Milana Jacks - Arked By the Predator, Első fejezet


 

1. FEJEZET



ARK



Ha ellenséges területen vívunk háborút, fel kell mérni a terepet, számba kell venni az ellenséges állásokat, és meg kell számolni a létszámot. Ezután meg kell tervezni a hódítás stratégiáját. Mivel egyedül vagyok ellenséges területen, elfogadtam, hogy öngyilkos vagyok. A küldetésem szellemében - amely nagy valószínűséggel nem fog sikerülni - azonosítottam egyetlen célpontot, amelyet ha a középpontban eltalálok, a küldetés sikeressé válik. Ez a célpont egy emberi nőstény, akit csendben a fejemben tartok, mióta megismertem.

A rá irányuló figyelmem kezdetben nem volt olyan tudatos, mint most.

Nem, az idő múlásával az ő képe a fejem mélyén párolgott, és a kölykökkel töltött tüzes éjszakák ígéretével incselkedett velem. Azon tűnődtem, hogy ez a nőstény miért szállta meg a gondolataimat, és mivel nem tudtam okot találni rá, nem törődtem vele, azt hittem, majd elmegy.

De aztán az istennők megmutatták az utat. Az út Ralna piacára vezetett, a legveszélyesebb helyre, ahol a játékok előtti éjszakán lófrálhattam.

Ha kiszúrnak, anyám orgyilkosokat küld utánam.

Ha észrevesznek, a bátyám megölhet.

Ha észrevesznek, a szövetségeseik megölhetnek.

És mégis sok-sok időn keresztül járok ide, vadászom a célpontomra, és azonosítom a mozgásmintáit, a kedvenceimet és az ellenszenveit, hogy megnyerjem őt a játékokban.

Szerencsémre a kis mostohatestvérem, Vor, kiszámíthatóan járja a spánokat, és mivel Mae-nek, a tűz és a hazugság istennőjének udvarol, az ő mintái is kiszámíthatóvá váltak.

A spán közepe táján Vor elviszi Mae-t sétálni Ralnába. Ezt majdnem minden spánban megteszi, és mivel már több mint egy ciklus óta követem a párost, már nem kell a tutajuk alatt úsznom a palota alatti folyóban, hanem egyszerűen Jal standja mögött várom az érkezésüket.

Az arcom jobb oldalát érő napsugarak jelzik, hogy itt az ideje, hogy a pár elérje a tutajkikötőt. Már csak pillanatok kérdése, és besétálnak Ralna utcáira, amelyeket piactérnek, Mae kedvenc helyének terveztek Nomra Prime-on.

Ez az ő nyilatkozata, nem az enyém. Vannak szebb helyek is ezen a földön, mint a zsúfolt, büdös piac, ahol olyan dolgokat árulnak, amikre nincs szükségem.

Mint a Ka szomszédaink, a Ra is önellátó és rusztikus volt, de az űrkutatás megváltoztatta az üzletmenetet. Más idegenek kereskednek, és mi átvettünk néhányat abból, amit felfedeztünk az utazásaink során. Véleményem szerint hiba volt, de a piac népszerű a törzsem körében, így megtartom, ha a Rai-juk leszek.

Visszalépve az árnyékba, tekintetemet a sarkon összpontosítva, amit megkerül, amikor a tutaj dokkjából érkezik, várok.

A vadászom megérzi őt, mielőtt én meglátnám, és mélyen a mellkasomban dorombolva megnyalom hegyes agyaram hegyét, az illata étkezésre hív. A kanyarban sétál, az emberi és a ra nőstény divat kombinációját viseli, ami a legújabb divatot határozza meg a törzsünkben maradt kevés nőstény között.

Örülök, hogy senki sem látta őt néhány tágassággal ezelőtt abban a nem praktikus kék nadrágban, amit a legtöbb ember viselt, akit találtunk. Azok a dolgok eltakarják a lába nagy részét, és én jobban szeretem látni a lábait. Kellemesek a szememnek.

Ezen a távon egy vastag erdőzöld anyagból készült miniruhát és combig érő fekete bőrcsizmát visel. Fölül Vor bundája alatt van, amit inkább vásárolt, mint hogy megölte és magának készíttette volna.

Megsimogatom a vállamon lógó Ka vadászbundámat, amit én öltem meg és készítettem magamnak, és közelebb húzom a nyakamhoz, éppen akkor, amikor éles téli szél tépi át a várost.

Mae összedörzsöli a kezét, és beléjük fúj.

Vor felajánlja neki a kesztyűjét.

