Jaymin Eve - Reclaimed, Huszonkilencedik fejezet

 


29

Shadow és Ixana hatvan órának tűnő ideig bámulták egymást, mindketten látszólag megdöbbentek és megtörtek, hogy végre megtalálták a másikat. Közben én úgy álltam ott, mint a kínos harmadik kerék.

Egy kínos harmadik kerék, aki valószínűleg kisebb szívrohamot kapott, mert miért fájt annyira a mellkasom?

Ixana közelebb lépett, megtörve a néma bámészkodást. "Tíz életet vártam arra, hogy újra lássalak - mondta, a hangja könnyed volt és zenei, hogy illeszkedjen a nyelvük ritmusához. "Darkor. Te... egy cseppet sem változtál."

Shadow arca elsötétült, miközben keresztbe fonta a karját, és nem tett egy lépést sem, hogy bezárja a köztük lévő távolságot. "Ixana. Te... nagyon megváltoztál." Úgy tűnt, hogy a férfi magához tért a kezdeti sokkból. "Miért vagyok itt? Miért rángattál el a kijelölt utamról?"

Ixana nem sértődött meg, és én meglepődtem, mert késztetést éreztem arra, hogy megüssem Shadowt az ő nevében. Kétségtelen, hogy ez volt számomra a kiváltó ok, az igazi párkapcsolati elutasítás. Shadow veszélyes területre lépett a jelenlegi hangnemével és viselkedésével.

Egyértelműen nem örült neki, hogy láthatja őt. De vajon miért?

"Azt hiszem, beszélnünk kell - mondta végül, és a mozdulatai lelassultak. Még egy hosszú másodpercet szántam rá, hogy igazán megnézzem, és észrevettem, hogy nem csak magas és fűzfa, de fehér haja majdnem a bokájáig ért, hátrakötve egy sűrű és bonyolult fonatba, amelyet az egyik vállán viselt. A szeme jeges kék volt, a bőre olyan sápadt, hogy szinte ő is kék volt, és a kezében egy hosszú, karcsú botot tartott, amely úgy tűnt, kristályból készült, és a faragott, áttetsző nyélen keresztül tengerészkék színű volt. Ennek tetején egy mély, majdnem rubinvörös kő volt. Egy szín, amely szuperül nem illett ebbe a környezetbe.

" Gyertek " - mondta Ixana, megfordult, és intett nekünk. Fehér köntöse hátulról előbújt, és a hosszába varrt milliónyi csillogó kristálynak tűnő dolgot mutatott.

Királyi, királynői és szarul nézett ki. De nem kifejezetten az Shadow Beast által kiválasztott ruhát viselt, és ez látszott rajta.

Követtük őt a fehér csarnokból egy fogadóteremnek tűnő helyiségbe, ahol egy emelvény és egy díszes trónszék állt. A terem két oldalán az őrei álltak, mind állat-ember hibridek. Meghajoltak, amikor átment közöttük, és egészen biztosan ő volt itt a királynő.

Két zömök, fekete nadrágos, szőrös mellkasú őr várakozott a trónja mellett. Séta közben közeledtek hozzá, a királynőjük két oldalára borulva. Hatalmasak voltak, és kicsit bikákra hasonlítottak, sötét, vastag és durva szőrzetük volt. Az arcvonásaik humanoid keveréke furcsa volt, különösen a szájuk két oldalán lévő agyarakkal, de valahogy mégis működött a dolog. A lándzsaszerű fegyverek, amiket hordtak, ugyanolyan elefántcsont színűek voltak, mint a két hatalmas szarv, ami a szőrös fejük tetején állt ki.

Úgy tűnt, hogy ez a kettő volt a személyes őrsége, és én teljesen megértettem, hogy miért; félelmetesek voltak a rohadékok.

Shadow megmozdult, kizökkentve engem a szobában lévő minden megfigyeléséből. Kényszerített, hogy ismét arra a tényre koncentráljak, hogy van egy párja.

Persze, elméletben tudtam, de élőben látni egy újfajta pokol volt. És még ha az első találkozásuk kínosabb is volt, mint bármelyikük is várta volna, tudtam, hogy csak idő kérdése, hogy a kötelék varázsa oldja a feszültséget, és visszavezesse őket oda, ahol egyszer már voltak.

"Mera - csattant fel Shadow. A szívem összeszorult, mert mára nem volt tőle "Napsugár". Az arca üres volt, a szemei aranyszínűek és lángok nélküliek, és egyáltalán nem tudtam, mire gondol.

"Mi az?"

"Követnünk kell" - mondta röviden.

A dac szikrája jelentkezett, átnyomva a büszkeségemet és a sértett érzéseimet. "Muszáj? Vagy mi lesz?"

Shadow csökkentette a köztünk lévő távolságot, és a szemei könyörögtek, hogy megértsem, de a szavai ugyanolyan rövidek voltak, mint az enyémek. "Ő hordozza a kövemet. Nélküle nem tudok a legjobbat nyújtani a családomnak. Meg kell hallgatnom őt."

A kövét? A vörös kő volt... a vérkő? Nem csoda, hogy nem illett a helyére... De hogy a fenébe jutott hozzá? És miért nem ragadta el a jégszukától az első pillanatban, amikor meglátta?

