Jaymin Eve - Reclaimed, Negyvenötödik fejezet

 


45

Shadow szorosan átölelt, és a bosszúálló angyalommal a fejem felett, fegyvereit elővéve, miközben hatalmas szárnyaival csapkodott, száguldottunk a földön át. Csak mi hárman és a ködünk.

Dannie-nek a Nexus mellett kellett maradnia, hogy a lehető legtovább tartsa az energiát. Ismét magunkra maradtunk, és megpróbáltuk megmenteni az átkozott világot.

"Mera!" Shadow csettintett, és megpróbált eszméletemnél tartani.

Valamikor azt vette észre, hogy aktívan haldoklom. Miután annyi éven át vártam rá, ez volt az a pillanat, amikor megtörtént, és rájöttem... nem álltam készen a távozásra. Akkor nem, amikor végre felfedeztem az igazi célomat. Több orgazmusra is szükségem volt ezzel a szexi istenállattal.

"Meg kell mentenem a teremtményeimet - sikerült kimondanom.

Már így is bántották őket. Nem volt más magyarázat, és ez lassan megölt engem. Ez volt a kockázat, amikor az ember néhány ezer lényt kötött az energiájához.

"Maradj velem, Sunshine" - morogta Shadow. "És megígérem, hogy megmentjük a kedvenceidet."

" Shadowshine" - motyogtam, a fejem elhomályosult, ahogy a kimerültség úgy nyomta rám a fejemet, mint egy nyúlós anyag, amit arra terveztek, hogy kioltsa az életemet. "Mondtam, hogy lesz egy pár..." Köhögtem néhányszor, a tüdőm görcsösen görcsölt. " nevünk"

"Csendet. Azt parancsolom, hogy lélegezz tovább, és semmi mást."

Amikor megérkeztünk a jégvárosba, teljesen üresen találtuk. Nem csak üresen, hanem ugyanolyan halottnak és kietlennek, mint a föld többi része.

"Illúzió" - dühöngött Shadow. "Mindig is ez volt a specialitása."

"Az a ribanc mindent kitervelt" - köpte ki Angel, és ugyanolyan dühös volt, mint mi mindannyian. "El kell kapnunk."

"El fogjuk" - morogta Shadow.

Újra elindult, pontosan tudta, merre tart Ixana. Az erejét használva, ködös füstfelhővel ugrasztott át mindannyiunkat, egyenesen a Konkordiumokba.

Úgy tűnt, a lopakodás ideje már régen lejárt.

A Trinity fölött kötöttünk ki, és innen Midnight és Inky a királyi tábor felé vitt minket. A ködhöz való kötődésem volt gyakorlatilag az egyetlen dolog, ami életben tartott. Nos, ez, és az, ahogyan Shadow elvesztette a fejét, és parancsokat kiabált nekem, hogy kurvára lélegezzek tovább.

Ahogy közeledtünk a teremtményeimhez, az energiám egy kis hulláma visszatért, és lehetővé tette, hogy felemeljem a fejem. "Itt vannak, de hogy tudta őket ilyen gyorsan elszállítani?" Kérdeztem lélegzetvisszafojtva suttogva.

Shadow lángoló arca, egy nagyon is Anubiszra emlékeztető arc, felém fordult. Most, hogy láttam a vadállati oldalát, úgy tűnt, sokkal nyugodtabban engedi szabadon.

"Fogalmam sincs - harapta ki a száját -, de az világos, hogy a terve végig az volt, hogy elragadja tőlünk a lényeket. Akár azért, hogy egyesítse erőit Cristell-lel, akár azért, hogy megpróbálja őt felülmúlni, hogy Ixana legyen a következő királynő, nem tudom."

A dühöm kivirult, ahogy egyre több erőm tért vissza. "Szerintem vele dolgozik. Ezért volt nála a bot és a kő. És a teremtményeim..." A mellkasom összeszorult. "Elpusztítja őket. Sietnünk kell."

Épphogy sikerült működnöm, de ahogy a teremtményeim elpusztultak, én is elpusztulok. Az lenne az okosabb, ha elengedném őket, de őszintén szólva nem tudtam, hogyan.

És még ha tudnám is, kötelességem volt megmenteni őket; ígéreteimet be kellett tartanom.

Ahogy átkeltünk a Hármashatár felett, a köd eltakarta a helyzetünket. Ebből a madártávlatból láthattam, hogy milyen kiterjedt a lávamezők, nem is beszélve a lávahasadékról, amely majdnem kettészelte a földet.

