Jaymin Eve - Reclaimed, Ötödik fejezet

 


5

Végeztem, a delíriumig kimerültem. Shadow meglátta, hogy a lábamon himbálózom, és a búvóhelye felé bökdösött. "Aludj egy kicsit. Teljesen működőképesnek kell lenned, amikor bejutunk a birodalomba."

Én csak bólintottam vagy megráztam a fejem... Talán még a nyálam is csorgott, miközben motyogtam valamit Simone-ról, és biztosítottak róla, hogy biztosítva lesz, és elviszik a könyvtárba. Aztán Angel segítségével, aki félig vitt engem, eljutottam a barlang és a könyvtár közötti sorompóhoz.

"Veled megyek az Árnyékbirodalomba - mondta röviden, kemény, határozott vonalakkal az arcán. "Nem bízom abban, hogy Shadowá

Beast a biztonságodat a saját céljai fölé helyezi."

A tekintetünk találkozott, és az övéiben lévő bíborvörös volt a legrózsaszínűbb, amit valaha láttam. Ez a szín úgy éreztem, mintha behatolna az átkozott lelkembe, de a jó értelemben. Melegség és bizsergés. "Én is így érzek" - mondtam halkan. "Többször bebizonyította, hogy én csak eszköz vagyok a cél érdekében. De nekem is tudnom kell, hogy ki vagyok, ezért nem fogok ellene harcolni."

Angel egyszer bólintott. "Fel kell fedezned az igazságodat, hogy a továbbiakban a legerősebb leszel, aki csak lehetsz."

A kezét a mellem feletti pontra szorította, ahol korábban összekötött minket, és megesküdtem volna, hogy egy rövid másodpercre éreztem az érzelmeit. Az aggodalom és az elszántság keverékét, hogy mindketten élve túljutunk ezen.

Ezt követően határozottan feltöltődött az energiám, ami elég erőt adott ahhoz, hogy eljussak a búvóhelyre és az ágyamba.

"A kötelékünk egyre erősebb - mondta meglepettnek tűnő hangon. "Aminek évtizedekig kellene tartania, úgy tűnik, sokkal gyorsabban érik."

Rápislogtam, de nem vettem a fáradtságot, hogy megkérdezzem, miért. Senki sem tudta, mi a fenére számíthat, ha rólam és az energiámról volt szó. Mi csak mentünk vele.

"Pihenj egy kicsit" - mondta Angel halkan, egy nehezebb akcentus csúszott át rajta, mielőtt újra elrejtette valódi énjét. Angel kiválóan tudott elvegyülni - nem kis teljesítmény egy majdnem szupermodell-istennőtől. Időnként azonban megpillantottam azt a lényt, aki volt, mielőtt a családját elvesztette volna. Mielőtt egyedül és összetörve maradt.

Megpillantottam Angel igazi szívét. És az olyan kibaszott tiszta volt.

"Hamarosan találkozunk - ígértem meg. "És köszönöm, hogy velem tartottál erre az útra. Együtt majd szemmel tartjuk Shadowt."

"Természetesen így lesz" - ígérte meg.

Elment, én pedig elindultam a búvóhelyre. Odabent meleg és barátságos volt, és furcsa késztetést éreztem, hogy odaszaladjak a tűzhöz, és megöleljem. Talán már nem is égetne meg, most, hogy találtam valami ismeretlen belső tűzforrást, amit a bőrömön is elő tudok állítani.

Szeszélyből megpróbáltam újra tűzgolyóvá változni, de a leghalványabb parázs sem volt. Lehet, hogy túlságosan lemerült az energiám, vagy mint minden mást, ezt a szart is csak akkor tudtam csatornázni, amikor olyan teljes dühöt ringattam magamban, hogy az már egy önálló entitás volt.

Dannie... Még mindig ő járt a fejemben, és már a "halálának" emléke is megremegtette a kezemet. Minden porcikám abban reménykedett, hogy Shadownak igaza volt, hogy életben van, és valahol megjavul, és újra láthatom. Ez volt az egyetlen remény, ami átsegített.

