Milly Taiden - Chasing Her, Huszadik fejezet

 


20. fejezet


Zoe


Miután elhagyták a King-házat, Roman visszavitte őket a lakására. Éhes volt, fáradt, és határozottan szüksége volt egy kis gyengéd szeretetre és törődésre. A sérülései már majdnem teljesen begyógyultak, de ő még mindig lezuhanyozott és szundikált egyet, amíg Zoe beült a nagy, áztatós kádba.

Egy darabig áztatta magát, és hagyta, hogy a gondolatai elkalandozzanak. A szeme csukva volt, és csak akkor nyitotta ki a szemét, amikor csobbanást hallott, és látta, hogy Roman is beszállt hozzá.

"Nem kéne szundítanod?" A lány kuncogott, ahogy a férfi a testét az övé köré hajtotta. Az álla alá hajtotta a lány fejét, ő pedig odabújt hozzá.

"Ez sokkal pihentetőbb. Szükségem volt rád a közelemben, Zoe. Tudom, hogy ma nyertem, de nem lett volna szabad kihívnom Glen Harmont anélkül, hogy elmondtam volna, mit érzek."

"Tudtam. Vak lennék, ha nem látnám. Minden ilyen igazán édes dolgot megteszel értem. Azt hiszem, mindig is tudtam, hogy vonzódom hozzád. Talán nem akkor, amikor az első napon rám morogtál. De van benned valami, Roman King. Te egy jó ember vagy. Gondoskodó és kedves. Ennek egy nő sem tud sokáig ellenállni."

"Örülök, hogy ezt mondod. Szeretnék veled párosodni, Zoe. Tudom, hogy pokolian nehéz hetek voltak. Tudom, hogy megbántottak a múltban. De szeretném, ha tudnád, hogy nekem nem számít, hogy ki voltál. A múltad, a jelened, a jövőd. Mindez csak egy része vagy, és én akarlak téged. Örökre. Te vagy a társam, és ha hagyod, most azonnal párosítalak."

Zoe az ajkába harapott. Nem erre a reakcióra számított, amikor elmondta neki az igazságot a múltjáról. Azt hitte, hogy dühös lesz, és hogy elhagyja - vagy azzal fenyegetőzik.

De itt, Roman ehelyett kész volt megígérni neki a végső ígéretet.

A szíve mélyén tudta, hogy ez lesz a reakciója. Egyszerűen így volt értelme annak, aki Roman volt. Azzal, hogy milyen mélyen törődött vele. Hogy mennyire szerette őt.

Zoe vett egy mély lélegzetet, és végiggondolta, milyen lenne, ha ezzel a férfival töltené az életét. Örökre hozzá kötődni. Csak a szerelmet és a reményt látta. Csak ennyi kellett neki. Roman. Az ő oroszlánja. "Kérdezd meg, Roman."

Mély levegőt vett. "Párosodhatok veled, Zoe?"

"Igen", suttogta a lány. "Igen" - ismételte meg hangosan, és megfordult, hogy a férfira nézzen. "Igen, igen, igen, igen."

Roman mosolya az egész világot be tudta volna világítani - olyan ragyogó és erőteljes volt. Megcsókolta a lányt, a nyelve szétválasztotta az ajkát. Miközben tovább csókolta, a férfi a kádba állt, és vastag kék törölközőbe burkolta őket. Miután megszáradtak, bevitte a hálószobába, ahol az ágyra fektette. Úgy csókolta, mintha az egész teste vágyott volna rá. Mintha azonnal párosodni akart volna vele, de Zoe tudta, hogy van rá mód.

Lassan végigcsókolta a testét, nyalogatva és harapdálva, ahogy végigment a lány ívén. Eljutott a lány lábai közé, és leszorította a térdét, de csak annyira, hogy a lány tudja, komolyan gondolja. A lány figyelte, ahogy a férfi a lábai közé hajol, és várta, hogy mit fog csinálni. A férfi megnyalta a lány rését, mielőtt a nyelvét a csiklójára összpontosította volna. A lány meggörnyedt az érintésre, keze a férfi hajába nyúlt.

Roman a nyelvét használva nyalogatta, hogy a lányt a végsőkig hajszolja. A végtagjai elnehezültek a szükségtől, és a lány csak a gyönyörben tudott gyönyörködni, amit a férfi nyalt ki belőle. A felszabadulás feszültséget épített a hasában, és tudta, hogy közel van. A férfi megszívta a kemény csücsköt, megállt, hogy megnyalja, és kezdte elölről. A lány felkiáltott a nevét, ahogy a benne lévő feszültség ezernyi szikrává robbant.

A férfi addig folytatta a nyalogatását, amíg a nő ki nem merült és végtagtalanul nem feküdt az ágyon. A férfi mosolygott rá. "Készen állsz?"

A lány bólintott. "Ó, igen. Teljesen. Csináljuk meg."