"Mindjárt elérjük a királyi tábort - mondta Shadow, és megragadta a kezemet. "És elvárom, hogy életben legyél és működőképes, mire odaérünk, különben szabadon engedem a lávát, és hagyom, hogy tisztára mossa ezt a világot."

Ő ezt is megtenné; az igazság az arcára volt írva.

"Felgyújtanád értem a Konkordiumot?" Durván nyeltem.

"Az egész világot felgyújtanám érted, Sunshine."

A legjobb módon fájt, hogy ezt mondta. A falkámban Simone-on kívül mindenki hátat fordított nekem, mert félt, hogy kitaszítanak. Senki sem támogatott, sem az alfám, sem Jaxson, sem az igazi társam, sem az anyám. De Shadow, ő szó szerint hagyta volna, hogy minden elégjen.

"Szeretem..." - kezdtem, szükségem volt rá, hogy tudja, mit érzek, ha ez volt az utolsó közös pillanatunk, de mielőtt fél szónál többet mondhattam volna, hatalmas robbanás rázott belénk alulról.

Shadow rám vetett egy pillantást, és fogalmam sem volt, hogy hallotta-e, vagy sem, mert nem volt több időnk arra, hogy a lágyabb érzelmeinkben elmélyedjünk. A világ, amivel az imént fenyegetőzött, már lángokban állt.

Inky és Midnight lelassították az útjukat, mivel egyértelműen megérkeztünk. Az oldalra hajoltam, próbáltam mindent magamba szívni, és csak akkor fordultam el, amikor szárnycsapkodással Angel mellénk ért.

Magenta szemei égtek, ahogy összeakadtak az enyémmel. A kötelékünkön keresztül tudhatta volna, hogy élek, de megkönnyebbültnek tűnt, hogy látja, hogy valamennyire ébren vagyok és működőképes.

"Mi a terv?" - kérdezte, miközben az alattunk lévő káoszt bámultuk.

"El kell jutnom Cristellhez" - mondta Shadow. "Meg kell törnünk a kötődését a lényekhez, és meg kell találnunk az átkozott vérkövemet. Mindkettő nélkül elég gyengévé kell válnia ahhoz, hogy elpusztítsuk."

"Ennyire egyszerű" - viccelődtem, tudva, hogy ez minden lesz, csak nem az.

Shadow rám nézett, a szemei elkerekedtek, ahogy egy ütemmel tovább bámult, mint vártam.

"Látod Ixanát?" Angel megkérdezte, visszaterelve a figyelmünket arra, ami odalent történt.

Mindenütt lények voltak, futottak és kiabáltak, miközben egy hatalmas lángfal égett. Káosznak tűnt, de valójában lehet, hogy az egészet megtervezték.

"Nem látom őt - mondtam, miután még egyszer tisztességesen megnéztem. "De érzem, hogy a teremtményeim itt vannak valahol."

Itt, és lemészárolják őket. A kezem a mellkasomra szorult, amikor egy másikat elloptak tőlem, és a sikoltás vágya olyan erősen töltött el, hogy alig tudtam visszafogni.

"Királyi őrök odalent - felkészült ránk" - jegyezte meg Shadow. "Be kell verekednünk magunkat a táborba, és amint belépek az őrök közé, minden erejével lecsap ránk".

Angel csapkodott a szárnyaival, pengék pörögtek a keze körül. "Több mint készen állok arra, hogy átverekedjem magam. A puszta számok nem tartanak vissza minket attól a ribanctól."

"Vissza kell szereznem a teremtményeimet" - mondtam hirtelen. "Ha Cristell elsősorban Shadowra koncentrál, talán be tudok osonni, és meg tudom találni, hol rejtegeti őket. Ha elég közel jutok, elválasztom őket tőle, és ő meggyengül."

Ixana vagy Cristell. Mindjárt kiderült, hogy ki az illúziók igazi királynője, aki a háborús játékait játssza.

"Semmi esélye - mondta röviden Shadow. Még csak nem is tűnt dühösnek; ez csak egy tárgyilagos válasz volt.

"Tudod, hogy ha te vagy a célpont, könnyebb lesz beosonnom" - emlékeztettem. "Te leszel az, aki veszélyben lesz."

Összeszorította az állát, megrázta a fejét, és esélyt sem adott arra, hogy válaszoljak, mielőtt megparancsolta volna a ködöknek, hogy tegyenek le minket. "Maradj velem, Mera. Nekem csak a biztonságodért kell aggódnom."

Mindannyian tudtuk, hogy ez hazugság, de most nem tudtam volna elmenni, még ha akartam volna sem. Ez az én világom is volt. Az én energiám. És az én teremtményeimet mészárolták le.

Nem mehettem el anélkül, hogy ne tettem volna jóvá.