Mivel nem akartam egyedül maradni kusza gondolataimmal, végül a tűz előtti egyik kanapéra rogytam, és addig bújtam be, amíg az egész testem fel nem sóhajtott.

Itt, a tűz meleg ölelésébe burkolózva, biztonságban éreztem magam. Így hát hagytam magam pihenni.


* * *

Inky valamivel később felébresztett, energiája határozottan bizsergett. Ahogy közelebb sodródott az arcomhoz, a szemeim felpattantak, a mellkasomban lévő farkas megmozdult, miközben halk morgás tört elő a torkomból. Ösztönös volt, miután egy hatalmas lény felébresztett, még akkor is, ha pontosan tudtam, mi van itt velem.

Pislogva megköszörültem a torkomat. "Inky?" - reszeltem. "Mit csinálsz?"

A füst egyre nagyobbra duzzadt, és ugyanabban a pillanatban egyenesen hátráltam a kanapén, mert másnak tűnt. Inky most már inkább éjféli lila volt, zöld örvények törték meg a végtelen sötétséget. "Történt veled valami, amikor kinyitottam az ajtót?" Kérdeztem. Hülyén, mert nem tudtam kommunikálni Shadow kötődő ködével.

Köddel. Végre rájöttem, hogy mi volt Inky, és hogy miért kötődött Shadowhoz. A fenevad elvette a földje teremtő energiájának egy kis részét, és a lelkét hozzá kötötte. Furcsa, de milyen nagyszerű lökést adott a saját energiabázisának.

"Inky?" - toltam rá. "Megijesztesz engem. Mit akarsz?"

Odanyúltam hozzá, és hagytam, hogy a kezem végigsimítson a sötét szélein villódzó indákon. Inky hónapok óta nem sokkolt, így teljesen meglepett, amikor egy erős rántás szaladt végig a karomon.

Egy felkiáltással majdnem a földre zuhantam, ahogy a karom teljesen elzsibbadt. A pánik keményen belém rúgott, és ezzel egy időben a farkasom is előrenyomult, váltásra ösztökélve minket. Egy láthatatlan akadályba csapódott, a testem képtelen volt átváltozni, miközben Inky ereje átjárta a testünket.

Fájó karomban újabb pulzus volt, és megpróbáltam felemelni, hogy közelebb ringassam a testemhez, de még egy ujjamat sem tudtam megmozdítani. Bármit is tett Inky, a végtagom már nem reagált, és ez nem volt jó hír. Különösen egy kiváló gyógyító képességekkel rendelkező alakváltó számára.

Kétféle magyarázat lehetett a jelenlegi viselkedésére: Vagy Inky elszökött, vagy ez nem Inky volt. Mindkét lehetőség egyformán rémisztő volt.

A lábaim még működtek, így feltoltam magam, hátrálva a tisztán más színű ködfelhőtől. A haszontalan karom vonszolta magát mellettem, miközben morogtam.

"Maradj távol" - figyelmeztettem, ostoba módon, mert nulla fegyverem volt, amit használhattam volna ellene.

Az enyém.

A szó átszűrődött a fejemen, és mivel nem az én gondolatom vagy belső hangom volt, teljesen jogosan kaptam egy mini kiborulást. Egy hideg, idegen energiakitörés tekeredett körém, és szinte ugyanabban a pillanatban a karom is reagálni kezdett.

Felemeltem, hogy gyorsan megvizsgálhassam, és megálltam a tenyeremen csillogó lila jel láttán. Pontosan azon a helyen, ahol az imént megérintettem Inky Two-t.

Ez nem volt jó. Ez nem volt jó.

Az enyém.

Már megint az enyém! Mi a faszom? "Te... te most beszéltél hozzám?"

Közelebb sodródott, és bár nem ért hozzám, szó szerint éreztem az erejét, amit gyakorolt. Erre azelőtt nem voltam képes, hogy egy lila tetoválással jelöltek meg, amelynek színe ijesztően közel állt magához a ködhöz.

A miénk vagy. Ugyanahhoz a földhöz tartozunk. Te hívtál engem, és most már össze vagyunk kötve.

