meztelen seggemmel újra a vízesés alá sétáljak. Alig néhány órája még szűz voltam, nem is beszélve arról, hogy jelenleg egyirányú úton voltunk a hírhedt Szürkeföldek felé, és csak arra tudtam gondolni, hogy megmásszam Shadowt, és hagyjam, hogy néhány napig vagy hétig túszként tartson fogva.

Az orrlyukai kitágultak, pupillái kitágultak. " Sunshine, tudod, hogy érzem az izgalmad illatát. És most nincs itt az ideje."

Rövid ideig fontolgattam, hogy könyörgök még egy orgazmusért, mindkettőnknek, mielőtt emlékeztettem magam, hogy így lesz a legjobb. Mindig is egyéjszakás dolognak kellett volna lennie. A tökéletesség íze, egy pillanat, amikor átadhatom magam neki.

Újra alávetni magam egyikünknek sem volt jó, és ez azt jelentette, hogy nekem nincs több Shadow.

Ebben az életben nem.

"Jobb, ha felöltözöm - dünnyögtem ki, és megtorpantam.

Ahogy elfordultam tőle, melankólia szorult a mellkasomra, egy határozott szorítás tekeredett a hajam és a tarkóm köré. Ziháltam, amikor visszarángatott maga felé, a ruhakupac pedig ívben kirepült a kezemből.

De leszarom, mert megcsókolt. A nyakamat birtoklóan szorította, miközben a másik kezét a combjaim közé csúsztatta, szétválasztotta a ráncokat, hogy megtalálja a nedvességet a közepemen. Felnyögtem és meghajoltam, hogy jobban hozzáférjen. Egyik hüvelykujjával végigsimított a csiklómon, olyan gyönyör szikrákat küldve keresztül rajtam, hogy a lábaim majdnem megroggyantak.

Az egyik ujja belém hatolt, miközben a hüvelykujja folytatta az ideggolyó könyörtelen támadását. Szinte azonnal egy második ujj tolódott belém, hogy csatlakozzon az elsőhöz, én pedig felkiáltottam, a gyönyör örvényei máris könyörtelen támadással támadtak rám.

"Shadow" - ziháltam.

Torokhangú nyögése a tetőfokára hágott, és ahogy felkiáltottam, karmolva és karmolva a karját, a szája újra megtalálta az enyémet. Nyögéseim elvesztek a csókban, ahogy könyörtelenül kihúzta belőlem a gyönyört. Azok az átkozottul szakértő ujjak végigsimítottak az érzékeny idegvégződéseken, és mire végzett, teljesen tönkrementem.

Sokáig tartott, mire sikerült kordában tartanom a légzésemet, Shadow tartása egyenesen tartott. Belehajoltam. "Azt akarod, hogy viszonozzam a szívességet?" Szinte szemtől szemben álltam a masszív barátjával, és semmi mást nem akartam, mint hogy a nyelvemmel végigsimítsam a végén gyöngyöző nedvességet.

"Nincs rá idő" - mondta, és kurvára csalódottnak tűnt emiatt.

Hátrahajtottam a fejem, hogy lássam az arcát. "Mindjárt ott vagyunk?"

Bólintott, és a lágyabbik oldala ismét a polcra került. Még sosem találkoztam olyan férfival, aki ennyire élvezte volna, ha örömet adhat, anélkül, hogy csak magának vette volna el. Shadow párja egy kibaszott szerencsés hölgy volt. Ha el tudta volna viselni a férfi domináns oldalát, biztosan nem szenvedett volna hiányt semmiben a hálószobában.

Nagyon reméltem, hogy a ribanc meghalt. Borzalmas, hogy ezt mondtam, de a Shadow iránti birtoklási vágyam új magasságokba emelkedett.

És nem tudtam volna harcolni egy igazi párkapcsolat ellen, ha ő ezt akarta.

"Felöltözöm - mondtam röviden, miközben a fejem tele volt a róla és egy másik nőről szóló gondolatokkal. Ez elég volt ahhoz, hogy elnyomjon minden lappangó igényt, hogy folytassuk ezt a szórakoztató előjátékot.

A ruháim szétszóródtak a kövön, szerencsére nem a víz közelében, így nem volt baj, ha felveszem őket. Elmozdulva, hogy egy kis helyet adjak magamnak, találtam egy fekete csipke alsóneműt, ami persze tökéletesen illett rám, egy farmert és egy sima fekete inget.

