Jaymin Eve - Reclaimed, Tizenkettedik fejezet

 


12

A sziklán, ahová érkeztünk, fehér vadvirágok voltak elszórva a lábunk alatt, hozzájárulva az édes illathoz, amely betöltötte a szelet, de minél távolabb kerültünk a víztől, annál kietlenebbé vált a terület.

A levegő még mindig tiszta illatú volt, enyhén fanyar íze volt a nyelvemen, de a virágok hamarosan elhaltak, helyet adva valaminek, ami fekete kátrányra hasonlított. "Így néz ki az egész Konkordium?" Kérdeztem, és grimaszolva felemeltem a csizmámat, hogy sötét üledék tapadjon rá.

Shadow, akinek állkapcsa összeszorult, homlokát összeráncolta, és szintén lenézett. "Ez egy lávafolyásból visszamaradt szikla, de... amikor itt jártam, csak a szakadék körül volt. Soha nem láttam még ennyire elterjedtnek."

"Kiváló" - mormoltam. Shadow nem tudott válaszokat adni arra, hogy mi folyik ebben a világban, azok után, hogy olyan sokáig száműzték. Csak együtt kellett felfedeznünk.

"Milyen érzés újra itt lenni?" Kérdeztem, amikor ugyanannak a kiszáradt földnek a végtelen kiterjedése elvesztette az érdeklődésemet. "Úgy értem, biztos milliószor gondoltál már erre a pillanatra az évek során."

A kérdésem még arra is késztette Angelt, hogy lazítson a körülöttünk lévő föld harcos fókuszán, ahogy a tekintetét Shadow felé billentette.

"Furcsa - mondta lassan. "Az energiám visszatér, most, hogy a kiűzetésem béklyói elhalványulnak, de az örökölt erőm még mindig hiányzik. Attól tartok, hogy nélküle ez a családom elleni harc nehezebb lesz, mint gondoltam."

Olyan furcsa volt látni, hogy elbizonytalanodott. A magabiztossága lényegében úgy követte őt, mint egy kísérő. Inky és Shadow egója állandó kísérői voltak. Az, hogy nem volt az elemében, némi megszokást igényelt, de úgy gondoltam, okos dolog volt tőle, hogy óvatos volt azzal kapcsolatban, hogy mibe sétál bele.

Talán mindannyiunkat életben tart.

"Arra számítottál, hogy amint az ajtón lévő varázslat megtörik, újra teljes erőddel leszel megajándékozva?" Angel megkérdezte.

Shadow mellkasa dübörgött, mintha az emlékek felduzzasztották volna a dühét. "Nem az egészet, hiszen a pozíciómhoz kötő szertartás még hátravan, de egy jó darabot reméltem. Jelenleg talán hatvan százalékánál tartok annak, amire számítottam."

Egy szempillantás alatt elhalványult, füstös ködök kavarogtak körülötte. Aztán néhány száz méterre volt tőlünk. Aztán újra mellettünk volt. "Új adottságokra tettem szert." Energikusnak tűnt, a hangja vibrált az energiától. "A képességem, hogy a világok árnyékában mozogjak, elvesztett erőm volt. Nem mehetek túl messzire, különben valaki megérezné a jelenlétünket, de jó tudni, hogy visszatért."

Pislogtam. "Szóval technikailag most is be tudnál zippantani a könyvtárba ajtó nélkül?"

Megrázta a fejét. "A könyvtár védve van ettől az erőtől, de egyenesen a Földre vagy Brolderre tudnék menni. Nincs már szükségem a Solaris rendszer útvonalaira."

Angel megköszörülte a torkát, a szemöldöke összeráncolt. "Most már végre értem, miért hoztad létre a Solaris rendszer portáljait. Azt akartad, hogy újra tudj világot ugrani, és ez állt a legközelebb hozzá."

A férfi gúnyos pillantást vetett rá. "Megosztottam az erőt, nem igaz? Légy hálás."

A lány az orrát ráncolta a férfira, de nem foglalkozott azzal, hogy kommentálja a "háláját".

"Milyen más képességek tértek vissza?" Kérdeztem tőle.

Megvonta a vállát. "Néhány más, de leginkább az erőm. Évek óta merítek az alakváltóimból, ahogy a társad is rámutatott. De már nincs szükségem az energiájukra, hogy a sajátomat felturbózzam."

Ahogy a társat mondta, ugyanúgy mondtam, hogy baszd meg, amikor beütöttem a lábujjam. Shadow utálta ezt az alfát, és Torin helyében nyugtalanul aludnék éjszaka, tudván, hogy egy fenevad leselkedik rám. Ha Shadow most nem a pár ezer éves bosszújával lenne elfoglalva, Torin rábaszott volna.

"Egyértelműen nem rendelkezel egy Legfelsőbb Lény erejével - mondta Angel, úgy vizsgálgatva őt, mintha érezné az energiáját.

Shadow morgott, egy üvöltő morgás, ami a farkasomra emlékeztetett. "Csak annak a halála, aki bitorolta a pozíciómat, és a szertartás adja meg nekem a teljes hatalmamat."

