Jaymin Eve - Reclaimed, Tizenegyedik fejezet

 


11

Shadow és Angel elindultak lefelé az ösvényen a dombos kiemelkedésről, ahol álltunk, és amikor épp követni akartam őket, valami energia mozdult meg mögöttem, és egy pillantást vetettem a vállam fölött. Egy pillanatra egy sötét alak mozgott a víz alatt, de olyan gyorsan eltűnt, hogy elgondolkodtam, vajon csak képzelődtem-e.

Sietve utolértem a többieket. "Él itt valami a vízben?" kérdeztem.

Shadow hátrapillantott. "A Mélység tele van sok olyan lénnyel, akikkel nem akarsz találkozni. Jobb, ha a szárazföldön maradsz."

Egy cseppnyi nyugtalanság futott végig a gerincemen. "Vettem, öregem. Vettem."

Árnyék mellkasa dübörgött. "Nem vagyok öreg, kis farkas."

Mindkét kezemet kinyújtva vállat vontam, a hátizsák velem együtt mozdult. "Az én világomban minden haver, csak kisebb hangszínváltozásokkal. Te is öregem vagy, Angel is öregem, Simone is öregem. Ha beverem a lábujjam, az egy kibaszott pokol, öregem. Minden öregem."

Ezen a ponton már annyit használtam a szót, hogy most már furcsán hangzott.

"Én... én nem..." Angel nem találta a szavakat, míg Shadow csak a fejét rázta.

Bámultam kettejük között, tényleg nem értettem, mi a probléma.

"Te olvasó vagy - harapott rá Shadow. "Ez az egyik kevés jótékony tulajdonságod. Szóval mi lenne, ha hat szónál többet használnál, amikor beszélgetést folytatsz."

Az orromat ráncoltam. "Ugyan már. Ez egy kicsit durva. Van még néhány megváltó tulajdonságom. Úgy értem, kiváló táncos vagyok, az énekhangomat pedig operai hangnak mondják."

"Borzalmasan énekelsz" - mondta holtbiztosan.

Kinyitottam a számat, de Angel előbb ért oda. "Igaza van. Szó szerint fáj a fülem, amikor dúdolsz egy dallamot".

Arckifejezésemet színlelt szomorúságra kényszerítve felsóhajtottam. "Az én érzéseim most nagyon fájnának, ha nem lennék teljesen tisztában azzal, hogy soha nem tudtam dallamot dúdolni."

Angel kuncogott, a zenei hang elég volt ahhoz, hogy tudjam, valószínűleg tényleg egy angyal hangja van. Maradnék annál, hogy hangosan énekelek a zuhany alatt, és halálra ijesztek mindenkit, aki a közelben van.

Shadow, úgy tűnt, végzett, felvette a tempót, hosszú lábai felemésztették a távolságot a dombon lefelé. Oké, rendben! Úgy tűnik, ezt csináltuk. Ideje elindulni a Concordes felé.

Furcsa módon nem éreztem magam túlságosan nyugtalannak. Bíztam benne, hogy a két isten az oldalamon tisztességes esélyt ad nekünk, hogy elintézzünk mindent, ami az utunkba kerül. Ráadásul itt lenni még mindig százszor jobb volt, mint Torma-ban.

Bármikor inkább a halált választanám, mint azt.

A sziklától távolodva egy sziklás ösvényen ereszkedtünk lefelé, és hálás voltam a farkasom segítségéért, hogy segít megtartani az egyensúlyt. Nyugtalanul vonaglott a mellkasomban, és tudtam, hogy ez azt jelenti, hogy túl sok idő telt el azóta, hogy elengedtem. "Lehet, hogy hamarosan váltanom kell - figyelmeztettem őket. "Észlelhető lesz az ehhez szükséges energia?"

"Megvédelek" - mondta Shadow, miközben a tekintete végigfutott rajtam, mintha a farkast keresné.

Szünetet tartottam. "Képes vagy rá?"

Shadow megrázta a fejét, hitetlenkedő arckifejezéssel az arcán. "Továbbra is alábecsülöd az alakváltók feletti uralmamat. Csak azért, mert lényegében szabadon engedtem, hogy mindannyian a saját kibaszott dolgaitokat csináljátok, még nem jelenti azt, hogy ne tudnék bármikor bábjátékossá válni. A szabadságotok nem garantált."