Mire visszabattyogtam Shadowhoz, ő is fel volt öltözve, az én ruhámhoz illő, testhez simuló fekete inge - cuki páros figyelmeztetés - kiemelte testének zavarba ejtő tökéletességét.

" Csizma" - mondta, és átnyújtott nekem egy párat.

Már zoknit viseltem, így felcsúsztattam a fekete motoroscsizmát, és felhúztam a cipzárt a vádlimra. Shadow hasonló fekete szaros bakancsot viselt, és mivel ő megint több mint két méter magas volt, csak még jobban megnövelte a fölém tornyosuló magasságát.

Ma rosszarcú démonistent vibrált, az arca komor volt, ahogy ismét a ködbe bámult. Talán látott valamit, amit én nem, vagy talán csak várta az elkerülhetetlen véget, amikor leszállunk?

Közben a lábaim még mindig gyengék voltak, az új mágikus bugyi kétségkívül nedves volt, és csak erre tudtam gondolni, miközben őt bámultam.

" Sunshine" - figyelmeztette, de nem fordult felém.

" Abbahagyom" - mondtam nevetve. "De szinte kegyetlenség, hogy megmutatod nekem mindazt, amit eddig hiányoltam, aztán azt mondod, hogy nem kaphatom meg újra. Egy lánynak vannak szükségletei."

Az ajkai megrándultak, és az arcáról eltűnt a sztoikus nyugalom egy része. "Majd később gondoskodunk ezekről az igényekről. Egyelőre azonban hamarosan elérjük az út végét, és kiderítjük, hogy pontosan ki döntött úgy, hogy ma öngyilkos lesz."

Azokkal az igényekkel később foglalkozzunk... Forró. A francba.

Egyre inkább úgy tűnt, hogy ez a dolog kettőnk között nem csak egy éjszakára szól. Talán még egy tucatnyi vagy még több orgazmust préselek bele, mielőtt elkerülhetetlenül elválunk. Vajon feláldozhatnám-e az akaratomat, hogy ilyen sokáig küzdjek? Ha ez csak a "hálószobában" lenne, akkor igen... valószínűleg képes lennék rá.

A gondolat, hogy még nem végeztünk egészen, elég volt ahhoz, hogy a jelenlegi helyzetre koncentrálhassak.

A köd végre kezdett oszlani a távolban, és én Shadowval együtt egyenesen a kő szélére léptem.

"Mennyire veszélyes a Szürkeföld?"

A komor arckifejezése elég válasz volt.

Durván nyeltem egyet. "Hűha, hát, ha így mondod, akkor nagyon sok reménységgel tölt el a jövőre nézve."

Amikor nem szólt többet, befogtam a számat, és megpróbáltam lelkileg felkészülni egy esetleges közelgő támadásra. A lábunk alatti zúgás megállt, és éreztem a pillanatot, amikor földet értünk az új célállomásunkhoz. A ködös örvények elhalványultak, mintha sosem lettek volna ott, én pedig lenyeltem egy lélegzetvételt, amikor megláttam, mi van mögöttünk.

A Szürkeföldek egy bizonyos mentális képet idézett fel bennem, olyat, amelyet már a névhez rendeltem. Arra számítottam, hogy ez egy törött, kopár, talán sivatagos világ lesz.

De olyan messze jártam, hogy azon tűnődtem, vajon Shadow tévedett-e, amikor megbecsülte, merre tartunk. "Ezek a... Szürke Földek?"

Abból, amit láttunk, a platformunk valahol a nagy bejárati kapuk közelében állt meg. A mögötte elterülő falu egy téli csodavilág volt, tele hófödte fákkal és festői tavakkal - befagyva és korcsolyázásra tökéletesen alkalmasak. Sok elszórtan fényes, ezüstös anyagból készült épület állt, és szinte karácsonyi hangulatot árasztott, még ha itt nem is volt ilyen hagyomány vagy ünnep.

Alapvetően az elém táruló látvány nagyjából olyan távol állt a "szürke" földtől, amennyire csak egy hely lehet...

Shadow nem válaszolt, csak átkarolta a vállamat, és oldalra rántott. A lövedék, amit felénk lőttek, szűken csúszott el mellettünk, és lenéztem, hogy lássam, egy kék, kristályos háló volt. Egy háló, amely pont felém tartott.

"Téged akarnak - harapott rá Shadow. "Hát persze, hogy kurvára akarnak."

