Jaymin Eve - Reclaimed, Tizedik fejezet

 


10

Simone még egy ölelésre szorította magát. "Ígérd meg, hogy biztonságban maradsz, és visszatérsz hozzám" - mondta a nyakamhoz szorítva, rekedt hangon.

"Megígérem" - válaszoltam, nem tudva, hogy megint hazudtam-e neki. Mindent megteszek, ami tőlem telik, ha ez számít valamit. "Maradj Lucien és Midnight közelében - mondtam neki, amikor elváltunk. "Ők majd vigyáznak rád."

A tekintete a vámpírra tévedt, aki most az egyszer nélkülözte a jellegzetes vigyorát. "Igen, azt hiszem, ez sikerülni fog" - mondta halkan.

Közelebb hajoltam hozzá. "Ne túl közel, te kis ribanc."

Felemelte rám a szemöldökét, de nem válaszolt, miközben hátralépett.

Midnight még egyszer körém tekeredett, és én magamba szívtam a kényelmet. Köszönöm, hogy maradtál és megvédted Simone-t. Ő a családom.

Igen, talán ilyenkor meg tudnám ringatni a mentális kapcsolatot.

Vigyázz magadra, kötődésem. Jövök, amint szükséged lesz rám.

Ettől jobban éreztem magam, mintha lenne egy őrangyalom. Nos, egy második Angel után.

És ne félj ettől a világtól. Ez más, de te több mint képes vagy kezelni. És szüksége van rád. Nem volt könnyű a birodalomban, mióta a Legfelsőbb Lény eltűnt.

Bólintottam, és nagyot nyeltem, hogy elnyomjam magamban a félelmet. Logikusan nézve tudtam, hogy a birodalom nagyon hasonlít a Földre, és jó illata van, és már több, az energiájából született lényt is örökbe fogadtam, de a logikának nem volt helye, amikor irracionális félelemről volt szó.

Ez volt az otthona Midnightnak, Inky-nek és Shadownak. Abban is eléggé biztos voltam, hogy Angel is járt már ott valamikor. Én voltam az egyetlen, aki az ismeretlenbe készült lépni. A félelem ettől sokkal erősebb volt, mint vártam.

Midnight egy utolsó, megnyugtató melegséggel töltött el, én pedig magamba szívtam, és furcsa melankóliát éreztem amiatt, hogy el kell válnom a ködömtől. A ködtől, amelyhez alig egy órán át voltam kötve. Ez volt a legfurcsább érzés, az az érzés, hogy örökké ismertem Midnightot, és mégis... nem ismertem.

De nem akartam önző lenni. Simone biztonságban tartása ebben az ismeretlen világban megérte, bármilyen kellemetlenséget is okozott a ködtől való elválásom.

Shadow elkapta a tekintetemet, ahogy lefelé nyúlt, a keze a derekam köré fonódott, hogy felhúzhasson a vállára. Olyan erős volt, hogy minden erőfeszítés nélkül dobált engem, és az irányítás, amivel tartott, egyszerre volt ijesztő és hihetetlenül szexi. Tagadhatatlanul tetszett, de én inkább sétáltam.

Ebben a helyzetben azonban ő volt az, aki ezeket az ajtókat irányította, így nem ellenkeztem. Semmi értelme, hogy a seggemet egy köztes helyen dobják ki, és otthagyjanak.

Megtörténhetett volna. Szó szerint megtörténhetett, néhány könyv szerint, amit olvastam.

Ezek az ösvények trükkösek voltak, és az embernek nagyon biztosnak kellett lennie abban, hogy mit csinál, mielőtt beléjük lép. Ezt a tényt nem tudtam az első Shadow-val töltött napomon, amikor megpróbáltam elmenekülni a Tündérvilágba.

A farkasom üvöltött, amikor beléptünk a sötétségbe, de nem a félelemtől. Izgatottan várta ezt a kalandot, és ez csak egyet jelenthetett: valamikor bajba fog keverni.

Shadow végigsimított a gerincemen, és szinte mintha a farkast simogatta volna ezzel a mozdulattal, megnyugodott. Az idő múlásával egyre világosabbá vált, hogy szereti Shadowt. A felé való kapitulációja aggasztó volt, mert a hangulata határozottan befolyásolta a sajátomat, és nem akartam teljesen átadni magunkat neki. Túlságosan uralkodó volt, és éreztem, hogy ha engedek neki, örökre elveszítem önmagam egy nagy részét.

