Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvenhatodik fejezet

 


46

Inky és Midnight leereszkedett az őrzött bejárat felé, és úgy tűnt, hogy mindenki egyetértett azzal, hogy Shadow egy totális uralkodó seggfej, aki bezárva tart engem.

Mindenki, kivéve engem. És szerencsére a ködös kötődésemet is.

Amint földet érünk, azonnal lelépek. Káosz lesz. Shadow nem tud mindig szemmel tartani engem.

Ezt az üzenetet sietve küldtem át, mivel kezdtük elveszíteni az eget, és hamarosan a földön leszünk.

Majd én vigyázok rád. Vigyázok rád, amíg követjük a lényeket.

Van valami információd arról, hogy hol vannak?

A köd egy pillanatra elhallgatott. A pontos helyük rejtve van, de úgy vélem, a föld alatt találjuk meg őket. Újabb szünet. Lent a leicher ködökkel. Oda nem tudlak követni.

A fenébe. egyedül lennék, de ez nem volt baj. Meg tudnám csinálni, és kitalálnám, hogyan menthetném meg a teremtményeimet.

Amikor egy pillanattal később leszálltunk, az őrök egyenesen felénk jöttek, a zaj elég intenzív volt ahhoz, hogy a fülem egy pillanatig csengett, mielőtt alkalmazkodtak volna.

Angel már harcolt, a pengéi a levegőben csapkodtak, leszedve az őröket. Átvágta két fekete köpenyes alak torkát, akik nagyon úgy néztek ki, mint a vadászok. Nem voltak azok, mert láttam az arcukat - az arcuk szürke és morzsás volt, mintha túl sokáig ültek volna a napon.

Amint Angel végzett velük, nem voltak mások, mint por a szélben, és én hivatalosan is kiborultam.

"Innen fegyverekre van szükséged - emlékeztette Shadow, mire Angel feszült mosolyt villantott rá.

"Abban a pillanatban, hogy ezekre a földekre léptem, birodalmi energiát oltottam a pengéimbe. Most már könnyedén ölnek."

Shadow viszonozta a vigyorát, az ajkai gonoszul felfelé billentek. Most már nála is fegyverek voltak, amelyeket azoktól emelt, akiket Angel az imént ölt meg, és légy szíves, a férfi úgy mozgott, mint egy nindzsa, csupa lopakodás és kecsesség, miközben brutálisan tépte le a fejeket a vállakról és a végtagokat a torzókról.

Igen, oké, a mi románcunk nem volt a hagyományos fajta, de pont ettől működtünk olyan jól.

Shadow és Angel nem vacakoltak, mindenkit megöltek, aki az útjukba került, miközben megpróbáltunk közelebb kerülni a bejárathoz. Kettejük között testek hevertek szétszóródva a földön, és nem kerülte el a figyelmemet, hogy komoly erőfeszítéseket tettek, hogy engem köztük tartsanak, hogy ne támadhassanak meg.

A testemben érzett fájdalmat azonban nem tudták megállítani, mivel a teremtményeim elpusztultak.

Hamarosan képtelen leszek megmozdulni - és ha így folytatjuk, elkésünk a lények megmentéséről. Hogy megmentsük a világot.

El kellett jutnom hozzájuk. Talán magammal vihetném Inky-t is. Vajon Shadow beleegyezne ebbe...?

" Shadow" - mondtam, és ő felém fordult, miközben még mindig őrökön tépelődött. "A teremtményeim után megyek, a támogatásoddal vagy anélkül. De remélem, hogy megkapom. Midnight azt mondta, hogy a leicher ködök alatt vannak, és oda nem mehet le."

Shadow lángjai most már dübörögtek, amitől sok támadónk hátrarepült, hogy elkerülje az erejét.

"De Inky-t el tudom kapni" - fejeztem be.

Ő már a fejét rázta, a vadság festette a vonásait, a különböző színű folyadékkal és vérrel együtt, amit az általa megölt őrökből nyert.

"Kérlek - könyörögtem. "Ha elpusztítják az összes lényt, meghalok. A Nexus meg fog halni. Az átkozott világ fog meghalni. Ez sokkal nagyobb, mint mi ketten!"

Nem tudott válaszolni, mert egy dühöngő valami átrobogott a tömegen, egyenesen felénk tartva. Fogalmam sem volt, mi lehetett - nem úgy nézett ki, mint egy lény -, de nem is úgy nézett ki, mint az egyik királyi lény.

