Milana Jacks - Arked By the Predator, Tizenharmadik fejezet

 


TIZENHARMADIK FEJEZET

 

LENA

 

Ark és én addig keféltünk, amíg nem bírtam tovább a farkát. Felülve észreveszem a nedvességet a hasamon, és letörlöm a kezemmel, mielőtt lenéznék. Vér festi össze a tenyeremet. Az ő vére. Arkra pillantok, és biztos vagyok benne, hogy ő is engem figyel. Úgy érzem, mintha mindig engem figyelne. Ez egy kicsit intenzív. Bárcsak elfáradna és aludna, hogy én nézhessem őt helyette.

"Mondd meg, miért vérzel még mindig." Valami nincs rendben.

"Nem."

Tipikus Ark. Megrázom a fejem. "Miért nem öltözöl át a vadász formádba, hogy gyorsabban gyógyulj?"

"Ez nem egy forma. Ez vagyok én."

Forgatom a szemem, és elindulok a víz felé. Belemerülök a kádba, és összerezzenek a lábam közötti fájdalomtól. Halleluja, a puncim fáj, és már nem vagyok szűz. Pezsgőnek és tűzijátéknak kellene lennie, bár tényleg felrobbantottam a tetőt, és felgyújtottam az eget. Ez eléggé ünnepi dolog ezen a környéken.

Könyökömmel a kád szélére támaszkodom.

Ark az oldalára fekszik, a karjával megtámasztja a fejét, és megvakargatja a golyóit. Ez olyan haveros dolog, hogy nevetni akarok, de nem teszem, mert tudni akarom, miért nem gyógyul meg. A ragadozók öngyógyulnak. A seb, amit összevarrtam, még mindig vérzik. Ez azt jelenti, hogy a bőr nem záródik úgy, ahogy kellene.

"Tudod, mire gondolok, amikor azt mondom, hogy vadász formában."

"Az, hogy tudom, mire gondolsz, és az, hogy helyesen érted, nem ugyanaz. Én vadász vagyok."

"Miért nem vagy most vadász?" Nyomasztom megint.

"Mert a puncid nem akart magától elvérezni, és a vadász nem tud vért csinálni."

"De most már végeztünk a vérző puncival, szóval...".

Megsimogatja a kemény farkát. "Még nem végeztünk."

"Fáj", nyafogom.

"És?" Rákacsint.

Én meg kuncogok. "Nincs fájdalom, nincs nyereség, mi?"

Elmosolyodik. "Jól mondod."

"Én vállalom a dicsőséget."

Ark felnevet. Most már lazább, kevésbé impozáns, kevésbé seggfej. Nem őrködik, és ha most kettesben vagyok vele, az arra emlékeztet, mint amikor Tashnél voltam vele kettesben. Amikor kettesben vagyunk, más, de nem csak erről van szó. Minden figyelmét nekem szenteli, és úgy érzem magam, mintha én lennék az egyetlen ember a világon. Még soha senki nem éreztette velem ezt, és ezért szeretem őt. Tényleg szeretem. Szomorú, de igaz, és jellemző egy tinédzserre. Belezúgni a seggfejbe.

"Az egyik öltés kiszakadt", mondja.

"Ó, szóval az öltéssel van a gond, nem a gyógyulással?" Cukkolom.

"Mmhm. Gyere vissza az ágyba, és nézd meg magad."

Felmászom az ágyra, és kezdem magam kínosan és nem kicsit zavarban érezni a köztünk történtek miatt. Próbálok felnőttesen és lazán viselkedni, de néhány órával ezelőtt elvesztettem a szüzességemet egy másik fajhoz tartozó hímmel szemben, aki ráadásul ragadozó, igazából egy állat.

Az ágyon ülök Ark mellett, egyik térdemet felhúzva, az arcom rajta nyugszik, vele szemben. A sebből szivárog a vér. "Ezt össze tudom foltozni."

"Reggelig jó lesz."

"Mit tervezel reggelre?" Feltételezem, hogy van egy játékterve a második napra. Jó lenne, ha megosztaná velem a tervet. Talán tudnék segíteni. Talán Mae tudna, még ha nem is vagyunk összhangban egymással.