A férfi elvigyorodott, és a lány fölé hajolt, hogy gyengéden megcsókolja. Testét az övére simította, miközben csókolóztak, és a lány befogadta a lábai közé. A kezei végigvándoroltak a férfi hátán, sürgetve őt. A férfi erekciója a lány belső combját súrolta, és a lány felnyögött, mert tudta, milyen jó lesz ez. A férfi felsorakozott a lány bejáratánál, és szenvedélyes csókba fogta az ajkait, miközben beléje hatolt.

Lassú ritmust diktált, ami csak tovább fokozta a lány már megélt orgazmusát. Nem kellett sok idő, hogy a lány teste megtöltse a vágy, hogy újra elveszítse magát a férfinak. A férfi benyomult, lazított, őrlődött a lányon, mindenféle érzéseket lobbantva fel. A teste élt és készen állt mindarra, amit a férfi adni akart neki.

A lány a férfira szorította a falait, miközben érezte, hogy a teste megremeg a boldog felszabadulásban. Körmei a férfi hátába vájtak, ő pedig a nő orgazmusa által felbátorodva sarkantyúzta tovább. A férfi lökései egyre gyorsabbak lettek, és halkan morgott.

"Zoe" volt az utolsó dolog, amit mondott, mielőtt mélyen a lányban elélvezett, fogai a nyakának gyengéd bőrébe harapva.

A lány megremegett a férfi karjaiban, hagyta, hogy az erőteljes érzés eluralkodjon rajta. Ez volt az a pillanat, amely örökre megváltoztatta az életét. Az életüket.

Most már egymáséi voltak. Örökre.

Roman lágyan megcsókolta a lány nyakát, miközben kiengedett belőle. Mellé feküdt, és gyengéden megcsókolta. "Milyen érzés párosodni?" - suttogta.

"Csodálatos érzés."

"Jó. Én is így érzem magam. Köszönöm, hogy ezt ma megtehetem. Tudom, hogy még túl korai, és tudom, hogy várhattam volna, amíg a dolgok rendeződnek, de ..."

"De?" - kérdezte, amikor a férfi hosszú ideig hallgatott.

"De azt hiszem, nem igazán akartam várni. Te vagy a társam, Zoe. És pokoli jó csapatot alkotunk. Annyira boldog vagyok, hogy örökre az enyém vagy."

"Én is boldog vagyok. Nem hittem, hogy ez lehetséges, de az vagyok. Neked kellett választanod, Roman. Soha többé nem szerettem volna, ha te nem vagy."

"Csitt. Mindig is meg akartalak találni, szerelmem. Mindig is. Most a következő lépés az esküvő lesz. Hivatalossá tesszük a törvény előtt. Gondoltál már erre?"

"Elfelejted, hogy már voltam eljegyezve."

"Így van" - morogta. "Tehetek valamit, hogy ezt kitöröljem a fejedből?"

A nő megrázta a fejét. "Nem, de napról napra távolabbi emlékké válik."

"Jó. Akkor tudd meg ezt, Zoe Creed. Egy nap, a jövőben, amikor az a távoli emlék inkább olyan lesz, mint egy rossz álom, amit egyszer már átéltél, meg fogom kérni a kezed. Rövid eljegyzésünk lesz."

"És ha valami nagy, puccos esküvőt akarok, aminek a megszervezése két évig tart?"

Nevetve hátravetette a fejét, mielőtt a szájához emelte volna az ujjait. Gyengéden megcsókolta a gyűrűsujját. "Elfelejted, szerelmem, én ismerlek téged. Boldog leszel egy kis aprósággal, ahol csak a családom és Jordan van ott."

A lány felkacagott. "Nem tévedsz. Talán ha apád rózsái addigra jól fejlődnek, akár a szüleid kertjében is megtehetnénk."

A szeme megtelt vízzel, és megköszörülte a torkát. "Te a King-házban akarsz összeházasodni? A szüleim kertjében?"

"Nos, igen? Miért ne? Gyönyörű, és nem is tudom. Van valami abban a házban, nem igaz? Ott kezdted az új életedet, mint King. Úgy érzem, nekem is így kellene lennie."

Roman mély levegőt vett, és a homlokára nyomta az ajkait, mielőtt gyengéden megcsókolta. "Te vagy a leggondosabb és legcsodálatosabb nő a világon. Tudod ezt?"

"Igen" - kuncogott a lány. "Teljesen tisztában vagyok vele."

A férfi kuncogott. "Olyan szerény."

"Hé, én alapvetően egy oroszlánlány vagyok! Nem kell szerénynek lenned. Te magad mondtad. Védem, ami az enyém, és most már a családod is az enyém."

"Istenem, de szeretlek, Zoe. Tényleg szeretlek. Annyira szeretlek."

"Hát ez jó, mert én is szeretlek. Nagyon is."

Újra megcsókolták egymást, ezúttal hagyva, hogy ölelésük felforrósodjon. Másnapig nem hagyták el a hálószobát, mindketten biztosak voltak benne, hogy az életük örökre összekapcsolódott.

Társak. Barátok. Szerelmesek. Társak. Egy oroszlán és a párja voltak. Egy király és királynője. Egy nő és a társa. Összekötötte őket a szerelem és a sors.