Jaymin Eve - Reclaimed, Huszonnegyedik fejezet

 


24

Egy normális ágyon, ami ilyen pihe-puha, azt vártam volna, hogy Shadow súlya mélyen a mélybe süllyeszt minket, de ez nem volt normális ágy. Úgy tűnt, pontosan tudta, milyen szilárdságra van szükség ahhoz, amit terveztünk, és megtartott minket, miközben engem majdnem középre dobott egy férfiállat, aki utánam ólálkodott, azzal a nagy testtel, ami uralta a szobát, és amitől kicsinek éreztem.

Ahogy rám szorult, egy-egy karja a vállam két oldalára esett, hogy éppen csak távol tartsa magát tőlem. Hosszú végtagjaitól egyenesen kicsinek éreztem magam, pedig tényleg nem voltam olyan kicsi, szóval elég szokatlan érzés volt.

"Misszionárius póz, mi?" Mondtam, de több szó nem jött ki a számon, mert Shadow ereje miatt a hangom megfagyott a torkomban.

Mielőtt egy fintort lőhettem volna rá, az egyik kezemet az egyik kezébe kapta, és a fejem fölött rögzítette. "Ez fájni fog - mondta, és ahelyett a félelem helyett, amit egy épeszű ember érezne, egyenesen izgatott voltam. Valamikor megtörtem, és úgy tűnt, most már nincs esély a kár helyrehozására.

Az ereje végigsuhant a bőrömön, az a villámló égés, amire egyre jobban vágytam. Fájt, de a fájdalom egyben stimuláló is volt, ahogy a hátam az ereje minden egyes lüktetésének ütemére ívelt. Tűz gyúlt közöttünk, a hő áradt Shadowból, és elnyelt engem. Amikor már majdnem nem bírtam tovább a hullámzást, elengedte a szorítását, és hagyta, hogy levegőhöz jussak.

A tüdőm fájt, ahogy beszívtam a levegőt, küzdöttem a keze ellen, ami még mindig fogott, de nem voltam elég erős ahhoz, hogy megtörjem a szorítását.

"Minden idegvégződés" - mondta, szabad kezével végigsimítva az arcomon, majd a torkomon, mielőtt folytatta volna a mellemen és a hasamon. Elidőzött néhány hegnél, megvizsgálta őket, és érintésével enyhítette a múltbéli fájdalmakat. "Mind az enyémek, hogy életre keltsem őket."

Amikor ujjai elérték a combom csúcsát, végigsimított a nedvességen, végigsimított a combomon. Amikor becsúsztatott egy ujjat a belsejébe, ismét meggörbültem, majd egy második követte, és nem tudtam megállni, hogy ne lovagoljak a kezén.

A teljesség érzése épült bennem, de nem volt elég. Nem lesz elég, amíg a farkát olyan mélyre nem ülteti bennem, amennyire csak lehetett, és én nem dughatom meg Shadowt, ahogyan arról oly sok éjszakán át álmodtam.

A szorítása elég laza volt ahhoz, hogy beszélni tudjak, így elsiettem, hogy azt mondjam: "Azokon az éjszakákon, amikor hallottad, hogy ezt akarom csinálni. Rád gondoltam."

Összevonta a szemöldökét, arckifejezése komoly volt, még akkor is, ha a szemében valami veszélyes villanás táncolt. "Most már kezdesz belejönni, Sunshine" - mondta halkan. "Most pedig gyere értem."

És én megtettem, megrándultam a keze ellen, és ahogy az ujjait befelé görbítette, és a létező legkellemesebb pontra tapintott, eléggé biztos voltam benne, hogy a lelkem egy kicsit elhagyta a testemet. Sokáig tartott, amíg megnyugodtam és ellazultam, és amikor csont nélkül belesüllyedtem az ágyba, elengedte a szorítását rajtam.

"Ez az első alkalom" - mondta, és lefelé bámult, még mindig teljes súlyával sajnálkozva tartotta magát rólam. "Hagynom kéne, hogy felül legyél, de ma én akarok az lenni, aki a gyönyört adja". Morogta birtoklóan. " Kihez tartozol, kis farkas?"

Felnyögtem, a fejem még mindig forgott az orgazmusomtól. "Hozzád."

"Mondd ki a nevem."

Ez egy parancs volt, és én tehetetlen voltam, hogy ellenálljak neki.

" Shadow Beast. Az Shadow Beasthez tartozom."

