Jaymin Eve - Reborn - 46. fejezet

 


46

Az álcázó kör egyre közelebb nyomott minket egymáshoz, amíg gyakorlatilag Shadow háta mögött álltam. Inky még egyszer felsodródott fölénk, hozzáadva a saját védelmét, rétegezve azt, amit a helyiek elkezdtek.

Szerettem volna köszönetet kiáltani nekik, nem is beszélve arról, hogy mindannyiukat megölelném, de mivel Dannie közeledett, csak arra koncentráltam, hogy ne vonjam magamra a figyelmet. Az energiám lefojtása volt az első számú feladat, amit az követett, hogy befogjam a pofámat.

Dannie könnyebben megtalálna engem és Shadowt, mint bárki mást, és míg Shadow nem sokat tehetett azért, hogy elrejtse magát, még mindig fáradságos munkával fonta át az energiát a kötőerő erődjén, én a lehető legközelebb tudtam kerülni az emberhez.

Mintha csak azt akarná bebizonyítani, hogy tévedtem, hallottam, hogy "Nem bújhatsz el előlem", amikor Dannie a látóterünkbe repült, és főnix alakjának ragyogó fénye elárasztott minket. "Tudom, hogy itt vagytok, és ígérem, hogy ha előbújtok, gyorsan megöllek benneteket. Azt is biztosítom, hogy az energiátok a megfelelő világokba kerüljön. Békésen fogtok pihenni az ősi mágiátokban."

Imádni kell egy erkölcsileg romlott lény érvelését. Mindegy, hogy mi történik, megöllek, de ha nem állsz ellen, gondoskodom róla, hogy gyorsan végzek, és az energiád visszatér a megfelelő helyre. Ez a legkevesebb, amit tehetek.

Kurva nagylelkű vagy, Dannie.

Közelebb siklott, a lánggal borított szárnyak lassan csapkodtak, a magasban tartva őt. "Tényleg nincs szükség arra, hogy harcolj velem. Nem győzhetsz, és szerintem ezt mindannyian tudjátok. Egyszerűen távol kellett volna maradnotok, és élvezni az életet, amit oly kegyesen megadtam nektek. De nem tettétek. És nem tudom újra manipulálni az elméteket, mivel eléggé megvédtétek magatokat ahhoz, hogy ne érdekeljen, hogy megpróbáljam megkerülni."

Baszd meg, igen. A fenyegetést félretéve, több mint izgalmas volt, hogy Len kövei működtek. Tündérkövek a győzelemért, végre, mivel ez volt az, ami miatt ebbe a zűrzavarba kerültünk. De nem hibáztatnám az áldozatot - ez mind Ixana és Dannie hibája volt.

Dannie, akinek láthatóan mostanra elege lett, egy erős varázslatot küldött ki, megtizedelve az álcapajzsot, mintha az semmi sem lett volna. A helyiek elszálltak, amitől az indulataim felrobbantak, a látásom pedig vörösre változott.

Lángok csaptak fel körülöttem, ahogy a dühöm egyre nőtt, amiért Dannie úgy dobálta az ártatlan lényeket, mintha szemétdarabok lennének.

Megcsaptam, és az erőm egy szála eltalálta a főnixet, ami néhány lépést hátráltatta. Egy pillanat alatt talpra állt, és újra felemelkedett, lángjai nagyobbak voltak, mint valaha. Az erőm, amely még mindig erősen lüktetett az ereimben, lehetővé tette, hogy én is felemelkedjek, lángok borították be a bőrömet a mágia ismerős táncában.

Dannie és én szembekerültünk egymással, és biztos voltam benne, hogy a többiek a földről kiabáltak rám, de nem volt időm emiatt aggódni. A fejem a játékban volt, minden más zavaró tényezőt kizártam az elmémből, miközben lényem mélyéről annyi erőt húztam elő, amennyit csak tudtam.

"Meg akartalak menteni - üvöltöttem Dannie-re. "Harcoltam a többiekkel, akik egyenesen meg akartak ölni téged!" A hangom egyre hangosabb és mélyebb lett. "Azt mondtam nekik, hogy mélyen legbelül jó ember vagy, és hogy a kő a romlást jelenti. Nem te voltál az. Én harcoltam érted és az életedért, és te így hálálod meg?"

Közelebb sodródott, és talán csak vágyálom volt, de megesküdtem volna rá, hogy egy leheletnyivel kevesebb ellenségességet mutat. "Add fel a követ, Dannie - könyörögtem, remélve, hogy ez a név majd emlékezteti arra, hogy ki is ő nekem. "Engedd el, és engedd, hogy visszatérjen a Tündék Birodalmába, ahová tartozik. Te már így is csodálatos és hatalmas vagy. Már most is te tartod az egyensúlyt. Nincs szükséged semmi másra."

