Jaymin Eve - Reclaimed, Tizenötödik fejezet

 


15

Valamikor elaludtam, jobban pihentem, mint régen. Épp akkor ébredtem fel, amikor a fény visszatért az égre, háttérbe szorítva a ködtakarót.

Megdörzsölve a szememet, ásítottam, majd leültem, és körülnéztem, hogy kitaláljam, hol van mindenki. Shadow ébren volt, egy nagy fának támaszkodva figyelt minket. Egy fa, ami tegnap még nem volt ott, de nyilvánvalóan ez az oázis, amit a víz felszabadításával nyitott meg, tovább fejlődött.

"Ó, szia - mondtam, és feltoltam magam. "Semmi dráma az éjszaka folyamán?"

Előrehajolt, a lába enyhén behajlítva, és ahogy a combjaiban lévő nehéz izmok megfeszültek, rövid időre összezavarodtam, hogy miért vagyok egészen itt, és nem a között-

"A horkolásodon kívül" - húzta el magát, félbeszakítva kanos kislányos gondolataimat - "minden csendes volt".

Elfojtottam a következő ásításomat, és rápislogtam. "Úristen, haver. Udvariasan úgy kéne tenned, mintha nem hallottad volna, hogy úgy lihegek, mint egy tehervonat az éjszakában. Nem ismered a szabályokat?"

A felháborodásom többnyire színlelt volt, még akkor is, ha senki sem akarta, hogy a kibaszott világ legdögösebb lénye egész éjjel hallja a horkolását. Én is fingottam volna? Csak hogy a kínos hangok teljes skáláját megszólaltassam.

Shadow felnevetett, ahogy felhúzta magát. "Csak szórakozom veled. Úgy aludtál, mint a halott, és nem egyszer kellett megnéznem, hogy valóban lélegzel-e. A víz jól leülepedett a szervezetedben."

"Remekül érzem magam" - vallottam be, és a testem felhevült a gondolatra, hogy Shadow egész éjszaka hozzám ért. Hogy tudtam volna ezt átaludni? Általában, ha a közelében volt, minden idegvégződésem életre kelt, és én teljesen megrándultam, az energiám úgy szikrázott, mintha konnektorba dugtak volna. De ehelyett úgy aludtam, mint egy halott?

Talán a birodalom vizében volt egy kis ingyen válium.

"Szóval, mi a mai terv?" Kérdeztem, mert témát kellett váltanom. Körülnéztem. "És hol van Angel?"

"Fentről fürkészi a tájat" - mondta Shadow - "mi pedig csak folytatjuk utunkat a Hármas felé. Ha azonban előbb meg akarsz mosakodni, a tó ugyanott van, ahol hagytad."

A tekintete, amely eddig az arcomon volt, lassan végigkövette azt a helyet, ahol a melleim megemelkedtek, ahogy beszívtam a levegőt. Csak arra tudtam gondolni, hogy újra együtt úszhatok Shadowval. Ezúttal azonban nem fogunk veszekedni.

A másodperc töredéke kellett ahhoz, hogy meghozzam a döntést.

Ez volt az utolsó esélyem, hogy megpróbáljam. Ha már elvesztettem Shadowt a társa miatt, akkor minden másodpercet ki akartam élvezni, mielőtt ez megtörténik. Itt volt az ideje, hogy felgyorsítsam a tervet, amit már régen kitaláltam Angellel, hogy elveszítsem vele a szüzességemet. Ő volt az az élmény, amire vágytam, és az időm fogytán volt.

"Azt hiszem, rendbe szedem magam - mondtam, miközben felálltam, hogy ne a földön feküdjek, és bámuljak felfelé a hosszú testén. Furcsa volt, hogy az a véletlenszerű kívánságom támadt, hogy valaki szerezzen ennek a fickónak egy szürke melegítőnadrágot? Szükségem volt erre az élményre. Mintha a bakancslistámra lett volna szükségem.

Amint felálltam, levetkőztem a hosszú ujjú pólómat, és csak egy fekete melltartó maradt rajtam. Shadow nem szólt semmit, de a tekintete figyelmeztetett, hogy ne vigyem túlzásba. Bárcsak jobban tudnék hallgatni a figyelmeztetésekre.

A nadrágom következett, és amikor lecsúsztattam, szépen ráhajtottam az ingemre. Hátat fordítottam neki, hátranyúltam, és lecsatoltam a melltartómat, lecsúsztattam a karomról, és hagytam, hogy leessen, így fekete bugyiban és egy kibaszott önelégült mosollyal maradtam. Nem mintha Shadow ezt láthatta volna, hiszen még mindig háttal álltam neki. De határozottan ott volt.

"Megmosakszol?" Kérdeztem, eléggé elfordítottam a fejem, hogy megpillantsam, ahogy keresztbe tett karokkal áll, és feszülten figyel engem.

