Jaymin Eve - Reclaimed, Tizenharmadik fejezet

 


13

Angel segített összeszedni magam, felöltözni, és a hátizsákot a vállamra venni. Mire végeztem, Shadow már csak egy széles vállú folt volt a távolban.

A barátom folyton rám pillantott, miközben elindultunk utána, és biztos voltam benne, hogy a döbbenet az arcomon maradandó lenyomatot hagyott.

"Jól vagy?" - kérdezte végül, kétségtelenül abban a reményben, hogy kizökkent a sötét gondolataimból.

"Fogalmam sincs, mi történt" - lihegtem, és úgy ötvenmilliárdszor pislogtam, mintha ez kitisztítaná a fejem. "Az volt a célom, hogy megnyugtassam, de úgy tűnik, talán az ellenkezőjét értem el".

Angel egy tudálékos mosolyt vetett rám. "Soha senkit nem láttam még úgy felbosszantani Shadowt, mint téged. Vagy, hogy pontosabban fogalmazzak, nem a hergelés a furcsa, hanem az, ahogy nem öl meg, amikor ez történik. Ha valamit tudok a fenevadról, akkor az az, hogy nem szereti, ha feloldódik. Nem akarja, hogy kicsússzon a kezéből az irányítás."

Felhorkantam. "Hát nem mindig elszabadul, lángra lobban, morgolódik és morgolódik mindenkire?"

Ő tényleg hangosan felnevetett. "Először is, ezt valószínűleg nem fogod elhinni, de Shadow ritkán volt irányíthatatlan, mielőtt megismert téged. Másodszor pedig, a legtöbbször, még ha használja is az erejét, és morogja a szavait, akkor is kontrolláltan viselkedik. A füstshow mind szándékos, hogy elérje azt a célt, amit el akar érni. De veled ez egy tényleges kontrollvesztés."

"Nem ő az egyetlen" - ismertem el. "Hogy lehet, hogy az egyik percben ennyire kétségbeesetten gyűlölöm őt, a következőben pedig úgy érzem, hogy meghalok, ha nem csókolom meg?"

Az ujjaim felemelkedtek, hogy végigsimítsanak az ajkaimon. "Ez volt az első igazi csókom" - suttogtam. Az a szarság Torinnal nem számított. Szemétláda. "Milyen szánalmas."

Angel megállt a földön. "Megcsókolt téged?"

Meglepetésemben én is előrebotorkáltam. "Uh, igen, megcsókolt."

Durván nyelt egyet. "Biztos vagy benne?"

Mi az? Mi?

"Uh, igen, eléggé biztos. Úgy értem, tapasztalatlan vagyok, de még én is tudom, mi az a csók."

Most már kezdett aggasztani, ahogy ide-oda járkált, és a pengéi végül elernyedtek a kezében.

"Angel!" Csattantam fel. "Mit akarsz ezzel mondani nekem? Miért vagy ennyire megdöbbenve, hogy Shadow megcsókolt engem?"

Úgy értem, igen, értettem, hogy nem voltam a szokásos esete, de biztosan nem volt elég őrült a gondolat, hogy megcsókolhatott volna, hogy megérdemelje ezt a reakciót.

Megállt a mozdulatban, és találkozott a tekintetemmel. "Tudtad, hogy az Árnyékbirodalom királyainak vannak igazi párjaik?"

Megráztam a fejem, mert egészen biztos voltam benne, hogy ez nem merült fel.

"De igen" - folytatta. "Néha születésükkor eljegyzik őket, máskor pedig akkor, amikor megtalálják a tökéletes párt, és elvégzik a szertartást. Mielőtt megtalálják ezt az egyet, szexuálisan nyitottak lesznek, de soha..." Durván nyelt egyet. "És nem tudom elégszer elismételni soha. Soha nem csókolnak meg olyasvalakit, aki nem a párjuk."

"Micsoda?" Lihegtem.

Az arcát kutattam, hogy lássam, vajon viccel-e velem, annak ellenére, hogy tudtam, nem az ő stílusa, hogy ilyesmivel viccelődjön.

"Miért?"

A mosolya tele volt titkos gondolatokkal. "A csókban olyan intimitás van, amit még a szex sem tud megismételni. A csók pillanatában megosztjátok egymással az energiát, az erőt, a lényegeteket. Megosztjátok a lelketek egy részét, és a birodalomban ezt az igazi társuknak tartogatják."

"Én nem vagyok a párja."

Nem is voltam. Torin volt a társam. Shadow és köztem nem volt olyan kötelék, mint egy igazi társé.

