Jaymin Eve - Reclaimed, Tizenkilencedik fejezet

 


19

Nem mintha Shadow és Angel vádlóan bámult volna rám, de a levegőben volt valami feszültség. Mindenki tudta, hogy én voltam az, aki ezt a nem is olyan kis csavart a terveinkbe. Mondanom kellett valamit. "Igen, szóval, bocsánat ezért. Esküszöm, sosem terveztem, hogy a farkasom megszökik és pusztítást okoz".

Shadow a szokásos módon morgott. Angel megveregette a vállamat. "Tudjuk. A te energiád itt erősebb, és a farkasé is. Remélhetőleg most, hogy kiengedted, megelégszik, amíg ki nem találjuk, mi a kötődésed a birodalomhoz, és hogyan tudnánk ellensúlyozni az itteni erejét."

Bólintottam. "Ha valami pozitívum származhat ebből, akkor az, hogy most már nyugodtabb. Túl sokáig tartottam őt bezárva. A műszakjaim szórványosak, mióta kirángattak Torma-ból."

Shadow újabb morgást eresztett meg. Visszatért a régi mogorva önmagához, és nekem nem volt rá se időm, se energiám. Alig álltam a lábamon.

"Van valami ennivalónk?" Kérdeztem röviden. "Vagy eltűnt a hátizsákom?"

Inky előre kavargott, nagy füstfelhővé duzzadva, mielőtt újra megszülte a táskát. "Ezt abba kell hagynod" - nyögtem. "Ez hátborzongató."

Még nagyobbra nőtt, és elrugaszkodott. Midnight csatlakozott, és a kimerültségem ellenére sikerült mosolyt csalniuk az arcomra. "Most már maradsz?" Kérdeztem Midnightot. "Minden rendben van a könyvtárban? Simone jól volt, amikor eljöttél?"

Minden békés és biztonságos. Simone jó kezekben van Shadow barátjánál.

Összeszűkítettem a szemem. "Jó kezekben... Luciennél? Tényleg?" Elhúzódott az arcom a gondolatra. "Ez egy kicsit aggasztó."

Lucien egy simulékony beszédű vámpír volt, és soha nem volt okom aggódni, hogy van benne egy gonosz vonás, de tudtam, hogy ott van. A szeme mélyén ott lappangott a sötétség. Shadow mind az öt hatalmas barátjában megvolt.

Logikus volt, hogy Shadow legénységeként ők is ugyanolyan brutálisak, mint ő. Egy a madár, meg ilyesmi. Simone nem volt éppen egy naiv kis galamb, de még mindig aggódtam, hogy talán túl messzire ment. Én kurvára biztos voltam benne, és csak a szerencsének köszönhettem, hogy nem kerültem nagyobb bajba.

Be kellett ezt fejeznünk, és vissza kellett mennünk a könyvtárba. "Milyen messze vagyunk most a családodtól?" Kérdeztem Shadowt.

Tudtam, hogy a tábor a láva szakadék közelében van, ahol a ködök a legkönnyebben megközelíthetőek. Ennél a szakadéknál voltunk.

"Egynapi járóföldre vagyunk" - mondta nekem. "Az ellenkező irányba kellett elvinnem minket, hogy ne támadjanak ránk, miközben megmentem az életedet."

Ezt szememre akarta vetni, talán örökre.

Nem igazán hibáztathattam érte.

"Követjük a láva szakadékot?"

Bólintott. "Igen, és remélhetőleg nem számítanak arra, hogy ebből az irányból támadunk."

A tizenöt láb mélyen fekvő vörös folyót bámultam, és röviden elgondolkodtam azon, hogyan sikerült Shadownak úgy belemártania és kimentenie engem belőle, hogy nem halt meg. Talán a ködöket használta, hiszen azok kétségkívül létezhetnek a hőségben? Vagy talán a ködláva nem égette meg?

Feltételeztem, hogy igazából mindegy volt. A sok titka közül ez az egy nem is volt fontos; megmentett engem, és csak ez számított.

Csontfáradtan térdre rogytam, és a táskáért nyúltam, amit Inky cipelt - nem voltam hajlandó másként nevezni -, és előhúztam belőle a ruhákat, majd néhány energiaszeletet. "Megihatom azt a vizet?" Kérdeztem, a jeges tó felé rántva a fejem, miközben egyszerre beletéptem a szeletbe, és két nyeléssel megettem. "Mielőtt elindulunk."

Már láttam, hogy ez nem lesz elég ahhoz, hogy energiát adjon a folytatáshoz. Annyira ki voltam merülve, hogy csak egy év alvás, egy tonna kaja és hat orgazmus segíthetett volna. Annak az esélye azonban, hogy ezek közül akár csak egy is bekövetkezzen, szinte lehetetlen volt, nemhogy a hármas siker. Kétségtelenül egy hatalmas túrába kezdtünk, hogy a seggünket újra a tábor felé tereljük.

Aztán Shadow halálra rémített. "Szünetet kell tartanod. Nem folytathatod így tovább. Újra kell szerveződnünk."

Rám meredtem. Aggódott értem? "Jól vagyok" - mondtam, miközben a második szeletemet rágtam.

Megrázta a fejét, és láttam rajta, hogy eltökélt; nem fogom meggondolni magát. "Nem vagy jól, Mera. Kurvára messze vagy attól, hogy jól legyél." Újra vitatkozni akartam, de félbeszakított. "Nem csak rólad van szó; szükségem van néhány információra erről a világról. Volt itt egyszer egy barátom, aki talán segíthet nekem... ha még él. Azt javaslom, hogy először arrafelé induljunk el."