Nem volt mód arra, hogy valóban elkomorodjon, nem az arcának nagy részét kitevő csőrével, de a szemei határozottan elkomorodtak. "Korábban kudarcot vallottam" - mondta. "Megpróbáltam mindenkit megvédeni, és majdnem elvesztettem a fiamat és... téged. Majdnem elvesztettem magam. A kő elleni harc közel vitt ahhoz a fajta igazi halálhoz, amiből még egy Nexus szülött sem tud felépülni. Ha ez megtörtént volna, a Nexus elesett volna. Te már nem vagy olyan lény, aki képes lenne egyensúlyt teremteni, mivel a lelked egy alakváltó lélekkel közös. Csak én vagyok, Mera, és ezt a felelősséget komolyan kell vennem."

"Meg tudod csinálni a kő nélkül is" - mondtam, a belé vetett hitem minden cseppjét beletéve ezekbe a szavakba. "Hidd el, nincs szükséged rá, sem az általa kapott erőnléti lökésre. Most te vagy az, aki megbillenti az egyensúlyt, és mélyen legbelül ezt te is tudod."

Olyan jól csináltam, de persze a szájfertőzésnek be kellett lépnie, mivel pontosan azokat a szavakat mondtam, amelyeket nem akart hallani. Talán a saját bűntudata volt, vagy talán én emlékeztettem a küldetésére, de akárhogy is, ez volt az a pillanat, amikor elvesztettem. Az a pillanat, amikor már nem hallgatott az érveimre. Az a pillanat, amikor az elszántsága megnőtt.

Szélesre tárta szárnyait, a lángok minden irányból feltörtek belőle, és majdnem elnyelték az egész erdőterületet körülöttünk. A hőség megperzselt, ahogy elrobogott mellettem, de ez egy saját erejéből épített tűz volt, így nem égtem hamuvá, ellentétben a lombok többi részével. Egy pillanat alatt szétmorzsolódott, és egy olyan földet hagyott maga után, amely végre hasonlított a lávamezőkre.

Az erdő megfeketedett, hamu morzsolódott körülöttünk, még az eget is betöltötte, míg az egyetlen fény, ami maradt, az erőd aranyló ragyogása volt. Shadownak a kimerültség ellenére sikerült egy energiakitörést lőnie az anyjára, ami hátralökte őt. Csatlakoztam hozzá, az erőmet Dannie-be küldtem, és ketten együtt átkergettük őt a tisztáson.

Tudtuk, hogy nem lehet legyőzni őt, így nem, de nem is ez volt a célunk. A célunk ismét az volt, hogy adjunk a többieknek egy plusz percet, amire szükségük volt, hogy befejezzék az erődöt.

Mire Dannie visszarepült felénk, a lángok körülötte a legnagyobbak voltak, amiket valaha láttam, Shadow már készen állt és várt. Összegyűjtötte a kész aranyszálakat, és minden erejét és energiáját latba vetve az anyja felé hajította őket.

Amikor Dannie már majdnem beborította, cinikusan felnevetett. "Soha nem fogsz győzni - hördült fel, és az erejének rezgése egy rövid pillanatig érezhető volt, mielőtt az arany varázslat utolsó szála a helyére záródott.

Shadow mellé siettem, éppen akkor, amikor térdre rogyott, alig tudta tartani magát.

"Ezúttal működnie kell - motyogta Angel, felhívva a figyelmemet arra, hogy mindannyian a seggükön voltak, miután mindent beleadtak, amit tudtak, és talán még egy kicsit többet is.

Utáltam őket ennyire összetörve és legyőzve látni, de megérte volna, ha ez a ketrec működne. Szükségünk volt rá, hogy működjön.

Shadow köré tekeredve megosztottam az energiámból, amennyit csak tudtam, miközben a tekintetemet szilárdan Dannie-re szegeztem az arany erődben. Egyelőre tartotta magát, egyetlen fényszilánk sem tört ki.

Percekig figyeltük a börtönt, mind a nyolcan mozdulatlanul és csendben az erdő megfeketedett részén. Azon tűnődtem, vajon mikor nyugodhatunk meg, és várhatjuk el, hogy ezúttal sikerült.

"Azt hiszem, sikerült - reszelősködött Len, miközben sikerült felállnia, hogy megigazítsa és megtisztítsa ezüst zakóját. Lucien is felállt, hamut törölgetett az arcáról, a kimerültség húzta tökéletes vonásait. Még Shadow is a többiek felé fordult, felkészülve a következő lépésre.

Én voltam az egyetlen, aki még mindig Dannie-t bámulta. Az egyetlen, aki nem volt hajlandó a hamis siker érzésébe ringatni magát. Addig nem, amíg egy cseppnyi kétség sem maradt.