"Nem vagy az" - erősítette meg, és a mellkasom összeszorult a nyers kijelentésre. "Darkorként, a Legfelsőbb Lényként születésekor igazi társat kapott. Úgy volt meghatározva, hogy azon a napon kötődnek össze, amikor megkoronázták a hatalmára és a pozíciójára. Azóta nem látta őt, mióta az ajtót lepecsételték."

"Soha nem mondott semmit" - suttogtam, ellenállva a késztetésnek, hogy a mellkasomban érzett fájdalomra szorítsam a kezem. "Ez az igazi oka annak, hogy olyan kétségbeesetten akart visszajönni ide? Hogy eljusson hozzá?"

Angel megvonta a vállát. "Nem vagyok beavatva Shadow belső gondolataiba. Fogalmam sincs a motivációiról, a nyilvánvaló bosszúvágyán kívül. Ez a teljes igazság, de a többit... csak ő tudja."

Én sem voltam beavatva a gondolataiba, de mindig is kíváncsi voltam, hogy vajon több hajtja-e őt, mint a nővére elpusztításának igénye. Annyi mindent rejtegetett előlem, titkok és intrikák sokaságát. És a csók... Nem volt rá magyarázatom, de most már értettem, miért nem engedte, hogy legutóbb megérintsem.

"Ma ő kezdeményezte a csókot."

Nem csak kezdeményezte, hanem el is fogyasztott. Elvett mindent, és egyszerre hagyott kanosnak és összetörtnek. Angel nem szólt semmit, de elgondolkodott.

"Nem hiszem el, hogy ez volt Shadow első csókja is" - mondtam, és pislogtam az abszurditásra. "Hacsak nem döntött titokban úgy, hogy az elmúlt ezer évben elkezd csajokkal csókolózni."

Angel megrázta a fejét. "Soha. Ismerek nőstényeket, akikkel Shadow együtt volt, és egyikük sem ment az ajkai közelébe. Csak szex - nyilvánvalóan elsöprő szex -, de semmi intimitás, és semmiképp sem csókolózás."

A düh hulláma támadt bennem, és bármennyire is irracionális volt, alig tudtam megállni, hogy ne követeljek további részleteket, hogy megölhessem ezeket a "nőstényeket". Mivel a fenevad nem volt az enyém, és sajnos soha nem is lesz az enyém, kényszerítettem magam, hogy a helyzetre koncentráljak, amibe kerültem. A teljes és totális őrültségre, amit mondott.

Megcsókolt engem. Olyan részét adta nekem, amilyet soha senki más nem kapott.

"Shadow meg fog törni" - mondtam neki, a torkom váratlanul kiszáradt. "Torin majdnem megtette, az elutasítása a lelkem egy olyan részét szálkásította le, amit szinte biztos vagyok benne, hogy nem kaptam vissza. És Shadow..."

Vajon el tudnám-e őt valaha is engedni? Engedni, hogy visszatérjen az igazi társához, akié a szíve és a lelke volt? És ha megteszem, megpróbálna megölni, amiért elloptam az első csókjukat?

Nem volt több időm az aktuális válságomra, mert Inky megjelent a horizonton, egy hatalmas, fekete felhő, amely felénk száguldott. Szerencsére túl messze volt ahhoz, hogy meghallotta volna a beszélgetésünket, de egyértelmű volt, hogy Shadownak elege volt abból, hogy arra várjon, hogy utolérjük.

A füstfelhő körülöttünk kavargott, és könnyedén felemelkedett. Angel azonban nem tűrte ezt a szarságot, szárnyait kitárta, amikor felemelkedett Inky öleléséből. "Senki sem cipel engem" - füstölgött. "Mondd meg Shadownak, hogy tartsa meg a kibaszott kezét magának."

"Húúúú", kiáltottam. "Menj csak, barátnőm."

Egy apró mosolyt villantott rám, mielőtt lebegett a földre.

Megsimogattam Inky-t. "Én is tudok járni, haver. Kérlek, tegyél le."

És tudod mit... meg is tette.

Angel és én nem késlekedtünk megint, és elsiettünk a sziklás terepen. Inky velünk maradt, és Shadow felé irányított minket. Ahogy a csizmám felrúgta a talpunk alatt a sziklákat, észrevettem, hogy a fényes feketét ezüst- és bronzszínű erecskék szőtték ketté. Ásványokkal teli sziklaágy, amely addig tartott, ameddig csak láttam.

