Jaymin Eve - Reclaimed, Huszonkettedik fejezet

 


22

Amikor ismeretlen idő elteltével visszatért az öntudatom, a párnámban forgolódtam, és élveztem, hogy mennyire ellazultak a végtagjaim. Eltartott néhány percig, mire valóban felébredtem, és amikor sikerült, kinyitottam a szemem, és azt láttam, hogy a tűz ugyanolyan nagy, mint akkor volt, amikor elaludtam, és a... a szoba néma volt. Természetellenes csend.

Egyik kezemmel végigdörzsöltem az arcomon, és körülnéztem; még Midnight sem a szokásos helyén, a magasban téblábolt.

"Vadásznak rád." Halk, mély hangja majdnem levetette a párnáról a fejemet. Hogy a fenébe nem vettem észre az Shadowot a szobában?

Felegyenesedett a faltól, ahol eddig támaszkodott, némán, mint egy leselkedő dzsungelmacska. "Mindig figyelsz, amikor alszom" - mondtam, kissé lihegve, ahogy feljebb toltam magam. "Mi ez az egész?"

Nem tagadta, csak közelebb lépett, és amikor megállt a párnás székem szélénél, teljesen hátrarántottam a fejem, hogy ne maradjak le egyetlen arckifejezéséről sem. Csak az apró arcváltásaiból tudtam meg, hogy mit érez.

Soha nem árult el sokat, de néha találtam egy-egy gyöngyszemet.

Most éppen égett a szeme, a szemöldöke összevont. "Te egy rejtély vagy, amit meg kell fejtenem" - mondta, és meglepődtem, amikor leguggolt előttem. Shadow sosem ereszkedett le a szintemre, mindig a magasságába húzott. "Vonz az energiád. Érzem..." Szünetet tartott. "Érzem, Sunshine. Ez azért probléma, mert bármilyen gyengeség közém és a bosszúvágyam közé állhat."

Mély levegőt szívtam, a szárazság a torkomban bosszantott. "Korbácsütést kapok tőled" - haraptam ki. "Olyan oda-vissza, fel-le, az egyik pillanatban háziállatként, a másikban barátként kezelsz. Emberként vagy birtokomként? Mi vagyok én neked, Shadow?"

Lángok lobbantak életre a szemében, és közelebb volt, mint valaha... és szuper meleg volt itt bent?

"Nem lehetsz egyszerre ember és tulajdon is?"

Megráztam a fejem. "Nem, nem lehetek."

Felém nyúlt, felhúzott és kihúzott a székből - igen, ez már jobban tetszett -, miközben állt, így az ölelésébe szorultam. "Akkor miért akarom ennyire megszállni azt az embert, aki te vagy, kis farkas?"

Jézusom! Bassza meg! Bassza meg!

"Ez a legfinomabb kínzás" - fojtottam ki. "A vágy, hogy alávessem magam neked, miközben tudom, hogy soha nem engedhetem meg magamnak. A lelkemben lévő alfa alakváltó lázad a birtoklás gondolata ellen, függetlenül az ebből származó előnyöktől."

És annyi előnye lenne. Ezt már abból a kis ízelítőből is tudtam, amit kaptam.

Shadow szorított rajtam, olyan erősen, hogy a bordáim fájtak, ami csak fokozta a vágyamat, hogy köré tekerjem magam, és hagyjam, hogy kibassza belőlem az életet.

"Hogyan oldjuk meg a dilemmánkat?" - töprengett, a keze lecsúszott a hátamon, hogy megsimogassa a fenekemet, és a szorítása megint csak nem volt túl határozott, ahogy masszírozta mindkét arcomat, halk nyögést csalva ki belőlem, amikor megpróbáltam megingani a szorítása ellen.

Egy centit sem engedett mozdulni, és én egyszerre akartam zokogni és sikítani.

"Nem kínozhatsz tovább" - könyörögtem, és végre szavakat találtam.

Shadow nevetése mély és sötét volt. A neve és a természete egy és ugyanaz volt nála. "Attól a pillanattól kezdve, hogy megérintetted az Árnyékbirodalmat, tiltott kínzás voltál. És nem hiszem, hogy hagyhatom, hogy ez az utazás véget érjen anélkül, hogy megkóstolnálak."

Megpróbáltam mély levegőt szívni, de túlságosan szorosan tartott, így sekélyes zihálás lett belőle számomra. "Már megkóstoltad" - fojtottam ki.

"Nem eléggé" - mondta olyan halkan, hogy alig hallottam.

A keze a fenekemen felemelkedett, hogy lecsúsztathassa a nadrágom derékszíja alá, a tenyere a csupasz húshoz ért, és megesküdtem, hogy mélyen belül érzem azt az érintést.

A hosszú ujjakat használatba véve végigcsúsztatta őket a seggem repedésén, nyomkodva és elidőzve az ottani idegvégződéseken, mielőtt belesimította az ujjait a fájó puncimba.

Annyira nedves voltam, hogy szinte semmi ellenállás nem volt, legalábbis az első ujjnál, és a másodiknál, de a fájdalmas égés elkezdődött, ahogy ki-be mozgatta őket, a megfelelő erővel, hogy megőrjítsen. "Shadow" - nyögtem fel. "Most meg fogsz dugni, vagy mi lesz?"