A mellkasa dübörgött, és éreztem, mennyire elégedett.

"Sajnálom, Sunshine, de az vagyok, aki vagyok."

Felnyúltam, belekapaszkodtam a bicepszébe, és magamra húztam. "Ezt akarom. Már mondtam neked, és komolyan gondoltam. Elbírok veled."

A lángok életre keltek a bőrén, és bár ismét feldolgoztam a sokkot, hogy nem égtem halálra, élveztem az erőt... a kellemesen perzselő energiát a testemen.

Shadow végül bezárta a köztünk lévő teret, és a tüzet elfeledtette a bőrömön végigsuhanó elektromos erejének érzése. Olyan kibaszott jó volt, hogy rövid időre be kellett hunynom a szemem, hogy igazán magamba szívjam az egészet. Meztelen bőrünk összeért, csúszott és összeért, és én ennél sokkal mélyebben éreztem.

Amikor kinyitottam a szemem, Shadow már nem volt olyan magas, mint korábban. Figyelmesen figyelt engem, figyelte az arckifejezésemet. Kérdőn felhúztam a szemöldökömet, és a mosolyának lassú húzása más részemet is megrántotta. "Tudom, hogy szereted a gyönyör-fájdalom játékot, Sunshine, de az a gondolat, hogy a kellemesen túlmenően bármilyen fájdalmat is éreznél, összezavarja a fejemet. Nem tudom, miért, de nem akarlak tönkretenni. Az első alkalomhoz ez a méret talán könnyebb alkalmazkodás."

"Nem tudod, miért nem akarsz elpusztítani?" Felnevettem. "Haver, te egy kicsit pszichopata vagy."

Megvonta a vállát. "Soha nem tettem engedményeket egy nőért az ágyamban. Elégedetten és néha összetörve távoznak. A második részt nem akarom neked."

Ez elég lehetett Shadownak a beszédből, mert lehajolt, és elkapta az ajkamat. Úgy csókolt meg, mintha szeretkezne - egy durva, uralkodó szerelmet -, és tudtam, hogy nagyon is élvezi ezt az újdonságot az életében.

Amikor széthúzta a lábaimat, felnyögtem, és hagytam, hogy a combjaim szétnyíljanak, hogy ő közéjük telepedhessen. "Védelem?" Sikerült kifulladnom, mielőtt teljesen elvesztettem volna a fejem. Teherbe esni a Shadow Beasttől nem szerepelt a tízéves tervemben. Egy rakás kis démonbaba. Úgy értem, kurvára imádnivalóak lennének, de a közös genetikánk valószínűleg világokat pusztítana el.

Nem tartott szünetet, lehajolt, hogy megcsókoljon. Most, hogy Shadow végre felfedezte a csókolózás szeretetét, már közel volt a szakértői szinthez. A fejem megpördült, és biztos voltam benne, hogy egyikünk sem vett levegőt a csókolózásunk perceiben.

A keze végigsimított a testemen, és a fenekem alá csúsztatta, hogy fel tudjon tartani az ágyról. Ekkor éreztem, hogy a farkának vastag feje a bejáratomhoz nyomódik. "Nincs szükségünk védelemre" - mondta. "Itt a szexnél többre van szükség a gyerekekhez."

Egy nap majd megtudom, mi volt az a több, de egyelőre csak erre a válaszra volt szükségem.

Shadow újra megcsókolt, és egyre erősebben nyomta belém a farkát, és enyhe égető érzés volt, ahogy feszültem, de jól be voltam kenve, így szinte semmi ellenállás nem volt, ahogy tovább csúszott belém.

"Shadow, baszd meg!"

"Teljes mondatok, Sunshine" - parancsolta. "Meg kell tanulnod teljes mondatokban beszélni."

"Nem."

A szemében fellobbant a tűz, és egy seggfejes mozdulattal belém mélyesztette a maradékot. Egyetlen hosszú csapással. A zihálásom elveszett a nyögésében, és vártam, hogy a fájdalom kettészakítson, de egy enyhén kellemetlen égő érzésen kívül, ami gyorsan elmúlt, csak annyit éreztem, hogy a legfinomabb módon tele vagyok.

"Hűha" - fojtottam ki. "Ez... nem is fájt igazán." Fájt, de ahogy ő mondta, én szerettem az ilyen fájdalmat. "Lehet, hogy azért, mert már annyiszor megdugtam magam, hogy az a szűz bejárat, ami volt, már régen eltűnt."

