Milana Jacks - Arked By the Predator, Tizenhetedik fejezet

 


TIZENHETEDIK FEJEZET

 

ARK

 

Anya soha nem akarta feladni Mae-t. Nem számított, hogy tisztességesen megnyertem-e a játékokat, anya az istennőt úgy azonosította, mint a garantáltan kötelező tárgyat annak, aki Rai-ként felemelkedik. Még az is lehet, hogy kihasználta volna Vor vonzalmát a nőstény iránt, és a kezem által a halálba taszította volna. Nem tudnám biztosan, mert bár kegyetlen, de tud szerető anya is lenni.

Régen az volt.

Minden erejével azon volt, hogy felneveljen minket. Talán amit régen Kore-nak, Tash-nak és nekem adott, azt most Vornak adja, és ebben az esetben nemcsak a trónt, hanem a fiát is gyászolni fogja.

Anya azt is tudja, hogy én soha nem adnám fel a trónra való törekvést. Azt viszont nem tudta, hogy ha sarokba szorít, mint ahogyan a méreggel tette, akkor megjelölöm az istennőt, hogy Vor ne tudjon szaporodni vele.

Most már rajtam kívül senki sem szaporíthatja Mae-t.

Megkönnyebbülten rúgom ki a fatörzset a lakótérben lévő kör alakzatból. Végiggurul a szobán, és nekimegy Vor testének. A lábammal felfordítom a farönköt, és ráülök.

Mae belerúg a fatörzsbe, és azt mondja: "Aú", mielőtt fél lábon felugrik, és leül velem szemben a padlóra. Odahajol, zöld szemei tágra nyíltak és kíváncsiak. "Miféle rituálét fogsz végrehajtani?"

"Hm?"

"A rituálét. Olyan távolságtartónak és elszántnak tűnsz... Ez egy rituálé, ugye?"

"Most fogom megnyúzni."

Mae szája kinyílik, mielőtt azt mondja: "Azon kívül, hogy ez az egyik legbaszottabb dolog, amit egy ideje hallottam, a megnyúzás sokáig tartana, és van egy olyan érzésem, hogy el kell tűnnünk innen."

"A játékok utolsó szakaszában viselni fogod."

"Nem fogom."

Előveszem a tőrt, és megragadom Vor fülét.

Mae leugrik a fatörzsről. "Várj!"

Felnézek. "Igen?"

"Nem fogom felvenni a bundáját. Megőrültél?"

"Egy kicsit." Felszeletelem a vastag vadászbundát, és alácsúsztatom a pengét.

"Ark, kérlek, hallgass meg."

"Figyelek."

"De te még mindig vagdalkozol vele!" A gödrökből fellobban a tűz, és a lángok felkúsznak a falakon.

Körülnézek. " Ez egy lány. Ha végeztem, a lángoló falhoz duglak."

"Komolyra fordítom a szót."

"Komolyan mondom."

"Ark, kérlek." Mae letérdel mellém, apró kezét az alkaromra teszi.

Bámulom, felemelem, és megcsókolom a tetejét. "Félsz?"

"Rettegek."

"Attól?"

"Az anyádtól és attól, hogy mit fog tenni, ha megtudja, hogy Vor meghalt."

"Megmondom, mit fog tenni. Szomorú lesz, aztán dühös. De nem annyira dühös, mint amennyire akkor lesz, amikor rájön a tervemre."

"Mi a terved?"

"Megjelöltelek."

A horog a tiéd." Amikor ezt szex közben mondta, hallottam, de ködös, éjjel közepén járó agyam egészen mostanáig nem tudta feldolgozni a párosítás jelentőségét. "Megjelöltél a horgoddal?"

Bólintok.

"Még nem nyerted meg a játékokat. És nem szabad megjelölnöd a nőstényeket."

"Te nem vagy nőstény. Te vagy a törzsem védőistennője."

"Ez valószínűleg rosszabbá teszi a jelölésemet."

"Így van."

"Nem kértél engedélyt."

"Mire?"

"Hogy megjelölj engem."

"Bocsánatot fogok kérni."

Mae felhorkant. "Istenem, Ark, megnyerted a seggfej kitüntetést."

"Köszönöm, édesem, mert elvesztettem a játékokat. Vor a háromból kettőt megnyert."

"A játékok harmadik napja számít. Tash elmondta a szabályokat. A vesztes nyerhet a harmadik napon. Az esélyek nem a te oldaladon álltak, de volt rá esély."

"Anyám vizet adott neked, nem az igazi ellenszert. El kellett vennem tőle."

