Jaymin Eve - Reclaimed, Huszonötödik fejezet

 


25

Jól vagy?

Midnight hangja ismét hangosan és tisztán szólt a fejemben, tehát bármit is tett Shadow, hogy blokkoljon minket, a körülöttünk lévő veszély láttán már elvetette.

Királyi kém - lőttem vissza gyorsan. Megkönnyebbülés volt tudni, hogy a ködünk közel van.

"Mi az?" Kérdeztem Shadowt, megpróbáltam körülnézni, de ő folyton változtatta a helyzetét, makacsul elzárva a kilátást.

Úton vagyunk - mondta sietve Midnight.

A legjobb hír, amit valaha hallottam. Kint vagyunk valahogy meztelenül a vízesés közelében.

Energiát forgatnak körülötte, mi pedig megpróbálunk átjutni. Lehet, hogy valami hatalmasat terveznek. Legyetek résen!

Ezzel a baljós kijelentéssel Midnight elvágódott tőlem, és bár pánikba estem, azt is imádtam, hogy a ködök a mi oldalunkon vannak. Láttam Kristoff arckifejezését, amikor megtudta, hogy hozzánk kötődtek, és mivel úgy tűnt, hogy ő maga is ősi és hatalmas, ez azt mondta nekem, hogy ez nagy dolog.

Egy olyan fenyegetés, amit sokan nem látnak előre. Talán az a fenyegetés, ami megmentett minket.

Meg tudod nézni, hogy királyi kémek vagy valami más?

Hosszú szünet következett, és ha nem éreztem volna az Midnighthoz fűződő köteléket, talán aggódtam volna, hogy megint elvágtak minket.

Három lény, akik sötétségbe burkolóznak, ügyesek az álcázásban és a cselekben. Kristoff is eltűnt. Fogalmam sincs, mi történt vele.

Hűha, ez nagyon úgy hangzott, mint egy James Bond-film, és ez csak egyet jelenthetett: itt volt az ideje, hogy Bond-lányként elintézzem a helyzetet, és elrendezzem ezt a szart.

A kezemet Shadow hátára helyezve nem lepődtem meg, hogy a bőre forró, annak ellenére, hogy a hűvös víz még mindig ömlött ránk. "Midnight azt mondta, hogy Kristoff eltűnt. Gondolod, hogy elárult minket?"

Shadow dühös volt, ha a testén nyaldosó lángok bármit is jeleztek. "Sok minden változhatott az elmúlt kétezer évben. Szóval lehet."

"Ezek árnyéklények?" Tűnődtem, leginkább magamban. "Megpróbálhatnék parancsolni nekik" - tettem hozzá hangosabban.

Az izmai fodrozódtak a tenyerem alatt. "Nem hasonlítanak semmihez, amit eddig láttam, de az erejük más, mint egy átlagos lényé. Nem fogom kockáztatni."

Midnight ugyanezt mondta, hogy furcsák, vagy kívül esnek a tudásán, de én mégis úgy gondoltam, hogy érdemes kipróbálni a képességemet, hogy hívjam és irányítsam őket.

"Menj be. Most!" Shadow csettintett. "Majd én gondoskodom róluk."

Megráztam a fejem, bár ő nem láthatott.

" Sunshine, be fogod vonszolni a kibaszott seggedet, vagy legközelebb, amikor meztelenre vetkőztetlek, a büntetés sokkal rosszabb lesz."

Büntetés? Fel sem tűnt, hogy megbüntettek volna, de talán arra gondolt, amikor sarkosan a falhoz szegeztek, miközben ő felzabált engem? Talán azt akartam megtudni, mi lesz a következő büntetés? Mármint... kutatási célból, természetesen.

"Ne erőltesd - morogta.

"Nem hagylak egyedül harcolni - mondtam makacsul. "Legalábbis addig nem, amíg a ködök meg nem érkeznek."

"Nem fognak időben ideérni" - mondta halkan. Aztán elindult előre, engem pedig otthagyott, ahogy a vízesésen keresztül hunyorogva próbáltam felmérni a helyzetet.

A kurva életbe! Shadow a szikla szélénél volt, és a levegőben birkózott Mr. Láthatatlannal. A lehető legmesszebbre tolva magam a szabadtéri fedélzeten, megpróbáltam kitalálni, hogyan segíthetnék. Hiába beszéltem arról, hogy nem hagyom magára, szó szerint haszontalan voltam, amikor nem tudtam kirepülni a nyílt tér közepére.

Ha kiléptem volna, egyenesen az alattam lévő vízbe zuhantam volna.

Röviden elgondolkodtam azon, hogy érdemes lenne-e ezt megtennem, pusztán azért, hogy eltereljem a figyelmüket, és esélyt adjak Shadownak... A víz hektikusnak tűnt, de túlélném. Ez lehetne a B terv.

Most már csak egy A tervre volt szükségem.

A késztetés, hogy átváltozzak a farkasommá, elöntötte az ereimet, a mellkasomban lüktetett az ő üvöltésével együtt. Az egész szex közben csendben volt, de most a pórázt rágta, és próbálta átvenni az irányítást.

Követni fogjuk,mondta Midnight, de a szavak szakadoztak és statikusak voltak, mintha a kapcsolatunkat megzavarták volna. Elszállítottak téged, és folyton elveszítjük a helyzetedet.

Bocsánat, mi van?

Elszállítottak minket? Nem, ugyanott vagyunk. A faháznál.