"Van nekik rockburtjük?" Angel bosszúsan és meglepődve harapott rá. "Azt hittem, már kihaltak."

"Nyilvánvalóan nem." Shadow morgott, majd megragadta. Úgy nézett ki, mint egy sziklalény, a bőre lávakő és drágakövek kombinációja volt. Körülbelül tíz láb magas és széles volt, és amikor Shadow megpróbálta átütni az öklével a gyomrát, szinte egyáltalán nem reagált rá.

A bestiának alig esett egy horpadás.

"Menj, Sunshine" - morogta Shadow, kétségtelenül rájött, hogy itt is ugyanolyan veszélyben vagyok, mint bárhol máshol. "Eltereljük a figyelmedet, és Inky át tud juttatni téged ezen a káoszon. Ne támadjatok Cristellre - csak szedjétek össze a lényeiteket, és vonszoljátok vissza a seggeteket hozzám."

A tekintetünk röviden találkozott, és azon tűnődtem, vajon ez volt-e az utolsó alkalom, hogy belenézek azokba a vörös és arany mélységekbe, az íriszeiben mélyen égő lángok most vigaszt jelentettek számomra.

"Hamarosan visszajövök" - ígértem.

Maradj és segíts Shadownak,mondtam Midnightnak, és a ködöm körém burkolózott, mielőtt Inky átvette a helyét.

"Megint te és én, haver - mondtam neki, és ahogy egyre nagyobb lett, végigsimítottam a kezemmel a szikrázó szinapszisokon.

Felemelt engem, átvitt minket a talajszint fölött, és eltűntünk a sziklalények és Shadow támadásainak káoszában, és a sok őrültben. Amikor a tűzfalhoz közeledtünk, az energiám reagált, szerettem az égést, és ösztönösen tudtam, hogy ezek a lángok a lávakanyarból származnak. Köd szülte.

Fogalmam sem volt róla, hogy megégek-e vagy sem, de nem volt más lehetőségem, hogy kövessem teremtményeim hívását, csak az, hogy belevessem magam a lángokba. Inky nem próbált megállítani, így Shadow bizonyára úgy gondolta, hogy a kockázat minimális, de a biztonság kedvéért megidéztem a saját lángjaimat, és mit tudjátok? Válaszoltak.

Könnyedén átjutottunk a tűzön, és a túloldalon már sokkal csendesebb volt.

Ahogy Inky a föld felé sodródott, hiszen tudtuk, hogy a föld alá kell mennünk, fülsértő sikoly hallatszott körülöttem. Amikor megnéztem, hogy ki az, azt tapasztaltam, hogy egyetlen lélek sincs a közelben. Csak amikor egy második sikoly is felhangzott, amely ugyanolyan fájdalmas volt a dobhártyámnak, akkor állapítottam meg pontosan, hogy a lángoktól származik.

Cristell... vagy Ixana. Bárki is volt itt a főnök, érezte, hogy átléptem a varázsfalát, és kurvára ki volt akadva emiatt.

Hát, jó. Talán az a picsás ribanc megkímélne attól a fáradságtól, hogy a nyomára bukkanjak. Tartoztam neki a teremtményeim ezernyi... tízezernyi... százezernyi haláláért. És ő fizetni fog.

Értük. És Shadowért.

Inky meglökött, és elindultunk. A lángok innenső oldalán egy meglehetősen impozáns tábor volt. Minden jól karbantartott volt, labirintusszerű kertekkel és elszórtan álló, sziklából és kőből készült külső épületekkel. Úgy néztek ki, mint a parki személyzet szállásházai, és mögöttük egy igazán látványos kastély állt.

Ez nem a Föld volt, de a kastély Európában sem nézett volna ki rosszul, egy királyi birtok részeként, a porózus szürke kő és a sima fehér pala lenyűgöző kombinációjával. Még az éjszaka halványuló fényében is tisztán láttam a többszörös gótikus tornyok, tornyok és hatalmas szárnyak minden részletét. Azonnali volt a vonzalom, és azon tűnődtem, vajon pontosan ilyen volt-e, amikor Shadow itt nőtt fel.