Próbáld meg ezt elmondani a farkasomnak, aki továbbra is úgy kezelte Shadowt, mintha ő lenne a mi szeretett és megbízható alfánk.

Feltételeztem, hogy ő volt az istenünk, így volt értelme... ugyanakkor frusztráló is volt.

Újra az utunkra koncentrálva észrevettem, hogy a sötétség még nem oszlott el, de a méznél édesebb illat egyre erősebb lett. Shadow nyugodt maradt, semmi jele a lángjainak vagy az energiája megugrásának, így én is nyugodt maradtam.

Mégis...

Miért nem volt semmi rohadt fény?

Láttam ezt a világot Midnight emlékein keresztül, és ugyanolyan világos volt, mint a Föld, napszerű megvilágítással az égen. Eddig a valóság messze állt ettől... Az Árnyékbirodalom méltó volt a nevéhez.

"Mindig közvetlenül a napsütés előtt a legsötétebb" - motyogta Shadow.

Elhallgattam, a pulzusom volt az egyetlen részem, amelyik száguldott.

"Van valami rejtett jelentése ennek a kijelentésnek?" Lőttem vissza, hangosabban, mint akartam.

A csípőmön átívelő szorítása szorosabbá vált. "Csak várd ki, Sunshine."

Régebben utáltam ezt a becenevet; a mellkasom összeszorult minden alkalommal, amikor kimondta, rossz emlékeket hozva a felszínre. Apámnak mindig is "Sunny" voltam, és a Sunshine elég közel állt hozzám ahhoz, hogy fájt hallani.

Égetett.

Valamikor ez megváltozott, és most, amikor a becenevem dübörgése elhagyta az ajkát, mély baritonjaival simogatva a fülemet, az égető érzés, amit éreztem, teljesen más természetű volt.

A szemem lehunyta, aztán eszembe jutott, hogy egy új világot fogok látni, és újra kinyitottam őket. A sötétség hasonló módon csúszott el, mint amikor először láttam Shadowt Torma-ban. A puszta jelenléte miatt minden fény ködös energiává fakult, amíg Shadow vissza nem szívta magába a sötétséget.

Úgy éreztem, mintha valami hasonló történt volna itt is, ahogy egy forgószél örvénylett körülöttünk, összegyűjtötte ennek a világnak az árnyait, és aztán a fényben voltunk.

A "napsütés", amely sokkal fényesebb volt, mint amire számítottam egy ilyen örök éjszaka után, vakító és meleg volt. Egy rövid másodpercig éreztem a kötődésemet Midnighthoz, a Simone és Angel iránti szeretetemet, és az égető fájdalmat, amit Shadow okozott bennem.

Minden jó dolog a világomban egyetlen, ragyogó fénycseppben robbant életre. Az illatnak akkor lett értelme, még akkor is, ha elhalványult, amint itt voltunk. Az otthon és a szeretet illata.

"Ne hagyd, hogy megtévesszen - suttogta Shadow, és a hangja újraindította az érzékeimet a normális, félig cinikus állapotukba. "A birodalom sötétsége a fény felett és alatt is létezik. Valamilyen módon ez az egész világ egy illúzió."

Arra néztem, ahol Inky mellettünk sodródott. "A mi ködünk nem ugyanolyan - tette hozzá. "A kötődés megváltoztatja őket. Magukba szívják, amitől mi létezünk, és érzik, amit mi érzünk. A leicher- és éterködök nem éreznek semmit, és csak tiszta erőként hatnak. Nem veszik figyelembe a körülményeidet, és nem hallgatják meg a könyörgéseidet. Elvesznek és elpusztítanak, ha ez megfelel a céljuknak."

Rendben. Csak egy kicsit félelmetes. Különösen, ha figyelembe vesszük, hogy látszólag e ködök takaróján keresztül sétáltunk, és egy másik takaró fedett be minket felülről. Arra a testetlen hangra emlékeztetett, amit akkor hallottam, amikor azt a sötétségfalat küldtem a Földről. Ha a ködöknek nem volt olyan jelenléte, mint Inkyé és Midnighté, akkor mi volt az a hang?

Talán Shadow nem tudta, hogy mire képesek a ködök? Ez a tény a vesztünket jelentheti.

Mielőtt túlságosan felhúzhattam volna magam, Angel megjelent mellettünk, miután megtalálta az utat a sötét ösvényen keresztül, mindezt anélkül, hogy hozzáért volna Shadowhoz. Fogalmam sem volt róla, hogyan követte, de ismét lenyűgöző volt a félelmetesen nagy ereje. Hogy finoman fogalmazzak.