Nem válaszolt, így csak vállat vontam, és kiléptem a bugyiból. Nem mintha nem látott volna már százszor meztelenül, de nem látott meztelenül, mióta csókolóztunk, és ez nyilvánvalóan nagy dolog volt számára, úgyhogy kíváncsi voltam, változik-e valami.

A víz melegebb volt, mint tegnap este, ugyanakkor még mindig frissítő érzés volt a bőrömön, amikor belemerültem. Körülbelül harminc másodpercig siklottam, mielőtt úgy döntöttem, hogy teszek néhány kört. A víz iránti természetes szeretetem elfeledtette velem azt a tervemet, hogy titkos szexuális együttlétre csábítsam Shadowt, és csak akkor bukkantam a felszínre, amikor egy sötét alak siklott el mellettem - és én majdnem belehaltam a szívrohamba. Ráadásul itt van velem.

A haja hátrafésült volt, a bőrén végigcsorgott a víz, és abból, amit a sűrű izmokon láttam, legalább deréktól felfelé meztelen volt.

Közelebb siklott. "Micsoda örömöt találsz az élet legalapvetőbb tevékenységeiben" - mondta, miközben mozdulatai alig fodrozódtak a vízben. "És több száz fáradt év után furcsán kétségbeesetten vágyom arra, hogy azt érezzem, amit te."

Mivel nem tudtam megállni, én is előre mozdultam. Sokkal kevésbé kecsesen, de ki a fenét érdekelt ez, amikor itt voltam egy meztelen Shadowval. "Mindig is szerettem úszni. Furcsa egy alakváltótól, de a felszabadító érzés, amit a vízben érzem, nagyobb, mint amit két vagy négy lábon valaha is éreztem."

" Alakváltó létedre furcsa vagy" - mormogta. "Valószínűleg azért, mert nem vagy teljesen alakváltó. Beletelt egy kis időbe, mire rájöttem, de nem vagy teljesen az enyém. Csak nem tudom, hogy kihez tartozol."

"Itt egy őrült elképzelés" - mondtam vigyorogva. "Talán nem tartozom senkihez. Talán egy szabad farkas vagyok, aki a saját útját járja külső hatások nélkül."

Shadow lehajtotta a fejét, amikor szinte találkoztunk a tó közepén, körbe-körbe jártunk, a tekintetünk egymásra szegeződött. Nem tudtam a nevében beszélni, de a végtagjaim remegtek, hogy meztelenül vagyok a közelében, és... a kíváncsiság, hogy vajon ő is meztelen-e, valószínűleg meg fog ölni.

A tekintetem folyton a vízbe meredt, de ő túl gyorsan mozgott ahhoz, hogy tisztán lássam. A kurva életbe, nem tudna valaki egy kis szünetet tartani, és villantani egy faszt felém?

Valaki? Szükségem volt egy kis valamire a hosszú, magányos éjszakákon...

"Lehet, hogy igazad van."

Megálltam a mozgásban, majdnem megfulladtam, ahogy a lábaim lefagytak. Miben volt igazam? Szükségem van egy kis fenekező anyagra?

"Talán magányos farkas vagy" - mondta. Ó, persze. Igen, igen. "És az a tény, hogy valaki úgy döntött, hogy az alakváltóim közé helyez téged, biztos jele annak, hogy te és én találkozásunk útjára léptünk. Akár a sors, akár a beavatkozás, a találkozásunk elkerülhetetlen volt."

Víz töltötte meg a számat, ahogy belesüllyedtem a tóba. Shadownak igaza volt, és minél többet gondolkodtam rajta, annál inkább szükségem volt a válaszokra, hogy miért. Miért voltam olyan, amilyen voltam? Miért voltak ilyen kapcsolataim a birodalommal, Shadowval és a ködökkel?

Még mindig alakváltó voltam, nyilvánvalóan, igazi társammal, meg minden. De nem voltam olyan, mint egy átlagos alakváltó. Egyiknek sem volt értelme.

"Mi vagyok én?" Kérdeztem tőle, kacér tekintetem a szó szoros értelmében halott volt, ahogy a valóságom elbaszott igazságára koncentráltam. "Egyáltalán léteznem kellene?"

Shadow egy szempillantás alatt az arcomban volt, én pedig beszívtam egy tüdőnyi vizet, ezúttal tényleg majdnem megfulladtam. Átkarolt, feljebb húzott, miközben felköhögtem a tüdőmet, hogy megpróbáljam kitisztítani belőle a vizet. A történelem ismétli önmagát. Még akkor is, ha ez a történelem csak tegnap este volt.

"Jézusom, baszd meg - vicsorogtam, a hangom rekedt volt a mániákus köhögéstől. "Ezt nem terveztem."

