Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvennyolcadik fejezet

 


48

Nem kértem engedélyt, mert tudtam, hogy megállítanának, különösen Angel. Egyikük sem a ködből született, mint én, így kizárt volt, hogy átléphessék a küszöböt. Egyedül kellett ezt megtennem, a ködöm nélkül, mert idelent Midnight volt az ellenség.

A csoporttól eltávolodva azt tapasztaltam, hogy szerencsére az erősen fényes napkővel voltak elfoglalva, és próbálták kiszámítani, hogy ha megérintik, mindannyiukat megölik-e.

A lángjaimat hívtam, éreztem a véremben az éneklést, ahogy még több hő töltötte meg a levegőt. A farkasom is erőt kölcsönzött nekem, miközben szó szerint átléptem a forró lávából álló gáton. Először égett, és én felsikoltottam a váratlanul megrázó, kínzó fájdalomtól. Ugyanabban a pillanatban a lángjaim a felszínre törtek, elvágva ezt a fájdalmat, így sértetlenül fejezhettem be az átkelést.

A lángjaim ellensúlyozták a láva égését. Megvédtek engem. Meggyógyítva azt a néhány égési sérülést, amit kaptam.

A túloldalon a teremtményeim üvöltöttek és bömböltek rám, a zaj majdnem fülsiketítő volt. Angel és a srácok is hívogattak, és bár a lávagáton keresztül nem hallottam őket, felismertem a testbeszédüket, és elég jól tudtam szájról olvasni ahhoz, hogy tudjam, nem örülnek a meggondolatlan döntésemnek, hogy lávába merülök.

Eh, ezzel később is foglalkozhatunk.

A lényekhez fűződő kötelékemre támaszkodva átszűrtem az energiáikat, és a szívem fájt, hogy mennyire féltek. Ezek intelligens, érző lények voltak, és ők sorban álltak, arra várva, hogy lemészárolják őket. És ami még rosszabb, végignézték, ahogy a testvéreiket megölik előttük.

A halál nem volt elég jó Ixana számára. Az örökkévalóságig kellett szenvednie.

Tíz kibaszott örökkévalóságig.

Meglepődve tapasztaltam, hogy az itteni lények közül sokan nem voltak hozzám kötve, így ahogy Angel is sejtette, Ixana magától is összegyűjtötte őket. Azokat, akiket el tudott érni.

Mielőtt kitalálhattam volna, hogyan kössem magamhoz a többit, egy újabb lény halála rázott meg, és mivel Ixana még mindig Árnyékkal volt elfoglalva, fogalmam sem volt, hogyan halhattak meg még mindig a lények.

Csak akkor láttam meg, hogy körülbelül öt szőrmés embere dobálja le a lényeimet a szikláról, amikor átvágtam az abervoqokon, hogy a peremre jussak.

"NEM!" Ordítottam, az energiám hullámzott belőlem, ahogy Ixana kegyenceit szabadesésben küldtem egyenesen az oldalról az alatta lévő lávába. Most Ixanán volt a sor, hogy sikoltozzon és dühöngjön, és én hallottam őt a lávafalak mélyéről. Shadow morajlása következett, és legalább tudtam, hogy életben van.

Most már csak a többieket kell megmenteni.

Mivel tudtam, hogy mindez a kőhöz kötődik, úgy döntöttem, hogy ez a kulcs. Meg kellett szakítanom a kapcsolatot, ami Ixanával és a ködökkel volt, megszüntetve ezzel az igazi előnyét.

De hogyan tegyem ezt úgy, hogy közben túléljem?

Len valószínűleg tudná, ha a kő megragadása elpusztítana, de mivel ő nem volt itt, és nem hallottam őket a láván keresztül, azt kellett tennem, amihez a legjobban értettem: szárnyaltam.

Mi romolhatna el?

"Emelj fel, kérlek - mondtam egy abervoqnak, az egyik legnagyobb lénynek.

Az megértett engem, lefelé nyúlt, hogy felhúzzon, a testemet a feje fölé tartva. Kicsit tekergőznöm kellett, de miután felmásztam a karján, és ráálltam arra a nagy, húsos mancsára, éppen megfelelő magasságban voltam ahhoz, hogy a kőért ugorjak.

