Milana Jacks - Arked By the Predator, Hatodik fejezet


 

HATODIK FEJEZET

ARK

Mae húgának Tash birtokán tartott játékai alatt, ahol szórakozásból és a népem iránti kötelességből versenyeztem, a tónál ólálkodtam, amíg az emberi nőstények fürödtek. Mielőtt még tudtam volna, hogy ő istennő, az egész reggelt a tónál töltöttem, és vártam, hogy a fiatal nőstény megérkezzen, és levetkőzzön.
Meztelenül áll a teraszon, így nem kellene bámulnom őt. Már minden előnyét láttam.
Csak most már bosszant, hogy mindenki más is látta őket, pedig a meztelenség elvárható Mae-től, tekintve, hogy rosszkedvű, és átégeti a ruháit, ha dühös.
Az ember, akit Mae megszállt, szintén kissé indulatos, és én élveztem, hogy felgyújtotta anyám játéknapi ruháját. A ruha hamvai még mindig ott hevernek a teraszon, ami mosolyt csal az arcomra.
Ez az egyetlen dolog, ami mosolyt csal az arcomra ebben az időszakban.
Egészen a Ka terület sarkáig a saját vérem tócsájában ébredtem, olyan sebek miatt haldokolva, amelyekre nem emlékszem, hogy kaptam volna. Arra sem emlékszem, hogyan jutottam el a Ka területre, vagy hogyan halt meg az a három feldarabolt Ka hím, akit körülöttem találtam. Kurvára biztos, hogy nem én öltem meg őket. Nem mintha ez számítana, amikor Hart, a Ka törzs Kai-ja megtalálja a véremet a testük mellett. De Hart miatt majd később aggódom.
Most fontosabb dolgom is van, például megnyerni az egyik játékot, ami azt jelenti, hogy túl kell élnem, és át kell adnom egy ajándékot Mae-nek.
Bár a szövetségesem, Feli felügyeli a játékokat, amint a versenyzők eltakarodnak, anyám elküldi őt egy bolondos útra, és átveszi az irányítást. Anya a legtöbb tehetségét elrejti, és a portálmesterség egy ilyen tehetség. Ő az egyik legokosabb törzstag, korának megfelelő bölcsességgel. Sajnálatos, hogy egyben a legnagyobb ellenségem is, és Vor bátyám az ő izmai. És a vetélytársam, ha a teraszon lévő ember megnyeréséről van szó.
Feli tekintete megtalálja az enyémet, ahogy anyám közeledik hozzá, gyakorlatilag úgy siklik át a teraszon, mintha Eme, a kecsesség istennője lakozna benne. A hím lehajtja a fejét, hogy anyám a fülébe súghasson. Pillanatokkal később Feli távozik, anyám pedig gonosz mosollyal az arcán meghajlítja az ujjait. Törzstársaim, főleg a szövetségesei, felnyögnek.
Megsikálom a szakállam, és káromkodom az orrom alatt.
A játékok brutálisak lesznek, főleg nekem.
Térnyílások bukkannak fel Ralna-szerte, de a hímek nem rohannak be a portálokba. Nem tapossák egymást, és nem kapnak előnyt. Csak a fegyvereik vannak elővéve, a szemük rajtam, arra várva, hogy beugorjak egy portálba, hogy követhessenek és likvidálhassanak.
Nevetek. "Vor!" Kiáltom. "Azt hiszem, az emberek engem azonosítottak a legveszélyesebb fenyegetésként. Ez el kellene, hogy mondjon neked valamit. Főleg azt, hogy nem te vagy az." A kis mostohatestvérem után kutatok a tömegben, és rájövök, hogy szem elől vesztettem. Ez felbosszant.
Mae finom cicije elterelte a figyelmemet, és most pont egy csapdába sétálok bele.
A szívemet majdnem átszúró tőrök vérző sebei azt jelentik, hogy a vérem bevonja a levegőt, amely már így is sűrű az erőszak és a népem versengő szellemei miatt.
Hangosan belélegezve megroppantom a nyakam, és térdre hajlok. Egy portál nyílik, és én beugrok, bepattanok a Folor Obszervatóriumba vezető portál közelében. Megfordulok, megragadom a bent lévő portálvezérlőt, és megpróbálom bezárni, hogy több emberem ne tudjon belépni. Észreveszem, hogy Anya blokkolta a zárási képességemet, amint a hímek elkezdenek beözönleni a tisztásra. Elhagyom a portálállomást, és átsprintelek a szigeten, alig emlékszem az alaprajzra.
Amikor utoljára itt jártam, hat éves voltam. Apám tett ki itt. A csillagvizsgáló volt az egyik menedékháza a háborúk alatt, és azon tűnődöm, vajon miért nyitotta meg Anya ezt a helyet a törzs számára.
Teljes sebességgel futok át a sűrű erdőn a menedékház felé, és imádkozom, hogy emlékezzek az útra. Tudom, hogy Anya szándékosan küldött ide, ahogyan azt is tudom, hogy ő intézte el azt a három halott Ka hímet ma reggel. Nem tudom, hogy én öltem-e meg őket. Nem tudom, hogyan akar megölni engem.
