Jaymin Eve - Reclaimed, Nyolcadik fejezet

 


8

Atray már várt rám, amikor leültem, Shadow jóvoltából, aki eltűnt, hogy befejezze a szart, mielőtt elindultunk. Vagy talán Angel rendelte, mivel nem egészen öt perccel azután, hogy elkezdtem enni, bepottyant a mellettem lévő székbe.

"Jó - mondta, miközben figyelte, milyen előkelően tolom a számba az ételt, mintha egy hónapja éheznék. "Annyi üzemanyagot kell tankolnod, amennyit csak tudsz az előtted álló nehéz útra."

Megrágtam néhány zöldséget, mielőtt lenyeltem a pörköltet. Finom volt, sűrű és kiadós, és nyilvánvalóan szükség volt rá az előttem álló nehéz útra. "Megcukrozhatnád nekem" - mondtam sóhajtva, és még többet kevertem a sötét húslevesből. "Tegyünk úgy, mintha nyaralni mennénk egy trópusi szigetre, ahol koktélokat és ételt visznek a nyugágyunkhoz, miközben napozunk és úszunk a türkizkék vízben."

Angel oldalra szegezte a szemét. "Látom, már egy ideje tervezed ezt a nyaralást?"

Megvontam a vállamat. "Igen, nem sok mást tehettem, amikor Torma foglya voltam. A nyaralási célpontokról való ábrándozás volt a mentális menekülésem."

Átkarolt engem. "Ne aggódj. Átjutunk az Árnyékbirodalmon, kitaláljuk a helyedet a világban, és belefér egy nyaralás is."

Angel félbeszakadt, amikor valaki a nevemet kiáltotta. Reflexből hatalmas borostyánszínű szárnyai életre keltek, ahogy megpördült, hogy megnézze, ki okozta a felfordulást.

Nekem nem kellett odanéznem. Olyan jól ismertem ezt a hangot, mint a sajátomat. Felpattanva a lábamra, már a folyosón voltam, és a barátom felé sprinteltem. Simone és én összeütköztünk, az ölelésünk napoknak tűnő ideig tartott.

"Ó, istenem" - mondta, és a karjaiban ugráltatott, sűrű, kék-fekete haja körülöttünk repkedett. "Ez a hely hihetetlen. A mennyországban lehetett, Miss Könyvszerető, abban a hihetetlenül jó könyvtárban élni." A szavai kapkodva ömlöttek ki belőle. "És annyi más természetfeletti lény, világ és lény van itt, és Shadow Beast is itt él..."

Nevetnem kellett, mert ha nem vesz hamarosan levegőt, elájul.

"Ez határozottan egy utazás volt" - mondtam neki, amikor végre elfogyott a szufla, és én is szót tudtam ejteni. "És meg kell ismerned az egyik kedvenc emberemet itt. Nem mintha ő egy ember lenne, persze Angyal egy átkozott istennő. Amit elég világosan látni fogsz, ha meglátod, milyen rohadtul gyönyörű."

Simone-t az asztal felé fordítva Angel után néztem, de a hely, ahol eddig ült, üres volt. "Ó, azt hiszem, el kellett mennie. De lesz még bőven időnk találkozni vele. Shadow azt mondta, hogy addig maradhatsz, amíg én itt vagyok."

Simone majdnem beleesett Angel helyére, és bennem felsejlett az aggodalom, hogy talán meg kéne kérnem, hogy üljön át a másik oldalamra. Angel eléggé válogatós volt ezzel a székkel kapcsolatban, és éreztem, hogy máris feldúlt volt amiatt, ahogy ott hagytam őt a beszélgetés közepén, hogy Simone-hoz menjek.

Bassza meg. ez bonyolult volt, és remélhetőleg az önimádó seggem csak drámát okozott. Angel valószínűleg szintén elment, hogy felkészüljön az utunkra.

Még többet kanalazgattam a kajámból, tudtam, hogy meg kell ennem. "Éhes vagy?" Kérdeztem, újabb kanálnyit lapátolva a számba.

Megrázta a fejét. "Nem." Pukkantotta meg a p. "Szó szerint épp befejeztem a vacsorát, amikor egy sötét füstfelhő érkezett egy üzenettel a számomra".

Shadow nyilvánvalóan megkerülte Inky kommunikációs képtelenségét, és a sötét füstfelhők említésére én is megkerestem az enyémet. Midnight még mindig a magasban lebegett, és mindent szemmel tartott. Megduzzadt, amikor a tekintetem az irányába fordult, én pedig csak legyintettem a kezemmel, hogy köszönjek, és minden rendben; nem kell lejönnöd hozzám.

Ilyen távolságból igazából nem tudtunk kommunikálni, de amikor nem mozdult, úgy gondoltam, megértette a lényeget.

Újra Simone-ra koncentráltam. "Shadow megmutatta a szobádat?"

Azt akartam, hogy teljesen berendezkedjen, mielőtt elmegyek.

