Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvenegyedik fejezet

 


41

Shadow végül talpra állított, és egy kicsit szomorúan láttam, hogy visszatért a szokásos magasságába. Volt benne valami parancsoló és magával ragadó jelenlét, amikor igazán elengedte magát az erejével.

Ixana sokkal boldogabbnak tűnt, amikor külön voltunk, ahogy odasimult hozzá, és el kellett fordítanom a tekintetem, mert láthatóan nem voltam még eléggé felkészülve arra, hogy ezt a látványt elviseljem. Akkor nem, amikor egy icipicit is szerelmes voltam az ördögi fenevadamba.

A teremtményeim felélénkültek, amikor egy emelkedő kezdetéhez értünk, az első igazi emelkedőhöz a Szürkeföldön eddig. Úgy tűnt, hogy a Nexus egy kis domb tetején van, de a táj színe miatt ezt egyikünk sem tudta, amíg lényegében nem voltunk a tetején.

Azon tűnődtem, vajon voltak-e itt valaha hegyek, völgyek és más különleges tájak, mielőtt a királyiak elszívták volna ennek a földnek az energiáját. Mi veszett még el a királyiak kapzsisága miatt?

Ahogy emelkedtünk a kőívek felé, a teremtményeim és köztem köröző kapcsolat egyre erősödött. Lenyűgöző látvány volt, ahogy visszanéztem a hatalmas, testes, esetenként ijesztő lények masszív sorát. Kizárt, hogy ennyien elférnének a domb tetején, hacsak a Nexus mérete nem volt megtévesztő onnan is, ahol mi álltunk, de a lehető legközelebb akartak kerülni.

"Érezd az eredeti mágiát - mondta Ixana, és kirázta a haját. Körülötte kavargott, és eszembe jutott, hogy én is valami hasonlót csináltam, amikor először váltottam át. Vajon már akkor is átjött a kapcsolatom ezzel a földdel?

Shadow bőrén lángok táncoltak, és tudtam, hogy ez a mágiára adott válasz. Éreztem, ahogy az energia suhogása engem is beborít, a saját lángjaim, amelyek az övével megegyeztek, végigsöpörtek a testemen.

Angel szélesen elvigyorodott. "Úgy nézel ki, mint egy halhatatlan istennő - mondta, a szemét rám szegezve. "Ez a legerősebb forma, amit valaha láttam, hogy felvetted."

A Földön még nem látott engem, de valahogy már tudtam, hogy itt több vagyok.

Shadow kinyújtotta a kezét, és végigsimított az oldalamon, a lángjaink táncoltak és összefonódtak, mint a szerelmesek, és be kellett hunynom a szemem az érzésre, hogy nem csak a bőrömet simogatta.

"Darkor!" Ixana mondta. "Mit csinálsz? Miért van a te hatalmad?" A szavai dühösek voltak, de a hangja nem. Furcsa volt. De szinte úgy érezte, mintha valójában nem is lepődött volna meg ezen.

Shadow figyelmen kívül hagyta a nőt. Meg akart csókolni, és bármennyire is akartam, tudtam, hogy ez olyan drámához vezetne, amire nem volt időnk.

Elhúzódtam tőle. "Kifutunk az időből - morogtam, úgy hangzott, mint a morgós vadállatom női változata.

Ő kuncogott. "Nem menekülhetsz előlem sokáig, Sunshine."

"Nem akarok, Shadow."

Shadowshine... Ezt a páros nevet fogjuk megdönteni... ha valaha is rendbe hozzuk a szarságainkat.

Ixana halk gúnyolódást eresztett meg, amitől jeges erő áramlott fel közöttünk. Szerencsétlenségére a mi tüzünk túl volt a hóvarázslatának hatósugarán. Még csak be sem horpasztotta a lángjainkat, de ismét úgy döntöttem, hogy nem foglalkozom a Shadow és Ixana dologgal, hanem inkább elsétálok. A sebességem felgyorsult, ahogy a messziről látott, vörös ívű bejárat felé tartottam.

Midnight lebegett előttem, szemmel tartva minden veszélyt. Eddig minden tiszta.

Kiváló hírek.

Angel is megragadta az alkalmat, hogy előre repüljön, és azt kívántam, bárcsak visszahívhatnám magam mellé, ahol úgy éreztem, nagyobb biztonságban van. Kétségtelen, hogy ez sértő lenne a félelmetes harcosnő számára; nem viselte jól, ha valaki aggódó anyukaként nyaggatta.

Még ha ösztönösen meg is próbáltam volna.

Amikor elértem a boltívhez, az abervoqok közül csak néhányan voltak mellettem; a többiek szétszóródtak a dombon. Ott nem lesz bajuk, ezért úgy döntöttem, hogy belépek, és megnézem, mi is ez a Nexus pontosan. Ami már napok óta hívogatott, és végigvonszolt a kietlen Szürke Földeken.

"Várj!" Shadow kiáltott, de már túl késő volt, hogy ezt megtegyem.

A fagyos erő hullámai dudorokat küldtek a bőrömre, ahogy átléptem a küszöböt a vörös és arany földre. Shadow színei. A ködök színei a legvadabb formájukban. Ennek volt értelme, hiszen Shadow arra született, amire senki más nem volt képes a birodalomban.

