Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvenharmadik fejezet

 


43

Dannie, miután bebizonyította, hogy igaza van, hátrébb húzódott. Velem ellentétben, vörös köntöse abban a pillanatban jelent meg, amikor visszatért humanoid alakjába.

"Sajnálom - mondta, és egyenesen a fiához beszélt. "Hogy ezt eltitkoltam előled. De még olyan fiatal voltál, amikor elloptak tőlem, és nem tudtam elmenekülni ebből a birodalomból, amíg ki nem találtam, hogyan engedhetném el Merát a ti világotokba."

"Elnézést" - vágtam közbe, és majdnem milliószor pislogtam, miközben próbáltam rájönni, mit is mondott. "Te engedtél el engem a... Mi a faszom, Dannie?"

Most rajtam volt a sor, hogy bocsánatot kérjek. "Sok mondanivalóm van számodra, édes kis farkasom. És sajnálom, hogy sok éven át nem ismerted az igazi énedet, de pontosan az a csodálatos teremtmény vagy, akire számítottam, amikor az energiádat egy alakváltó kölyökbe küldtem."

Megráztam a fejem, mindkét kezemet magam előtt lóbálva, miközben nem akartam elhinni, amit mondott. Shadow közeli morgása baljós volt; abszolút elégedetlen volt az anyjával. "Jobb, ha mindent elmondasz nekünk az elejétől kezdve" - mondta. "Semmit se hagyj ki."

Dannie bólintott, majd ismét a vízhez irányított minket. "A köd visszaadja az energiátokat - mondta -, és ez egy hosszú történet. Vegyétek a helyreállítást, bízzatok bennem".

Senki sem bízott benne, ez biztos volt, de ebben a tekintetben engedelmeskedtek, leültek. Beletettem a lábam a zselés vízbe, és szinte azonnal jobban éreztem magam. Dannie és az ő fránya gyógymódjai.

"Én voltam az első, aki kijött a Nexusból - mondta Dannie, rögtön a lényegre térve. "Az első lény. A tűzmadár. Az én helyem itt az útmutatás volt. Én hoztam a teremtményeket a világra, egyfajta anyaként, és mindegyikben van valami az én energiámból. Bár csak egy szálkát; a legtöbb a ködök nyers ereje. Itt nem harcolnak vagy küzdenek, nem ellentétek."

Meglengette a kezét. "Valamikor régen minden így nézett ki ezen a földön, de aztán a szakadékban lévő leicher ködök megteremtették a királyiakat és az alattuk lévő összes lényt, és azóta nem ismerünk békét. A királyiak ellopták a gyermekeimet, irányították és felhasználták a tiszta energiájukat, és nem sokat tehettem, hogy megállítsam őket. Kötelességem volt a Nexus közelében maradni és fenntartani az egyensúlyt."

Mindannyian tudtuk, hogy ez nem volt szigorúan igaz. A Konkordiumban volt, amikor Shadow megszületett, és a Földön volt. Nyilvánvaló, hogy nem voltunk a történetének ezen része előttünk, de jobb, ha hamarosan eljutunk oda.

Senki sem szakította félbe, miközben folytatta. "Végül elég erős lettem ahhoz, hogy rövid időre elhagyjam a Nexust, miközben az erőegyensúlyt továbbra is fenntartottam. Amikor láttam, hogy a királyiak hogyan bánnak a teremtményeimmel, ki kellett találnom egy tervet, hogy megmentsem őket. Csakhogy olyan sokakat irányítottak, hogy a ködök teljes egyensúlyát felborította volna, ha csak a királyiakat iktatom ki." Mindannyiunk között szétnézett. "Az egyensúly annyira fontos."

Mostanra már elégszer említette, hogy biztos voltam benne, mindannyian megértettük a lényeget.

"Szóval úgy döntöttél, hogy belülről iktatod ki őket?" Shadow végül megszólalt, a hangjában a düh és a zavarodottság sötét ködét éreztem. "Megváltoztatod őket azzal, hogy elfoglalod a helyedet közöttük?"