Bólintott, barna szemei gyakorlatilag csillogtak az izgalomtól. "A könyvtár előtti folyosó bal oldalán az utolsó ajtó. Nagyon szép, kis társalgóval, tévével és márvány fürdőszobával! Úgy értem, basszus, sokkal szebb, mint a szüleim háza."

A szülei háza rohadtul puccos volt. " Shadow Bastard azóta nem engedett tévé közelébe, mióta elrabolta a seggemet" - morogtam. "Erről még beszélni fogok vele."

Simone pánikszerűen körülnézett. " Muszáj hangosan így szólítanod, mármint, főleg itt? Mindenki annyira fél és tiszteli őt."

Mély kuncogás hallatszott a hátunk mögül, és Simone felnyikkant, megpördült a székében. Sóhajtottam, és lassabban fordultam, hiszen már tudtam, mit fogok látni. És valóban, ott állt, kedvenc pozíciójában a közeli falnak dőlve. Shadow Basta-Beast.

" Sunshine körülbelül a legkevésbé tisztelettudó lény bármelyik világból, akivel valaha is találkoztam" - mondta, és szórakozottnak tűnt.

Simone feje felém rándult. Sunshine? motyogta, a szemei tágra nyíltak.

Meg sem várta, hogy válaszoljak, tekintete visszatért a kérdéses állatra. Fogalmam sem volt róla, hogy látta-e valaha is Shadowt - a színház pincéjében akkora káosz volt, különösen az én apró kis tűzvészes incidensem miatt, hogy kétlem, hogy valaha is rendesen megnézte volna.

Ezt ma be akarta pótolni.

"A fenébe - mormogta az orra alatt, én pedig köhögésbe rejtettem a nevetésemet.

"Lehet, hogy az arca csinos, de a személyiségén még sokat kell segíteni." Emlékeztettem a tényekre, miközben újabb kanál pörköltet ettem.

Simone felvonta rám a szemöldökét, sötét mélyükön pánik. "Csajszi, nem most sértegetted a kibaszott Shadow Beastet a csinos arcára. Mi bajod van?"

Megvonta a vállamat, rágtam és nyeltem, mielőtt válaszoltam volna. "Mi a baj velem? Lássuk csak... Az apám elbaszta az egész életemet; egy szaros alakváltóhoz párosítottak; elraboltak; túltettem magam az elrabláson; úgy döntöttem, hogy ha már úgyis meghalok, akkor akár egy nagy durranással is távozhatok. Azóta..."

"Hagyja, hogy bármilyen random okoskodó gondolat kieszen a száján" - fejezte be Shadow, miközben helyet foglalt mellettem.

Simone egyre nehezebben lélegzett, és nem hibáztathattam érte. Shadow sok volt. Olyan... nagyon sok. Az intenzitása az idő múlásával sem csökkent - az igazat megvallva, a bizsergés, ami a jelenlétében végigfutott a bőrömön, talán még fokozódott is. Csak megtanultam jobban elrejteni a reakciómat.

És Simone is eljutna oda. Egy nap.

"Ha végeztél ezzel az étellel, indulnunk kell a birodalomba - mondta Shadow, minden figyelmét rám összpontosítva, és ha az intenzív, hosszan tartó tekintete nem mozdul el az arcom mellől, én is csatlakozni fogok Simone-hoz a nehézkes légzésben. "Minél tovább tart, amíg eljutok a nővéremhez, annál nagyobb az esélye, hogy sereget gyűjt össze, hogy szembeszálljon velem."

"Micsoda?" Simone előrehajolt, hogy láthassa Shadowt. Abban a pillanatban, hogy a férfi a látóterébe került, éhes kifejezés húzódott a vonásaira, és fogadni mernék rá, hogy meg akarta nyalni. Nem ítélkeztem, még ha valahogy szét is akartam rúgni a seggét, amiért így nézett rá. Ez a birtoklós szarság egy nap még nagy bajba sodort volna.

"Az Árnyékbirodalom felé tartunk" - mondtam neki. "Remélhetőleg kiderítjük, hogyan vagyok képes lángra lobbanni és lényeket vonzani ebbe a világba. Ó, és igen, Shadownak ott is van némi dolga."

Ő tényleg felnevetett, mellkasát mellém dörgölte. "Igen, valami ilyesmi. De nyugodt lehetsz, Sunshine barátja, itt biztonságban leszel. Lucien a te szobád melletti szobában marad, hogy szemmel tartson téged."

Simone ajka megrándult. "Az, hogy nem vetted a fáradtságot, hogy megtanuld a nevemet, nem is zavar, mert a beceneved Mera túlságosan aranyos". A hangja a végén sokkal magasabbra váltott.

Shadow felállt, arca rezignált vonalakba merevedett. "Én most elmegyek, mielőtt elkezdődik a csajos sikoltozás. Öt perc múlva találkozunk a könyvtárban, Mera."

"Igen, uram." Tisztelegtem neki.

A bőrömön végigfutott a tüze pislákolása, de nem égetett. Belesüllyedt a testembe, egészen a lelkemig átmelegített, és szó szerint ziháltam, amikor elsétált. Határozottan egy szemétláda.

