Milana Jacks - Arked By the Predator, Tizenegyedik fejezet

 


TIZENEGYEDIK FEJEZET

 

LENA

 

Gyújtsunk tüzet!

Ark végignyúlik a testemen, feszes izmai a puhaságomhoz nyomódnak, amitől a hasamban kibontakoznak a pillangók, és még lejjebb lüktet a puncim. Megdöntöm a fejem, hogy kedvére csókolhassa a nyakamat. Még a csípőmet is felemelem, és végigdörzsölöm hosszú, kemény hosszát. Soha nem gondoltam volna, hogy egy farok ekkora lehet.

Ha a fittséget farokcentikben mérik, akkor Ark a győztes. Tash elég közel van hozzá. Nem tudom, honnan jött ez a gondolat, és nyelek egyet, mert kínosan érzem magam, hogy Ark bátyjának a farka éppen most jutott az agyamba.

Ark egy kicsit megemelkedik. Nem látom, mit csinál, de elég biztos vagyok benne, hogy a könyökére támaszkodik.

"Mi az?" - kérdezi.

Jézusom. Honnan tudja, hogy teljesen ki vagyok csavarodva? Nem arról van szó, hogy a bátyjára gondolok, csak arról, hogy egyszer láttam Tash-t meztelenül, és nagyon váratlanul ért, és kibaszottul sokkoló volt látni, hogy a pénisze szabadon szivárog az ondójából. Valamint a masszív farok effektus is valós. Egy lányt arra késztet, hogy bámulja és emlékezzen rá élete végéig.

"Azt mondtad, hogy tüzet kellene gyújtanunk" - kerülgetem. A hazugság istennője a megmentő. Kíváncsi vagyok, beveszi-e, és elfelejthetjük az átmeneti őrültségemet, ami tönkretette a pillanatunkat. Biztos vagyok benne, hogy mostanra már dughattunk volna.

Mi a fene bajom van? Még egy Arkkal töltött éjszaka után is szűz maradok. Valamiféle rekordnak kell lennie. Uram, abba kell hagynom a gondolkodást. El kell kezdenie beszélni. " Ark?"

"Valami történt. Mi volt az?"

"Gondolkodtam", mondom.

"Erőszakos gondolatok?"

"Ööö, nem, de lehet, hogy erőszakossá tesznek."

"Ez tetszik. Mondd el."

Mondd el neki, suttogja egy hang a fejemben. teljesen bölcs dolog. Kizárt, hogy elmondjam.

"Ne kelljen ismételgetnem magam, és ne hazudj, Mae."

"Két faszt hasonlítottam össze."

"Micsoda?"

"A te farkadat és a másik farkat, amit láttam."

"Úgy érted, a bátyáméval?"

"Ez furcsa?"

"Nem. A bátyámnak hatalmas farka van. Ha nem lennél lenyűgözve, azt hinném, hogy valami baj van vagy veled, vagy a farkával."

"Nem vagy mérges?"

"Nem, bébi. Alattam vagy, és egy velem töltött éjszaka kitörli minden más emlékét."

Tipikus Ark. Annyira sokra tartja azt, amit az ágyban tud, hogy senki sem jelent veszélyt a hálószobai képességeire.

"Bárcsak én is ilyen magabiztos lennék" - mondom neki.

"Gyakorlással jön" - suttogja. "Ne aggódj, Mae. Tüzet fogsz gyújtani."

"Bárcsak tudnék."

"Tudsz és fogsz is."

Végigsimítok a kezemmel a nagy fonatán. Durva és hosszú, a haja a feje oldalainál leborotválva, a tetején pedig szorosan összecsavarva egyetlen nagy fonatba, amelyet bőrzsinórokkal és gyöngyökkel díszít. Ahogy az egyik gyöngyöt ujjammal átfűzöm, dorombolni kezd, majd lehajtja a fejét a melleimhez, először a bal, aztán a jobb oldalát. Durva nyelvétől a mellbimbóim felpattannak. Ez egyszerre csiklandozó és izgató, én pedig nyögve vonaglok alatta.

Ark hangosabban dorombol, ahogy a lábam közé helyezi a fejét. Megragadja a lábaimat a térdem alatt, és úgy ránt lefelé az ágyon, hogy a fenekem a szélén lógjon. Lenézek, és csak a vadász ezüstös szemeit látom, ahogy leereszkedik, aztán érzem az első nyalást. Ettől majdnem leesem az ágyról. "Ó, Istenem!"

Apró láng pislákol az ágy fölötti falra erősített zseblámpán.

Ark kuncog, és újra megnyalja a puncimat, ezúttal egész nyelvével végigsimítva. Nagy a nyelve, és előre-hátra végigsimít nedves résemen. A puncim lüktet, én pedig meggörbítem a hátam, a szemem forog, miközben a mögöttem lévő falra bámulok, ahol ismét égnek a fáklyák. Ark szétfeszíti a puncimat a hüvelykujjával, és belenyalja, miközben az ujja a kis lyukamat simogatja.

A testem lángra lobbant, a hő az ujjaimba szökik, és lihegek, ahogy nyalogat és simogat, még a lábaimat is átvetem a vállán, hogy az arcán feküdjek. Összezárom a bokáimat, és ökölbe szorítom a haját, lenyomom az arcát, és végigsimítok rajta a puncimmal, hogy vonzóvá tegyem a csiklómat.

