Jaymin Eve - Reclaimed, Huszonnyolcadik fejezet


 

28

Mivel óvatosnak kellett lennem a lefordított szavaimmal, tartózkodtam attól, hogy megkérdezzem Shadowt, közel vannak-e a ködök. A mentális kapcsolaton keresztül ugyan elértem Midnightot, de nem érkezett válasz; még mindig túl messze volt ahhoz, hogy beszélgetni tudjunk. Shadow és Inky köteléke azonban sokkal jobban kialakult, és nagyon reméltem, hogy van egy frissített időbeosztása az érkezésükről.

Csak várnom kellett egy privát pillanatra, hogy frissítést kérjek.

Shadow fütyörészve sétált mellettem, és megráztam a fejemet, hogy milyen átkozottul nyugodtnak tűnt.

Semmi sem zavarta ezt a fickót?

Úgy értem, mivel ma az én oldalamon állt, nem igazán panaszkodhattam. Megnyugtató volt, hogy Shadow itt van, nem is beszélve Angelről és az úton lévő ködökről.

Az erősítésünk. Akire igazán reméltem, hogy nem lesz szükségünk.

Az ország eddigi leghidegebb része pont ennek a palotának a főbejáratánál volt, vagy legalábbis ott, ahol én azt hittem, hogy a bejárat van. Nem volt látható bejárat, és ahogy a jeges szél végigkorbácsolt rajtunk, a kezemet a karomhoz dörzsöltem, és fel-alá ugráltam, hogy melegen tartsam magam.

A farkasom enyhén nyüszített a mellkasomban, de nem erőltette a szabadságot. Örömmel telepedett le, és ha kell, a tartalékom volt.

"Kövessetek pontosan a nyomomba - mondta Macskaember, majd elindult.

Egy pillanatra déjà vu érzésem támadt, emlékeztem, hogy Kristoff ugyanezt mondta. Kristoff, aki eltűnt, és aki talán ő lehetett az, aki ezt a királynőt felénk irányította. Vajon itt is illúzió volt, akárcsak Shadow barátjánál?

Macskaember megközelítette az első hatalmas hópihét, amely húsz láb magasan állt a levegőben, és ahogy oldalra csúszott, tudtam, hogy ez a hely sem más. Az elme trükkje, egy homlokzat, amely elfedi a benne rejlő igazságot.

Amikor elértem a helyet, ahol eltűnt, rövid időre megbabonázott az épület szépsége. A falak közelről olyan csillogóak és ezüstösek voltak, és imádtam az anyaguk sokszínű pigmentjeit.

Mire elszakítottam a tekintetem, már egyedül találtam magam, és valójában fogalmam sem volt, hol van a bejárat. A kezemet végigfuttatva a jeges falon, nem éreztem nyílást, és csak a saját tükörképem torz képét láttam, ami visszapottyant rám.

Ha már itt tartunk, a hajam tulajdonképpen nem járt túl rosszul, tekintve, hogy alaposan megbasztak, egy vízesés alatt mosakodtam meg, aztán megtámadtak, miközben ide-oda váltogattam magam...

"Mera!"

Shadow feje megjelent, és a fókuszom ismét ott volt, ahol lennie kellett volna. De komolyan, bárki, akinek akár csak enyhén göndör haja van, megértette volna. Egy jó hajas napot érdemes volt megünnepelni.

" Gyere " - mondta, és felém nyúlt, és amikor a kezemet az övébe tettem, néhány lépést húzott jobbra, ahol végre megláttam a rejtett bejárat mélyedését.

Alattomos, de egyben zseniális védekezés, hogy a kívülállók ne csak úgy besétáljanak a házadba. Szinte lehetetlen lenne megtalálni a bejárati ajtót, ha nem tudnád, hogy pontosan hol kell megállni.

Shadow nem engedte el a kezemet, miközben végighúzott a hópehely belsejében kanyargó ösvényen, és a gyomrom az érzelmek furcsa táncában kavargott.

Zéró figyelmet fordítottam arra, hogy merre megyünk, minden figyelmem az előttem álló szörnyetegre irányult, és arra gondoltam, mennyire hiányozni fog az erejének bizsergése. A bizsergés, ami már annyira ismerős volt számomra, hogy szinte üresnek érezném magam nélküle.

És igen, most váltam át azzá a csajjá, aki nem tudott élni a pasija nélkül. De ezek egyenes tények voltak. Az energiám szerette az övét, és nem volt értelme másként tettetni.

A labirintus bejáratának végén egy hatalmas terembe léptünk ki, amely körülbelül akkora volt, mint egy Regency-korabeli bálterem. Le kellett ráznom magamról azt a furcsa érzést, hogy a szabadban és kiszolgáltatva vagyok, miután végigvándoroltam a főbejárat szűk kanyarjain.

