Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvenedik fejezet

 


40

Másnap csendes csoport voltunk. Az összegyűjtött lények okozta megterhelés kezdett megviselni, és lemaradtam a csoportunk hátsó részében. Furcsa kimerültség volt ez, nem ugyanaz, mint amit a Földön éreztem, amikor a lényeket tartottam vissza, de eléggé ahhoz, hogy a lábaim nehezebbek legyenek a szokásosnál.

"Hamarosan elérjük a Nexust - mondta Ixana. "Nyilvánvalóan még sosem jártam itt, hiszen a ködök és a lények már jóval azelőtt elpusztítottak volna, hogy idáig eljutottam volna, és ugyanolyan kíváncsi vagyok, mint ti, hogy mit fogunk találni".

"Tudomásom szerint senki sem járt még ezen a szent helyen, igaz?" Shadow dörmögte.

"Amennyire én tudom, még senki sem volt elég erős" - erősítette meg Ixana.

"Érzem az energiáját - mondta Angel, a fejét hátrahajtva, szárnyait kitárva, mintha ők is a levegőt szagolgatnák, hogy erőt keressenek. "Ez egy életfolt a halál földjén."

Hívott engem. Valójában egész idő alatt hívott, és ilyen közel, mágnesként vonzott a sarki ellentéte felé.

"Mera?" Shadow kérdezte.

Megráztam a fejem, hogy megpróbáljak újra tájékozódni. "Hív engem." Lélegeztem. "Ugyanezt a vonzást éreztem, amikor először érintettem a birodalmat. Amikor először megláttalak téged. Amikor először jelent meg egy lény az életemben."

Shadow vonzása volt a legerősebb mind közül, és én megpróbáltam figyelmen kívül hagyni, gyűlölni, sőt, még meg is dugtam, de semmi sem változtatta meg ezt az érzést a testem mélyén.

A démonaink egyeztek.

A lelkünk egyezett.

Ez volt az abszolút igazság, ami bármelyik nap elpusztíthatott volna.

"Látom a Nexust - mondta Angel, és felemelte magát, hogy fölöttünk repüljön.

Az egyik abervoq felé mutattam, amely ritkán volt messze tőlem. Anélkül, hogy egy szót is szólnom kellett volna, pontosan tudta, mit akarok. Medveszerű karmaival rám tapintott, és szerencsém volt, hogy nem bontott ki, amikor elkezdett felemelni.

"Ne!" Shadow dühöngött, elvágva a mozdulatait.

Ixana rátette a kezét, hogy megakadályozza, hogy előre lépjen. " Kedvesem, a seregével van, hogy segítsen. Rád már nincs szükség."

Shadow és én csináltuk a dolgunkat, egy hosszú, elnyújtott bámészkodást, ahol egy kibaszott nagy rakás szar maradt kimondatlanul, és én lelkileg könyörögtem neki, hogy ragaszkodjon hozzá. Valamiért úgy éreztem, ez az a pillanat, amikor választania kell, melyik oldalra álljon. Az enyém vagy Ixana-é. A szavak szépek és jók voltak, de a tettek mondtak el mindent.

"Az enyém - morogta halkan. A szívem megdobbant. "Amíg nem mondom, hogy nem az, addig Mera Callahan az enyém."

Két lépés, és kiragadott az abervoq szorításából, és mint minden kvázi-intelligens lény, nem küzdött. Különösen, mivel tudta, hogy több mint egy kicsit rendben vagyok ezzel a megállapodással. Annyi ilyen pillanatot akartam elviselni Shadowval, amennyit csak tudtam. Még akkor is, ha végül az élet szétszakítana minket.

Shadow derekam körüli szorítása megenyhült, ahogy felemelt, mintha semmit sem nyomnék, és felemelt, hogy a vállára üljek. Az egyik oldalamon ültem, eleinte kényelmetlenül, de ahogy haladt, úgy nőtt a mérete. Egyre nagyobb és nagyobb, míg végül hatalmas lett, és én kényelmesen ülhettem, mérföldekre elláttam.

Angel besodródott mellém, és a lények odalent eleresztették hívásaikat. "Hűha." Lihegtem, ahogy a Nexus a látóterembe került. Egy oázis volt a sivatag közepén. Nem zöld, mint otthon, hanem élénk sárga és vörös színű. Mintha egy tűzcsóva keletkezett volna, csakhogy a tűz egy impozáns kőkerítés mögött épült, csak egy íves, vörös kőből készült bejárat volt.

"Az utolsó erő - mondta Shadow, aki szintén képes volt látni.

"Helyre kell állítanunk ezt a földet" - mondtam neki. "Valamikor gyönyörű lehetett, csupa vad és zabolátlan, kóborló lényekkel. Amikor a két köd erős volt és összefonódott."

Midnight darabkákat mutatott nekem ebből a világból, és most láttam, hogy a képek innen származnak. Sokuk még azelőttről származhatott, hogy a királyiak kapzsisága lecsupaszította volna.

"Régen Paldeenának hívták. a bőség földjének - mondta Shadow szomorúan. "Persze jóval az én időm előtt. Én csak úgy ismertem, mint 'A Szürke Földek', de valamikor régen ez volt a mi menedékünk."