Dannie arca összeráncolt, miközben szomorú mosolyt erőltetett magára. "Én megtettem. És itt egy másik igazság, amivel adós vagyok: Cristell nem az én gyermekem. Egy másik királyi családtól fogadták örökbe, miután ők meghaltak egy lávarobbanásban."

Shadow arckifejezése nem változott. Ha valami, akkor ez valószínűleg örvendetes hír volt azok után, amit a nővére tett vele.

"Hogyan születtem én?"

Szilárd kérdés magától a fenevadtól.

Dannie megköszörülte a torkát. "Beleszerettem az apádba. Megismerkedtem a királyi családdal, és elég hamar rájöttem, hogy sokan közülük nem olyan szörnyetegek, mint amilyenekre számítottam. Többnyire nem is bántak rosszul a teremtményeimmel."

Stockholmed volt. Nem lehetett hibáztatni. Shadow alapvetően ugyanígy kapott el engem is.

"Szóval végül saját királyi gyermeket akartál?" Kérdeztem, képtelen voltam lenyelni az aggodalmamat, hogy hamarosan ugyanabban a családfában találom magam, mint Shadow. "Kérlek, mondd, hogy Shadow és én nem vagyunk rokonok."

"Nem vagytok rokonok" - mondta habozás nélkül.

Köszönöm. Baszd meg!

"Te is az vagy, ami én vagyok, vagyis a Nexusból született teremtmény."

Rápislogtam. "Sajnálom. Mit mondtál az előbb?"

A Nexus szülötte.

Úgy folytatta, mintha nem dobott volna egy kibaszott bombát a fejemre. "Közel kétezer földi évembe telt, mire rájöttem, hogyan csináljam; elég közel kellett kerülnöm a halálhoz, hogy a Nexus úgy gondolja, hogy egy másik anyát kell teremtenie. Pont akkor jelentél meg, amikor már feladtam a reményt." Rám mosolygott. "Hívhatod magad a Lények Ifjabb Anyjának. Te és én a tiszta teremtésből születtünk."

Felálltam, és sikítani akartam. Le akartam tépni a bőrömet, tűzmadárrá változni és elmenni, hogy soha többé ne kelljen látnom ezeket a lényeket, akik az alapját tépik annak, aki vagyok.

"Hogyan?" Shadow elharapta a száját. "Akkor hogyan került Mera a Földre? Az alakváltóimban?"

Ez elterelte a figyelmemet az érzelmek vulkánjáról, ami éppen ki akart robbanni belőlem, mert választ akartam kapni erre a kérdésre.

Dannie felsóhajtott. "Nem könnyű ezt kimondani, de... Én mondhatni elpusztítottam az első formáját, ami felszabadította őt a Nexusban való tartózkodás kényszeréből. A maradék energiát az alakváltókba küldtem, a veled való kapcsolatomon keresztül, Darkor. Ez bonyolult, de alapvetően a hozzád való kötődésem és a te kötődésed az alakváltókhoz lehetővé tette, hogy megkerüljem az ajtón lévő varázslatot, és így oda tudtam helyezni Merát, ahol szükségem volt rá. Mindig is ő lett volna az, aki kinyitja az Árnyékbirodalom ajtaját, mivel az ő energiájának az volt a sorsa, hogy hazatérjen. Ez a Nexus hívta őt, amíg vissza nem tért."

"Elérted, hogy Shadow és én érzelmeket tápláljunk egymás iránt?" Fojtogattam. Semmit sem gyűlöltem jobban, mint azt, hogy manipulálnak, és úgy tűnt, hogy ő ezt tette minden porcikámmal, aki voltam.

Ixana ezen a ponton elvesztette a fejét, és megpróbált belelökni a folyóba. "Tudtam, hogy el akarod lopni a társamat" - sikoltotta, de csak Shadow hatalmas seggel rendelkező keze állította meg, ami ellökte őt.

"Ne nyúlj Mera-hoz - figyelmeztette a jégszukát.

Dannie közénk állt, félmosolya a százszor látott, tudálékos tekintetére emlékeztetett. "Nem manipuláltam semmilyen érzelmet. Te és Shadow mindketten hatalmas lények vagytok, a teremtés ködével az ereikben. Logikus, hogy ha nem ölnék meg egymást, akkor valami mást tennétek..."