A tudat, hogy tudja, elég motiváció ahhoz, hogy futva, a sebeimből vért csöpögtetve és a helyzetemet elárulva tovább fussak. Nem bújhatok el.
Anya anélkül, hogy elmondaná nekem, azt mondja, hogy tudja, hogy már korábban is rejtőztem ezen a szigeten, és hogy a Rák földjén egyetlen hely sem biztonságos számomra. Ha tud erről a távoli helyről, akkor valószínűleg leleplezte a másik hármat is, akiket Tash és én ölünk azért, hogy titokban tartsuk. Remélem, kurvára elég sokáig élek ahhoz, hogy legalább elmondhassam neki, hogy a tartózkodási helyeinket felfedték.
A sebeim lelassítanak.
Mögöttem hallom a levelek ropogását a törzstársaim csizmája alatt.
A hímek nem állnak le, amíg meg nem ölnek. Anyám kivégzi őket, ha a fejem nélkül térnek vissza. Vagy talán anyám szeretné megkaparintani a szemfogaimat. Egy karom? A kibaszott vérző szívemet, valószínűleg. Megetetné vele Vor és Mae gyerekét.
Szent ég, ez az egész időszak borús gondolatokkal és rosszkedvűséggel tölt el.
Áttörök az erdőn és tovább futok, közeledve a sziklához. Tash és én egyszer itt táboroztunk, két rönk és egy tűzrakóhely még áll. Elsuhanok mellettük a szikla felé, kiveszem a térzavaró gömböt, és balra fordulok a tengerek közepén lévő obszervatórium felé.
Mielőtt elmenekülnék, megfordulok, és integetek az engem üldöző több tucatnyi hímnek. Ketten közülük még vadászva is futnak. Szép volt! Legyőztem a vadászukat.
Elhajítom a gömböt, ami egy portálzsebet hoz létre, és belé ugrom.
A portál kiköp engem az obszervatórium tövében. A szél megingatja a magas, vékony, esetlen, öreg fémszerkezetet, és a csizmám megcsúszik a vízen. A lábam táncol, hogy ne essek pofára, amikor karmok záródnak a torkom fölé, és egy tőr döf a jobb oldalamba a tüdőm alá. A fájdalom átvág az agyamon, és nyögve visszafojtok egy sikolyt. Megpróbálok megpördülni, majd könyökölni, de nem tudok megmozdulni. Vor szorosan a nyakamnál fogva tart, én pedig a csuklómnál fogva tartom a kezét, hogy ne tudjon belém tépni, és kitépni a tüdőmet.
Úgy forgat meg, hogy az oldalam az ő szeme előtt legyen.
Ezüstös szemei visszabámulnak rám, és a gúnyos mosolya mosolyt csal az arcomra. Vér szivárog a szám sarkából. A szél megrázza a csillagvizsgálót. A lábunk bizonytalan, és vagy mindketten a tengerbe zuhanunk, vagy én halok meg.
Azt hiszem, mindenképpen meghalok. Akár a kisöcsémet is magammal vihetem.
Megragadom a tarkóját, és fejbe vágom, eltöröm az orrát. Vér ömlik belőle az arcomra, és megízlelem, csodálkozva csodálom az ízét. A fejemben még többre szomjazó vadászom nyüszít, könyörögve, hogy támadjam meg a bátyámat.
De Vor a hímben harcolva velem, azt hiszem, azt hiszi, hogy két lábon is felül tud kerekedni rajtam, és ez egyszerűen nem fog menni. A játékokat úgy tervezték, hogy a legerősebb ragadozó nyerjen.
Vor megcsúszik, én pedig megragadom a másodperc töredékét, és üvöltve kirántom a tőrt az oldalamból. Eldobom a fegyverét, majd az összes sajátomat is. Nos, mindazt, amit ő lát. Még mindig van néhány itt-ott elrejtve nálam.
"Gyere ide, anyuci fia - kiáltom, és próbálok biztos lábakon állni, amikor támad.
Vor megragad egy kötelet, ami a csillagvizsgáló toronyhoz van erősítve. Ez stabilizálja őt, miközben én még mindig az alapszerkezeten ringatózom, amely a hullámokkal együtt hullámzik.
"Élni akarsz?" Kérdezi Vor, miközben letörli a tengervizet az arcáról, majd elővesz egy fiolát az ierto zsebéből. Lila vagy talán rózsaszínű oldat van benne. Nem tudom megmondani a színét. Alig látok a fájdalomtól, és a látásom is homályos. Elájulok, és belefulladok a tengerbe. Milyen szánalmas módja egy ragadozónak a halálnak.
"A sebek nem gyógyulnak be, Ark. Fogd az anszérumot és ezt a földdarabot, és soha ne gyere vissza."