Ark elég gyorsan elkapja, és a szájába szívja a csiklómat, majd megpöccinti azzal a gonosz nagy nyelvével.

"Jaj ne" - suttogom. A tűz úgy ég a plafonon, mintha élőlény lenne, és a hajában lévő kezem felgyullad. "Ég a plafon" - mondom, és lihegek, mert el fog élvezni, és azt hiszem, hogy felgyújtom a házat.

Ark valami összefüggéstelen dolgot motyog. A könyökömre emelkedem. A szemei csukva vannak, miközben a puncimat nyalogatja, és a hátsó lyukamat tapogatja, nem hatol be, csak ingerel. Olyan, mintha szeretkezne a puncimmal. Szexi, és elmosolyodom, ahogy felpattintja a szemét.

Minden ezüst a vadászának.

Hangosan dorombol és nyalogat, miközben nézzük egymást, és miközben forróság kavarog a hasamban. Egyik kezemmel a lepedőbe markolok, a másikkal a haját szorongatom, és kitartok az orgazmusig, ami jön. Ark a csiklómat szopogatja, és megcsavarja a száját, én pedig felsikoltom a felszabadulásomat.

A tűz szétterül a falakon, és még mindig élvezek, az utórezgésektől a puncim görcsbe rándul, és még több élvezettel szivárog.

Ark felnyalábolja az elélvezésemet, és úgy dorombol, mintha valami csodálatos íze lenne. Miután végzett, rám mászik, és a nyelvét a számba dugja.

Megkóstolom magam.

Megfogja a kezemet, és átveti a vállán. Szorosan átölelem, és a mennyezeten lévő poklot nézem, amíg Ark a tenyerei közé szorítja az arcom, és arra kényszerít, hogy a vadász szemébe nézzek. Ezüstösek és tiszták, és jobban szeretem őket, mint a fehér szemeket, mert az ő ezüstje kifejezőbb.

"Még a te szemed is vad - mondja.

"Ezt hogy érted?" Kérdezem, aztán elakad a lélegzetem, amikor a lábaim közé telepszik, a farkát a nedves bejáratomhoz tartva. Ha megrántja a csípőjét, belém hatol, de nem teszi. Bár beszorulok alatta, nem nyomul be, és a puncim lüktet. Felemelem a csípőmet, de ő figyelmeztetően morog.

"Nem szeretem, ha ingerelnek, ragadozó" - jön ki a számon, a hangom úgy szól, mint egy hangszer, egy hegedű. Kísértetiesen hasonlít ahhoz, ahogyan Imani beszélt, amikor Bera elkapta.

"Mae - mondja Ark. "Kíváncsi voltam, mikor jössz hozzám."

A lángok elcsitulnak, és a tűz csendesen ég, mintha minket hallgatna. Ark körülnéz, majd visszanéz rám. "A legcsinosabb embert választottad ki, hogy benne lakozz."

"Köszönöm." Forróság kúszik fel az arcomon, és biztos vagyok benne, hogy elpirulok.

Ark átállítja a testét, a farkát ismét a nyílásomhoz. Beszívom a levegőt, és visszatartom, felkészülve a fájdalomra.

A hegye behatol, és figyelem, ahogy a szemei elkerekednek, és hallgatom a mellkasából jövő kellemes, csábító dorombolást, ami a melleimre rezeg.

"Lassan lélegezz ki" - mondja, hangját a dorombolással fűszerezve. Egyszerre szexi és megnyugtató.

Teszem, amit mond, miközben egyre többet tol belém a hosszából, most már lehunyja a szemét, és maga is kifújja a levegőt. Megragadja a farpofámat, és jobban kinyújtja, hogy mélyebbre tudjon hatolni. A fájdalomtól könnybe lábad a szemem, és könnyek csordulnak ki a sarkaiból.

Ő megnyalja őket, még hangosabban dorombol, és még jobban belém nyomul.

A hátát karmolom, az alsó ajkába harapok, és megmerevedek, amikor visszahúzódik, és lassan belém nyomul, ezúttal könnyebben, mint korábban. Ezt többször is megteszi, kihúzza és belém tolja, és a fájdalom alábbhagy, és a hasamban lévő forróság visszatér minden egyes lökésével, és én abbahagyom a hátának karmolását, szorosan átölelem, és a plafont bámulom, érzem, ahogy a tüzek tombolnak a tetőn.

Egyszerűen lebeg az égen és ég, és én biztosan tudom, hogy képes vagyok olyan dolgokra, amiket az agyam nem tud elképzelni, és mivel nem tudom elképzelni, nem tudom elhinni. Nem tudom irányítani. Mi lenne, ha elkezdenék hinni magamban?

Ark a nyakamba simul, és morogni kezd. Kezét az ágyra támasztja, és gyors ütemben mozgatja a csípőjét. Tenyeremet a mellkasán pihentetem, és érzem, ahogy az izmai meghajlanak alattuk. Simogatom a felsőtestét, csodálom a fittségét, a puncim egyre nedvesebb lesz, megkönnyítve a farkának útját, ahogyan ki-be jár bennem.

Amikor tekintetem visszatér az arcára, Ark szemei csukva vannak, és én szabadon nézhetem, ahogy elveszik a gyönyörben. Örökké így akarok vele maradni.

Ez nem lehetséges, ezért kiélvezem ezt a pillanatot az időben, és én is becsukom a szemem. Megragadom a bicepszét, hogy érezzem, ahogy a tenyerem alatt meghajolnak.

Együtt élvezünk el.