Semmi más nem történt, miközben újabb lépést tettem előre, és hátrahajtottam a fejem, hogy mindent magamba szívjak. Az erő végigvonult a gerincemen, és csak akkor vettem észre, hogy senki más nem jutott át a boltíven, amikor megfordultam.

Valami visszatartotta őket.

Mi...?

Szerencsére Midnight még mindig tudott velem kommunikálni. Valamilyen oknál fogva blokkolnak minket. Azt akarják, hogy a többiek nélkül menj be. Légy óvatos.

Nem is volt időm ezen gondolkodni, mielőtt egy másik lény lépett a látóterembe. Az útjukat követő fénycsóva először túl világos volt ahhoz, hogy kivehessem, ki az, és bár okosabb lett volna visszarohanni Shadowhoz, nem tettem meg.

Előre léptem, bele a fénybe.

Ahogy elnyelt engem, meglepett az az ismerős érzés, ami az energiát áthatotta. A föld is ismerős volt, a paradicsomnak ez a zuga, víznyílásokkal és elszórtan elhelyezkedő - többnyire arany és vörös színű - természettel.

De a fő hangsúlyt a figurára helyeztem.

Mintha nem akarta volna, hogy az utolsó pillanatig lássam, alig egy méterre voltunk egymástól, amikor a fény végre enyhült. Gyönyörű és ismerős szemekbe bámultam.

A szívem a mellkasomhoz csapódott, miközben próbáltam kitalálni, hogy vajon hallucinálok-e.

Lehet, hogy ez a hely hallucinál? Hogy szeretteit látja?

"Dannie?" Suttogtam.

Nem teljesen úgy nézett ki, mint a Földön. Ez a változat egy kicsit magasabb és karcsúbb volt, sokkal fiatalabb, a gerincén végigvonuló, kusza szőke fürtök tömkelege. Ragyogó vörös köntöst viselt, amely egyszerre illeszkedett a Nexusba és állt ellentétben vele.

Itt volt, úgy nézett ki, mint egy napistennő. Egy nagyon is élő istennő, egészen a szidó tekintetéig az arcán. "Az én kis Mera-m. Fogalmad sem volt róla, hogy barát vagy ellenség vagyok-e, és csak úgy besétáltál a pályámra."

Az ajkam megremegett, a torkom összeszorult, miközben a szemem égett. "Hogyan?" Mondtam rekedten. "Hogy kerültél ide?"

Megfogta a kezemet, és a könnyek, amelyeket kétségbeesetten próbáltam távol tartani, áttörtek a gátjukon. "Sok megbeszélnivalónk van, Mera." A hangja nyugodt és meleg volt. "Csak szerettem volna egy pillanatra látni téged, mielőtt beengedem a többieket."

Nagyot nyeltem, fájdalmasan, a vágyam, hogy összegömbölyödjek és kisírjam a szemem, olyan erős volt, még ha küzdöttem is ellene. "Kérlek, engedd be őket" - fojtogattam - "és ígérd meg, hogy nem tűnsz el megint."

"Nem megyek sehova, édesem."

Könnyeim kicsúsztak, és ő végigsimított az arcomon, mielőtt átment a boltívhez. Valamit csinált az energiahatárral, és ahogy az leesett, Shadow - dühösen és lángokba borulva - átviharzott rajta. Egy pillantást sem vetett Dannie-re, minden figyelmét rám irányította. "Jól vagy?" - követelte.

Bólintottam, és felé emeltem az arcomat, a nedvesség, amit nem vettem a fáradtságot, hogy letöröljem, még mindig ott volt az arcomon. "Ezek boldog könnyek."

Úgy tűnt, ez végre áthatolt az aggodalmán, és az volt az érzésem, hogy percek választottak el attól, hogy újra Anubisz-felhőt látunk. Közelebb söpört magához, és elém helyezkedett, amikor végre megfordult, hogy tudomásul vegye Dannie-t.

Felénk tartott, hosszú, vörös köntösét maga után húzva. Tovább feszült, én pedig összezavarodtam. "Dannie az - mondtam, és a hátához szorítottam a kezem.

Éreztem az erejének egy szikráját, de nem bántott, így ez nem volt figyelmeztetés. Shadow valami másra reagált. Dannie arca megenyhült, ahogy rábámult, és utáltam, hogy nem tudom, mi a fene folyik itt.

"A Földön nem így éreztem az energiádat" - reszelősködött Shadow, és még sosem hallottam ilyen... szomorúnak a hangját. "A birodalom és a királyiak villanásait éreztem. Azt hittem, hogy az egyik királyságból származol. Nem tudtam, hogy te vagy az."

A lány felnyúlt felé, és éppen amikor figyelmeztetni akartam volna, hogy milyen veszélyekkel jár, ha az engedélye nélkül megérinti, a férfi a sajátjával találkozott a kezével, és azzal a hatalmas tenyérrel átkarolta a sokkal kisebbet.

"Hiányoztál" - mondta.

Épp amikor kiborultam volna, és elkezdtem volna válaszokat követelni, Shadow válaszolt. "Te is hiányoztál, anya. Kurvára nagyon".

Anya?

A világ megpördült, és egy rövid pillanatra azon tűnődtem, hogy nem fogom-e zavarba hozni magam és elájulni. Dannie volt Shadow anyja?

Ki és hogyan és miért és mi a fasz történt itt?