"Veled soha semmi sem az" - húzta meg magát Shadow, és most, hogy nem voltam közvetlen halálveszélyben, észrevettem, milyen helyzetben vagyunk éppen.

Ő tartott engem, és egészen biztosan meztelen volt. Éreztem, ahogy testének hosszú, sima vonalai hozzám préselődnek, izmainak keménységét, amely olyan ínycsiklandóan simult a lágyabb görbületeimhez. Hátrahajtottam a fejem, hogy találkozzam a tekintetével, és a lélegzetem apró lihegésekben kezdett kiszakadni belőlem. Az egész látásomat betöltötte Shadow, és ismét az ő íze volt az ajkaimon.

"Mennünk kell - mondta halkan. "Mindketten tiszták vagyunk, és most csak az időt vesztegetjük."

Egyikünk sem mozdult.

"Shadow" - lihegtem.

A szeme elsötétült. "Ha továbbra is így nézel rám, Sunshine, ígérem, hogy ez a mókás kis úszás teljesen másképp fog végződni, mint ahogyan kezdődött."

Felnyögtem, megpróbáltam felmászni rá, de mozdulatlanul tartott. Ugyanezt csinálta, amikor a puncimat falta, és ez volt az egyetlen alkalom az életemben, amikor bevallom, hogy tényleg azt akartam, hogy lefogjanak.

"Másképp fejezd be" - mondtam erőteljesen. "Kibaszottul élj a hírneveddel."

Úgy látszik, az éhség és a szexuális frusztráció nyűgössé tett. Ez egy hiba volt... Mindegy.

A szemei elsötétültek, valami Inky-szerűre, és egy rövid gondolatom támadt, hogy vajon hol lehet egyáltalán az a füstpacni, mielőtt Shadow szorosabbra húzta a markát. "Kezdettől fogva ellenem harcoltál - reszelősködött a fülem mellett. "Nem számít, mennyire erőltetem, te ugyanolyan keményen visszatámadsz."

"Nem ismerek más utat" - suttogtam a nyakához, az arcom oda temettem, miközben belélegeztem őt, a nyelvem pedig kitévedt, hogy a bőrén lévő víz nyomát kövesse.

Shadow felnyögött. "Mera, Sunshine. Ez egy rossz ötlet. Nem vagyok jó neked, és kurvára nem ígérek semmit. Soha."

Újra megnyaltam, miközben ellene simultam, és nyálcsorgatva figyeltem, milyen rohadt finom íze van. "Nem kell az ígéreted" - mondtam őszintén. "Felnőtt nő vagyok, és tudom, mi a helyzet. Ez nem több annál, mint ami. Két kanos ember, akik dugnak, mert megtehetjük."

Olyan gyorsan rántott ki a vízből, hogy egy sikoly elhalt a torkomban, és amikor a karjai a combom alá és a fenekem köré tekeredtek, azon kaptam magam, hogy pont az arcán ülök. Ahogy legutóbb, most sem vesztegette az időt, egyenesen a csiklómhoz kapott, a szájába szívta, a fogai a lüktető húsba haraptak.

A kiáltásom fojtott volt, mert inkognitóban voltunk ezen a helyen, és a tüdőmet kiabálni valószínűleg rossz ötlet volt. Bármennyire is szerettem volna. Mindkét kezemet a hajába fonom, és olyan erősen magamhoz rántottam, amennyire csak tudtam, belecsikorgattam az okos szájába.

"Shadow" - kiáltottam, és belerándultam, ahogy az első orgazmus elérte a testemet. Túl sok idő telt el az orgazmusok között, és olyan átkozottul könnyen estem át a ló túloldalára ezzel a fenevaddal.

A hátamat hátrahajolva, a melleim szinte lengtek a szélben, de túlságosan el voltam szállva ahhoz, hogy érdekeljen. Shadow abban a szilárd szorításban tartott, nagy kezei a combomba haraptak, és a fenekemet gyúrták. Ennek az istennek az erejétől meg kellett volna ijednem, de nem érdekelt.

Ha most azonnal megölne, egy kibaszottul jóllakott ribancként távoznék.

Felnézett, hogy találkozzon a tekintetemmel, és a szemei lángoltak, ahogy felemésztett. Amikor kicsit hátrébb húzódott, nyelve hosszú, sima csúszásban simult felfelé, újra elélveztem, és annyira megfeszítettem a combjaimat és a kezeimet, hogy tudtam, bárkinek fájdalmat okoztam volna, aki nem olyan erős, mint Shadow.

Nem hagyta abba, és ha a szemében lévő tűz bármit is jelzett, szerette a fájdalom harapását.

Igen, egyformán elcseszettek voltunk, és ez volt az, ami miatt ez működött velünk.

Az ereje végigzsippent a bőrömön, miközben a következő sikolyaimat fojtogattam, és minden eddiginél erősebben elélveztem. Tüzes elektromos csapása az élvezet és a fájdalom finom határán egyensúlyozott, és én vágytam rá.