Shadow kiegyenesedett, az oldalához rántott, a szorítása egyáltalán nem enyhült. A combjaim összeszorultak az erős tartásának érzésétől. Emlékeztetett arra a szorításra, ami nem is olyan régen a tarkómon volt...

"Várj itt - követelte Macskaember. "Gondoskodom róla, hogy a vezető készen álljon a találkozásra." Kis fekete orra megremegett kék szőrű arca közepén, és hirtelen késztetést éreztem, hogy kinyújtsam a kezem, és megsimogassam a fejét, csak hogy lássam, tényleg olyan bolyhos-e, mint amilyennek látszik.

A kezem felemelkedett, és csak Shadow kapta el - most már mindkét kezemet fogta -, ami megakadályozta, hogy megsimogassam a lényt. "Ne várass minket sokáig - vicsorgott Macskaemberre, aki nagyot nyelt, és megpördült, hogy elfusson.

Amikor elment, Shadow elernyedt, és elengedte a szorítását rajtam. "Tényleg úgy akartad megsimogatni azt a lényt, mintha szó szerint macska lenne?"

Megvonogattam a vállamat. "Mit is mondhatnék? Azóta 'Macskaember' van a fejemben, mióta először megláttuk, és... ő tényleg nagyon bolyhos."

Shadow kifejezéstelenül bámult, míg végül megrázta a fejét. "Egy pillanatra sem hagyhatlak magadra, különben egészen biztosan megöleted magad."

"Talán nem" - válaszoltam. "Úgy tűnik, a furcsa lények szeretnek engem, úgyhogy lehet, hogy minden rendben lesz."

Az arcán most nem volt semmi kifejezéstelen - tűz, sötétség és árnyékos intrika töltötte meg, ahogy elgondolkodott azon, amit az imént mondtam. Shadow talán nem volt olyan lény, aki szeretett volna engem, de az biztos, hogy olyan vonzalmat gyakorolt rám, ami váratlanul ért.

Mindig is utáltam azokat a történeteket, ahol mindenki csak úgy belezúgott a főszereplőbe, és ennek törvényszerűen semmi oka nem volt. És bár itt is volt egy kis ilyesmi, mivel az erőm ilyen rejtélyes volt, valamennyire megértettem a kapcsolatot a szörnyeteg és köztem.

Nem voltunk "szerelem első látásra" vagy " sorstársak", de az energiáink összeértek és összekapcsolódtak. Összekötöttek minket, mint a molylepkéket a láng.

Ahogy az árnyéklények vonzódása hozzám, úgy az Shadow Beast vonzódása is egyértelműen annak volt köszönhető, ami én voltam. Nem volt értelme tagadni mindazok után, ami történt, és amíg nem tudtam, honnan származik ez a másik energia, amit hintáztam, nem igazán bízhattam az iránta érzett érzéseimben.

És határozottan nem bízhattam az ő irántam érzett érzelmeiben sem.

De ez nem jelentette azt, hogy nem élveztem volna, amíg megvolt. A szex kurvára túl jó volt. Jövő héten okosabb ember leszek, néhány újabb orgazmus után.

Már persze, ha addig élnénk.

"Meg tudod mondani, hogy a köd még mindig úton van-e?" Kérdeztem, halkabbra véve a hangomat. "Csak akkor tudok beszélgetni Midnighttal, ha közel vagyunk, és bár érzem az energiámban, nem tudom kitalálni, milyen messze van még."

Hátrahajtotta a fejét, erős torokizmai összehúzódtak, ahogy kommunikált Inkyvel. Arcának oldalára csalódott tekintet húzódott, miközben kiengedett egy szuszogást. "Nem tudom érzékelni a pontos helyzetüket." Leeresztette a tekintetét, hogy találkozzon az enyémmel. "Korábban tudtam, és követték az utunkat, de most elzártak minket."

Körülnézett az ezüstös csarnokban. "Ezeknek a lakásoknak a kialakítása... szándékos, hogy a hópehely alakja zavarja a természetes energiahullámokat. Amikor a ködök közelebb kerülnek, a kötelékeink elég erősek lesznek ahhoz, hogy legyőzzük ezeket az akadályokat, de addig csak az tudja, hogyan manipuláljuk ezt a kusza labirintust, aki létrehozta."

"Igen, ezt értem" - mondtam. "Nem voltak éppen finomak abban a törekvésükben, hogy így irányítsák a biztonságukat, és... egy nap talán én is ugyanezt teszem. Bassza meg, hogy idegenek járkálnak be figyelmeztetés nélkül."

Shadow halkan felnevetett, és amilyen ritka volt az igazi nevetése, annyira vágytam arra, hogy halljak még egyet. "Nem rossz ötlet, Sunshine. Szükséged van egy erődre, hogy biztonságban legyél."

Annyi mindent kiolvastam ebből a kijelentésből, és annyi mindent akartam mondani, de szerencsére félbeszakítottak minket, mielőtt hülyét csinálhattam volna magamból azzal, hogy beleestem volna az érzéseimbe.