Angel kiegyenesedett. "Most az egyszer egyetértek. Elvesztetted a meglepetés erejét, és a húgod felkészült lesz. Nincs értelme elsietni a rajtaütést. Új megközelítést kell találnunk."

Ez pont az ellenkezője volt annak, amit korábban mondott, és most már világos volt, hogy mindketten a szegény kis Mera védelmező vonaton ülnek. Dühös lettem volna emiatt, csakhogy egyértelmű volt, hogy ma majdnem meghaltam. Szóval, igen. Legjobb, ha befogom a számat, és hagyom, hogy ezek a hatalmas, makacs, gyönyörű istenek döntsenek helyettem. Jó lenne egy kis energiát visszanyerni, mielőtt újra az életünkért harcolunk.

El tudlak vinni.

Kinyújtottam a kezemet, és végigsimítottam Midnighton. "Az ellenkezőjére utaló bizonyítékok ellenére valójában jobban szeretek sétálni. Egyedül, ahogy életem nagy részében tettem."

Midnight felrobbant, ölelésbe burkolózott körülöttem, ahogy Angel felénk lépett. A következő szavai finoman hangzottak el. "Ugye tudod, hogy a függetlenség - a szélsőséges függetlenség - tanult válasz, ugye?"

Visszarándultam, ezek a szavak jobban eltaláltak, mint kellett volna. "Mit akarsz ezzel mondani?"

Felemelte mindkét kezét. "Nem kritizálni akarom, csak a saját tapasztalataimból tudom. Természetes, hogy ha olyan sokáig nem volt senki, akire támaszkodhattál volna, akkor kezded el igazán azt hinni, hogy mindig mindent magadnak kell csinálnod. Ezt a reakciót megtanultad; ez nem természetes. Az ember falkaállat, és mindig is kellett volna, hogy legyen egy társai által alkotott közösség, amelyre támaszkodhat."

Hőség szúrta a szememet, miközben könnyek fojtogattak. Soha nem gondoltam erre így, csak feltételeztem, hogy a nap végén mindig csak magadra számíthatsz igazán. De vajon ez csak egy megtanult élettapasztalat volt? Ami azt eredményezte, hogy túlságosan elszánt lettem, hogy soha senkire nem támaszkodhatok?

" Shadow ugyanolyan - mondta Angel, miközben figyelmesen figyelt, ahogy az arcom kétségkívül az érzelmi kifejezések teljes skáláján átment. "Ez a mi traumánk. Mindhárman ragaszkodunk a függetlenségünkhöz, mintha meghalnánk, ha elengednénk. Életünk során időnként nagyon is meghalhattunk volna, ha nem ápoljuk a saját erőnket. De itt nem vagyunk egyedül. Ha túl gyengék vagyunk, hagyjuk, hogy mások hordozzanak. Nem gyengeség, ha hagyod, hogy segítsünk neked."

Vágott közbe Shadow. "Nekem nincs traumám."

Angel és én egyetlen pillantást váltottunk, és megkönnyebbültem, amikor a könnyeim elhalványultak a nevetésemmel szemben. "Oké, haver." Kuncogtam. "Ahogy gondolod."

Inky Shadow köré tekeredett, és félelmetes pózba álltak, így kényszerítettem magam, hogy abbahagyjam a nevetést. De tényleg, ez a fickó több traumát hordozott magában, mint tíz ember együttvéve.

"Nincs értelme tagadni a traumádat" - mondtam egy vállrándítással. "És senki sem fogja vitatni, hogy erősnek és félelmetesnek építetted fel magad. Egy isten. Egy szó szerint fajteremtő. De amikor huszonkét éves voltál, elűzve a világodból és a családodból, egyedül egy új univerzumban, kellett, hogy legyenek küzdelmek."

Az állkapcsa kattant. "Túléltem."

Túlélte, de milyen áron?

Kényszerítettem magam, hogy felálljak és felöltözzek, Midnight a karjaim alá csöppent, hogy segítsen, és úgy tűnt, ez volt az a pillanat, amikor Shadow rájött, milyen gyenge vagyok valójában. Elvesztette jogos dühének egy részét, és ő is odalépett, hogy segítsen.

Miután felöltöztem, sétálni kezdtünk, és végül félig ő cipelt engem, a lábam a földet súrolta.

Hátrahajtottam a fejem, hogy lássam az arcát, és szomorúan elmosolyodtam. "A túlélésnek megvan az ára, Shadow. Tudom. Tényleg kiváló munkát végeztél, de senkinek sem segít, ha szépítjük a küzdelmeket. Mindig hagy nyomot, némelyik mélyebb, mint a többi." A fejemet a karjára hajtottam. "Nem vagy egyedül. Nem vagyok egyedül. Angel sincs egyedül. Erre folyamatosan emlékeztetni fogom magam. Egymásra támaszkodhatunk."

Nézz rám, menj. Angel szavai segítettek nekem fejlődni, és már a tudatosság magasabb szintjén rezegtem.

Vagy a kimerültségtől elvesztettem az eszemet.

Shadow nem tűnt meggyőzöttnek, de most, hogy a legjobb barátnőmön keresztül kaptam egy kinyilatkoztatást, továbbra is kényszeríteni akartam magam, hogy elismerjem az igazságot.

Tudnánk jobbat is.