Jaymin Eve - Reclaimed, Kilencedik fejezet

 


9

Néhány további vita ellenére Simone úgy döntött, hogy nem fogja erőltetni a szerencséjét, és vonakodva követett engem a könyvtárba, tudván, hogy hamarosan újra elválunk egymástól. Shadow és Lucien a birodalom bejáratánál vártak, és amint elhaladtam mellettük, a fekete ajtó vonta magára minden figyelmemet.

Igazából szerettem ezt a színt, olyan gazdag és vibráló, tele energiával és élettel. Ehhez képest a többiek kifejezetten unalmasnak tűntek, és azon tűnődtem, hogy vajon a lelkemben lévő "árnyékkapcsolat" vonzott-e a színhez, vagy... egyszerűen csak szerettem a feketét. Basszus, nem kellett mindennek mélyebb pszichológiai jelentéssel bírnia, és abba kellett hagynom, hogy a személyiségem minden aspektusához próbáljak hozzárendelni egyet.

Lucien felvillantotta jellegzetes vigyorát, agyarainak kúpos hegyei alig látszottak. Tudtam, hogy azok a csöppségek kitágulhatnak, amikor táplálkozik, vagy feltöltődik az erejével, de normális időkben, mint most, csak kissé élesebb fogaknak tűntek.

Simone majdnem nekilódult a férfinak. "Te vámpír vagy?" - kérdezte túláradóan, oly módon, hogy itt megölhetik, ha nem tanul meg uralkodni rajta. "Miért nem mutattad meg nekem azokat a kicsiket, amikor Torma-ban voltunk? Hatalmas Twihard vagyok. Egészen biztos, hogy én vagyok a tökéletes nő számodra."

Szerencsére Lucien, a napfényben nem tündöklő mestervámpír a lány lelkesedését vette a szívére. "Még egyszer - mormolta -, arra a következtetésre jutottam, hogy az emberek az új kedvenc lényeim a Solaris rendszerben". A szokásosnál is sötétebb zöld szemével szinte felemésztette a gyönyörű barátnőmet, Simone-t a lihegés határán hagyva.

Közéjük tolakodva kényszerítettem a szemkontaktus megszakítását. Lucien lenézett, és rám mosolygott. "Jó utat, ma petite."

Mellkason böktem. "Figyelj ide, te simulékony beszédű. Bár imádom, ahogyan ti mindannyian a földi tudásotokat használjátok a társalgásban - ettől otthon érzem magam, annak ellenére, hogy a francia nem az anyanyelvem -, csak egyszer mondom el... Ha Simone fején egyetlen hajszál is megsérül, mire visszatérek, karót döfök a szívedbe, hangosan felnevetek, majd egyet a farkadba is beledöfök."

Vagy egymilliárdszor pislogott, mielőtt lassan Shadow felé fordult. "A nőd ijesztő, testvér. Hangosan fog röhögni, miközben leszúr engem."

Simone úgy nézett ki, mintha ő maga is próbálna nem nevetni, és Shadow arckifejezését sem láttam, de a karját kikanyarította, és elrántott a barátjától, szinte... védelmezően maga mögé helyezve.

"Figyelj a szavaira" - volt minden, amit Lucienhez intézett, és egy rövid szívdobbanásnyi időre elgondolkodtam azon, hogy miért nem javította ki a "te nőd" megjegyzést.

Lucien ökölbe szorította az öklét, és a mellkasára ejtette. "Minden erőmmel megvédem Simone-t az alakváltóktól. Ha én élek, ő is életben marad. Ezt ígérem, mint Valdor vámpírmestere."

Simone egy kicsit úgy nézett ki, mint aki mindjárt hiperventillál. A Lucien iránti érdeklődése aggasztó volt, hiszen ismert volt arról, hogy gyorsan a feje fölé kerekedik, és én nem leszek itt, hogy visszahúzzam. Csak remélni tudtam, hogy nem leszünk túl sokáig távol, és ez idő alatt Lucien betartja az ígéretét.

És a farkát magának.

Midnight körém tekeredett, szinte azonnal megnyugtatott, már csak az érintésétől is. Végre megértettem, hogy Inky miért sodródott gyakran Shadow körül. A köd és az ember közötti kötelék sokat nyújtott.

"Köszönöm - mondtam hangosan Midnightnak, még mindig nem éreztem jól magam a mentális kapcsolatban. Kíváncsi voltam, hogy egyébként is képes-e olvasni a gondolataimban, de egyelőre semmi jel nem utalt rá, hogy képes lenne rá.