Valóban felnevetett, a feje kissé hátracsúszott, így a legfinomabb rálátásom nyílt erős vállára és nyakára. "Te sosem vagy kiszámítható, kis farkas. Most pedig fogd be a szád, és hagyd, hogy megdugjalak."

Ennél jobb ötletem még nem volt.

Shadow nem hagyott egy percet sem, hogy alkalmazkodjak, ahogy felemelte magát, a farka egy érintésre kicsúszott, mielőtt visszacsapott volna, és meg mertem volna esküdni, hogy a kibaszott petefészkemet találta el, olyan mély volt.

A már jól felmelegedett puncim úgy dorombolt, mint a névadója, és azon tűnődtem, hogyan sikerült túlélnem ennyi éven át csak egy vibrátorral. Olyan volt, mint az igazi gyenge utánzata, és most, hogy már nálam volt...

A francba.

Shadow újra megcsókolt, és imádtam, hogy miközben belém nyomta azt a lenyűgöző farkat, újra és újra, keményen és gyorsan, alig hagyva, hogy levegőt vegyek, úgy csókolt, mintha az élete múlna rajta. Határozottan a gyönyör és a fájdalom közötti határon egyensúlyoztunk, és még ha fájt is, többet akartam.

Mindig is többet akartam, és bár logikusan tudtam, hogy ez csak egyéjszakás dolog, a szívemben mégis valóságosnak éreztem. Mintha olyan alaposan szeretett volna, hogy talán nem élném túl, és egy részem azon tűnődött, hogyan élnék túl nélküle.

Csak érezd, Mera. A többivel majd később foglalkozz.

Kiszabadultam a fejemből, és hagytam, hogy belefeledkezzek Shadow testének érzéseibe az enyém fölött, a lábujjaim görbülésébe, ahogy a gyomromban a gyönyör görbülete épült.

Kinyitottam a szemem, és találkoztam az intenzív tekintetével.

"El fogok élvezni" - mondtam sietve, és nem is tudtam, hogyan csapott le rám ilyen gyorsan.

Nem állt le. Ha valami, akkor a tempója felgyorsult, és én sikoltozva élveztem el a farkán. A kezeim belekapaszkodtak, ő pedig halkan felnyögött.

Amikor intenzív gyönyöröm elhalványult, úgy emelt fel, hogy az alsó felem az ágytól távolodjon, és megváltoztatta a szöget, ahogy belém merült. Mélyebbre, mint valaha. "Szent szar" - fojtottam ki. "Mi... Mi történik most egyáltalán?"

Pont a g-pontom mentén csúszott végig? Minden alkalommal, amikor a farkának feje végigsimított azon a ponton, egy nyögés tört ki összepréselt ajkaim között. Lassabban mozgott, egészen kihúzta, mielőtt egyetlen hosszú löketben újra belemerült volna. Szünet nélkül mozgott, és nem hittem volna, de másodpercek alatt közel voltam ahhoz, hogy újra elélvezzek.

"Ez a szög az új kedvencem" - mondtam neki lélegzetvisszafojtva.

A mosolya lassú és elégedett volt. "Még a felét sem láttad."

Nem viccelt. A következő néhány órában a hely minden felületén megdugott, a falnak támasztva, a padlón, a pultokon, és végül az egyik babzsákfotel fölé hajoltam, a tüze még mindig közvetlenül körülöttünk volt, amikor hátulról belém csapott.

Az alakváltó gyógyításának köszönhetően nem fájt, és az élvezet olyan kibaszottul hihetetlen volt, hogy azon tűnődtem, vajon túl fogom-e élni.

Az egyik keze a hajamba gabalyodott, ahogy magához rángatott, a másik pedig a csiklómon volt, és a lökései ütemében simogatta.

"Halott, Shadow! Kurvára halott vagyok!" Káromkodtam, ahogy a gyönyör robbanása végigsöpört rajtam. Úgy éreztem, mintha egyre nagyobb lenne, ahogy a farkát körbeölelve görcsöltem, körülbelül a tizedik orgazmusomra, mióta elkezdtük. Úgy tűnt, hogy egy isten dugóképességét órákban mérik. Hacsak...