Leguggolva, lelkileg felkészülve arra, hogy milyen fájdalmat okozhat ez, még egy utolsó pillantást vetettem a barátaimra, és mindannyian elborzadva bámultak rám.

Nem, várjunk csak... Nem engem néztek. A hátam mögé néztek...

Időben megpördültem, hogy Ixana pont ott találjam, amint az oldalamba csapódik, és leterít a lényről. Ahogy földet értünk, a lángjaim és a farkasom felcsaptak, szétszaggatva a ruháimat, ahogy következményekre való tekintet nélkül beléhasítottunk.

A támadásom meglepte őt; már láthatóan meg volt verve, kétségtelenül Shadownak köszönhetően, aki egy pillanattal később szintén megjelent, és lerántotta rólam.

"Hűha - nyögtem fel, miközben talpra ugrottam. "Te aztán egy nehéz szuka vagy."

Újra vicsorgott, kezeit kinyújtva, miközben Shadow és köztem nézett. Ő már közelebb hátrált hozzám, és egy pillanatra elégedettséget éreztem, hogy mégis engem választott. Úgy értem, persze, a párja egy komplett pszichopata volt, aki nagyzási téveszmékkel küzdött, de... technikailag még mindig én nyertem a fenevadat.

Pontozás.

"Azt tervezi, hogy a Len családjából származó napkővel a következő Nexussá változtatja magát - mormoltam neki sietve, miközben éreztem az erejének vibráló hullámzását a bőrömön.

"Tudom" - harapott rá.

"Meghívtam Shadowt, hogy csatlakozzon hozzám" - mondta Ixana. "Úgy értem, ő csak eszközként kezdte. A családom át akarta venni a Hármasságot, ezért gondoskodtak róla, hogy én legyek a tökéletes helyzetben ehhez. De amikor megtudtam, hogy én leszek a bábjuk, úgy döntöttem, hogy többé nem leszek kegyetlen, hatalmas uralkodók áldozata. A saját kezembe veszem a hatalmat."

Sötét történet volt ez, olyan, amely sebeket hagyott a pszichéjén, de ma nem volt rá időnk. Ma csak meg kellett állítanunk, mielőtt ez a terv megvalósul.

Shadow morgott. "Cristell soha nem árult el engem. Mindvégig Ixana volt az. Ő ölte meg a nővéremet, felhasználta az illúzióját, hogy mindenkit félrevezessen, és maga szervezte meg az egészet."

A szóban forgó pina felnevetett. "Úgy értem, mindenki azt hitte, hogy az illúzió olyan gyenge képesség. 'Ó, szép képeket tudsz csinálni az elméddel. Milyen kedves, Ixxy." A hangja felerősödött. "Nem is tudták, hogy az illúzió a ködökhöz legközelebb álló erő. Azt tettem, amire egyetlen más királyi sem volt képes, megszelídítettem őket. És megelégedtem azzal, hogy úgy uralkodtam, ahogy voltam, lassan hatalmat építettem ebbe a kőbe, miközben Cristellt közellenségként tartottam. Könnyű feladat, hiszen ő egy gonosz kis ribanc volt, aki valószínűleg a hatalomátvételt tervezte, csak én megelőztem." A szemében olyan őrület villant fel, amit eddig jól el tudott rejteni. "Amikor éreztem, hogy Shadow energiája visszatér, tudtam, hogy véglegesíthetem az eredeti terveimet. Itt volt az ideje, hogy a következő Nexussá váljak, egy Nexusra született alakváltó segítségével összegyűjtsem a több ezer lényt, akiket nem tudok elérni." A tekintete az enyémbe csapódott. "Köszönöm a segítségedet ebben, Mera."

Shadow mellkasa dübörgött, izmai megfeszültek, és az inge sok-sok szakadásán keresztül is látszott. Harcoltak, de legalább nem maradtak fizikai sérülések a testén.

"Te voltál az igazi társam" - mondta találomra, és ezen a ponton már elég nyilvánvaló volt, hogy teljesen megőrült. "De soha nem tudtam áttörni rajtad. Miért?" Most először volt őszintén kíváncsi.

"Nem vagy méltó rá" - mondta a férfi hangsúlytalanul... vagy habozás nélkül.

A nő a kő energiája után nyúlt. Éreztem, ahogy használta azt, ami a drágakőhöz kötötte, és amikor összegyűlt a kezében, tudtam, hogy ez túl sok lesz nekünk. "Nem vagy méltó rá - vicsorgott vissza.