Lehetne ez újra az. Mélyen belül éreztem ennek az igazságát. Ez lehetne újra a bőség földje. A felismerés pillanatában, amikor elképzeltem az itt rejlő lehetőségeket, jobban éreztem magam. A teremtményeimnek újra paradicsomuk lenne.

Annyira koncentráltam arra, hogy előre nézzek, hogy észre sem vettem, milyen rohadt magasra nőtt Shadow, amíg le nem néztem. "Szent szar!" - kiáltottam fel, miközben a legalább húsz lábnyira alattunk lévő földet bámultam. "Van magassági korlátod?"

Shadow felnevetett, de olyan kényelmesen ültem a hatalmas vállán, hogy alig mozdultam. "Én már százzal is mentem."

"Száz lábat?" Felsikítottam.

Újabb nevetés.

"Ezt tényleg nem tudom elképzelni, és kérlek, ne most döntsd el, hogy megmutatod nekem."

"Még sosem láttam senkit úgy alakot váltani, mint Shadow" - mondta Angel, még mindig mellettünk repülve, lenyűgöző és erős szárnyai csapkodtak a siklások között. "Ez határozottan egyedülálló erő."

Megvonta a vállát, és egy pillanatra még magasabbra emelt, mielőtt a vállai megnyugodtak. "Akkor fejlesztettem ki a képességet, amikor kiszorultam a birodalomból. Inky és én azt feltételezzük, hogy amikor azon kapkodtam, hogy itt maradjak, olyan energiát gyűjtöttem magamba, amit nem lett volna szabad. Ahogy maga Inky is, akit magammal rángattam, ezek a többi adottságok nem születési jogon voltak az enyémek."

"Most már a tiéd - mondta Angel. "Az erő már csak ilyen furcsa. Ha egyszer parancsoltak neki, alkalmazkodik a parancsnokához. Sokkal több lettél, mint amennyire lettél volna, ha itt maradsz, és felveszed a köpenyedet. Te leszel a legerősebb Legfelsőbb Lény, aki valaha is uralkodott a birodalom felett."

Azt vártam, hogy Shadow örülni fog ennek a megállapításnak, de nem volt önelégült ajkak csavarodása. Sem elismerés, sem az izgatottság jele. Majdnem... lemondónak tűnt.

Ez is egy olyan dolog volt, hogy a fű nem mindig zöldebb a másik oldalon? Shadow már olyan régóta akarta ezt, hogy vártam, hogy valamilyen szempontból nyomasztó volt, hogy ilyen közel került a céljaihoz. De ha egyszer minden eldőlt, és a trónján ült, a földet alatta a húga darabkáival díszítve, végre elégedettnek érezte magát. Ugye?

Mivel ez lehet az utolsó esélyem, hogy beszéljek Shadowval anélkül, hogy a párja rajtunk lógna, muszáj volt megkérdeznem. "Mindig is a terved része volt, hogy visszatérj Ixanába?"

Még Angel is figyelmesen figyelte, várva a válaszát. "Eleinte igen" - mondta végül. A tekintete arra tévedt, ahol a párja masírozott alattunk, az arca hideg vonalakba merevedett, vadnak és nagyon...

"Gyönyörű - mondtam, mert az volt. Gyönyörű és gonosz.

Ő ezt nem vette tudomásul. "Ixana már régóta nem tartozik a prioritásaim közé." Felemelte a tekintetét a lányról. "Néhány szétszórt éve ismertük egymást, életekkel ezelőtt. Valóban volt köztünk kötelék, de ahogy telt az idő, annál kevesebbet gondoltam rá. Nem igazán értek egyet azzal, ahogyan itt társakat osztanak nekünk. Ezért nem terveztem ugyanezt az alakváltókkal. Egy lélekkapcsolat mindig erősebb lesz." Elhallgatott, és valami olyasmit motyogott, ami úgy hangzott, hogy legalábbis én jobban szoktam szeretni, mielőtt témát váltott volna.

"Hamarosan elérjük a Nexust. Készen állsz arra, hogy megtudd, honnan ered az erőd?"

Felhorkantam. "Jó próbálkozás, haver. De még nem végeztem az utolsó témámmal. Ha nem az igazi társadra vártál, nem akartál visszatérni hozzá, hogy megszilárdítsd a végső köteléket, akkor miért nem csókoltál meg senkit előttem?"

Mély levegőt eresztett. "Valamiért ez volt az egyetlen dolog, amihez ragaszkodtam, egészen addig, amíg..."

Én. "Miért?" Lélegzetet vettem.

Shadow megfeszült, a vállai megkeményedtek a fenekem alatt. "Tudod, miért, Sunshine."

Most már én is feszült voltam, de tudtam, miért.

A démonaink egyeztek.

A lelkünk egyezett.

Többek voltunk, mint egy véletlenszerű összejövetel. Többek voltunk az első pillanattól kezdve, hogy megérintettem az Árnyékbirodalmat, és bevonzottam őt a világomba. De miért voltunk többek?

Miért voltunk egyformák?

És mit jelentett ez a jövőnkre nézve?