Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvennegyedik fejezet

 


44

El kellett fordítanom a tekintetem, különben megugrottam volna a fenevadat, és most nem volt alkalmas az idő. Azok után nem, hogy ma majdnem padlót fogtam a rám zúdított igazságbombáktól.

"Megértetted, Darkor?" Dannie megkérdezte a fiát. Az arckifejezése olyan volt, mint egy anyáé, aki kétségbeesetten próbál kapcsolatot teremteni a gyermekével, aki egy örökkévalóság óta elérhetetlen volt számára. A fiúval, akit évezredeken át próbált megmenteni.

"Mostantól Shadownak hívnak" - mondta neki a fiú, kevesebb harapással a szavaiban, mint korábban. "És megértem. Nem biztos, hogy örülök neki, de most már elég idős vagyok ahhoz, hogy lássam, milyen áldozatot hoztál. És lehet, hogy tényleg tartozom neked..." Rám nézett, de nem fejezte be a mondatot. Kétségbeesetten szerettem volna tudni, hogy rólam van-e szó, de nem lehetett úgy megkérdezni, hogy ne hangozzék teljesen önimádónak.

Dannie közelebb lépett hozzá, és szinte fájdalmas volt, hogy milyen kínosan viselkedtek. Egyszerre érhette őket, hogy ez volt az esélyük a gyógyulásra. A férfi átkarolta a lányt, és ez az a fajta ölelés volt, ami általában tönkretett azokon a ritka alkalmakon, amikor kiosztotta őket.

Az ő ölelései A-játék anyagból voltak.

"Két kérdés - mondta, amikor szétváltak. "Hogyhogy nem tudtad megtörni az ajtón lévő varázslatot, amikor olyan erős vagy, mint te?"

Dannie-nek ez nem tetszett, a szemöldöke összeráncolódott, ahogy sötét kifejezés húzódott át a vonásain. "Elgyengültem, amikor téged megfogtak, Shadow. Az én hatalmam most a tiéd, én pedig nem vagyok több, mint egy figura, aki még mindig itt van, és próbálja fenntartani az egyensúlyt."

Éreztem, hogy nem számított rá, hogy egy részét elveszíti egy gyermek miatt.

Felnyúlt, és megérintette az arcát. "Nem bánok semmit, ígérem. De határozottan nem rendelkezem már azzal a hatalommal, amivel korábban."

Elgondolkodott ezen, az arckifejezése olvashatatlan volt.

"Mi a második kérdésed?" - sürgette.

Ezúttal rést ütött a páncélján. "Ha évekig a Földön voltál, miért nem próbáltál soha megtalálni engem? Azt hittem, az egésznek az volt a célja, hogy hazajussak. Hogy újra láthass engem."

Hiányzott neki az anyja, és bassza meg, ha ez a sebezhetőség nem tette őt - egy pillanatra - sokkal kevésbé fásultnak és alfahímnek tűnő emberré.

Durván nyelt egyet. "Elgyengültem az emberi birodalomban, távol a Nexustól. Ezért van az, hogy Mera sokkal erősebb nálam. Neki nincsenek meg az én korlátaim, egyik földön sem."

Shadow rám fókuszált, egy pillanatra tovább nézett, mint az udvarias lett volna. "Ő rendkívüli."

Megöl engem, mint mindig. "Pont itt ül" - tettem hozzá, kényszerítve a normalitás visszatérését. Nem akartam arra gondolni, hogy egy ködszülött hatalmú lény vagyok. Csak Mera akartam lenni. Én. Ez elég volt.

Mindketten csak rám mosolyogtak, és azon tűnődtem, hogy a fenébe nem vettem észre a köztük lévő hasonlóságot. "Pontosan hogyan is szülnek a királyi családtagok gyerekeket?"

A kérdés még azelőtt elhangzott, mielőtt végiggondoltam volna a bonyodalmakat. Az Árnyékbirodalom megfelelőjét kaptam volna a madarak és méhek beszélgetésének?

Dannie vigyora tudálékos volt. "Ez a test és a hatalom egyesülése. Megkívánja, hogy a társad fejében létezz, és ez olyan intenzív, amit sokan nem tudnak kezelni. Olyan élvezet, amit el sem tudsz képzelni, de én is így veszítettem el az energiát, amit Shadownak adhatok. Szóval legyetek ezzel tisztában."

Ez a rész nem zavart annyira, mint a gondolat, hogy bárkinek is megengedjem, hogy a fejemben létezzen. Az én kusza, kusza fejemben.

"Akkor mi a következő lépésünk?" Angel megkérdezte. Csöndben volt, befogadta az összes új információt. Semmit sem szeretett jobban, mint új tényeket felfedezni a világokról. Nagyon komolyan vette a csendes megfigyelő szerepét, mindent katalogizált, szuperagya soha semmit nem felejtett el.

