Milana Jacks - Arked By the Predator, Tizenkettedik fejezet

 


TIZENKETTEDIK FEJEZET

 

ARK

 

A szeme zöldje megbabonázott. Életem végéig tudnám bámulni őket, és pontosan ezt fogom tenni ezen az éjszakán, vagy a következőn, mielőtt meghalok. Hacsak nem tudom megszerezni az ellenszert onnan, ahová anyám tette, feltehetőleg a kamrájában. Amit szigorúan őriznek.

Amelyet gyerekkorom óta nem közelítettem meg.

És most sem tudom megközelíteni, még rejtett portálokkal sem, mert anyámat jobban őrzik, mint Amti Hart hálószobájában, és ez mond valamit, mert Hart egy paranoiás faszfej.

Az ember megint az ajkába harap. Meg akarom harapni neki, de nem tehetem, mert félek, hogy felszakad a bőr, és megízlelem a vérét, és tetszik. Oldalra fordulok, és a még mindig merev farkam elhagyja a szent punciját. Emberi szűz vérének csíkjai festenek a farkamra, és keverednek az ondómba. A farkam szebb, mint Bera bármelyik festménye.

Hüvelykujjammal lecsapok egy kis vért, és megkóstolom.

"Undorító" - mondja az ember.

"Mmmmm." A vér édes, mint a nektár egy istennő cicijéből. Nem mintha valaha is kóstoltam volna ilyet, de ez egy mondás, amikor valami ilyen finom. "Jobb ízed van, mint a terriknek, ember."

"Ez tényleg zavaró."

Rákacsintok, megragadom, közelebb húzom magamhoz, és orron csókolom. "Fáradt vagy?"

"Még nem."

Hmm, ez egy igen-nem kérdés volt, amit szándékosan tettem fel, mert az emberi nők összezavarnak. A még nemet nemnek fordítom. "Éhes vagy?" Teszem hozzá.

Összeszorítja az ajkait, és felnéz, mintha gondolkodnia kellene. Mit kell ezen gondolkodni? Herea által az emberek furcsák.

" Nem nagyon" - mondja.

Még egy nem. Reggel majd vadászok neki valamit.

"A nevem Lena - mondja. "Ha esetleg kíváncsi lennél."

"Nem csodálkozom."

"Csak mondom, mivel állandóan embernek vagy Mae-nek hívsz."

Kuncogok. "Úgy hívlak, ahogy akarlak, és nem tehetsz ellene semmit."

"Csak biztos akarok lenni benne, hogy tudod a nevemet, ha esetleg használni akarod. Vagy arra az esetre, ha nem reagálok, ha nem használod."

Megcsókolom a vállát, és újra magam alá húzom, majd behatolok belé. "Lena" - suttogom a fülébe, és kihúzom, majd visszanyomom. A puncija körbetekeredik a farkam körül, és az életéért tartja. Szép, rózsaszínű, és olyan íze van, mint Bera nektárjának. "Úgy hívlak, ahogy csak akarlak".

Az ember elakad a lélegzete, és csukott szemeit lehunyja.

Felgyorsítom a tempómat, keményebben dugom, megmarkolom a nyakát, és a fülébe dorombolok. "Lena" - mondom, és az ember puncija görcsbe rándul. "A neved az ajkaimon a varázsszó, hm?"

Ökölbe szorítja a hajamat, és a vadászom a bőrömbe karmol, ezért morogva megcsípem a vállát. Lena felsikolt, ahogy a préda gyakran teszi, én pedig egyszerre akarom megdugni és felfalni. A nyakát morogva figyelem a pulzusát, és úgy nyalogatom, mintha a prédát készíteném elő a fogyasztásra. Megragadja a fejemet, és a fülemet az ajkaihoz szorítja. " Ark - mondja olyan hangon, amitől megborzongok -, én vagyok a prédád, hogy élvezd vagy bántsd. Melyiket választod?"

Majdnem megharapom az embert. Basszus, emberrel párosodni nehezebb, mint gondoltam. Meg kell küzdenem az ösztöneimmel. Tash hogyan birkózik meg az ösztönökkel? Enni és dugni. Mindkettő ősi dolog. És tudni akarom, hogyan könnyíthetném meg ezt. Nincs időm megtanulni, hogyan legyek vele. Holnap meghalok, vagy a pokolba is, lehet, hogy reggel fel sem ébredek.

Ráfagyva rá, megállok. Tekintve, hogy már csak rövid időm van hátra, eszembe jut, hogy én választottam azt az időt, amit vele töltök.

Ennek mondania kellene valamit. Mit akar mondani nekem az ösztöneim? A bátyámmal, Tashsal kellene lennem, inni, dohányozni, beszélgetni semmiről és mindenről, talán még a csendet is megosztani.

De nem így van.

Itt vagyok, a préda illatába és a tűz fényébe burkolózva. "Az élvezetet választom."