Nagyobbra duzzadt, szikrázó szinapszisai ugyanúgy villogtak, mint Inkyé.

Várj... kötődött?

"Nem akarok veled kötődni!" A szavaim kiabálva hangzottak el, de kezdett egyfajta epikus viccelődéssé válni, hogy ezek a hatalmas dolgok csak úgy kötődnek hozzám, vagy elrabolnak, vagy elutasítanak anélkül, hogy az átkozott engedélyemet kérnék.

Majd megszokod a kötelékünket. Olyan lesz, mintha sosem ismerted volna az életet e kapcsolat nélkül.

Igen, valahogy erősen kételkedtem ebben.

"Tudtam, hogy Inky tud kommunikálni - haraptam ki, és kurvára felbaszottul dühös voltam.

Mintha Shadow kötődő ködét idéztem volna meg, az eredeti Inky néhány polc mögül feltűnt, felduzzadva és őrülten szikrázva. Együtt látva őket, egyértelmű volt, hogy a lilának saját névre van szüksége, így szeszélyből úgy döntöttem, hogy az Midnight lesz. Úgy tűnt, illik hozzá.

Elkezdtek körözni egymás körül, és ilyen közelségben, szinte szembefordulva egymással, a különbségük annyira nyilvánvaló volt, hogy csodálkoztam, hogy az én hülye seggem hogyan hihette azt, hogy Midnight Inky.

Mindkettő egyértelműen köd volt. Vajon Midnight része volt annak a hatalmas ködnek, amit a Földre hívtam dühömben? Ez egy olyan rész volt, amely elkerült a visszatérési kísérletem elől?

"Hagyd abba!" Kiáltottam, amikor elkezdtek szikrákat küldeni egymásnak, nyilvánvalóan nem barátok. A két köd szinte azonnal engedelmeskedett - kibaszott meglepetésemre -, elmozdultak és eltávolodtak egymástól.

Midnight feldagadt, és remegni kezdett. Mindig is azt feltételeztem, hogy amikor Inky ezt csinálja, akkor nevet, és valóban, furcsa hangrezgés hallatszott a fejemben.

A ködök szórakozásának a változata.

Majd megbecsülöd, hogy a csapatodban vagyok.

Valahogy kételkedtem abban, hogy valaha is értékelni fogom, hogy van egy hang a fejemben.

"Inky - mondtam Shadow kegyencéhez fordulva. "Megtennéd, hogy elhozod a kötődött szörnyeteget. A kötődött fenevadadat. Gyorsan beszélnem kell vele Midnightról." Megrántottam a fejem a másik füstfelhő felé.

Inky szerencsére nem "vitatkozott" velem, gyorsan eltűnt, én pedig óvatosan figyeltem Midnightot, a párnámat magam elé tartva, mintha az visszatartaná.

Midnight?

Nem kellett a közelemben lennie vagy hozzám érnie ahhoz, hogy gondolatokat vetítsen ki, és megráztam a fejemet a tolakodó érzésre. "Neked éjfekete lila van a színeidben, Inky-nek pedig nincs. Segít, hogy a fejemben rendben maradjanak a dolgok, ha megnevezem őket. Valahogy ilyen szempontból ember vagyok."

Újra megrázkódott, és éreztem a gondolatok és a valóságok kapcsolatát, ahogy a földi emlékeim között szitált. Az emberi televízióról. A múltról és a jövőről, ahogyan tudtuk vagy sejtettük. Pusztán percek alatt teljes és totális tudása volt mindarról, amit huszonhárom év alatt megtanultam.

A ködök ijesztően erősek voltak, és nem voltam biztos benne, hogy képes vagyok kezelni ezt az új köteléket, de úgy tűnt, hogy nagyon keveset tehetek ellene. Talán Shadow tudná, hogyan lehet megszakítani a köteléket.

Ha már itt tartunk, hol a faszban volt?

Várjunk csak... Miért kellett Inky-nek egyáltalán elmennie Shadowért? Nem tudtak hosszú távolságokon keresztül kommunikálni? Feltételezem, volt egy tökéletes lény, akit megkérdezhettem volna...