Pánikomban energiám legmélyebb bugyraihoz nyúltam, és a Nexusból merítettem. Vagy legalábbis úgy éreztem. A varázslat, amit a napkőből alkotott, felénk lőtt, és én is felszabadítottam az általam összegyűjtött erőt. Éppen amikor a két erőnk egymásnak akart csapódni, egy fényes fény tört fel közöttünk, és mindkettőjüket megállította.

Nem! Nem fény... egy főnix.

Dannie főnixe.

"Anya!" Shadow felé ugrott, de az istennő azért volt itt, hogy megmentse a fiát, és nem várta meg a mentőakciót.

Láthatóan megsérült az őt ért energiától, és lángoló faroktollaival kitántorgott, és arcon csapta Ixanát, aki megpördült, és az emelvény oldalában lévő falnak vágódott.

Mielőtt helyre tudta volna igazítani magát, Dannie a magasba emelkedett, lángoló madara erős és királyi, olyan hihetetlenül gyönyörű volt, ahogy a napkő felé tartott.

Ixana még több energiát lőtt ki, de már túl késő volt, hogy Dannie-t megakadályozza abban, hogy egészben elnyelje a követ.

Shadow fájdalmas üvöltése elveszett a csend ütemében, mintha a világ visszatartotta volna a lélegzetét, majd egy olyan erős fény töltötte be azonnal a szobát, ami olyan világos volt, hogy elvakított. Pislogtam, és próbáltam leplezni a szemem, de nem volt remény arra, hogy megkerüljem a kő erejét. Különösen egy mágikus Nexus főnixszel kombinálva.

Shadow keze rajtam volt, szorosan tartott, miközben védelmezően görnyedt a testem fölé, egyikünk sem volt biztos abban, hogy mi történik a szobában. Végül az erő leesett, a fény elhalványult, én pedig a fenevadam köré tekeredtem, és a kibaszott életemért kapaszkodtam.

Végigsimított rajtam a kezével, ellenőrizve, hogy minden a helyén van-e, én pedig a vigasz extra ütemét azzal vettem ki, hogy átöleltem, a körmeim a hátába vájtak.

" Sunshine?" - dörmögte.

"Dannie?" Fojtogattam válaszul, remélve, hogy több információval tud szolgálni.

Súlyos szünet következett. "Elment."

Úgy látszik, csak egyszavas válaszokat tudtunk adni, de hallottam a komor hangot ebben az egy szóban. Amennyire ő meg tudta állapítani, eltűnt, és fogalma sem volt róla, hogy él-e vagy halott.

Amikor végre hagyott felállni egyedül, az első dolog, amit észrevettem, az volt, hogy a lávagát kiszáradt, és lehetővé tette a lények számára, hogy átkeljenek a szabadságba. Azért az első dolgot el kell kezdenem. Shadow a földön kuporogva találta Ixanát, kezét az arcára téve.

Amikor végre felemelte őket, elakadt a lélegzetem. A szemei eltűntek, teljesen kiégtek, csak fekete parázs volt belőlük, miközben kétségbeesetten rázta a fejét.

"Nem látok - fojtogatta. "Miért nem látok? A kövem. Hol van a kövem?"

Az erő elvesztése most érte volna őt, túl sok volt az agyának, hogy feldolgozza a kőhöz kötődő annyi év után.

Shadow érte nyúlt. "Végeztél, Ixana" - mondta halkan. "Hol van a vérkő?"

A lány eléggé megzavarodott ahhoz, hogy ne ellenkezzen, és az egyik kabátgombját, amely egyértelműen illúzió volt, a rubinvörös kőbe fordította. Shadow tenyerébe hullott, én pedig lélegzetvisszafojtva vártam, vajon ez is egy újabb trükk volt-e.

A fenevad feje hátracsuklott, és üvöltés hagyta el az ajkát, ahogy az erő megtelepedett a csontjaiban.

" Shadow" - mondtam tétován.

A fejét felém kapta. "Az enyém " - morogta.

A kőről beszélt, vagy rólam? A barátai a helyszínre érkeztek, mielőtt megkérhettem volna, hogy tisztázza a dolgot. Reece egyenesen Ixana felé indult, és olyan kötelekkel rögzítette, amelyek úgy néztek ki, mintha egyenesen a sivatagból származnának, miközben egy szúrós kaktuszszerű növény csavarodott köré.