Amikor az érzések túl soknak bizonyultak, hátravetettem magam, és csak Shadow szorítása tartotta a fejemet a víz fölött. A vízvonalra fektetett, a nyelvének a puncimra tett simogatásai lelassultak, miközben az ottani nedvességet nyaldosta, felfalva mindent, amit a testem kínált. Újra elkezdődött a feltorlódás, erősebben és intenzívebben.

"Hagyd abba - könyörögtem. "Hadd érintselek én is, vagy hagyd abba, Shadow".

Szünetet tartott, mielőtt a szájába szívta volna a csiklómat, nyelvével lassan körbefutott rajta, ide-oda söpörte, és körülbelül megölt engem. Egy hajszálnyit hátrahúzódva, nehezen lélegeztem, ahogy őt figyeltem. "Nem vagyok benne biztos, hogy veled együtt tudom irányítani az energiámat, Sunshine."

Sokba került neki, hogy ezt beismerje, és én igyekeztem nem hagyni, hogy a tény, hogy hatással vagyok Shadowra, a szívembe telepedjen.

"Nem érdekel." Teljes igazság. "Ahogy szeretsz emlékeztetni, minden nap kockáztatom az életemet, mióta találkoztunk. Mit számít még egy kockázat? Főleg, ha jutalommal jár."

Az egyik karját használva lassan felemelt, hogy újra függőlegesen álljak, és ahogy közelebb húzott, hagyta, hogy a testéhez süllyedjek. Kemény farka a magomhoz nyomódott, ahogy egyre lejjebb csúsztam rajta.

"Ez itt nem fog megtörténni" - figyelmeztetett.

Hátrarántottam a fejemet. "Hogy érted ezt?" Mi, mintha pont ott baszakodtunk volna. Most már nem tudott leállni.

Összeszűkítette rám a szemét, túlságosan is átkozottul gyönyörűen nézett ki, csuromvizesen és zaklatottan. "Egy kibaszott tóban akarod elveszíteni a szüzességed, ahol fennáll az esélye, hogy Angel vagy bármelyik lény a sok közül, aki ezen a vidéken kóborol, ránk tör?"

Gondolkodnom kellett rajta, tényleg gondolkodnom kellett, mielőtt válaszoltam. "Elveszed a szüzességemet, ugye? Ha most abbahagyjuk, megígéred, hogy találunk egy időpontot, amikor befejezzük?"

Az ajkai felfelé billentek, gonosz mosoly díszelgett az arcán. " Sunshine, tönkreteszlek, mielőtt újra összeraklak. De most nincs időm mindarra, amit tervezek, úgyhogy abba kell hagynod a csábítást, és hagynod kell, hogy folytassam a küldetésem többi részét."

Összeszorítottam a lábaimat a dereka körül, és felnyögtem, ahogy a farkának a hegye becsúszott belé, az égető feszítés éppen eléggé szórakoztató volt.

Shadow mellkasa dübörgött, ahogy az erejének tüze szétáradt rajtunk. "Mi van, ha - lihegtem -, soha többé nem kapunk rá esélyt?"

Ki tudta, mi történhet ezután? Háborút vívott a hatalmas családja ellen, a teljes ereje nélkül.

"Meg fogjuk" - mondta. "Találok időt, mielőtt a Hármasba érünk. Mielőtt... minden megváltozik."

Mielőtt az igazi párja a képbe kerül.

Shadow átkarolt, a hirtelen mozdulat kizökkentett, és már épp tiltakozni készültem, amikor rájöttem, hogy ő ölel át. Az egyik olyan testes ölelés, amit az egész lelkemben éreztem. Egy meleg takarót, amely körbevett.

"Köszönöm."

Megrándultam, és azon tűnődtem, vajon tényleg ő suttogta-e ezeket a szavakat. Fogalmam sem volt, hogy jól hallottam-e, és még kevésbé, hogy mit köszönhetett meg, de küzdöttem a könnyeimmel. Ez olyan érzés volt, mint egy búcsú, és ezt kurvára utáltam. Sikítani akartam, és letépni a bőrömet. Így akartam magam köré tekerni, és soha többé nem engedni el.

De... ha volt valami, amit megtanultam, az az volt, hogy a lehető legszorosabban kapaszkodni semmit sem ér, ha a másik mindent megtesz, hogy ellökjön magától. Jaxson megtanított erre egy olyan kemény leckével, amit soha nem felejtek el. Ugyanúgy a lelkembe tetoválták, ahogyan Shadow ködeit a testére tetoválták.

"Majd eljön a mi időnk, Napsugár - mondta, és elhúzódott tőlem. "És aztán vége lesz."

Bólintottam. "Értem."

És szomorúan meg is értettem.