Ixana elviharzott a kapu irányába, és egy rövid pillanatra azt hittem, hogy mosolyt pillantottam meg az arcán, de bizonyára tévedtem.

Shadow nem vette a fáradságot, hogy kövesse, a figyelmét Dannie-re összpontosította. "Akkor hogy kerültél a Földre?" - csattant fel. "Mivel Mera energiaformában kerülte meg a varázslatos ajtót".

"Mera hívott engem aznap, amikor az apja meghalt" - mondta halkan. "Megengedte, hogy elhagyjam ezt a világot, és a Nexus és a ködök távollétében a föld olyanná pusztult, amilyennek most látod."

Én hívtam őt...?

"Természetesen nem szó szerint - biztosított Dannie -, de a fájdalmad olyan erős volt, hogy azt hiszem, ez volt az első kapu, amit megnyitottál a világok között. Kihasználtam a helyzetet, és átléptem rajta." Alaposan szemügyre vett. "Szerencsére, mert az elkövetkező években szükséged volt valakire az oldaladon."

"Akkor még mindig részben alakváltó vagyok?"

Bólintott. "Természetesen. Ez az oka annak, hogy van egy alakváltó társad, és farkassá tudsz változni. Azért tudsz a Nexus nélkül lenni, és nem halványulsz el, ahogy én is elhalványulnék végül. A Földön egyre gyengültem, ezért tudtak a falkatársaid bántani. Igazi kettős lelked van, és egy nap ez a két oldal látványosan össze fog ütközni. Újjászületsz majd a Legfelsőbb Lénnyé, akinek hatalmában áll mindkét világot uralni."

A szavai túl sok volt nekem ahhoz, hogy igazán felfogjam. Szükségem lenne néhány száz évre, és néhány komoly alkoholos italra, mielőtt meg tudnám érinteni ezt a kijelentést.

Rövid szünetet tartott. "Őszintén sajnálom, hogy elpusztítottam az első testet, Mera, de ígérem, az energiád még mindig olyan tiszta és gyönyörű, mint amikor először tartottam a kezemben."

Ez nagyon sok volt. Több volt, mint sok, szinte hihetetlen, de volt értelme is. Megmagyarázta az összes hülyeségemet, és azt, hogy miért tudtam hívni és irányítani a lényeket. Nyilvánvalóan a Lények Anyja voltam, mint ez a látványos nő előttem, és feltételeztem, hogy most már tudtam, miért olyan színű a hajam, amilyen. Mint a naplemente. Pontosan olyan, mint Dannie főnixe, és a tűzzel érintkező farkasom.

Mint a ködök.

Midnight lesodródott, és vigasztalóan körém borult. Ne félj a hatalmadtól. Teremtés vagyunk, de ennél is többek. Érzékenyek, ahogy a tiszta ködök nem. Nincs mitől félned.

"Ezért kötődtek a ködök Shadowhoz és hozzám - mondtam halkan. "Mindketten részben ugyanolyanok vagyunk, mint ők."

Dannie felragyogott. "Mindig is okos voltál, kislányom. Ezért is tudott Shadow alakváltókat létrehozni. Mert az én energiámból született. Mindannyian kapcsolatban állunk, de nem vagyunk rokonok" - tette hozzá éles mosollyal rám mosolyogva.

Ez egy vékony határvonal volt, ezt őszintén beismertem, de remélhetőleg Dannie-nek igaza volt. Shadow és köztem nem volt szó szerint vérségi vagy közvetlen energiakapcsolat. Ezért nem volt szükség arra, hogy az agyamból kikaparjam az összes szexet, amit átéltünk, és ettől valójában sokkal jobban éreztem magam.

Ez megmagyarázta azt is, miért illettünk össze Shadowval. Összeillettünk, még jobban összeillettünk, mint Torin és én, és ez olyan ostoba reményt adott nekem, amire nem volt jogom.

Vajon tényleg volt olyan jövő, ahol Shadow és én valóban együtt lehetünk?