A hím biztosan kedveli őt. Nem éppen a jótékonyságáról vagy a nőstényeknek való udvarlásról híres. Másrészt viszont egyetlen nőstény sem olyan csinos, mint ő. Az embernek, akibe a tűz istennője költözött, hosszú, hullámos, tűzvörös haja és nagy, zöld szemei vannak, amelyeket hosszú, sötét szempillák kereteznek. Az orrán barna foltok vannak, amelyek még egy alig felnőtt nősténynél is fiatalabbnak tűnnek, és amikor mosolyog, a szemei a sarkuknál ráncosodnak és felemelkednek.

Amikor ráncolja a homlokát, hajlékony szája sarkai is ráncba szaladnak.

Ha messziről nézem őt, mindig mosolyogni kezdek. Ez azért van, mert amikor a közelemben vagyok, másképp néz ki. Főleg akkor válik élénkvörösre a sápadt arca, ha dühös, és én gyakran feldühítem.

Vor a könyöke alá dugja a kezét, miközben Mae tekintete végigpásztázza a tömeget, amíg el nem éri Jal standját. Elhúzom a tekintetem, és megvárom, amíg a pár elsétál mellettem. A csuklyám takarásában kilépek az utcára, és követem őket, ahogy végigsétálnak a piacon.

A törzstársaim suttognak róluk, én pedig hallgatom a legújabb pletykákat.

A játékokat hajnalban nyitják meg, és a népem szerint Vor fog nyerni, de azt nem tudják, hogy én is versenyezni szándékozom. Érmékkel és ékszerekkel ajándékoztam meg Mae-t, és bár ő azt hiszi, hogy jótékonyságból tettem, nem így van.

Mindennek ára van, és én egy istennőtől vettem szívességet. Most már csak emlékeztetnem kell őt, hogy tartozik nekem.

A pár hirtelen megáll az utca közepén. Megpördülök, és felveszek egy pár szőrös fehér kesztyűt. Fele akkorák, mint a tenyerem, és miközben szemmel tartom Mae-t és Vor-t, akik mintha elvesznének egymás suttogásában, mosolyuk és egyéb kedveskedéseik émelyítően hatnak rám, megkérdezem az árust: "Mennyi a kesztyű?".

"Többet, mint amennyit megengedhetsz magadnak. Takarodj innen."

Nos, a legtöbb hím a vadász természetét a négy lábon való vadászatra tartogatja. Én nem így teszek. Mindig egy és ugyanaz vagyok, a szemem gyakrabban a vadász alakom ezüstje, mint a hímek fehérje. Ezért most igazán élvezném, ha kitéphetném a kereskedő torkát.

Ezt a boldog gondolatot a fejemben tartva mosolygok, és egy érmét vágok a mellkasára, mielőtt zsebre vágnám a kesztyűt. A páros felé fordulok, éppen akkor, amikor Vor arca közelít Mae-éhez, ajkaik szinte összeérnek.

Basszus, ne!

Átsprintelek a tömegen, felborítva anyám egyik kerámiaszobrát. Az emberek kiabálnak, ahogy az áru összetörik a kövön, csipkés darabok pattognak és vágják az embereket. Vor felkapja a fejét, és parancsokat kezd kiadni, megpróbálja lecsendesíteni a káoszt.

Kihasználom az alkalmat, hogy Mae mögé osonjak. A vállánál fogva megpörgetem, szájon csókolom, aztán ellenőrzöm Vor-t. Elsétál, és kiabál a hímnek, aki szerinte a lármát okozta.

Mae a földre szegeződik, szemei tágra nyíltak, ajkai szétnyíltak.

"Ark" - suttogja. "Mit keresel itt?"

"A játékok miatt jöttem. Hiányoztam?"

Az arca rózsaszínűvé válik. "Ha! Már kiválasztottam a hímemet."

Mosolygok. "Tudom. A játékok csak formalitás."

"Nem rád gondoltam" - sziszegi.

"Mae." Vor int neki, miközben egy számomra ismeretlen hímneművel beszél, és az ember győzedelmes pillantást vet rám, mielőtt felhúzott orral elsétál. Elvigyorodom, miközben ő Vorhoz sasszézik, aki azonnal megérzi rajta a szagomat. Felemelem a csuklyámat, hogy ne vegye észre a helyzetemet.

Lesz még bőven időm megölni a kisöcsémet, de olyan kevés időm, hogy megnyerjem a nőstényt, aki a tűz és a hazugság istennőjét testesíti meg.

Három táv, két éjszaka, egy győztes. A játékok hajnalban kezdődnek.