Az ajkai súrolták az arcom, és megint eszembe jutott a "nem csókolózunk" dolog. A vágy, hogy elfordítsam a fejem, és megízleljem őt, olyan erős volt, hogy majdnem belehaltam.

"Aláveted magad nekem?" - lehelt a bőrömre, a számhoz közel.

Legszívesebben zokogtam volna. Tényleg választanom kellett volna a függetlenségem és a gyönyör között, amiről tudtam, hogy az érintéseiben rejlik? Miféle kibaszott seggfej volt ez a fickó? És miért akartam őt még mindig annyira?

"Nem tehetem." Megint felnyögtem. "Összetörnék. A függetlenségem az egyetlen, ami még megmaradt."

A simogató ujjak lelassultak, és a másik karjának tartása enyhült, így képes voltam megmozdítani magam, hogy több erőt adjak neki. Amikor már nehezen lélegzettem és elélvezni készültem, teljesen abbahagyta, és lassan visszahúzta a kezét. Az érintése eltűnt, ahogy letett a lábamra.

"Ki a mestered?" - kérdezte, miközben elektromossága végigfutott a bőrömön, és érzékeny idegeimet túlhajtásba küldte, miközben egy orgazmus tépett át rajtam, semmi mással, mint az ő stimuláló erejével.

"Nem", fojtottam ki, "nem fogom alávetni magam".

Hol volt most a farkasom, amikor igazán szükségem volt a domináns asszertivitására? Miért forgolódott készen arra, hogy megmutassa a hasát ennek a fenevadnak?

" Sunshine, szükségem van arra, hogy kimondd a szavakat."

Vicsorogtam. "Micsoda? Miért? Azt akarod, hogy én is térdeljek le? Az igazi társamnak képezel ki? Mert ő is ugyanezt a baromságot akarta tőlem."

Shadow arckifejezése elsötétült. "Senki másért nem fogsz térdre esni, csak értem. Soha többé."

Megráztam a fejem. "Erre kicsi az esély, Shadow. Minden férfi olyan, mint te, uralkodni akar." Visszarándultam. "Az igazat megvallva, azt hiszem, inkább egyedül maradnék, minthogy ezzel a szarsággal foglalkozzak életem hátralévő részében."

Ekkor jött rá, hogy mennyire komolyan gondolom, és hogy bármennyire is akartam, bármennyire is sikoltozott a testem, hogy csak úgy engedjem el az irányítást, és hagyjam, hogy Shadow úgy vigyen, ahogy akarja, nem tehetem. Elveszítenék egy olyan részét magamnak, amit soha nem kapnék vissza.

Most kompromisszumot keresett, mert ő is ezt akarta. De túl domináns volt ahhoz, hogy ne vágyjon teljes irányításra felettem. Ettől legalább jobban éreztem magam, mert tizenkét hónappal ezelőtt egyszerűen félredobta volna a seggemet, és soha többé nem nézett volna vissza.

"Kössünk alkut - mondta, és eszembe jutott a réges-régi fogadásunk. "Ha most aláveted magad nekem, legalább nyolcvan százalékban, akkor gondoskodom róla, hogy elég erősen hagyd el ezt a világot ahhoz, hogy soha többé ne kelljen alávetned magad senkinek."

A tekintetünk összeakadt, és hagytam, hogy az ajánlata elmerüljön az elmémben. Hatalmas kísértés volt, de vajon hihettem-e neki? "Kizárt, hogy ezt valóban biztosítani tudnád."

Közelebb húzta a fejét, ajkaink szinte összeértek. Az istenit! "Az alakváltók ellen igen" - mondta, emlékeztetve, hogy ő a fajtánk istene, és meg tudna tenni vagy megtörni minket. "És te már így is mindenben felülmúlod az embereket, szóval ez gyakorlatilag biztosítva van."

A lábaim remegtek, és most, hogy nem ő tartott fel, a saját erőmet kellett megtalálnom. "Azt hiszem... ebbe bele tudok egyezni."

Sokat megtennék azért, hogy soha többé ne legyek a falkám vagy az igazi társam áldozata, és ha ennek az az előnye, hogy ez az éjszaka Shadowval lesz, kurvára elfogadom, és ha kell, darabról darabra építem újra a függetlenségemet.

"Összeomlottam, mint egy vizes kártyavár" - motyogtam, valahogy dühös voltam magamra, de csak egy rövid pillanatra, mert túlságosan be voltam indulva ahhoz, hogy igazán érdekeljen. Talán holnap jobban érdekelne, de most csak arra volt szükségem, hogy megérintsen.

Shadow karjai ismét átöleltek, felhúzott, hogy az ajkaink könnyedén találkozhassanak, anélkül, hogy lejjebb kellett volna ereszkednie. "Szükségem lesz rá, hogy kimondd, Sunshine" - motyogta, és a nyelve előbújt, hogy végigcsússzon az ajkaim belső sávján.

A lábaim összeszorultak, miközben a puncim szinte remegett válaszul. A kurva életbe! Ez pokolian jó menet volt.

"Alávetem magam neked. Erre a napra, és csakis erre a napra, te vagy a gazdám."

Shadow szemei elsötétültek, amíg a pupilla és az írisz megkülönböztethetetlen nem lett, és ahogy hátravetette a fejét, földöntúli üvöltés zengett a torkából. Az irányítás leesett rólam, és én örömmel fogadtam a megkönnyebbülést.

Egy éjszaka az ördöggel. Elfogadtam, nem törődve a következményekkel.