Simone megbökdösött. "Jól vagy? Kicsit kipirult az arcod." Megértő pillantást vetett rám, én pedig kénytelen voltam felsóhajtani.

"Jól vagyok." Megszellőztettem az arcom, hogy megpróbáljam lehűteni a libidómat. "Csak Shadow keménykedik, és emlékeztet, hogy kinek van a legnagyobb hatalma."

Ha itt az ebédlőben spontán orgazmusom lesz, kurvára meg fogom ölni. Rögtön azután, hogy megköszöntem neki.

Simone megragadta a karomat, az ujjai beleásták magukat, és most először éreztem körmöket. Pislogtam. Simone körmei mindig a leggyengébbek voltak, mindig letörtek, mielőtt még hosszan el tudta volna húzni őket - egy fájdalom, amire nem egyszer panaszkodott már. "Neked most tényleg hosszú körmeid vannak?"

Felhorkant. "Komolyan? Arról akarsz beszélni, hogy a változásom óta nem tudom tartani a körmeimet, azok a rohadékok úgy nőnek, mint a gaz? Vagy beszéljünk inkább arról a világot felülmúlóan gyönyörű, szexi, szexi istenről, aki egész idő alatt szemmel baszott téged, amíg a szobában állt?"

"Nincs mit megbeszélni" - mondtam neki, és eltoltam a tálcámat - egy robotkiszolgáló másodpercek alatt felsöpörte. " Shadownak és nekem együtt kell dolgoznunk, amíg az Árnyékbirodalom helyzete ellenőrzés alatt nem lesz. Másról nincs szó, tényleg."

Most ő volt az, aki legyezte az arcát. "Nem tudom eldönteni, hogy nekem vagy magadnak hazudsz-e. A köztetek lévő forróság fel tudná gyújtani ezt a termet, és még csak nem is beszélek arról, hogy szó szerint lángra tudtok lobbanni." A szemei összeszűkültek rám. "Ezt is fel kellene vennünk a megbeszélendő dolgok listájára."

"Annyira örülök, hogy itt vagy" - mondtam, és megöleltem, miközben felálltam, és magammal húztam. "Nagyon nehéz volt eligazodni ebben az új világban a legjobb barátnőm nélkül."

Ugyanilyen hevesen ölelt vissza. "Soha többé nem kell ezt tenned. Életfogytiglaniak vagyunk, bébi. Azért, mert... Kibaszott. Egy életen át."

A könnyeimet, amelyek ismét túl közel lebegtek a felszínhez, le kellett nyomnom, hogy folytathassam a napomat. Nem volt idő a vízipipázásra.

Vonakodva elhúzódtam. "Nem hiszem el, hogy megint el kell válnunk egymástól" - mondtam szomorúan.

A nő vékony arca elkomorult, a barna a szemében mélyebb volt, mint valaha. Talán az itteni fényviszonyok, vagy az alakváltó oldalának felszabadulása miatt, de biztos voltam benne, hogy soha nem nézett még ki olyan gyönyörűen és királyi módon, mint most. "Azt hiszem, veled kéne jönnöm. Nem tetszik, hogy megint nélkülem indulsz veszélyes vidékekre."

"Bárcsak megtehetnéd" - mondtam neki őszintén. "De Shadow még csak meg sem fontolná, és itt senki sem száll szembe vele."

Ezért vesztettem el a fogadásunkat. Eltökéltem, hogy elveszítem a szüzességemet valakivel a könyvtárban; Shadow eltökélte, hogy megállít. Csak találgatni lehet, ki került ki győztesen ebből a helyzetből. Biztos voltam benne, hogy hamarosan tájékoztatni fog az ezért járó büntetésemről. Kétségtelenül készen állt arra, hogy térdre boruljak, és úgy imádjam őt, mint az istent, aki ő volt. Valószínűleg azt akarta, hogy mesteremnek vagy uramnak szólítsam...

"Rá gondolsz, ugye?" Simone egyszerre tűnt és hangzott szórakozottnak. "Kislány, rosszul állsz. Hála a fasznak, hogy most itt vagyok, hogy megakadályozzam, hogy hülye döntéseket hozz."

Felhorkantam. "Azt akarod mondani, hogy óva intenél Shadowtól?"

A nevetése nem a várt módon érkezett. "Figyelmeztetnélek, hogy ne keveredj bele a szíveddel. Ő a tökéletes lény, akinek odaadhatod a tested, mert csajszi, tudjuk, hogy van néhány képessége. Láttad, mekkora a keze?" Beleharapott az ujjpercébe, és én majdnem elvesztettem a fejemet ott az ebédlőben, alig tudtam visszatartani a nevetésemet.

Kijózanodott. "A sok-sok pozitívuma ellenére azt látom, hogy megvan benne az erő, hogy tönkretegyen téged, Mera. Nem bízom benne, hogy nem pont ezt tenné."

Nem vitatkoztam vele, mert nem tévedett. Már elszenvedtem a lelkem hasadását, amikor Torin, a seggfej igaz társam elutasított, és nem voltam benne biztos, hogy túlélnék még egy ilyen veszteséget.

Talán Shadowval még rosszabb lenne.