"Nem lett volna szabad felhasználniuk az erőt" - rázta a fejét Angel. "Csak az játszhat a köddel, aki a pozícióra született."

Shadow lángjai megjelentek, és sokkal erősebbek voltak, mint amit valaha is láttam vagy éreztem tőle, hogy hátra kellett ugranom, vagy kockáztattam, hogy megsülök. Inky is nagyobbra duzzadt, látszólag magába szívta az energiát a mesterétől.

Nem viccelt azzal, hogy a valódi erejének hatvan százaléka itt jelent meg újra. Az ereje már korábban is lenyűgöző volt, de most... ijesztő volt.

Félelmetes volt.

Az arcán nem tükröződött az emberség. Ehelyett tiszta és hamisítatlan düh volt. Ez volt a mi ördögünk. Az alakváltók istene, aki egy egész fajnyi lényt teremtett - és szó szerint utakat a világok között.

Elveszett az új energiahullámban, és tudtam, hogy valakinek vissza kell húznia, de nem voltam biztos benne, hogy közelebb tudok-e menni. Vállaltam a kockázatot, beleléptem a lángokba, de az égés azonnal megtörtént, és amikor elhúztam a kezemet, vörös volt és hólyagos. Jól begyógyult, de elég volt ahhoz, hogy tudjam, nem tudok fejjel előre nekifutni, és leteríteni.

Shadow szó szerint érinthetetlen volt számomra.

Mi a helyzet a farkasommal?

Eldobva nehéz hátizsákomat, levetettem a ruháimat, tudtam, hogy újra szükségem lesz rájuk, mivel korlátozottak voltak az ellátmányaink. Amikor meztelenül álltam, és egy enyhe szellő fújta körbe a hajamat, hagytam, hogy a farkasom fojtogató szorítása enyhüljön - több mint egy kicsit izgatott volt, hogy végre szabad. Éppen amikor elkezdett felpörögni, Shadow tekintete találkozott az enyémmel.

Megálltam, a változás határán lebegve, az ujjaim karmokká fodrozódtak, még akkor is, ha a többi részem ember maradt. Shadow nem mozdult, egyikünk sem mozdult. Az egyiket lángok borították, a másik meztelenül, lángvörös hajjal táncolt körülöttünk. Mindkettőnket bezárt az ereje.

" Shadow" - suttogtam. Kizárt, hogy képes lett volna meghallani engem a tüze zajától - úgy szólt, mint egy sugárhajtómű, a föld majdnem megremegett a decibelektől, de valahogy mégis hallott.

Hallott engem.

Amikor egy lépést tett előre, megborzongtam. Nem a hidegtől, hanem a tekintetének puszta erejétől. A helyemen tartott. A testemet olyanná változtatta, hogy szó szerint meghalnék ezért a szörnyetegért, ha továbbra is csak így nézne rám.

" Shadow" - fojtottam ki újra. "Gyere vissza hozzám."

Ez a fordítottja volt annak, amit Torma-ban kellett velem tennie, és az irónia nem maradt el számomra. Azon is elgondolkodtam, mi történne, ha mindketten egyszerre veszítenénk el... ki hívna vissza minket akkor?

Újabb lépést tett felém, és még jobban belerántott az erőtérbe. Remegő lábaim a tüze felé hajtottak. A forróság intenzív volt, és nemcsak a testem reagált rá, hanem az energiám is. Az a kapcsolat-pátosz, ami ehhez a birodalomhoz fűzött, életre kelt.

Ahogy lángok csaptak fel a bőrömön, durva kezek húztak fel és a testéhez. Lábaimat köré tekertem, nem törődve azzal, hogy nem csak meztelen voltam, de az egyik legjobb barátom személyében tanúnk is volt.

"Mi vagy te?" Morogta Shadow. "Hogy úgy érzem magam miattad..."

Elakadt, és én kétségbeesetten akartam többet hallani. Mit éreztettem vele?

Többet azonban nem mondott, és eltartott néhány pillanatig, mire megértettem, hogy úgy értette, hogy általánosságban érezni.

A tekintetem az ajkaira esett, és kétségbeesetten vágytam az ízére. Ez a kétségbeesett szükséglet a lélegzetemet szaggatottan, szuszogva szökött ki. Rossz ötlet volt megcsókolni őt. Még sosem csókolóztunk, még akkor sem, amikor a nyelve mélyen a puncimba fúródott, és addig élveztem, amíg csillagokat nem láttam.

Aznap este megakadályozta, hogy bármilyen módon hozzáérjek, de ma... ma egyáltalán nem akadályozott meg.

A szája az enyémre csapódott, és egy valóságos dübörgő nyögés hagyta el az ajkaimat, ahogy a nyelvünk egymásba gabalyodott. Shadow átvette az irányítást, úgy döntötte a fejét, hogy az alsó ajkamat a szájába szívhassa, és harapdálta, miközben küzdöttünk, hogy megízleljük egymást.

A hátát karmoltam, és csak amikor kinyitottam a szemem, láttam, hogy az övé is nyitva van. Égő tekintetek csapódtak össze, ahogy csókolóztunk, és nem csak ez volt az égető. A lángjaink tomboló pokollá váltak körülöttünk, és kétségtelen, hogy ez a fajta erő és energia nem az az inkognitó volt, amit itt remélt.