Amikor már elégedett voltam, és elfordultam volna, a legapróbb fénypötty is megragadta a szemem, ahogy a börtön egy szeletéből előkúszott, közvetlenül a bal keze mellett. A vérem megfagyott az ereimben, ahogy tétova lépést tettem felé.

Ne! Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne!

Nem sikerült.

Az utolsó próbálkozásunk is kudarcra készült, és egyiküknek sem volt egy csepp ereje sem, hogy megpróbálja megakadályozni. Kivéve engem.

Fogalmam sem volt róla, hogy lehetséges-e, de megtanultam abból, hogy többször is láttam, ahogyan szövik ezt a ketrecet, és most itt volt az esélyem, hogy bebizonyítsam, hogy elég erős vagyok hozzá. Előre szökkentem, és energiám legmélyebb, legerősebb részeit vettem elő. Azokat a részeket, amelyek úgy égtek, mint egy vulkán közepe, olvadtan és intenzíven, és amikor megtöltötte a kezemet, a fényszilánkhoz nyomtam, amely már elkezdett terjedni, ahogy Dannie a gyenge pontba öntötte az energiáját.

Shadow üvöltése megrázta a földet, és azzal az egyetlen, torokhangú, megtört hanggal megértettem, hogy amit tettem... a döntés, amit hoztam... nem fog jól végződni számomra.

Nyilvánvalóan oka volt annak, hogy egyikük sem próbálta megerősíteni az erődöt, amikor legutóbb áttört a tűzenergiájával. Az ok, amit ők tudtak, de én nem.

"Mera! Állj!"

"Ez elszívja az energiádat!"

Mindannyian kiabáltak, de már túl késő volt. Nem lehetett megakadályozni, hogy ez megtörténjen; a tenyerem már összeolvadt az aranyfénnyel, az erő, ami eddig a kezemben volt, most egy kötelékként összekötött magával az erőddel. Az erőd magába szívta az erőmet, és egy pillanat alatt kiszívta belőlem az energiát.

Elvette tőlem, amire szüksége volt a börtön biztosításához, én pedig tehetetlen voltam, képtelen voltam elhúzódni vagy ellenállni az erejének. Mire Shadow eljutott hozzám, már alig volt egy foszlány tudatos gondolat a fejemben.

A kimerültség lecsukta a szememet, miközben a kötőerő erődje tette a dolgát, megkötötte az erőmet, és arra használta, hogy megerősítse magát. Ellopta lényem esszenciáját, mohón és lelkiismeret-furdalás nélkül szívta magába az életet, amit ellopott.

Kétségbeesésemben, hogy ne haljak meg, belekapaszkodtam a kötelékbe a mellkasomban. Shadow. Angel. Midnight. A lények. A velük való kapcsolatom volt az egyetlen dolog, ami még mindig ehhez a világhoz kötött, de még a hatalmas erejükkel együtt sem volt elég ahhoz, hogy megállítsa az elkerülhetetlent.

Lehúztam őket, amennyire csak tudtam, mielőtt megértettem volna, hogy ez őket is megöli.

Talán normális körülmények között a kötelékek megmentettek volna, de Shadow és Angel gyengébbek voltak, mint valaha, Midnight már nem volt az én ködöm, és a lények túl messze voltak. Így, szembenézve a mindannyiunk elpusztításának kockázatával, erőt találtam, hogy elengedjem őket. Az erőt, hogy elfogadjam a sorsomat.

Elégedettség áradt át rajtam a gondolatra, hogy legalább Dannie-t megállítják. A farkasom még egyszer utoljára felüvöltött a mellkasomban, és magamhoz öleltem a lelkét, hogy ne hagyjuk el egyedül ezt a világot. Mindig együtt, suttogtam. Szeretlek téged.

Nyüszített, de nem küzdött. Tudtuk, hogy az energiánk, mint kiderült, pontosan az volt, amire szükségük volt a ketrecében, hogy Dannie-t valóban biztonságba helyezzék. Ez volt az utolsó ajándék, amit a világoknak adhattunk. Az utolsó ajándék, amit a szeretteinknek adhattunk.

Meghalhattunk értük, és én nem nehezteltem volna érte a lelkemben.

Amikor az erő eltűnt, a szívverésem lelassult, és ahogy végül megtorpant, kiszabadultam a ketrecből, és visszazuhantam Shadow karjaiba. A keze és az ereje volt az utolsó érintés a testemen, és az utolsó lélegzetvételem összekeveredett az övével, ahogy magához húzott, kétségbeesetten próbált megmenteni azzal az erővel, ami még benne volt.

De már túl késő volt. A szeret...

A szívem megállt, mielőtt befejezhettem volna.

Az én időm lejárt.