Gyorsabban reagált, mint ahogy a szemem követni tudta volna, mögém csúszott, megragadta az ezüstös háló oldalát, és erősen megrántotta. Rövid ideig tartott a küzdelem, de Shadow győzött - sokkoló, ugye? -, és egy lényt dobott a látóterébe. Visszatámolygott, és amikor talpra állt, majdnem olyan magas volt, mint Shadow... nem is beszélve arról, hogy olyan testfelépítésű, mint egy linebacker. Ez megmagyarázta, hogy egyáltalán hogyan küzdöttek.

"Mit akarsz?" Üvöltött Shadow, és a kezébe rántotta a lényt.

Az arc, ami visszanézett, nem hasonlított sem Shadowéra, sem az enyémre. Nem volt olyan, mint bármelyik másik, amit ebben a világban láttam. Nehezen tudtam pontosan kategorizálni, de a legjobb tippem szerint valamiféle keverék állat és ember között? Nem olyan, mint amilyennek egy clordee-t elképzeltem, inkább egy... Dr. Seuss-figurára hasonlított.

Nagy, sárga szemek pislogtak ránk, a kék bunda fodrozódott Shadow szorítása alatt. A test humanoid alakú volt, természetes hessian típusú ruhát viselt, a... bundája fölött. Hasonló kék bunda, mint ami az arcát bélelte, csak egy kicsit rövidebb volt.

És voltak fülek. Macskaszerű, hegyes fülek.

Kinyitotta a száját ez az embermacska, és kiköpött néhány szót, amit nem értettem. Kurvára fogalmam sem volt, hogyan kellene reagálnom. Megsimogassam...? Esetleg dobjak neki macskamentát?

Szuperül tudatlan voltam, amikor azt hittem, hogy ez a lény egy macskaember? Valószínűleg, de ez volt az egyetlen módja, ahogyan a fejemben kategorizálni tudtam, és az agyam így működött a legjobban. Amikor a szarságok fel voltak címkézve.

Shadow válaszolt, angolról a dallamos nyelvére váltva, mire Macskaember reagált, és egy mogorva fintor gyűrte össze macskaarcát. Az emberi arckifejezés egy macskaarcban kiborított, de legalább valamennyire le tudtam olvasni, mit érez. Mivel még mindig nem tanultam meg beszélni az Árnyékbirodalomban.

Macskaember dallamos szavakkal válaszolt Shadownak, és a fenevad megállt, hogy megpróbáljon kirázni egy szőrgombócot a támadónkból. "A királynőjük látni akar minket - mondta meglepettnek tűnő hangon. Közelebb szorultam az Shadow bőréből áradó meleghez.

"Minket vagy engem akar látni?" Kérdeztem.

A macska szeme rám szaladt, és szinte... éhesen bámult. Ez több volt, mint egy kicsit zavarba ejtő.

Shadow ismét megrázta, egy durva rántással, amitől a macska feje hangosan csattant. "El a szemekkel tőle - figyelmeztette Shadow, mielőtt átváltott volna az anyanyelvükre, és a dallamos szavak ellenére egyértelmű volt, hogy még mindig a seggét tépi ennek a macskának.

"Akkor most mit tegyünk?" Kérdeztem. "Én kevésbé vagyok hajlandó találkozni egy királynővel, ha erőszakkal hozott ide minket. Arról a kis hálóról nem is beszélve, amit épp most küldtek felénk."

Nagyon úgy éreztem, hogy megpróbált minket a foglyává tenni, és ez nem tetszett nekem. Egyáltalán nem tetszett. Ahogy Shadownak már sokszor mondtam, ha el akartál fogni, előbb meg kellett hívnod vacsorára. Ez csak udvariasság volt.

Shadow mellkasa remegett, ahogy a sötétebbik oldala megpróbált kitörni, és tudtam, hogy a tűz csak pillanatokra van a megjelenéstől. Égett bunda volt ennek a Macskaembernek a jövője, ha nem talál ki valamit a fenevad lecsillapítására.

Erre is rájöhetett, macskás vonásai megnyugodtak, amikor még mondott valamit, és Shadow és én közé nézett. Nagy, sárga szemeiben volt valami csillogás, ami nem tetszett nekem.

"Ők biztosítják a biztonságunkat ezen az első találkozáson - fordította Shadow -, és abból, amit körülöttünk érzékelek, sok fajtája van a közelben. Könnyebb lehet, ha a harcot addig tartogatjuk, amíg nem tudjuk biztosan, hogy fenyegetést jelentenek. A ködeink már úton vannak ide, úgyhogy erősítést kapunk".

Bólintottam, és máris jobban éreztem magam.

"Oké, igen. Csináljuk."