Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvenkilemncedik fejezet

 


49

A beteljesülés érzése telepedett a mellkasom mélyére, amikor a teremtményeim megtalálták a szabadságukat. Többen csatlakoztak azokhoz, akik idelent voltak, akiket a királyi családtól loptak el, és akiket Shadow és barátaink az én védelmező ölelésembe küldtek.

Teljesen betartotta a nekem tett ígéretét.

Ahogy az adrenalin hatása alábbhagyott, azt vártam, hogy kimerültnek érzem magam, de nem így történt. Akármit is csinált Ixana, elszívta az energiát a ködökből és a földből, fájt nekem. Minden lénynek ártott itt.

De most új életre keltem. Egy új energiahullám.

Angel néhányszor beugrott, hogy ellenőrizzen, és úgy tűnik, jól ment odafent. Itt lent is jól ment, és amikor néhány órával később az utolsó teremtmény is belépett Shadow ajtaján, tudtam, hogy a munkám csak most kezdődik.

Az Árnyékbirodalmat évezredek óta elszúrták, és egy percnél több időbe fog telni, hogy ezt helyrehozzam.

Mivel tudtam, hogy az ajtaja nyitva marad, amíg Shadow nem végez, úgy döntöttem, hogy magam is átlépek rajta, követve az utolsó aprócska grekineket, akiknek a csicsergése most megnyugtató volt, holott egykor rémisztő volt.

Nem mintha nem hiányoztak volna a "baszd meg a miénk", de jó volt érezni a valódi lényegüket. A szívem eláradt a kötődéstől, amit mindannyiukhoz éreztem. Hívjatok csak "őrült teremtményhölgynek", mert készen álltam arra, hogy egy tucat vagy még több legyen az életemben. Az új falkám.

Családom.

A család nélküli csajnak hirtelen ezernyi családja lett.

Shadow ajtaja a Nexus közelébe dobta a lényeket, és ahogy közelebb léptem, megkönnyebbülten éreztem, hogy ott van az erő erős lüktetése. Nem csak ezt, de máris láttam, hogy az élet jelei terjednek a földön, és úgy éreztem, hogy ez csak akkor lehetséges, ha...

"Dannie?" Szólítottam.

A hangom hallatán a teremtményeim felbőgtek, és ezrével indultak el a földre. Ez volt a búcsújuk, és ezt szerettem, de én a Nexusra koncentráltam.

Ott van a főnix?

Felfelé futva a dombon, elkerültem a lényeket, szememet a kőbejáraton tartva. Úgy tűnt, mintha maga a Nexus is egyre nagyobb lenne, a hegytető szétterülne, hogy helyet csináljon neki. Az élet visszatért, és Dannie itt volt, tudtam.

Amikor elértem a bejáratot, átléptem az energián, és az úgy tekeredett körém, mint egy régi barát. A főnixnek nem volt közvetlen jele, ezért keresni kezdtem. "Dannie!" Kiáltottam, miközben mentem. "Itt vagy?"

Kérlek, légy itt!

Nem voltam biztos benne, hogy másodszor is hogyan kezeljem az áldozatát. Túl sok volt az elmémnek, hogy feldolgozzam, és sokkal egyszerűbb volt úgy tenni, mintha még mindig élne, és a napkő segítségével visszaadná az erőt ennek a földnek és a birodalomnak.

Csakhogy nem volt semmi jele.

Amikor már éppen fel akartam adni, egy alak lépett a látóterembe.

Dannie volt az. Csakhogy egy olyan Dannie, amilyet még sosem láttam, kaszkádszerűen vörös és aranyszínű bőrével, tűzbe burkolózó szemével, és a teste egyes részeit tollakkal borítva, mintha egy főnix és egy ember között kereszteződött volna.

Ha volt valaha is hamvaiból való feltámadás forgatókönyve, akkor ez volt az, mert Dannie fejlődése nem volt más, mint látványos. Előrenyomultam, rávetettem magam, és ő könnyedén elkapott, a kacagásának melegsége egyszerre volt ismerős és elég erőteljes ahhoz, hogy felpezsdüljön a vérem.

"Hűha" - mondtam. "Erős vagy, barátom."

Az energiáját kissé ijesztőnek éreztem, messze meghaladta a saját fia energiáját, vagy bármely lényét, akivel valaha találkoztam.

"Mera, ködöm szülötte" - trillázott, a hangja olyan volt, mint egy szivárványos hang és textúra. "Megmentettük a Nexusunkat és ezt a világot."