"Ha azt mondtad volna, hogy víz, elloptam volna az üvegcsét, amíg Vor alszik."

Szünetet tartok, és összeszorítom a fogaimat. "Miközben az ágyadban aludt?"

Mae nyel, de nem válaszol.

Beledöföm a tőrt a holttestébe.

"Ark, kérlek, el kell tűnnünk innen."

Folytatom a kisöcsém megnyúzását. "Miért kellene ezt tennünk?"

"Mert épp most ölted meg Dani fiát. Tudod, a....a herceget, a Ra jövendőbeli királyát."

"Jó, Mae, jó. És ha megöltem a herceget, akkor kié lesz a trón?"

"Te? Te lennél az? Erről szól minden? A hülye trónról?" Mae feláll, és eltapossa magát. Visszatér a tiarával, és a fejemhez vágja.

Elhajolok.

A fáklyák a földre hullanak, és a tűz szétterül a padlón, és körülvesz minket. Mae vörös haja felemelkedik, és lángok nyaldossák a bőrét.

Basszus, Mae szexi, amikor dühös. Nem bánok semmit. Még ha az életembe kerül is, nem bánok semmit. Megjelöltem őt, és a kölykeim az övéi lesznek, és az egyikük, amikor én már rég nem leszek, uralni fogja a Rát. Tash és Bera majd gondoskodik Mae-ről, úgyhogy nincs vesztenivalóm, és biztosan nem menekülök vagy bujkálok.

"Nem a trónért öltem meg - mondom neki. "Azért öltem meg, mert azért jött ide, hogy téged szaporítson, és ennek a gondolata gyilkos kedvemre tett. Nem tudom másképp kifejezni, hogy mit érzek irántad."

"Ó, te jó ég" - suttogja.

"Micsoda?" Megrántom a szőrzetet, amit ezen az oldalon vágtam fel, hogy teljesen leszakadjon a bőréről.

"Vannak érzéseid, amiket ki akarsz fejezni."

"Igen, megvan." Megfordítom a testét, hogy elérjem a másik oldalát. A holttest a földön puffan. Megragadom a lábát, és magamhoz húzom, úgy pozícionálom, hogy erről az oldalról is bele tudjak vésni. "Most kurva jól érzem magam. És szükségem van arra, hogy bátor legyél, és ami még fontosabb, hogy mellettem állj. Gondolod, hogy képes vagy rá, Mae?"

"Van választásom?"

"Van."

"Mi az?"

"Égesd hamuvá Ralnát, és foglald el a trónodat. Meg vagy jelölve és elvetett vagy, és kölykeid lesznek."

"És mi lesz veled?"

"Egy istennőnek nincs szüksége hímre."

"De akkor egyedül fogok uralkodni" - mondja.

"Bera a tiéd lesz."

"Nem."

Kuncogok. "Ne aggódj, engem nehéz megölni." Felnézve kacsintok, de Mae könnyekkel teli szemei miatt elejtem Vor bundáját. A kezemet az iertómba törlöm, és a térdemre koppintok. "Gyere ide, Lena."

Az ölembe hajtja magát, és én szorosan magamhoz szorítom. Ha tehetném, magamhoz szorítanám, és magamban tartanám az emberségét, amíg el nem múlik a vihar, amit az új ív hoz.

Mae a nyakamba temeti az orrát, és hangosan belélegzi.

A farkam kemény, mint a szikla. Közénk nyúlok, és megigazítom magam, majd megköszörülöm a torkomat.

Felkacag. "Hogy lehetsz most kanos?" Csendben van, elégedetten ül itt velem, és én... szintén elégedetten ülök vele. Az együtt töltött éjszaka jut eszembe, amit együtt töltöttünk, elégedetten egymás társaságában. Ő nem kér semmit, veszem észre, miközben én mindent meg akarok adni neki.

"Mesélj nekem egy történetet" - mondja.

"Egy vicces történetet? Szexi történetet? Nem, mindegy. Nem mesélek semmilyen szexi történetet."

"Egy történetet Daniról."

Megsikálom a szakállamat, ő pedig megfogja, és megsimogatja az ott lévő fonatot, majd elkezdi átrendezni a gyöngyöket, miközben mesélek neki egy történetet az anyámról és az összes hazugságáról.