"Most ki kell javítanunk az erőviszonyokat ezen a világon - mondta Dannie, miközben leporolta a talárját. "Mera és Shadow az a kettő, aki képes a királyi uralmat a helyes helyére visszaállítani. Cristell, próbáltam rajta tartani a szemem, de az energiája folyton morfondírozik és változik. Nem tudom, mit fogsz találni, amikor visszatérsz a táborba."

Világos volt, hogy nem járt ott azóta a nap óta, hogy ellopták a fiát, túl gyenge volt ahhoz, hogy sokkal többet tegyen, minthogy keresse a módját, hogy visszahozhassa őt. Azt mondta, hogy közel kétezer évbe telt, mire a Nexus képes volt az energiámat előállítani, és őszintén szólva... ez odaadás volt. Egy igazi anya szeretete a gyermeke iránt.

"Hol a faszban van Ixana?" Shadow hirtelen megkérdezte. "Eltűnt, és nála van a vérkövem."

Dannie szeme elhomályosult, ami mindig rossz jel volt. "Eltűnt. És..." Rám összpontosított. "Érzed a teremtményeidet, Mera?"

Lángok nyaldosták Shadow karját, az arca dühös vonalakba merevedett. Ezt figyelmen kívül hagyva megpróbáltam érezni a teremtményeket a kötelékemben, és... még mindig ott voltak, de gyenge volt. Sokkal gyengébb, mint amire számítottam. "A kapcsolat elhalványul - mondtam ki fojtottan. Ennek a Nexusnak az ereje elrejtette, de most, hogy a figyelmemet a kötelékekre összpontosítottam, nyilvánvalóvá vált.

Shadow morgott. "Várj itt - mondta nekem. "Utánanézek." Eltűnt az árnyékok homályában, én pedig megpróbáltam nem kiborulni.

"Meg tudsz nekem valaha is bocsátani, Mera?" Dannie lapos hangon kérdezte. "Én rángattalak bele ebbe a háborúba. Az engedélyed nélkül."

"Azért tetted, hogy megmentsd Shadowt" - mondtam, elrejtve a valódi érzéseimet. Megértettem, de fájt, hogy az egyetlen felnőtt, akiről azt hittem, hogy szarik rám, csak az érdekelte, hogy mire használhat engem.

"Eleinte igen." Meglepett az őszinteségével. "De túl hamar megszerettelek. Még azt is fontolgattam, hogy kitalálom, hogyan akadályozzalak meg abban, hogy megtedd ezt az utat. Kockáztatni téged nem éreztem, hogy megérné, még azért sem, hogy megmentsem a birodalmat a végső végétől."

"Haldoklik?" Angel meglepődve vágott közbe. "Erről szó sem volt."

Dannie felhorkant, és ez annyira istentelenül hangzott, hogy ismét a földi Dannie-re emlékeztetett. Az én furcsa, különc barátomra. "Amióta az ajtót elzárták, a birodalom minden drámája belső ügy maradt. Senki sem tudhat róla, és csak az itt élők látják a szenvedést. Az egyensúly olyannyira megbillent, hogy nem vagyok benne biztos, hogy valaha is helyre lehet hozni." Ismét a holt földek felé mutatott. "Ez nem csak itt történik. Mindenhol ez történik."

Láttuk ezt a lávamezőkön, ahol a pusztulás sokkal kiterjedtebb volt, mint amire Shadow és Angel számított.

"Szükségük van Shadowra, hogy átvegye a helyét" - elmélkedett Angel. "Ez kell, hogy legyen az egyik legnagyobb tényezője ennek az egyensúlytalanságnak. Cristell nemcsak a tízszeresét szívta el az erejének, hogy betöltse a szerepét, hanem még egyszer ennyit, hogy a varázslatot az ajtón tartsa. Megöli ezt a világot."

"Így van - erősítette meg Dannie. "De a hatalma, vagy az erőegyensúly, ahogy te is megjegyezted, olyannyira az ő irányába billen, hogy attól tartok, talán már túl késő lesz."

"És mi történik, ha ez a világ elbukik?"

Talán nem is lenne olyan rossz. Evakuálhatnánk, amennyit csak tudnánk, aztán hagynánk, hogy a seggfejek szenvedjenek a saját teremtményük pusztulásában.

"Ez a Solaris rendszer lényeges része" - mondta Angel. "Ha egyet elveszítünk, az az összes elvesztését eredményezheti. Olyan messzemenő hatása lenne, amiről fogalmunk sincs."

Dannie bólintott. "Ó, igen, nem is beszélve arról, hogy minden lény, aki az itteni energiából született, beleértve téged és a ködeiteket is, elpusztulna. E birodalom nélkül nem tudnánk túlélni."

"Oké, meg kell tennünk" - mondtam, és összecsuklottam, ahogy még több energia szivárgott ki belőlem.

Valami történt a teremtményeimmel; el kellett jutnom hozzájuk, hogy kiderítsem, mi a baj, de megvártam, amíg Shadow visszatér.