Halkan morajlott a mellkasomban, és alig tudtam megtartani a farkasomat. Igazán lenyűgöző volt, ahogy a fenevadam váltogatta, hogy egyszerre akart meghemperegni, hogy Shadow megvakarja a hasát, és egyszerre próbálta szó szerint letépni az arcát.

"Jobb, ha a szabadságom mindig garantált."

Pimasz vigyorra lőtt rám. "Nem ígérhetek semmit, Sunshine. Csak az idő fogja megmutatni, hogy mi lesz a vége köztünk. Hogy hova esnek majd a darabjaink. Ott van még az a kis téma, az elvesztett fogadás, amit meg kell beszélnünk."

Basszus, reméltem, hogy ezt már elfelejtette.

Szükségem volt egy kis figyelemelterelésre, és kihasználva, hogy az engedélye nélküli érintés már nem sokkolt, egyenesen az oldalába böktem. "Nem, csak nem, szörnyeteg. Nem veheted el az emberek szabadságát. Ez nincs rendben, és szándékosan nem veszed észre az egész mondanivalómat".

Angel kissé kibillent állkapoccsal bámult ránk. Kétségtelen, hogy még soha senkit nem látott ilyen kevés tisztelettel bánni vele, kivéve talán a barátait, de még ők is bizonyos fokú tisztelettel közeledtek hozzá.

"Figyelj ide, farkas... - morogta, majd furcsa módon elvágta a szavai végét.

Már épp újra meg akartam szúrni, amikor az arckifejezésére koncentráltam. Ugyanaz a tekintete volt, mint akkor, amikor egy lény támadt ránk.

Valami volt a közelben... figyelt minket, és Shadow teljes készültségben volt.

Angel is, a kezében megjelentek az ikerpengék, a lenyűgözően ívelt fegyver egyértelműen a kedvence volt. Megforgatta őket, és én elszakítottam a tekintetemet. Nem volt értelme arra a kettőre koncentrálni, akikről tudtam, hogy nem jelentenek veszélyt rám.

A farkasom felemelkedett, és az érzékeit arra használtam, hogy felismerje a fenyegetést a közelünkben. Ha túl akartam élni ezt, el kellett kezdenem rá támaszkodni. A farkasomat nem lehetett alábecsülni; képes volt megérinteni az Árnyvadászokat, ő adott nekem erőt, hogy lángba borulhassak és segítségül hívhassam a ködöket - sok szarságon átsegített már.

Volt egy rejtett erő és végzet, ami a farkasomhoz és hozzám kötődött, és egy élet-halál helyzetben szerettem, hogy ott van mellettem, mint tartalék. Boldogan váltottam át magam lángba borult farkassá, aki képes volt a sötét ködöket hívni, ha ez a barátaim megmentését jelentette.

"Menj tovább - mondta Shadow, és láthatóan nyugodtabbnak tűnt. "A ködök kíváncsiak egy új erőre a földjükön - olyan régen történt már, hogy rövid időre felkeltettük a figyelmüket. Ez egyelőre nem okoz gondot."

A ködök... Nagyszerű. A farkasom továbbra is nyugtalan maradt a mellkasomban, ide-oda járkált, egy nyílást keresve, hogy kitörhessen az emberbőrből.

"Még ne engedd el" - figyelmeztetett Shadow, érezve, ahogy a feszültség alattomos indákat teker a bensőm köré. "Még mindig nem tudjuk, mi fog történni, ha a farkasod először szabadul ki itt. Ezen a földön, amely hívogatta őt. Tartsuk vissza, ameddig csak lehet."

Hallottam a többit, amit nem mondott. Talán még ő sem tudott itt irányítani.

"Nem tudom, meddig marad még a ketrecében" - figyelmeztettem.

Shadow az átkozott lelkembe bámult, ahogy az ő szokása volt. "Majd akkor foglalkozunk vele, ha megtörténik, de tudom, hogy elég erős vagy ahhoz, hogy most bezárd. Tedd meg."

A mellkasom újra megdörrent, és a jobb mellemre simítottam, hogy megnyugtassam a farkasomat. Furcsa volt, de bassza meg, az életem melyik része nem volt most az? Hamarosan szabadok leszünk,ígértem neki. Megtudjuk az igazságunkat.

Ha ez volt az utolsó dolog, amit tettünk.