"Tudsz beszélni a fejemben, ha távol vagyok tőled?"

Duzzogott. A tenyereden lévő jel az energiám része, és rajta keresztül érzem az életerődet, de ahhoz, hogy kommunikálni tudjunk, közel kell lennünk egymáshoz. Főleg, amíg a kötelék ilyen új. De ha szükséged van rám, téren és időn keresztül is érzem.

Akkor ez hasonló volt ahhoz a kötelékhez, amiről Angel azt hitte, hogy idővel kialakul közöttünk, de Midnight esetében ez szinte azonnal megtörtént.

"Mi is vagy te pontosan?"

Midnight előrerohant, és a karjaim köré tekeredett, hasonlóan ahhoz, ahogy Inky viselkedett Shadow-val. Ezúttal nem volt fájdalom vagy zsibbadt végtagok, csak kellemes melegség, a tenyerem keményen bizsergett, amíg a köztünk lévő kötelék meg nem állapodott. Olyan volt, amilyennek elképzeltem, hogy egy bújós háziállat birtoklása olyan érzés... megnyugtató.

Mielőtt új társamról elmélkedhettem volna, egy világ felvillanásai jelentek meg a fejemben. Emlékek. De nem az enyémek.

Az Árnyékbirodalom két energia összeütközéséből jött létre - mondta Midnight, és megmutatta nekem a kavargó fekete és lila csillámokat. Az egyik olyan volt, mint a tündérfények, a másik csillogó gyémánt, és amikor a kettő találkozott, az egy atombomba erejéig hatott.

Éjfél ott volt. A világa első teremtésénél.

A fenébe.

Így kell egy alakváltót kissé jelentéktelennek és infantilisnek érezni.

Hosszú időbe telt, amíg a por leülepedett, és amikor ez megtörtént, a köd betakarta az egész földet, egy élő energia, amely lehetővé tette, hogy egy ökoszisztéma alakuljon ki alatta. Először jöttek a vizek, majd a földek nőttek felül. Ezután fejlődtek ki a lények, a freildek, akik olyanok, mint az emberek, és a királyiak. A két köd még mindig háborúzik, és csak az eredet helyéhez kötődünk. Itt, ahol a teremtmények születnek, az egyetlen hely, ahol tiszta és teljes teremtést találsz.

Követtem a képeket és a szavakat, a származási hely, amit Midnight mutatott nekem, úgy nézett ki, mint az én elképzelt fantáziámban az Édenkert. Élettel teli, piros és arany színekben pompázó.

A te Inkyd a leicher ködökből származik, azokból, amelyek alulról takaróznak, és technikailag harcoló entitások vagyunk.

A képek olyan élénkek voltak, ahogyan részletezték az Árnyékbirodalom rövid, de teljes történetét. Láttam, hogy sok mindenben hasonlít a Földhöz, de ami az én világomban évmilliókig tartott a fejlődésben, azt a ködök sokkal rövidebb idő alatt tették meg a birodalomban.

"Miért vagyunk összekötve?"

Shadow utalt rá, hogy ez nagyon ritka, és tekintve, hogy én egy átkozott alakváltó voltam, akinek nem volt nyilvánvaló származása az ő világukban, nos... sok kérdésem volt, amire válaszokat kellett találnom.

Midnight egyre nagyobbra duzzadt, a fények gyorsabban lövelltek körülötte, mint valaha.

Nem gyakori, de engem hívtak hozzád. Lesz rá oka, de még nem érkezett el az idő, hogy megtudjuk.

Nagyszerű.

Mielőtt kiborulhattam volna - és legyünk őszinték, már túl voltam rajta -, Shadow berontott a szobába, az arcát elöntötte a düh.

Felálltam, és a füstfelhőm körém tekeredett. Inky ugyanezt tette Shadowval, és meg kellett állnom, hogy elgondolkozzam... ha ők egymással versengő energiák, akkor ez azt jelentette, hogy Shadow és én is ellenségek leszünk?

Az erőink arra voltak beállítva, hogy az örökkévalóságig harcoljanak a másikéval?