"Miután apám meghalt, anya gyászolt. Több cikluson át gyászolt, talán egy egész fordulón át, amely alatt grófok jöttek-mentek a palotából, hogy szívességeket és szexet kérjenek tőle. Ennek az időszaknak a nagy részében Tash és én vadászként szaladgáltunk az erdőkben és a mezőkön, de mivel a hímek folyamatosan jöttek Anyáért, abbahagytuk a mezőkön való bóklászást, és többet ültünk vele, mert aggódtunk, hogy valaki megpróbálja bántani, és elragadni a hatalmat a családtól."

Mae felnéz, miközben a hajamban lévő gyöngyökkel játszik. "És?"

"Csak fordulatokkal később jöttünk rá, hogy Anya meghívta a grófokat a palotába kérőnek, és azok közül a kérők közül választotta ki azt, akit a játékokban előnyben részesít, és csak ezután jelentette be a saját játékát." Kuncogtam. "Anya még az irányítást is vezette."

"Mi történt a játékok után?"

Vor csinos arcára pillantok. Még a vadásza is jóképű. "Hogy biztosítsa a gróf pozícióját és a sajátját, ezután meg kellett szabadulnia az előző párja gyermekeitől, és ezt úgy próbálta megtenni, mintha mi nem is az övéi lennénk." Anya megkímélte Kore-t a bérgyilkosoktól, de Kore nem nyújtotta volna ugyanezt az udvariasságot anyának. Ha lehetősége lenne rá, szemen szúrná Anyát, és a szeme se rebbenne.

"A legmarkánsabb hatalomváltás Ralnában Vor születése után kezdődött, és Tash és én mostohafiai lettünk egy férfinak, aki néha megvert minket, és lyukakba zárt. Még fiatalok és gyengék voltunk, egyikünk sem tudta megvédeni magát. Gyakran elgondolkodom azon, hogy a mostohaapánk miért nem ölt meg minket, amíg még megtehette."

"Talán Dani nem engedte volna."

"Igen, de nem nemes okokból. Azt hiszem, mi voltunk a tartalék terve arra az esetre, ha a férfi, akit a játékokban kiválasztott, nem úgy működne, ahogyan eltervezte. Elvégre Tash és én a legerősebb vérvonalból születtünk és tenyésztettünk, és azok szükségesek a Ra törzs uralmához".

"Gyűlöl téged, Ark."

"Mmhm. Saját magát látja bennem."

"Én is látom."

"Köszönöm", mondom halottan.

Mae végigsimít az ajkaival a nyakamon. Soha nem volt még más ember ilyen közel a nyakamhoz, méghozzá önszántamból. Még azt sem tudom, megmutatnám-e a nyaki ütőeremet a bátyámnak, Tashnek vagy a nővéremnek, pedig az életemet is rájuk bíznám.

"Szóval, mikor próbáltad meg leszedni?"

Nevetek és csiklandozom, amiért jól kérdez, és mert tudom, hogy ezt csináltam. "Miután megküzdöttem egy ka hadúrral, és győztem, megnyúztam a vadászát, és elvittem a szőrmét a mostohaapámnak. Anyám fenyegetésnek tekintette. Az idióta ajándéknak tekintette, és pontosan ezért halt meg, a férfi és ő nem."

Ez nagyjából akkoriban történt, amikor békeszerződést javasoltam a Ka-nak.

Nevetés követett ki a tanácsteremből, amikor távoztam, kurvára dühös voltam mindenkire, amiért még több Ra életét akarják feláldozni a Ka földjéért. Baszd meg a Ka földet. Rengeteg földünk van. És mi van akkor, ha a Ra világ legtöbb részén egy kicsit hideg van? Mióta kell az én népemnek a napon fürödni és a homokban pihenni?

Tash azonban követett engem a tanácsülésről, és soha többé nem néztünk vissza, és ezzel gyakorlatilag megosztottuk a törzs lojalitását. Míg én Ralnán kívül dolgoztam, Anya belül dolgozott, és túljárt az eszemen, túlerőben volt, és még csak észre sem vettem, hogy más törzseket is belerángatott a családi trónvitánkba.

Itt vannak. A többi törzs. Csak a jelre várnak, hogy bevonulhassanak Ralnába.

Adtam nekik egy ürügyet.

El fogják árasztani a város utcáit a népem vérével.

Mert megöltem a fiát, a férfit, aki teljesítené azt a gazdagságot, amit Anya ígért nekik. Fogadok, hogy Ka földje volt. Talán még Om földje is. Hódítók vagyunk, harcosok. A vérünkben van, hogy olyan földdel alkudozzunk, ami nem a miénk.

Mae nem kérdez többet, én pedig átölelem, amíg a nap fel nem kel a város fölött, és az összegyűlő tömeg zaja vissza nem térít minket a valóságba.