Ezúttal nem jött válasz, csak fehér zaj a kapcsolatunkban. Tényleg mozogtunk? Ez megmagyarázná, hogy a ködök, akik elég közel voltak a kommunikációhoz, miért nem értek még el minket. Mozgó célpontot üldöztek, és ha a kapcsolat jelenlegi hiánya bármit is jelzett, akkor mi száguldottunk előre.

Shadow még mindig az egyik lénnyel harcolt, és úgy tűnt, hogy egy másikat darabokra tépett, néhány látható szilánk lebegett körülöttük.

" Shadow" - kiáltottam a tomboló szél fölött. "Már nem Kristoffnál vagyunk."

"Tudom!" üvöltött vissza. "Megmozdítják az egész kibaszott építményt, és nem tudok rájönni, milyen energiát használnak".

Alig láttam Shadowt, és a farkasomnak elege lett, rám erőltette a váltást. Félelmetes volt, milyen könnyen képes erre. Szuper rohadtul ijesztő. Nem volt fegyverem, amivel harcolhatnék az átváltozás ellen, így nem is tettem. Nincs rosszabb, mint amikor két váltás között megtámadnak.

Amint farkasformába kerültem, leráztuk magunkról a hosszan tartó fájdalmat, és egy kellemes kis energiahullám töltött el minket. Itt erősebbek voltunk, mintha a farkas egy árnyékvilági konnektorba volt bedugva, közvetlenül a forrásból kapva egy kis lökést.

Nem csak ez, de a szemén keresztül láthattam a kémet is. Egy kísérteties kísértet volt, pontosan olyan, amilyennek egy poltergeistet képzeltem, egy nagy, kavargó lyukkal az arca helyén. Nem is beszélve a több karról a teste körül. Karok, amelyek tele voltak halálos ezüst fegyverekkel.

Lábai nem látszottak, csak a rongyok, ahogy repült. Továbbra is megpróbált Shadow felé vágni a pengékkel, de ő ügyesen kitért a támadás elől. A szörnyeteg a kezeit hosszú karmúvá alakította át, és a kísértet felé csapott, beléhasított, ahogy a másikkal is tette.

A farkasom, várakozáson felül, leugrott a kő pereméről. Fogalmam sem volt, mi fog történni, miután megtettem az ugrást, tekintve, hogy sok minden, ami itt feküdt, csak illúzió lehet. Még mindig úgy tűnt, hogy víz van alatta, de mi látszólag mozgásban voltunk, tehát mi volt a valóság?

A farkasom sokáig vitorlázott a levegőben, túl sokáig az ugrásom erejéhez képest, és valahogy a harmadik lény hátán landoltam. Arra számítottam, hogy átsüllyedek rajta, de szilárd volt, és a karmaim nem vesztegették az időt, hogy beléhasítsanak. Az állkapcsom is összeszorult, ahogy a könyvtárban tettük a vadásszal, átvágva a köpenyt és a testet.

Shadow és a farkasommal együtt pillanatok alatt darabokra téptük ezt az egyet. Amikor az utolsó szilánk is aláhullott alattunk, Shadow elkapta a farkasomat a közepe körül, és mindkettőnket visszahúzott a kőösvényre. A víz még mindig végigfolyt rajta, de a ház, ahonnan kijöttünk - Kristoff háza - már nem volt látható.

Az illúziónak az a része eltűnt, csak a kő maradt, amin álltunk.

Hátráltam, a csontjaim rövid időre felsikoltottak, mielőtt a fájdalom elhalkult, de legalább a farkasom nem harcolt. Éreztem, hogy megpróbál szépen játszani, mert tudta, hogy elbaszta, hogy megint rám kényszerítette az átváltozást. Hamarosan szóba akartunk elegyedni, de várnunk kellett vele, mivel a mai nap már teljesen tele volt drámával.

Amikor két remegő lábon álltam, elindultam Shadow felé. "Hol vagyunk?" Kérdeztem, remélve, hogy talán már rájött.

Felvonta a szemöldökét, tekintete a ködös környezet felé kalandozott. "Azt hittem, hogy a királyi táborba visznek minket, de... tévedtem."

"Azt mondtad, hogy tévedtél?" Köhögtem. "Uh, beütötted a fejed? Talán megkarcolták és elfertőződött?"

Morgott rám, és elfordult a hamis látványtól. "Megöltük a ködvezérelt energiát, ami ezt elindította, de amennyire meg tudom ítélni, a jelenlegi pályánk meg van határozva. Nem tudom megváltoztatni; a Szürke Földek felé tartunk."

Megragadtam a karját, kapaszkodtam, mert szükségem volt arra a kibaszott erődítményre. "Az a föld a sok lénnyel? Ahol a ködök össze szoktak futni?"

Bólintott. "Igen, és korlátozott ismereteim vannak arról a területről, ami megnehezíti majd a védelmedet, amikor megérkezünk."

"A lények szülőhelye?"

Bólintott. "Igen, a birodalom nagy részének. A megmaradt lények csak itt kóborolnak szabadon. Vadon és szelídítetlenül. Veszélyesek."

Megráncoltam az orromat. "A teremtmények az én asztalom. Talán én leszek az, aki megvéd téged. Egy lovagot keresel fényes páncélban?"

Az arckifejezése megolvasztotta volna a sarki jégsapkákat, és én nem hibáztattam érte. Valószínűleg nem ez volt a legjobb alkalom a viccelődésre, de ismét csak nevetni vagy sírni kellett.

Életem története.