Jaymin Eve - Reclaimed, Második fejezet

 


2

"Mera."

A nevemet mormoló Shadow visszahozott a valóságba. Vissza egy olyan szobába, ami füstmentes volt, de tele volt egy csomó más szarral, ami nem volt ott, mielőtt hagytam, hogy a dühöm felemésszen.

Árnylények, hogy pontosabb legyek, és ameddig csak láttam, szétszóródtak. Szó szerint több százan voltak, akik nyilvánvalóan próbálták kitalálni, hogy mi a francot keresnek itt.

"Bassza meg - lihegte Shadow a fülem mellett, és egyet kellett értenem vele.

"Nem én küldtem vissza a ködöket?" Kérdeztem, a szívem hevesen kalapált, miközben kétségbeesetten szívtam ki és be a levegőt a számon, miközben a tüdőm úgy tűnt, sosem telik meg.

Shadow gúnyos pillantást vetett rám. "Igen, Sunshine, de nem küldted vissza, amit rejtegetett."

És az ösvény most már zárva volt.

Kétségbeesetten próbáltam újra kinyitni, de vagy túl kimerült voltam, vagy szó szerint nem lehetett, hacsak nem voltam elég dühös, mert semmilyen kapcsolat nem pattant életre.

"Mindenkit meg fognak ölni - lihegtem.

Shadow bólintott. "Igen."

Összeszűkítettem a szemem, és a mellkasába vágtam. És kurvára fájt... nekem. A fenébe az izmaival és a sziklaszerű felépítésükkel. "Aú és baszd meg" - káromkodtam, és kiráztam az öklömet, mielőtt meghajlítottam volna az ujjaimat, hogy segítsem a gyógyulási folyamatot. "De legalább még mindig nem gyújtod fel az idegvégződéseimet, amikor hozzád érek. Ezüstös vonás."

Shadow nem mosolygott, de nem is vágott vissza, úgyhogy ez egy második bónusz volt. "Sikerült neked az, amiről azt hittem, hogy lehetetlen" - ismerte el. "A beépített biztonsági rendszerem már nem tekint téged többé... Hát, mondjuk úgy, hogy most már talán hatan vannak, akik következmények nélkül megérinthetnek."

Ha nem lett volna az a tény, hogy talán épp most vetettem volna véget a világnak - és még mindig nem voltam biztos benne, hogy haragudnom kell-e rá Dannie halála miatt -, könnyet ejtettem volna erre a vallomásra.

" Shadowshine" - motyogtam.

Grimaszolt, ami majdnem mosolyt csalt ki belőlem. A páros becenevünk miatti elkeseredése pont olyan volt, mint a régi szép időkben.

Mielőtt gratulálhattam volna magamnak, hogy ismét felbosszantottam, a lények kiszabadultak abból a zavaros állapotból, amiben voltak, és elkezdtek tombolni a szobában.

"Ki tudod húzni a tüzet a búvóhelyről?" Kérdeztem, felemelve a hangomat, hogy hallatszódjon a lárma felett. "Használd arra, hogy összetereld őket, ahogy legutóbb is tetted."

Megrázta a fejét. "Mivel fogalmam sincs, mit szabadítottál még ki, nem kockáztathatom a Solaris-rendszert. A tűz fogja őrizni a tudást."

Ezen nem is vitatkoztam. A Tudás Könyvtára és Shadow búvóhelye két felbecsülhetetlen értékű könyvtár volt, tele hatalmas mennyiségű, az univerzumról szóló könyvvel. Ezeket mindenáron meg kellett védeni. Arról nem is beszélve, hogy az összes lény, aki vagy ott lakott, vagy naponta meglátogatta őket, miattam veszélybe kerülhetett, és soha nem bocsátanám meg magamnak, ha bármelyiküknek baja esne.