Éreztem, hogy egyre vastagszik, majd felnyögött felettem, és gyorsan belém rántott, mielőtt lelassított, és végiglovagolta a gyönyört, miközben egy újabb fejpörgős orgazmusba küldött, ahol néhány másodpercre elájultam.

A testem petyhüdt volt, és csak Shadow szorítása volt az, ami megakadályozta, hogy arccal egyenesen a székbe zuhanjak, és megfulladjak. " Megöltél. Engem." Egy gyenge zihálás hagyott el, és éreztem a nevetését a gerincem mentén, ahogy a szája végigsimított az ottani bőrömön. Még mindig mélyen belém temetkezett, még mindig kemény volt, és azon tűnődtem, vajon ez normális-e. Vagy Shadow csak a kivétel volt...?

"Tisztítsunk meg" - mondta, mielőtt teljesen felemelt, a farka pedig szabadon csúszott, nem kis ellenállással, mintha nem akart volna távozni. Talpra állított, de a lábaim túlságosan ingatagok voltak ahhoz, hogy járni tudjak, nem is beszélve a forgó fejemről és a szemem előtt táncoló csillagokról.

"Most már értem, miért hagynak el téged a nők elégedetten és összetörve." Felnyögtem, miközben majdnem megint az arcomra estem.

A karjaiba vett, és a házon keresztül lépkedett, elhaladt a hátsó szoba mellett, ahol a felhőágy volt. Eldobta a tűzkerítést, és elindult kifelé a főépületből, egy hátsó fedélzetnek látszó helyre.

Megtaláltuk a vízesést. Pontosan ott, csak úgy ömlött a kőteraszon. Kristoff házában nem hallottam a mennydörgő morajlását, de itt kint hangos és dicsőséges volt.

"Kültéri zuhanyzó" - mondtam, miközben rájöttem, hogyan kell lefelé csoszogni. Az érzés visszatért a lábamba, így feltételeztem, hogy most már egyedül is boldogulok.

És bármennyire is nem akartam távol lenni tőle, már tudtam, hogy el kell kezdenem a távolságtartást. A kötődés nem volt terv. Egyirányú jegy volt a szívfájdalomba, és bassza meg, egy bizonyos ponton intelligens dolgot kellett tennem, és meg kellett védenem magam.

A víz jeges csobbanásként csobogott a bőrömön, és az első lökésnél ziháltam, de néhány pillanat múlva már alkalmazkodtam a frissítő zuhanyhoz. Shadow csatlakozott hozzám, és úgy tűnt, nem aggódik ugyanúgy a távolságtartás miatt, nem tolakszik a személyes terembe.

És... a fenébe is, nagyon tetszett.

Még mindig a valamivel alacsonyabb, mint kétméteres magasságában volt, és jól megfértünk egymás mellett. Lábujjhegyre álltam, a nyaka köré tekertem a karomat, és... ő hagyta. Egy pillanatig csak léteztünk a víz alatt, ahogy az elmosta a mammut szexszekciónkat.

Shadow lehajtotta a fejét, végigsimította az ajkait az enyémen, és nekem ki kellett nyitnom a számat, szükségem volt az ízére. A farkát a hasamhoz nyomta, én pedig visszahúzódtam, hogy felnevessek. "Nem semmi kitartásod van."

A tekintete végigvándorolt az arcomon. "Úgy tűnik."

Épp amikor újra megcsókolni készült, mindketten éreztük, hogy Kristoff házától jobbra újabb erőrobbanás érkezik. Egy olyan erőrobbanást, amely idegen természetű volt, nem tartozott egyik barátunkhoz sem.

Shadow egy pillanat alatt maga mögé rántott, gyorsabban reagált, mint ahogy én reagáltam volna. Ő állt közém és bármi közé, ami felénk tartott, és bár meztelenek, fegyvertelenek és némileg sebezhetőek voltunk, Shadow az oldalamon volt, és ez olyan önbizalmat adott, ami normális esetben nem lett volna meg.

"Kémek - köpte ki. "Gyorsabban követtek, mint vártam."

"Királyi kémek?" Kérdeztem, megpróbáltam köré hajolni.

"Feltételezem, igen." Rövid, csípős szavak, és a kissé szelíd fenevad eltűnt. Helyette az alakváltók rémálmainak démona állt. A pillanatunk véget ért, jóval azelőtt, hogy készen álltam volna rá, de ez így volt a legjobb.

Még egy kóstoló, és szinte kizárt volt, hogy valaha is képes leszek elsétálni.