Keresztbe tettem a karomat. "Lehet, hogy meg kell hallgatnod, de én nem. Idehurcol minket, rohadtul titokzatoskodik, aztán meg elkóborol a seggét egy 'gyere' szóval. Mi az? Csak úgy engedelmeskednem kellene?"

Shadow merev állkapcsa megrándult. "Általában engedelmeskedni szoktál ennek a parancsnak."

Összeszűkítettem rá a szemem, az ajkaim összepréselődtek, ahogy küzdöttem a düh és az izgalom kombinációjával. Hogy merészel erre emlékeztetni a párja házában!

Kinyújtottam a kezemet, és belekapaszkodtam az ingébe, közelebb húzva őt magamhoz. Vagy legalábbis megpróbáltam, mert ő egy mozdíthatatlan tárgy volt, amikor csak akart. Körülöttünk zihálás és állati kiáltások hallatszottak, és azon tűnődtem, vajon azért, mert megérintettem a királynőjük párját, vagy tisztában voltak vele, hogy mi szokott történni, ha az emberek az engedélye nélkül érnek hozzá?

Csakhogy ezen már túl voltunk. Én voltam az egyike annak a hat lénynek, akik...

Shadow ereje megrázott, és elküldött tőle.

"Tanuld meg, hol a helyed, kisfarkas" - morogta, és hideg arckifejezése azt sugallta, hogy túl messzire mentem a dacommal. Különösen egy másik királyi és vezető jelenlétében.

Shadow nem veszíthette el a tekintélyét, de abban a másodpercben egy kicsit megszakadt a szívem.

Megfordult, és elsétált, engem pedig szinte otthagyott egy közeli oszlopnak dőlve, én pedig azon töprengtem, mi a fenét kellene most tennem.

El akartam menni. Elviharzani erről a helyről, és visszatalálni a könyvtárba. Ha találkozhatnék Midnighttal vagy Angellel, tudtam, hogy ők megmutatnák az utat.

De volt egy aprócska részem, ami nem volt kész arra, hogy csak úgy elsétáljak. Még nem, válaszok nélkül nem. Még mindig nem tudtam, hogy ki vagy mi vagyok. Annyi megválaszolatlan kérdés, és talán... itt tanulhatok valamit.

Bónuszként, ha itt maradok, talán Shadow életét is megkeseríthetem egy kicsit. Megérte azután a szarság után, amit az előbb csinált. Az állatőrök körülöttem tolongtak, és bár egyikük sem ért hozzám, határozottan arra biztattak, hogy induljak el, kövessem Shadowt és a királynőt.

Shadowt és a párját.

A farkasom a felszínre emelkedett, készen arra, hogy kiharcoljuk a kijutásunkat, ha szükséges. Mostanában csendes volt, de a lelkében düh volt, ahogy a ketrec felszínén kaparászott. Harcolni akart. Egyenként felvenni velük a harcot, és bebizonyítani, hogy már nem vagyunk foglyok.

Éreztem, ahogy az arcomban a csontok és az izmok morfondírozni kezdenek, és emberi bőröm korlátjai ellen nyomulnak, és olyan nagy volt a kísértés, hogy a legrosszabbat tegyem. A lelkem mélyén csörömpölő dühös düh azonban óvatosságra intett, és oldalra dőlt.

Bármilyen lojalitással is tartoztam Shadownak, elszállt, és készen álltam arra, hogy elbasszam a szart. A falkaéletünk halott volt, mielőtt még igazán elkezdődött volna.

Bassza meg. Ez fájt.

Nagyon fájt, de a dühöt könnyebb volt feldolgozni, ezért belekapaszkodtam. Minden megmaradt méltóságommal felegyenesedve végigvonultam a fehér padlón, a csizmám minden egyes lépésnél kattogott, és élveztem a hangot, mert azt akartam, hogy tudják, jövök.

Az őrök sokasága követett, és a következő terembe vezető rövid sétát azzal töltöttem, hogy mindegyiket megvizsgáljam, hogy emlékezetembe véshessem, milyen sokféle lény tartozik ehhez a világhoz.

Rengeteg macskaféle fenevad, mint a Macskaember. Macskaember, aki sehol sem volt a láthatáron, eltűnt, miután Shadow megperzselte a bundáját. Sajnáltam volna, csak... nem.

Voltak más macskák is a kék bundájával az őrségben, néhány szürkés aranyszínű is, és egy nagyon sötét magenta színű, szúrós smaragdzöld szemű. A macskák mellett fél tucat madár volt, hasonlóak azokhoz, amiket idefelé jövet láttam, éles, hegyes arcúak, csőrszerű szájjal. Maga a csőr elég halálosnak tűnt, a végén egy erős hegy volt.

A többi nem igazán hasonlított semmilyen földi állatra, de ha hasonlítanom kellene őket, akkor valami őslényhez hasonlítanám. Sötétzöld és barna színűek, csontos pajzslemezekkel a fejük körül és a karjuk mentén.

Elég ijesztően keménynek tűntek, és azon tűnődtem, vajon mennyi időbe telik, amíg összeakadok egy ilyen lénnyel. És hogy ki lesz a győztes, amikor ez elkerülhetetlenül megtörténik.