" Shadow anyjának nem lett volna szabad ilyesmire képesnek lennie - mondta Len, és felbámult arra a helyre, ahol a köve volt. "Az a kő túl erős."

Dannie-nek nyoma sem volt. Nem érezni az erejét. Nem érezte, mi történt vele.

"Szerezzük vissza a lényeket, aztán megkeressük őt" - javasoltam, tudva, hogy Shadow nem nyugszik, amíg meg nem találja az anyját. Vagy megtudja a sorsát.

Én is így éreztem. Ő mentett meg minket, amikor nekem fogalmam sem volt, mit tegyek. Sokkal tartoztunk Dannie-nek. Nem akartam cserbenhagyni.

Shadow, aki látszólag alkalmazkodott a köve új erőáramlásához, előre lépett, éppen akkor, amikor Reece megkérdezte tőle, hogy jól van-e.

"Igen - morogta a fenevad. "Könnyebb lesz, ha a kötési szertartás befejeződik, de egyelőre túl sok gond nélkül összeférceljük az energiánkat."

"Tudsz segíteni visszahozni a lényeket?" Kérdeztem. "Mielőtt a Nexus teljesen összeomlik Dannie energiája nélkül."

"Hogy hagyta el egyáltalán?" Kérdezte Angel.

Shadow lángoló íriszei találkoztak az enyémmel. "Sunshine hívta őt. Kapcsolatban áll Merával."

"Tudta, hogy bajban vagyunk" - mondtam szomorúan. "De mielőtt ezzel foglalkozhatnánk, meg kell mentenünk a világot."

Mindenki bólintott, körbeálltak körülöttem, miközben magamhoz vonzottam a lényeket, mielőtt a kijárat felé irányítottam őket, hogy menjenek át. Shadow a vállamra ejtette a kezét.

"Tudok egy gyorsabb utat."

Az energiája felcsapott, és én csak pislogtam, milyen erős volt. A kő máris hatalmas különbséget tett az alaperejéhez képest. Egy átjáró alakult ki, a túloldalon a Szürke Földek látszottak. "Köszönöm, Shadow" - mondtam halkan, és átküldtem a teremtményeimet a hat láb széles nyíláson.

Nyilvánvalóan eltartott néhány óráig, mire mindannyian átjutottak, ezért elzavartam a többieket. "Én itt maradok, és gondoskodom róla, hogy biztonságban visszaérjenek" - mondtam. "Nektek fent kell elintéznetek az összeomlást."

Angel megölelt, amikor elment, ahogy a többiek is. Reece magához kötözte Ixanát, és felvonszolta a lépcsőn, mivel egyértelműen ő volt az új foglyuk, és később fognak vele foglalkozni.

Shadow, aki utolsóként távozott, tétovázott. A szemei égtek, ahogy az új, erősebb ereje villámként csapott belém. Egyik hatalmas keze a tarkóm köré tekeredett, és felemelt, hogy az ajkaink találkozhassanak.

A kétségbeesés közelebb húzott magához, és a félelem, amit az egész csata alatt mélyen magamban tartottam, felerősítette a csók intenzitását. "Beszélnünk kell, Sunshine" - mondta nekem.

Bólintottam, miközben a fejem forgott. "Igen, beszélnünk kell. Igen."

A nevetése halk, mély morajlás volt. "A zaklatott Sunshine az egyik kedvencem."

Elengedett.

"Menj", suttogtam, anélkül, hogy komolyan gondoltam volna. "Te vagy a Legfelsőbb Lény, és rendet kell tenned a királyiak, őrök és szabadok világában. Mentsd meg a népedet."

Újra megcsókolt, még egyszer keményen, tökéletesen összepréselte az ajkainkat. "Minden lényt, akit találok, leküldök ide" - mormolta a számra. "Megtartom a neked tett ígéretemet."

Végigsimított az ujjaival az arcomon, és az erő szikráját hagyta maga után, amitől a térdeim megroggyantak. Elkaptam magam, talán egy kicsit nyálcsorgatva, ahogy elhagyta a szobát, széles válla és tökéletes feneke volt az utolsó dolog, amit láttam, mielőtt eltűnt a lépcsőn.