Jaymin Eve - Reclaimed, Ötvenedik fejezet

 


50

A gerincem mentén végigvonuló kéz ébresztett fel először, és álmos állapotomban éreztem, hogy homályos az elmém. Talán Simone-nal ittam tegnap este? Mi a fenéért éreztem magam másnaposnak?

Várjunk csak, ki a fene nyúlt hozzám?

Megpördültem az ágyban, eltávolítottam a kezét, és egy meztelen mellkassal találtam magam szemben. Széles és bronzos, de fogalmam sem volt róla, hogy Torin az, amíg fel nem emeltem a fejem, és nem találkoztam a tágra nyílt szemű tekintetével.

"Mi a fasz?" Vicsorogtam, miközben lenéztem, hogy lássam, szerencsére fel voltam öltözve. Nos, alsóneműbe öltözve, de ez jobb volt, mint az alternatíva.

Torin szuper zavarodottnak tűnt a reakciómtól, és ha nem kezdett volna el hamarosan beszélni, akkor kapna egy rúgást a képébe. "Mit keresel az ágyamban, Torin?" Csattantam fel.

Felemelte maga elé mindkét kezét. "Ez a mi ágyunk, Meers. Párosodtunk."

Az agyamat tördeltem, hogy megértsem, amit az imént mondott. "Párosodtunk?"

Bólintott. "Igen. Igazi társak. Már vagy pár hónapja." A hangja halk és gyengéd volt, próbált megnyugtatni. "Mi vagyunk a Torma falka alfái."

Néhányszor megráztam a fejem, de nem hátráltam meg tőle, mert volt igazság abban, amit az előbb mondott. Torin volt az igazi társam, a kapcsolatunk a mellkasomban lüktetett. A szavainak volt értelme, de...

"Nem emlékszem semmire" - suttogtam, és a fájó halántékomat dörzsöltem.

Aggódott, jóképű arca közelebb húzódott hozzám. "Beütötted a fejed, szerelmem? Mi az utolsó dolog, amire emlékszel?"

Megpróbált megérinteni, de visszahőköltem. "Emlékszem, hogy évekig kínoztál. Emlékszem..."

Mi volt az utolsó dolog?

"Az első műszakomra" - lihegtem. "Visszautasítottál."

Torin, aki még mindig aggódónak tűnt, ferde mosolyt villantott rám. "Megbocsátottál nekem ezért, bébi. Emlékszel? Kezdetben valóban elutasítottalak, de azóta minden nap visszahódítalak."

Visszaszereztelek.

Igaz volt ez? Tényleg a Torma falka alfájával voltam párosítva?

Úgy éreztem, hogy igényt tartanak rám, de... nem ő. De ha nem ő, akkor ki más?

Torin közelebb tolakodott hozzám, és egyértelmű volt, hogy meztelen, ahogy a lepedő megmozdult, így több mint egy pillantást vetettem a testére. Valamikor régen, mielőtt még gyűlöltem őt és Jaxsont, szerettem volna egy olyan erős és szexi társat, mint Torin, de... ő volt a kínzóm.

A keze rajtam landolt, és a farkasom meggörbítette a gerincét, élvezve az érzést, ahogy a társunk megérint minket. Újra nyeltem, a torkom csontszáraz volt. "Talán rosszat álmodtam - mondtam neki. "Fáj a fejem."

"Aludj, társam" - mondta megnyugtatóan. "Majd én gondoskodom rólad."

Ahogy a párnáknak dőltem, a szemem lecsukódott, és elhatároztam, hogy holnap foglalkozom az emlékezetemben lévő furcsa hiányosságokkal.

Simone majd tud válaszokat adni.

Jaxson is, még ha ki is kellett vernem belőle őket.

Talán úgy lesz, ahogy Torin mondta, és ebben az esetben talán élvezném, hogy én lehetek Torma alfája. Torin, mint a társam.

Végül is ez volt a végzetem.