"A birodalom melyik részén vagyunk most?" Kérdeztem tőlük.

Egy sziklás kiemelkedésre érkeztünk, szemben egy víztömegnek tűnő területtel. Megjegyeztem, hogy a Föld kékebb óceánjaihoz képest élénkzöld volt - talán az itteni égbolt mentolos hangulata miatt -, és a vízvonalon nem volt nyoma hullámoknak vagy zavarnak.

Az üveges, töretlen felszín szinte hátborzongató volt. És az időjárás itt nagyon mérsékelt volt, ezért elgondolkodtam azon, hogy vajon vannak-e olyan évszakok, mint nálunk odahaza. Midnight látomása alapján így gondoltam, de ott, ahol mi álltunk, semmi jele nem volt semmilyen különleges évszaknak.

"Az Árnyékbirodalom kisebb, mint a Föld - mondta Shadow mellettem állva, miközben a természetellenes vízbe bámultunk. "Három fő szárazföldje és öt peremszigete van. Maguk a szigetek körülbelül akkorák, mint a jelenlegi Egyesült Királyság. Én a szárazföldre vittem magunkat: A Konkordiumok. Itt létezik az öt királyi család, mindegyiknek megvan a saját területe".

Midnight mesélt nekem erről valamennyit, de én nem avattam be Shadowt ebbe a tudásba. Mindent tudni akartam erről a világról, amely eddig a pontig teljesen tabu volt számomra.

Shadow intett Inky felé a kezével, és amikor a köd kavargott előttünk, megfulladtam a következő lélegzetemtől, amikor az térképpé változott. A benne lévő szinapszisok a világ durván felvázolt, alapvető körvonalai voltak. Középen egy nagy szárazföld volt - egyértelműen a Konkordium -, alatta pedig öt sokkal kisebb sziget volt elszórva. A jobb felső és a bal felső sarokban más szárazföldek voltak, és úgy gondoltam, hogy ez a másik kettő a világot alkotó három föld közül.

"A Konkordiumok - mutatott Shadow a legnagyobb szárazföldre, ahogyan az várható volt -, és jelenleg Fraple királyságában vagyunk. Ez a legkeletibb terület, amely a Trinityvel határos. Ott lakik a családom."

A Trinity volt a legnagyobb az öt királyság közül, közel a központhoz helyezkedett el. Úgy tűnt, hogy a Konkordia tetejétől az aljáig fut, egy... árkot követve talán? Nehéz volt megmondani a monokromatikus Inky-térképen, de egyértelműen valamiféle választóvonal volt.

"A többi királyi terület nem jelent gondot - tette hozzá Shadow. "Nem fogunk átkelni rajtuk az utunk során. Egyelőre tehát csak Fraple és Trinity miatt kell aggódnunk."

Bólintottam. "Mi az az öt kiugró terület?"

Shadow keresztbe fonta a karját. "Ők azok a földek, amelyek elutasítják a királyi utat, és megpróbálnak egyedül létezni, lények vagy ködök befolyása nélkül." Mindegyikre rámutatott a térképen. "Rodan, Zöld Sziget, Dety, Samsan Grove és a Rechest-sziget."

Bólintottam. "A királyiak nem próbálják őket visszakényszeríteni az irányításuk alá?"

Angel drámaian felnevetett, miközben éberen figyelte a hátunkat, mintha támadás közeledne. "Megpróbálták, de az ottani lények ellenálltak, és végül a királyiak megunták. A kívülállóknak nincs igazi hatalmuk lények nélkül, ezért a királyiak hagyták őket békén."

Shadow bólintott. "Igen, de sok minden változhatott az évezredek alatt. Én semmit sem vetnék a húgom szemére."

"Különösen a Legfelsőbb Lény nélkül" - tette hozzá Angel. "Akinek uralkodnia kellett volna mindannyiuk felett, és fenntartani az egyensúlyt ebben a világban."

Shadow nélkül.

Nevetett, száraz, gúnyos kuncogást. "Úgy volt, hogy az itt töltött huszonkettedik évemben megkoronáznak, de az volt az a nap, amikor elárultak."

Huszonkettő. Ez a szám jelentős volt az Árnyékbirodalomban, és kétségtelenül ez volt az oka, hogy az alakváltók törvényébe is beépítette.

Végre megkaptam a választ.

"Szóval, ha mindannyiuk felett uralkodhatnál - kérdeztem, próbáltam megérteni -, akkor az egész Konkordium az otthonod lenne?"