"És most mi lesz?" Kérdeztem, a szívem a mellkasomban dobogott a valóságtól, amivel szembe kellett néznünk. Több száz lénnyel. Többel, mint amennyit valaha is láttunk vagy elintéztünk, és fogalmam sem volt, hogyan oldjuk meg a helyzetet.

Shadow nem válaszolt, de eltolt maga mögé, hogy mozgásképtelenné tegyen két támadásra kész lényt. Olyan gyorsan mozdult, hogy épp csak megpillantottam az Addams Family kinézetű szörnyeket - hosszú, sötétbarna hajuk teljesen az arcuk fölé borult -, mielőtt Shadow ereje alatt összeestek. Néhány sötét füst energiával megkötözte őket, éppen akkor, amikor egy nagyméretű sprecker támadt oldalról.

"Állj!" Parancsoltam, gondolkodás nélkül. Ösztönös mozdulat volt, és annak ellenére, hogy az ösztöneim mostanában kissé hibásak, ezúttal pontosan célba talált.

Nemcsak a sprecker állt meg, hanem a többi lény is. Az ezt követő csend majdnem fülsiketítő volt az előbbi zaj után.

Shadow kiegyenesedett, arca szenvtelenül bámult körbe a színház pincéjében. Nem ő volt az egyetlen, ahogy jól megnéztem, mit tettem.

Az egész teremnyi lényt irányítottam, és ahogy erre a felismerésre jutottam, a testemet érő energiafeszültség majdnem térdre kényszerített. " Shadow, nem tudom tartani őket" - haraptam ki összeszorított fogakkal.

"Meg kell tartanod őket, Mera" - csattant fel. "Ha így lefogjuk őket, talán be tudom vinni őket a börtönszobákba."

Körülnézett, és mintha csak a hívására vártak volna, Reece és Lucien megjelentek előttünk. "A barátja biztonságban van?" Árnyék megkérdezte tőlük.

Reece bólintott, kobaltkék szemei sötét érzelmekkel teltek meg, majdnem feketévé váltak. "Igen. Kihoztuk őt innen, és visszavittük a fő falkaházukba."

Lucien kuncogott, kivillantva néhány agyarát, szőke haja kócosabb volt, mint általában. "Simone egész úton átkozott minket, és megígértette velünk, hogy Mera biztonságban lesz, ha mindezzel végeztünk. Tűz van benne, és meg kell mondanom... miért nem töltöttünk több időt az emberekkel?"

Simone biztonságban volt. A megkönnyebbüléstől, amit ennek hallatán éreztem, majdnem térdre estem, ami már amúgy is gyenge és remegő volt. Reece rám mosolygott, és ahogy súlyos kezét a vállamra ejtette, előrebuktam. Shadow elkapott, mielőtt arccal a földre zuhantam volna. "Óvatosan - figyelmeztette, morgással a mellkasában. Nem voltam benne biztos, hogy melyikünket figyelmezteti, de Reece keze enyhült, és én újra képes voltam megállni a saját lábamon.

"Ma estére extra biztosítékokat hagytam a falkaház körül - mondta Reece, miközben egy lépést hátrált, és végigsimított a borotvált fején. "Egyetlen lény sem fog bejutni oda."

Lucien még több agyarat villantott, ahogy körülnézett, félig-meddig szórakozottan a káoszon. "A túlzott óvatosságod az istenlé pazarlása volt. Shadow kis Sunshine-jának sikerült bezárnia a birodalom teremtményeit a sajátos mágiájával."

Shadow nem javította ki, hogy én vagyok "az ő napfénye". Ehelyett arra összpontosított, ahogyan egyértelműen előrebukdácsoltam, szinte csak neki dőltem.

"Gyengül" - mondta. "Be kell vinnünk a lényeket egy börtönszobába, és remélni, hogy elég erős ahhoz, hogy ennyit befogjon belőlük."

"Miért mentetted meg Simone-t?" Véletlenszerűen kérdeztem, a fejem homályos volt. Ez volt az első kérdés, amit a barátainak tett fel, és ez furcsa volt... nem?