"Itt maradsz és megvéded Simone-t?" Kérdeztem a ködömtől.

Midnight felemelkedett, és tudtam, hogy valójában megleptem. Kicsit magam is meglepődtem, hogy ezt mondtam anélkül, hogy igazán átgondoltam volna. A vágy, hogy a barátom biztonságban legyen, volt a legerősebb bennem.

Veled kell lennem az Árnyékbirodalomban.

Megráztam a fejem. "Nálam lesz Shadow, Angel és Inky. Simone-nak szüksége van rád."

Midnight vonakodása erős volt, átégette a kötelékünket.

"Kivel beszél?" Simone suttogta, kétségtelenül aggódva a mentális egészségemért.

Lucien válaszolt neki. "A fekete füst entitás kötődik hozzá."

Simone csak bólintott. "Persze, úgy értem, van értelme."

Midnight valahol a vállam mellett telepedett le, és éreztem, ahogy a lemondás érzése átszűrődik a kötelékünkön.

Megérzem, ha bajban vagy,emlékeztetett, és a tenyerem bizsergett. Szóval maradok, egyelőre, de ha bármi történik, érted megyek.

Ez volt a legjobb, amit kaptam. "Köszönöm."

Midnight ismét feldagadt, kicsit túl közel került Shadowhoz. Inky ráközelített, és Shadow és köztem állt. Nem akarta, hogy a gazdája hozzáérjen Midnighthoz.

Shadow elintette Inky-t. "Szükségtelen, öreg barátom" – mondta.

Mielőtt a füstpamacsok csatája elkezdődhetett volna, Angel a képbe lépett, és harcos üzemmódba kapcsolt. Őszintén szólva ez a mód volt a kedvencem, az arany és bronzszínű páncéljával, a többféle fegyverével és a ne baszakodj velem kifejezésével. A szárnyai szélesre tárultak, és bárki vagy bármi, ami a közelben állt, egy pillanat alatt eltűnt az útjából.

"Szent isten, a kurva életbe - suttogta Simone. "Őt választom."

Nem volt titok, hogy a legjobb barátnőm mindkét pályán szeretett játszani - gyakran mondta, hogy nem a részeket szereti, hanem a szíveket. Tapasztalatom szerint minden formában rajongott a szuperdögös lényekért, és ebben a könyvtárban biztosan jól fog szórakozni, a rengeteg egyedi, gyönyörű és hatalmas lény között, akik ide látogattak.

" Ő itt Angel" - mondtam, amikor elért hozzánk, és az energiája a rá jellemző módon mindenkit arcon csapott. Nem égetett, mint Shadowé; ehelyett olyan érzés volt, mint egy meleg nyári szellő, erőteljes és csábító.

"Ő a barátod?" Simone zihált. "Csak itt lehetnek forró barátaid? Ez olyan, mint egy követelmény?"

Lucien szélesen elvigyorodott, mielőtt sietve elrejtette a mosolyt, amikor összeszűkítettem rá a szemem.

"Igen, ők határozottan áldottak a genetikai részlegben. Különösen Angel." Mondtam ki a nyilvánvalót. "És nem csak a gyönyörű arca miatt, hanem azért is, mert túl erős és vagány, és én is olyan akarok lenni, mint ő, ha felnövök."

Úgy tűnt, maga a vagány nem tudott mit kezdeni a bókjaimmal, az arca rövid időre összerándult, mielőtt összeszedte volna magát annyira, hogy leiskolázza a vonásait. Olyan ritkán vesztette el a nyugalmát, hogy nyilvánvalóan megütöttem a szívét.

Mielőtt bárki más megszólalhatott volna, Simone felsikoltott, és szinte előreugrott, átkarolva Angelt. "Köszönöm, hogy biztonságban tartottad Merát - fojtotta ki a szavakat. "Nagyon köszönöm."

Figyelmesen figyeltem, kíváncsi voltam, hogy mi lesz ebből. Angel arcán egy újabb rövid pillanatnyi döbbenet mutatkozott, ami átváltott valami lágyabbá, és a szemem láttára a jeges viselkedése felolvadt. "Nagyon szívesen." Megveregette Simone hátát. "Nekem nagyon fontos Mera, és... a barátai az enyémek."

Belezuhant a hivatalos beszédébe, és láthatóan nem volt elemében, de úgy éreztem, hogy ezután kevesebb feszültség maradt.