"Kövessetek - szólította Macskaember, és intett a távolabbi falnyílásból, amelyen korábban kilépett. Shadow közel maradt hozzám, miközben átkeltünk az üres szobán, és ijesztő volt, mennyire helyesnek kezdtem érezni ezt az egészet. Hibát követtem el, hogy hagytam, hogy ez a fejembe szálljon, de úgy tűnt, nem tudtam megállítani magam.

" Falka" - motyogtam. Shadow falkának érezte magát, most jobban, mint valaha.

A szemei elkalandoztak onnan, ahol eddig előre koncentráltak, és találkoztak az enyémmel - úgy bámultam őt, hogy észre sem vettem. " Sunshine?"

Megráztam a fejem. "Nem, semmi. Csak... Furcsa, de úgy érzem, mintha egy falka lennénk. Egy csapat."

A lángok életre keltek a szemében, ami biztos jele volt annak, hogy az érzelmei belekeveredtek. "Azt fogják kívánni, bárcsak soha ne hoztak volna veszélyes helyzetbe, kis farkas" - suttogta vészjóslóan. "Bármilyen diplomáciai érzékem is volt, abban a pillanatban semmivé foszlott, amikor belekeveredtél. Most már lehet, hogy vérfürdő lesz belőle."

Elfordulással elengedett, én pedig beszívtam néhány rövid, ziháló lélegzetet, és próbáltam magam összeszedni. Jól hallottam, amit mondott? Elég fontos voltam most ahhoz, hogy mindannyiukat megölné, hogy megvédjen engem?

És miért volt bennem egy elbaszott rész, amelyik ezt az oldalát szerette a legjobban?

"Gyerünk - szólította megint Macskaember a hangja türelmetlenül.

Shadow és én ezt azzal ellenpontoztuk, hogy lassabban sétáltunk, mint valaha. Egyszer talán még visszafelé is mentem volna, de végül nem bírtuk tovább idegesíteni a mogorva macskát, és elértük az ajtónyílást, amiben állt.

"Tiszteletet fogsz neki mutatni - mondta a szőrös lény, Shadowra nézve, mivel nem tudta, hogy értem a nyelvüket.

Lángok csaptak fel körülöttünk, és az égett haj szúrós illata betöltötte a szobát. Amikor a tűz végre elült, az ajkamba haraptam, hogy megakadályozzam a kitörő nevetést. Macskaember fejének egyik oldala most már teljesen kopasz volt, és kissé nyitva hagyott szájjal egyértelműen próbálta kitalálni, hogy mi a fene történt az imént.

Shadow nem szórakozott, ahogy kinyújtotta a kezét, és hatalmas kezét a macska-lény torkára tekerte. Jelképes mozdulat volt ott, ha volt neki. "Ha nem akarod, hogy leromboljam a világod kibaszott alapjait, akkor jól teszed, ha nem felejted el, ki vagyok."

A macska bólintott, tágra nyílt szemekkel az arcán. Shadow egy ütemmel tovább tartotta, mielőtt elengedte volna. A macskaember egy újabb pillantás nélkül kirohant a szobából. Követtük, hogy az ajtó túloldalán egy folyosót találjunk. Fehér padlón sétáltunk, amely olyan fényes volt, hogy tökéletes tükörképet láttam Shadowról és rólam; őt még mindig lángok vették körül, és egy másodpercig azt hittem, engem is, csak hogy rájöjjek, a hajam az, amely a testem körül lebegett, hosszabb és vastagabb volt, mint valaha is láttam. Majdnem a derekamig ért, és egy vágás sem ment volna rosszul, de aztán megint, ebből a látványból nézve, valójában elég menő volt.

Mintha állandó láng vett volna körül mindig.

Amint elvonatkoztattam a figyelmemet a padlóról, előre néztem, hogy megnézzem, mi van ennek a szobák közötti ösvénynek a végén. Csakhogy előttem nem volt semmi más, csak fényes fehér falak, és ez a hely emlékeztetett engem...

"Ez olyan, mint a földi folyosó - mondtam, miközben körülnéztem. Nem voltak ajtók, de minden más szinte teljesen ugyanolyan volt.

Nem volt esélye válaszolni, mert egy fehér hajú nő lépett a képbe, aki egyértelműen nem tartozott az állati oldalához. Hosszú, ezüstszínű köntöst viselt, és egy abszolút lenyűgöző kék-ezüst korona ült a fején. Hűha! Ez a hölgy másfél méter magas volt, tökéletes jégkirálynő.

"Ixana - lihegte Shadow, és a szívem majdnem kiesett a mellkasomból.

Szent szar. Most már minden érthető volt; miért rángattak el minket Kristofftól.

És egy dologban nagyon tévedtünk: a királynő egyáltalán nem akart engem.

Shadowt akarta.

Az igazi társát.