Bólintottam, és hátrahúzódtam, hogy lássam őt. "Tudom! Nem tudom elhinni. A birodalom helyreáll, és Shadow elfoglalja a helyét a Legfelsőbb Lényként."

Dannie arca morfondírozott, ahogy elégedettnek tűnt ettől a kijelentéstől. "Igen. A fiam fog uralkodni a földön, én pedig a ködök felett." Jóindulatú boldogságának egy része elhalványult, és most sötét maszkot viselt, ami szinte felismerhetetlenné tette. "De mi lesz Mera helye?"

Megszólaltak a vészharangok a fejemben, és mint egy vakító fényvillanás, vagy egy pofon, láttam, hogy Dannie evolúciója többet tett, minthogy megváltoztatta a bőrszínét. Ellopta az emberségének egy részét.

"Hogy érted ezt? Nem tervezem, hogy itt helyet foglalok, Dan. Csak én vagyok itt. Mera."

Emlékeztethetném őt a kölyökre, akit a szárnyai alá vett, amikor még megtört gyerek voltam?

Rám nézett. "Igen. Te vagy Mera, és nem akarlak elpusztítani, de attól is félek, hogy elveszed az erőmet. A pozíciómat. A Nexusnak egyetlen őrzőjének kellene lennie, és én ezt szem elől tévesztettem, amikor csatlakoztam a királyiakhoz."

Újabb vészharangok, és megpróbáltam hátrálni, de ő lefogott. " Shadow nem fogja hagyni, hogy megtedd, amit elterveztél" - figyelmeztettem.

A mosolyában már nem volt semmi kedvesség, a szemében nem volt melegség. Csak hideg számítás. "Lehet, hogy igazad van. Te vagy az első rés a páncélján életében, és talán te leszel a figyelemelterelés, ami megakadályozza, hogy a lehető legjobb uralkodó legyen."

Olyan volt, mintha fejben kellett volna kitalálnia, bármit is tervezzen. "Ez az egész az én hibám" - motyogta. "Megváltoztattam ezt a világot azzal, hogy királyi gyermeket szültem, felborítottam az egyensúlyt. Aztán, hogy még rosszabb legyen, életre keltettelek téged."

Folytatta és folytatta, egy megtört elmével, egy megtört istennővel. Olyan, aki nem volt kizárólag gonosz, de éreztem, hogy olyasmit készül tenni, ami örökre elpusztíthat. És akárhogy küzdöttem, nem tudtam szabadulni a hatalmától.

Végül az arca felderült, és minden nyugtalanság, ami gyötörte, eltűnt. "Azt hiszem, ez az egész megoldható" - trillázott. "Már megvan a sorsod, amire a másik oldalad vágyik. Ha gondoskodom róla, hogy soha ne tudd elérni a benned rejlő lehetőségeket, akkor az alakváltók életét élheted, és békén hagyhatod a birodalom egyensúlyát."

Megráztam a fejem. "Dannie, nem. Mit akarsz ezzel mondani?" Erősebben küzdöttem, a végtagjaim megfeszültek, ahogy a tűz gyűlt a középpontomban.

Amikor a keze feljött, hogy a fejemen nyugodjon, elmosolyodott, és percek óta először szinte kedves volt. A törődés érzése sugárzott belőle. "Édes kis farkasom. Ne aggódj! Nem fog hiányozni, amit nem ismersz, és Torinban megvan a lehetőség, hogy csodálatos társad legyen".

Torin? Az a seggfej, aki a szemem láttára dugott meg egy másik nőt? Az a Torin?

A fejem zakatolt, ahogy próbáltam végiggondolni egy lehetséges forgatókönyvet, hogy kijussak ebből a helyzetből. Mit mondhatnék, amivel meggyőzhetném, hogy engedjen el elég sokáig, hogy a barátaimhoz mehessek?

"Dannie, te szeretsz engem, emlékszel?"

"Igen." Bólintott, az arca ragyogóbb volt, mint valaha. Gyönyörű volt az őrületében, az erő újraépítette őt ebbe a hihetetlen lénybe. "Igen, és biztosítom a boldogságodat, ígérem. Ez működni fog. Az emlékek olyan ingatag dolgok, tudod. Egy év az életből, olyan könnyen kitörlődik. Én meg tudom csinálni. Érted és Shadowért, és utána helyrehozom, amit elrontottam."

Kiáltásra nyitottam a számat, és Shadowért, Angelért, Midnightért nyúltam... bárkiért, akivel kapcsolatban álltam. Mielőtt egyetlen nyikkanás is elhangozhatott volna, Dannie megpöccintette az ujjait, és minden elsötétült.