"Igazán furcsa, hogy a lávamezők ilyen messze vannak a fő szakadéktól - mondta Angel, és megrázta a fejét, miközben a horizontra pillantott. "Úgy értem, voltak gejzírek, amelyek az évek során felbukkantak, és véletlenszerűen robbantottak fel területeket, amikor a ködök nem a szokásukhoz híven viselkedtek, de ez furcsa." Angel idegenvezetőt játszott, és azon tűnődtem, van-e olyan világ, amit nem ismer jól.

"Szóval ez a föld úgymond egy hatalmas vulkánra épült?"

"Nem ugyanaz" - mondta nekem. "Itt a ködök hője okozza a lávafolyást. De hasonló a koncepció."

A ködökről mindig a félelem és a tisztelet kombinációjával beszéltek, de engem leginkább a kíváncsiság hajtott. Talán a Midnighthoz fűződő kötelékem tette, hogy nem tudtam félni ettől a lénytől. Legalábbis még nem.

Napoknak tűnő időbe telt, mire utolértük Shadowt, aki egy másik, magasabban fekvő sziklán várakozott, mellette egy megfeketedett és halottnak tűnő fa. Beszívtam egy nagy levegőt, hálát adva a könnyű, tiszta oxigénért. Fogalmam sem volt róla, hogy milyen a légkör szó szerinti kémiai összetétele itt, de úgy tűnt, hogy ugyanazt a feladatot látja el, mint az oxigén. Szerencsére.

A fenevad nem fordult meg, ahogy közeledtünk, és mivel nem voltam biztos benne, hogyan fog reagálni, óvatosan mozogtam, ahogy közelebb értem. Szerencsére, amikor végül felém fordult, semleges arckifejezést öltött, és egyértelmű volt, hogy nem a történtekről beszélgetünk.

Nem voltam különösebben kíváncsi a lelki társára, ezért nem feszegettem a témát.

"Itt kellene pihennünk éjszakára - mondta röviden. "A fény hamarosan elhalványul, és nem akarjuk sötétben átszelni a maradék földet. Túl könnyű lenne rajtunk ütni."

Közelebb léptem oda, ahol állt. " Shadow..." Elhallgattam, amikor észrevettem, hogy nem csak a távolba bámult. Egy falu volt alattunk, ennek a sziklafalnak egy csipkézett oldalán.

"Ez az otthonod?"

Megrázta a fejét. "Nem, ez Wenberton, a Fraple királyi tábor egyik külső városa. Még néhány napi járóföldre vagyunk Trinitytől, és aztán még messzebb van az otthonom pereme: Darkor."

Szünetet tartottam. "Ez a neved?"

Bosszús hangot adott ki. "Amikor egy Legfelsőbb Lény születik, arról a királyi városról neveznek el minket, ahonnan a családunk uralkodik. Az örökös bármelyik királyi családba születhet. Én Darkor második választott örököse vagyok. Ez inkább egy cím, mint egy név."

" Shadow amúgy is jobban illik hozzád" - mondtam, még csak nem is vicceltem. "Ez és a Seggfej. Mindkettő vagy, szóval működik. "

Nem harapott vissza, de egy mosolyra azért akadt. Olyan rövid, de elkaptam, és basszus, ez jól esett.

"Hogy jutunk át észrevétlenül ezen a városon?" Kérdeztem, végignézve a hatalmas, épületekkel és kétségtelenül rengeteg lakossal teli földrészen. Abból, amit ebből a távolságból láttam, a házak nem olyanok voltak, mint a földiek, a legtöbbjük a futurisztikus és az ókori kombinációja volt. Kőből és sziklából épültek, az épületek körül átlátszó üvegbuborékokkal, amelyek szinte védelmezően vigyáztak minden egyes házra.

Nem tűnt aggódónak. "Elég lesz, ha a hosszú úton megyünk. Reggel tovább vizsgálom a helyzetet. A legtöbb falu ugyanilyen lesz, és az igazi próbatétel akkor jön el, amikor elérjük a Darkort körülvevő nagy erdőket. Akkor kell majd megterveznünk a támadást."

Rengeteg átkozott tervezgetés.

"Ezt szem előtt tartva, szükségem van egy kis alvásra" - jelentettem ki. "Nem is beszélve az élelemről, a vízről és egy helyről, ahol megmosakodhatok."

Shadow végre rám nézett. Az első igazi pillantása, mióta megcsókoltuk egymást. Sok minden történt közöttünk ebben az egyetlen pillantásban, de szavak nélkül.

"Gyere velem" - mondta végül.

Mintha lett volna más választásom.