"A Trinityből uralkodnék. A legnagyobb földről, ahol a láva szakadék van, ami közvetlen hozzáférést biztosít nekem a ködökhöz."

A ködökhöz való hozzáférés úgy hangzott, mint a hatalomhoz való hozzáférés. És úgy tűnt, választ kaptam arra a szakadékra is, amit láttam. A láva szakadék.

"Mi az a két föld odafent?"

Shadow kinyújtotta a kezét, és végigsimította Inky-t, megszakítva a térképet ugyanabban a pillanatban. "Az egyik a születés földje, a másik a halálé."

Szünetet tartottam, további információkra várva, de ő láthatóan végzett. Furcsa, baljós érzésem volt, hogy mi lehet az a két föld, és eszembe jutott Midnight története arról a helyről, ahol a két köd egyesül. A Szürke Földek? Az a kettő közül az egyikben volt?

Legalább az alapvető elképzelésem megvolt arról, hogyan épül fel a birodalom, és remélhetőleg a kalandjaink során még többet megtudok.

"Szóval, gyalog megyünk a Trinitybe?" Kérdeztem.

Shadow bólintott, és elfordult a kilátástól, hogy a föld felé forduljon. Egy olyan földre, amelyen hamarosan átutaznánk. "Minimálisra kell szorítanunk az energiafelhasználásunkat. Ahhoz, hogy a támadásom a leghatékonyabb legyen, minél több meglepetésre van szükségem. Amíg nem tudom biztosan, hogy lebuktam, addig csak lopakodó üzemmódban megyek."

"Oké, király. Akkor csináljuk."

Az ajkai megrándultak; a szemei megteltek arannyal. "Nem lesz ilyen egyszerű - sok teremtmény, királyi és szabadkőműves van szétszórva a Konkordiában. Mindegyiküket el kell kerülnünk, amíg szükségessé nem válik az összecsapás. Hosszú és nehéz út lesz."

Sóhajtottam, már kimerülten. "Őszintén szólva, ennyi erőddel, Shadow - mondtam hanyagul -, sokkal több gyilkolásra és sokkal kevesebb lopakodásra számítottam". Elmondta, miért, de ettől még nem lett kevésbé bosszantó.

Olyan gyorsan mozdult, hogy egyszer pislogtam, mielőtt a térfelemen volt, a keze a tarkóm körül, amit lassan úgy gondoltam, mint az ő személyes uralmi stílusát. Az ereje arra kényszerített, hogy addig sétáljak felé, amíg össze nem értünk, a testünk teljesen egy vonalban volt.

"Vigyázz, kölyök!" - figyelmeztetett, leheletével végigfújt rajtam, ahogy a mellbimbóim - amelyek szilárdan a hasa kemény síkjaira tapadtak - figyelemre ébredtek. A lábaim az ellenkezőjét tették, egészen meginogtak. "Fogalmad sincs, mire vagyok képes. Senki sem tudja igazán. Aki a pozíciómat betölti, az nem más, mint egy megbízott. A hatalom nem ismer el téged csak azért, mert megpróbálod becsapni, és én visszaveszem, ami az enyém."

Basszus, csak nem a vaginám rebegett? Mintha nem lett volna szabad felizgatnia az agresszió és az arrogancia eme megnyilvánulása, de felizgultam. A szemem felemelkedett, és hátrahajtottam a fejem, hogy lássam az arcát, és megakadtam azokon az ajkakon. Most már csak arra tudtam gondolni, hogy megcsókoljam.

"Gyerünk - mondta halkan. "Minél tovább maradunk mozdulatlanul, annál könnyebb lesz kiszúrni minket."

"Igen" - mondta Angel a közelből. "Nem tudom sokáig blokkolni a pozíciónkat."

Shadow elengedett. " Sunshine velem kapcsolatos kételyei ellenére a gyilkosság hamarosan bekövetkezik, de addig is mindent megteszek, hogy senki ne találjon ránk."

Újabb lépést tett, én pedig mélyen belélegeztem, nem tudtam, hogy egyáltalán vettem-e levegőt az alatt a másodperc alatt, amíg a kezében tartott. Csírájában kellett elfojtanom ezt a vonzalmat, mielőtt Shadownak elég ereje lenne meggyőzni, hogy álljak meztelenül a lávamezők fölött, készen arra, hogy feláldozzam a szüzet a hatalmáért.

Mert mindannyian tudtuk, hogy meg fogja próbálni.

Bassza meg, hogy én voltam az a csaj. Még Shadow Beastnek is.