Simone elhúzódott, és megtörölte a szemét. "Nekem ugyanez a helyzet. Ha a lányom sarkában állsz, akkor én fedezlek."

Angel bólintott. "Még találkozunk, és ezen a napon eszünk és nevetünk."

Ezt nem szó szerint értette, hiszen nem volt szüksége ételre, és egyetlen kóstolót sem élvezett. De maga az érzés volt az, ami számított. Olyan alapokat teremtettünk, amelyek igazi, hosszú távú barátságot jelenthettek hármunk között.

Simone szórakozottan és elragadtatva dörzsölte az arcát. "Alig várom már azt a napot, Harcosnő."

"Mennünk kell" - morogta Shadow, egyértelműen elege volt ebből a "csajos" baromságból. Rákönyököltem. Finom volt, de Lucien észrevette. A vámpír arca kissé elhamvadt, és felém szökkent, kinyújtott karral, mintha meg akart volna menteni a fenevadtól.

Shadow hárította a barátját, átkarolt, és az ajtó felé pörgette a seggem. Shadowt körbekukucskálva láttam, ahogy a vámpír megállt, és a tekintete kettőnk között cikázott. Új arckifejezést öltött, és bár korábban azzal viccelődött, hogy én vagyok Shadow "nője", láthatóan meglepődött azon, ami az imént történt.

Amikor a tekintetem találkozott az övével, megráztam a fejem. Nincs itt semmi ok a túlgondolásra, haver.

Néma kijelentésemre valami olyasmit válaszolt, hogy... Mi a faszt csináltál Shadowval?

Megvonta a vállát. Szüksége van rám, hogy beteljesítsem a bosszúját. Vége a történetnek. Amint végzett, engem kirúgnak a járdára.

Lucien előbukkanó vigyora nagyon vigyorgott, és én valahogy le akartam csapni az arcáról. Nem kellett volna felkavarnia ezt az egészet; a fenevadnak és nekem elég problémánk volt.

Shadow ismét elrabolta a figyelmemet azzal, hogy az ajtó felé bökdösött. Amikor közvetlenül előtte álltunk, előrehajolt, és felkapott egy hátizsákot, amit nem is láttam ott ülni. "Mivel minimalizálni fogom az energiafelhasználásomat, bepakoltam neked néhány alapvető dolgot. A gyengéidre."

Figyelmen kívül hagyva a késztetést, hogy újra könyököljek rá, megrántottam a hátamon a meglehetősen nehéz táskát. Shadownak is volt egy, és kíváncsi voltam, mi van az övében, hiszen nem volt " gyengesége", amin stresszelnie kellett volna.

Angel egy gyors mozdulattal kinyitotta az ajtót, és tudtam, hogy mindannyian valamiféle támadásra számítunk. Visszatartva a lélegzetemet, próbáltam nem pánikolni, hogy mi fog előbukkanni.

"Nem látok semmit - mondta halkan Simone a hátunk mögül. "Látnunk kellene valamit?"

Lucien suttogta neki, túl halkan ahhoz, hogy halljam, és nem vettem a fáradságot, hogy újra megdorgáljam. Minden figyelmem a titokzatos Árnyékbirodalomra irányult.

Simone megjegyzése pontos volt - csak a sötétség örvényeit láttam. Valószínűleg azért, mert az ösvény az első lénytől várta az utasításokat, hogy átlépjen rajta. Shadow és Angel rendelkezett ezzel a képességgel, de én nem. "Édes illata van - suttogtam. "Mint... a nektár."

Shadow egy rövid másodpercre lehunyta a szemét, és csak azért, mert - ismét - rámeredtem, láttam, hogy a torka durván megmozdult, ahogy összeszedte magát. "Otthon" - lihegte.

A saját félelmemben, hogy mit fogunk találni a birodalomban, kiment a fejemből, hogy Shadow végre visszalép az ő világába. Egy olyan világba, amely közel kétezer évig el volt zárva előle. Az otthonába.

Nem tudtam nem gondolkodni azon, hogy vajon a túloldalon végre megkapja-e mindazt, amire vágyott... vagy ez jelentené a vesztét?

Védelmező érzés támadt bennem.

A túlvilági dolgoktól való félelmem elhalványult az Shadow új útja miatt érzett aggodalmam mellett.

Túlságosan mélyen benne voltam, de úgy tűnt, nem lehetett másképp. Elsüllyedek vagy úszom, hosszú távon benne voltam.