Azt akartam, hogy ez még mindig a gyerekkori otthona legyen, ahogyan ő emlékezett rá, hogy amikor visszaveszi a trónját, akkor is megmaradjon a kényelem és az ismerősség.

A megfigyelés lehetőségét megszakította, amikor egy hatalmas csoport ereszkedett le ránk. A vezető szuka megtorolta a megjelenésemet, és azon tűnődtem, vajon azt hitte-e, hogy Shadow az. Az erőnk több szempontból is összekapcsolódott, és nem volt kétségem afelől, hogy nagyon hasonlónak tűnnénk, ha csak az energiajeleket olvasná.

Inky gond nélkül leszámolt az első sorral, én pedig a lángjaimmal el tudtam pusztítani néhány másikat. Nagyjából ennyi volt bennem, mivel kurvára lemerültem, a lemészárolt teremtményeimhez fűződő kötelék a halálba rántott. Ahogy minden egyes elpusztult, hogy energiát adjon ennek a háborúnak, életerőm egy újabb darabját vesztettem el.

Fegyvereket felkapva, kissé esetlenül tartottam a két pengét, remélve, hogy jobbak lesznek a semminél. Meglendítve a nehéz tárgyat, az első katona, akivel találkoztam, könnyedén hárította, de én tanultam néhány dolgot Angel-től, és már a másodikat is végigcsináltam.

Láttam a meglepetést a kékbőrű fruska arcán, aki nem számított arra, hogy ilyen gyorsan lépek. Valószínűleg azért, mert félig-meddig úgy hobbiztam, mint egy kétszáz éves alakváltó. A farkasom felemelkedett, és kölcsönzött nekem némi sebességet és ügyességet, és amikor átvágtam a szálkás torkát, a meglepettségtől sugárzó tekintete valószínűleg sokáig megmaradt a fejemben.

A gyilkolásra való felkészültség és a tényleges gyilkolás nyilvánvalóan két merőben különböző dolog volt. A következő támadó nem engedte, hogy sokáig elidőzzek rajta, de az első gyilkosságra valószínűleg máskor is visszatérnék. A rémálmaimban.

Ismét mindkét pengét lendítve, sikerült elég ideig távol tartanom őket ahhoz, hogy Inky átvegye az irányítást, és kitépje a szart is az őrökből. "Kösz, haver - kiáltottam, miközben újra futottunk.

Egy újabb lény halála tépett át rajtam, és megbotlottam, de Inky ott volt, ahogy Shadow is ott lett volna, és felkapott. A lábaim gyengék voltak, és mivel még több őr tartott felénk, hagytam, hogy magával vigyen. Nem volt közös elménk, így arra hagyatkoztam, hogy Inky-t abba az irányba mutattam, amerre a vonzást éreztem - a vár felé, a lávakanyarhoz legközelebb eső oldalra.

Az energiájuk itt olyan erős volt, a ködök, a királyiak és sok más lény energiájával együtt. Az erő hatalmas összevisszasága volt, szó szerint rám zúdult, ahogy közeledtünk. Amikor Inky egészen a vár oldalának közelébe értünk, gyengéden megpaskoltam.

"Innen már tudok gyalogolni - mondtam gyorsan. A lábaim egy pillanatra megroggyantak, ahogy földet értem, de Inky velem maradt, amíg erőt nem vettem magamon, hogy felálljak. Ezután védőfalat képezett mögöttem, hogy felemelhessem a fejem, és megkereshessem a teremtményeimet.

A kötelék itt erős volt, lüktetett a mellkasomban, és megpróbáltam magamhoz hívni őket, rángatva a láthatatlan zsinórokat, amelyek mindannyiunkat összekötöttek. Gyertek hozzám!

Akartak, ezek a szegény, fájdalmas lények, akik össze voltak zavarodva, hogy mi történik. Gyengék és sérültek voltak, de bárhol is voltak, a hozzám vezető útjuk el volt zárva. Nem térhettek vissza hozzám a segítségem nélkül.

A francba. Shadow meg fog ölni, ha tényleg leereszkedem a gonosz rejtekhelyére, de nem volt más választásom. Feláldoztam volna magam, hogy megmentsem őket; tőle is ugyanezt vártam volna.

Csatlakoznék Shadowhoz, hogy porig égessük ezt a kibaszott helyet, ha ez azt jelentené, hogy még egy teremtménynek nem esik bántódása.