"Dolgok" - mondja, és felkapja az ujjamat, karmával megpöccinti a tompa körmöt. "Ne aggódj amiatt, amit nekem kell tennem." Ark elejti az ujjamat, tekintete a tűzre szegeződik a gödörben. A tűzrakóhely négyméteres lángjának csendje ismeretlen, de megnyugtató. Általában, amikor a tűz ég, azt a gödörben hulló vagy elmozduló gallyak és fák pattogása kíséri. A természet törvényeit teljesen megszegve, ez a tűz a semmiből ég. "Az én családom dolga nem a te problémád."

"Holnap megyünk a játékok második napjára." A szívem hevesen dobogni kezd. Izgatott vagyok és kurvára ideges. Vor nem fog ilyen könnyen lemondani rólam. Kedvel engem. Ezt én is látom. Kedvel engem, de ugyanakkor labilis is. És még ha nem is kedvelne, akkor sem mondana le a Ra trónról. Aki megnyeri az istennőt, az kapja a trónt. Ezt Dani mondta, és Dani jól ismeri a hatalmi játszmákat. Amennyire mindenki tudja, Vor nyert az első napon.

"Mindig te nyersz az első napon" - jegyzem meg, ismét megpróbálom rávenni, hogy beszéljen a sebről. "Ez volt az első vereséged?"

"Még mindig én nyertelek."

"Egy éjszakát nyertél velem."

"Nem, én nyertelek meg téged."

Megrázom a fejem. Ő lehetetlen. És igaza van, de ezt nem fogom elmondani neki. "Mit akartál nekem ajándékozni?"

Ark feláll, és szünetet tart, hogy megrázza a fejét, mielőtt az iertójához lépne, és kivesz valamit. Egy pár fehér szőrmekesztyűvel tér vissza. Az ágyra dobja őket, és alig hallható nyöszörgéssel visszafekszik. Tudom, hogy fájdalmai vannak. De nem akarja bevallani. Ezeknek a fickóknak a fittség a minden.

Felveszem a kesztyűt, és az arcomhoz dörzsölöm. "Olyan jó érzés."

"A kezedre vannak, nem az arcodra."

"Tudom. Csak az arcomon dörzsölöm őket."

"Miért?"

"Mert..." Megvonom a vállam. "A bunda olyan, mintha az arcomhoz akarnám dörzsölni. Kellemes."

"Nekem egy egész vadász szőrmém van. Akarod dörzsölni, és jól érezni magad?"

"Igen! Igen, szeretném. Ha feljön a vadász, odabújok mellé, és a bundájában alszom."

Ark szeme összeszűkül. "Azt akarod elérni, hogy meggyógyuljak?" Négykézláb mászik felém.

Egy tenyeremet a mellkasára nyomom, érzem a feszes izmokat. Imádom, hogy milyen fitt.

"Talán. Ha egy vadászt kérnék, előhoznád?"

Csontok reccsennek, és Ark arca eltorzul. A könyökét kifújja, és egy karja elkezd megvastagodni és kinyúlni, a keze manccsá válik. A karmai meghajlanak, és a tekintetem a mancsról az arcára vándorol.

"Ó, Istenem" - suttogom, és remegni kezdek. Ark a vadászban több mint két méter magas, szürkésfehér bundája van, hatalmas feje, hatalmas, felálló fülei, terjedelmes váza, és fogai mind hatalmas szemfogak, és élesek, mint a tőrök. A felső ajka nem hajlik a szájára, így az egész fogsor szabadon van.

Ezüstös szemei rám merednek.

Nyál csöpög az arcomra. Megrémülök, és megbánom, hogy ezt kértem tőle.

Az állat lehajol, hogy megszagoljon. Elidőzik, és tovább szaglászik az arcomon és a nyakamon, és azon tűnődöm, mikor harap rám és öl meg. De leugrik az ágyról, és lefekszik a szoba sarkába.

Megragadom a bundákat, és csatlakozom hozzá a földön, miközben nézem, ahogy a tűz táncol a szobában.