Volt egy pozitívuma a tűznek: senki sem láthatott minket a bőrünket bevonó lángok közepette, ami azt jelentette, hogy egy pillanatra elengedhettem az önuralmamat, a sebezhetőség kúszott a tekintetembe, ahogy elhúzódtam tőle.

"Mi vagyok én, Shadow?" Suttogtam.

Még mindig engem bámult, ahogy akkor is, amikor átvette az irányítást, és teljesen birtokba vette a kibaszott számat. Az a törhetetlen tekintet a lényemet boncolgatta, lebontva engem arra az energiára, ami a lelkemet alkotta.

"Mitől vannak ezek a hegek?" - morogta, és a gyors témaváltás meglepett. Sebhelyek?

Ekkor éreztem a kezét a hátamon, ahogy végigsimít a gerincemen, és eszembe jutott az a nap, amikor Dean Heathcliffe lefogott és megbélyegzett. Tizennégy éves voltam, ez néhány évvel apám halála után történt, és a béta összehívott egy találkozóra, hogy megvitassa a lehetőségeimet a falkában elfoglalt helyem javítására.

Visszatekintve, volt egy olyan érzésem, hogy az egész felállás Jaxsonról szólt. Talán megint átlépte a határt, vagy Dean egyszerűen csak egy szemétláda volt. Órákon át kínzott a terepen. Forró vasat égetett a gerincembe, miközben "kihallgatott" olyan információkért, amikkel nem rendelkeztem.

Jól emlékeztem arra a napra, a sikoltozástól kezdve, amíg végül a fájdalom olyan kibaszott nagy volt, hogy elájultam, egészen addig, amíg néhány órával később magamhoz tértem, egyedül és kínok között.

Hetekbe telt, mire begyógyultak a sebek, és amikor mindez véget ért, még mindig viseltem a fakó, körkörös hegeket a gerincemen.

"A múltam hegei" - lihegtem, a démonaim felütötték a fejüket, ahogy az emlékek felvillantak bennem. Épp most csókoltam meg Shadowt, egy lélekromboló csókot, és ahelyett, hogy hozzá dörgölőztem volna, ahogy szerettem volna, csak a kibaszott Dean Heathcliffe-et láttam a fejemben.

Ez aztán a faszblokkolás.

Shadow nem elégedett meg ezzel a válasszal, a tűz a szemében még nagyobbra duzzadt.

Egy sóhajjal még egy kicsit hozzátettem a történethez. "A béta egy kicsit túlzásba vitte a kihallgatást, és a bélyegzővasa nyomot hagyott."

Shadow mellkasa megdörrent az érintésem alatt, az a mély, visszhangzó hang, amit akkor adott ki, amikor igazán dühös volt. Akkor is ezt hallotta, amikor megölte Alfa Viktort, és amikor Torin ellen szállt szembe. Mindkét alkalommal rólam volt szó, és nem hazudok, tetszett ez a mogorva, alfás, mindent megölő, ami az útjába kerül. Különösen, ha nem nekem szólt.

"Sok sebhelyem van" - mondtam neki, erőltetve a szavakat, az igazságuk égette a torkomat. "Kívül és belül egyaránt, de nem ezek határoznak meg engem."

Még mindig nem beszélt, a légzése szapora volt, ugyanolyan, mint az enyém, az illataink összekeveredtek. Mivel könnyítenem kellett a hangulaton, különben önpusztítóan hatna rám, kimondtam az első dolgot, ami eszembe jutott.

"Biztos vagyok benne, hogy meglesz Shadowshine."

Az ajkai megrándultak; ő sem felejtette el, mikor utoljára mondtam ezt, és szerencsére az emlékeztetőm elérte a kívánt hatást.

"Sundow úgy hangzik, mint egy háziállat neve" - motyogtam, bármilyen szavakat mondtam, amik a fejembe jutottak.

Óvatosan talpra álltam, és mivel szem előtt akartam tartani, hátrahajtottam a fejem.

" Shadowshine pontosan ilyennek látom magunkat" - morogta. "Az egyik túl sötét, a másik túl világos, és csak pusztító viharok vannak közöttünk."

Durván nyeltem a szavainak szinte megtört hangnemére. Nem igazán hitte el, hogy valaha is lesz páros nevünk, mert sosem leszünk igazán egy pár. "A viharok a kedvenceim" - mondtam hevesen. "Mindig táncolok az esőben."

Lehajolt, az orra végigsimított az arcomon, ahogy megszagolta az illatomat. "Elfelejtetted a pusztító részt, kis farkas."

Nem felejtettem el. Csak nem érdekelt.

Megborzongtam, amikor elhúzódott, azok a komoly szemek még mindig rám szegeződtek, még akkor is, amikor a tüzünk szinte a semmibe foszlott. "Nem hagyom, hogy elragadjon az áradás" - figyelmeztetett, aztán eltűnt, elsétált mellettem, meztelenül és egyedül hagyott.

Még egyszer.