Dannie megtapsolta a kezét. "A gyermekem megérdemli a születési jogát. Annyi mindent elvesztettem, amikor elárultak minket, és a társam..."

A mellkasom összeszorult, amikor végre rájöttem, miért hagyta ott a tábort, és miért nem tért vissza soha. " Shadow apja meghalt?"

Bólintott. "Igen. Cristell fegyverré kovácsolta a vérkövet, ezt a hosszú botot. Arra használta, hogy elpusztítson mindenkit, aki az útjába állt. Egyikünk sem állt készen."

Egy bot? Angel és én egy pillantást váltottunk. Ixana azt mondta, hogy ő vette el a követ, amint Shadow elárulta, akkor hogyan használhatta Cristell fegyverként?

Már éppen azon voltam, hogy többet kérdezzek Dannie-től arról a napról, amikor Shadowt elárulták, de mielőtt megtehettem volna, maga a fenevad rontott be a tisztásra. "Elment - üvöltötte. "És elvitte a lényeket."

Ettől tartottam, még akkor is, amikor még egy gyenge reménybe kapaszkodtam, hogy van más magyarázat is. Dannie egy pillanat alatt talpra állt, és ahogy a dühe a fia dühéhez nőtt, mindkettőjükből elszabadultak a lángok. "Tudtam - dühöngött. "Soha nem szerettem a párosításukat, és soha nem értettem egyet vele, de a társam ragaszkodott hozzá, hogy ez egy szilárd párosítás. Egy erős szövetség a királyi családok között."

Shadow nem tűnt meglepettnek ezen. "Ő nem illik hozzám. Ezt már az első pillanattól kezdve láttam, hogy újra összejöttünk itt."

"Mit csinál a teremtményeimmel?" Csattantam fel, szükségem volt rá, hogy a lényegre térjenek.

"Elárult minket" - mondta Shadow halkan. "Vagy Cristellnek dolgozik, vagy azt tervezi, hogy a teremtményeket használja fel arra, hogy elkapja őt. Akárhogy is, a mi erőnket használta fel, hogy elérje, amit akart, és most eltűnt."

Elindultam, sprinteltem a bejárat felé, átkeltem azon a puha réten, mielőtt kicsúsztam volna a kőboltozaton. Végigbámultam a kopár, üres földön, a térdem majdnem megroggyant alattam.

Eltűntek. A sivatagi földek üresek.

A sikolyom hosszú és torokhangú volt, és magamhoz hívtam a lényeket, de nem jött válasz. "Hogyan?" Zokogtam. "Hogyan parancsolhatott nekik?"

Shadow ott volt, mint mindig. "Elszívta az energiádat. Annyira rád koncentráltam, hogy nem vettem észre a nyilvánvaló jeleket. Folyton hozzád ért, és én azt hittem, hogy meg akarja törni a jeget, de ez árulás volt." Dühös volt. Annyira kibaszottul dühös volt, hogy nem lepődtem volna meg, ha egy erdei tűzvész tombol végig ezen a földön. Már ha maradt még valami, ami éghetett volna. "Túl messze vannak ahhoz, hogy elérd őket. Követnünk kell őket."

Az energiám elszívása.

Ezért éreztem magam olyan kimerültnek, minél közelebb kerültünk a Nexushoz. Bassza meg az a kurva. Ki akartam tépni a haját, amikor utolértem.

Dannie megjelent a boltívben, de nem lépett ki a Szürkeföldre. "Utána kell menned. Ha elpusztítja az utolsó itteni lényeket, a Nexus el fog bukni."

Shadow kinyögte. "Fogadok, hogy Cristellnek végig ez volt a terve. Annyira szűklátókörű, azt hiszi, hogy ő lesz a legerősebb, ha ez a föld eltűnik."

"Követnünk kell őt!" Követeltem. "Nem hagyom, hogy a teremtményeimet arra használják, hogy megnyerjék ezt a háborút." Tettem egy lépést előre, de a lábam összerogyott alattam. Majdnem a földre zuhantam, de Shadow túl gyors volt ehhez; elkapott, és a karjaiba rántott.

"Mi történik?" Kérdeztem, a gyengeség a lábamban átterjedt a többi részemre is, ahogy petyhüdten lógtam neki.

"Több ezer lényt kötöttél magadhoz" - mondta Dannie sietve. "És most ellopják őket. Ellopják, hogy elpusztítsák. Ami téged fog elpusztítani. Most kell utolérned."

Shadow hátravetette a fejét, és üvöltött, arckifejezése a düh és a félelem kombinációja volt. Soha nem láttam még ezt az arckifejezést azelőtt, és bármennyire is utáltam most látni, mert azt jelentette, hogy haldoklom, volt valami abban, amikor az ember, akit szeretsz, így elveszti a fejét.

Még akkor is beindultam volna, ha nem haldoklom.

Nem volt ez mindig így.