A hímek, akik megszúrtak (most már kétlem, hogy a három halott Ka hím volt az), orda szérummal vonták be a tőrüket, az ortain növény mérgező váladékával. Az orda növény váladéka negligálja a mérget. Egyik növényt sem termesztik törvényesen, és még ha termesztenék is, akkor is olyan törzsek importtermékei, amelyekkel nem állunk szövetségben. A dolgok megváltoztak Ralnában, és én a sötétben maradtam, mert Anya megölt minden kémet, akit az udvarába küldtem.
"Üzletet akar kötni?" Anya felajánlotta, hogy megkíméli az életemet. Meghatódtam. Tényleg.
Az orda méreg lassan terjed, és még lassabban öl, de a halál elkerülhetetlen. Szükségem van az ellenszerre, de túl gyenge vagyok ahhoz, hogy elvegyem Vor-tól.
Úgy teszek, mintha megcsúsztam volna, és a tengerbe zuhanok. A hideg víz a csontjaimba szivárog, és vadászként utálok vizes lenni. Mégis megküzdök a hullámokkal, és átúszom az obszervatórium másik oldalára, ahol a hullámok nem csapkodják az építményt, és a víz is nyugodtabb. A víz alatt leselkedem, és figyelem, ahogy Vor belép a csillagvizsgáló tornyába, és megjelenik a torony tetején lévő apró ablakban, és a tengereket kutatja utánam. Nem lát engem, és én is alig látom őt.
A fejem kidugom, hogy az orrom a hullámok fölé emelkedjen.
Vor a belső ierto zsebébe dugja a fiolát, majd elfordul, és eltűnik néhány pillanatra, elég időre ahhoz, hogy felbukkanjak, és ne fulladjak meg. De még nem követem őt, addig nem, amíg nem találom meg a nyomát.
Hallgatózom. Még mindig a csúcson van, ezért felugrom a talapzatra, dobok egy gömböt, és térugrásomat az ő pozíciója felé irányítom.
Megdöbbent Vor előtt materializálódom, és arcon vágom. Visszarepül, a levegőben már készül a talpra álláshoz. Elugrom és megrúgom, a testét a fémfalnak repítem. A feje nekicsapódik az oldalának, és egy reccsenést hallok. Remélem, hogy a koponyája volt az, és nem az üvegcse, amire szükségem van.
Vor letörli a vért a halántékáról, majd az üvegcséért nyúl, és kihúzza. Megpróbálom elkapni, de ő gyorsabban mozog nálam.
"Eltöröm, mielőtt odaadnám neked az ellenszert" - mondja.
"Meg fog ölni téged, Vor."
"Mae?"
Huh. Nézzenek oda! Kétségei vannak Mae-vel kapcsolatban. Mi másért hozná fel? Én nem Mae-re gondoltam, hanem az anyánkra, de én azzal megyek, amit Vor elkezdett. "Mmhm."
Vor megrázza a fejét, mintha tisztázni akarná. Megzörgettem az agyát. Fogadok, hogy a látása is olyan homályos, mint az enyém. Szép volt, Ark. Csak így tovább, és ne halj meg közben. A farkam nem fog működni, ha meghalok. Vagy megmérgezve, ami eszembe juttatja. Szükségem van az ellenszerre.
"Nem Mae-n múlik" - mondja. "Ez Lena-n múlik, és ő utál téged, engem meg kedvel."
Utálom, ahogy kimondja a nevét. Szinte suttogva, az én ízlésemnek túl intim, és elgondolkodtat, hogy vajon ő véreztette-e ki a szűz punciját, mielőtt én tettem volna. "Az ember" - harapom ki, epém a torkomban, csillagok játszanak a szememben -, "Mae, és Mae a legerősebbnek kedvez".
Vor elmosolyodik, a szemeiben a vadász ezüstje villan. "Úgy tűnik, én vagyok a legerősebb."
Igaza van. Alkalmatlan vagyok, alig állok a két lábamon, ezért üvöltök, és hagyom, hogy a vadászom vegye át az irányítást. A csontok reccsennek, és a tőr által a bordáim alá ütött lyuk kiszélesedik, amitől felüvöltök a fájdalomtól. Energiám elfogyott, hátratántorodom, képtelen vagyok a vadászt hívni. A vadász most nem tud előjönni. Túl sokáig vártam. A méreg meg fog ölni.
Vor keresztbe fonta a karját a mellkasán, egyértelmű jele annak, hogy nem ijedt meg. Mielőtt távozik, végigmér engem. "Itt fogsz meghalni, és senki sem fogja megtalálni a holttestedet. Az örökségem szellemeként fogod járni a földeket, és végignézed, ahogy Lena hasát megtöltöm a kölykeimmel. Viszlát, testvér."
A térdem összecsuklik, és lecsúszom a falon. Leülök, a lábam szétterpesztve magam előtt.
Megfogadtam, hogy elvéreztetem azt a puncit, vagy meghalok, ha megpróbálom.
Úgy tűnik, hogy a próbálkozásba fogok belehalni.