Shadow halk, szenvedő sóhajt adott ki. "Mert ő fontos neked."

Olyan egyszerű válasz, de komolyan gondolta. Az igazság ott volt a hangjában és a szemében. "Nem te ölted meg Dannie-t, ugye?" Dühömben esélyt sem adtam neki, hogy beismerje vagy tagadja a bűnösségét. Hallottam, hogy a nevét kimondta a Kutyaszar Dean, és ostoba módon elhamarkodottan következtetéseket vontam le. De logikusan nézve, ha miattam törődött Simone-nal, akkor logikus volt, hogy Dannie halálában sem vett volna részt.

Kérlek, mondj nemet. Kérlek, mondj nemet.

"Nem. Nem én öltem meg Dannie-t."

Hála a pokolnak. Abban a pillanatban úgy éreztem, mintha egy tíz tonnás súlyt levettek volna a lelkemről.

"Semmi közöm az eltűnéséhez, Mera, és mindent megmagyarázok, amint elintéztük a lényeket."

Igen, ez a kis probléma.

"Van egy ötletem - mondtam fáradtan -, és mint a legtöbb ötletem, valószínűleg ez is katasztrófa lecke lesz, de bassza meg, mi más lehetőségünk van, ha ennyi van itt belőlük."

Három ősi, hatalmas, tökéletesen egyedi szempár szegeződött rám. Vörös és arany, mélykék, és egy olyan erdőzöld, ami annyira feltűnő, hogy szinte megbabonázott. Fancy fuckers.

"Mi az ötleted?" Shadow megkérdezte, emlékeztetve engem, hogy lassan kifutunk itt az időből.

"Valamilyen oknál fogva képes vagyok parancsolni ezeknek a lényeknek" - mondtam. "Ha újra megnyitok egy ösvényt, visszaküldhetem őket a birodalomba."

Előre botorkáltam, köhögés tört ki belőlem, ahogy küszködtem, hogy levegőt vegyek.

"Kifogytál az energiából" - mondta Reece halkan, és félrelökte Lucient az útból, hogy a karjába emelhessen. Tiltakozni akartam, de elkapott, amikor a lábam épp engedni akart. "Hagyd, hogy Shadow tegye a dolgát. Ő tud dolgozni azzal a tartással, ami már megvan."

"Ez a fogás meg fogja ölni, ha így folytatja" - motyogta Shadow. "Hogy a faszba csinálja ezt egyáltalán? Nem hallottam még olyanról, aki képes lenne így irányítani a lényeket, kivéve talán egy Danamaint, az igazi Ködszülöttet. Ami egy átkozott mítosz."

Reece és Lucien megrázta a fejét. "Fogalmam sincs - lihegte a vámpír, a tekintetét rám szegezve.

Kimerülten le kellett hunynom a saját szememet, és miközben a fejemet Reece szilárd mellkasának támasztottam, küzdöttem, hogy uralmam alatt tartsam a lényeket.

"Add ide nekem - követelte Shadow, és eléggé biztos voltam benne, hogy lemaradtam a beszélgetés egyes részeiről, a fáradtságtól teljesen megbolondult a hallásom. Úgy tűnik, a kimerültség képes volt leállítani a rendszeres testi funkciókat. Ki gondolta volna?

"Te vagy az egyetlen, akinek esélye van arra, hogy kijuttassa innen ezeket a lényeket, mielőtt a Föld a vadászterületükké válik - harapott vissza Reece. "Megbirkózol vele, hogy tíz kibaszott percig a kezemben tartsam."

Shadow ismerős, dübörgő morgása valójában megnyugtató volt. Jó volt, hogy nem kellett megölnöm, ha ennek az egésznek vége. Nem kellett minden csatát egyedül megvívnom, és nem voltam benne biztos, hogy valaha is vissza tudnék térni ahhoz, hogy mindent egyedül csináljak.

Az egy újabb halál lett volna. A lélek halála.